abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juni 2012 @ 00:20:38 #91
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113297029
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Ze is toch helemaal nog niet ontslagen. Dus dit zeggen is onzinnig.
Nee, maar ik heb het over een aantal users die dit roepen(wat er zou moeten gebeuren). Dacht toch wel dat dit duidelijk was. We voeren hier de discussie en dan heb je nu eenmaal voor en tegenstanders.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  zondag 24 juni 2012 @ 00:34:47 #92
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113297709
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 19:34 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik maak vaak genoeg fouten. Alleen geen fouten als per ongeluk iemand meerdere keren een knietje geven. Dat soort fouten maak ik niet. Maak jij zulk soort fouten wel eens? Dat je op straat loopt en iemand per ongeluk in zijn kruis trapt? Kun jij het je voorstellen dat een agent zo'n foutje bij jou maakt? Accepteer je dan een "Sorry hoor, CHema, beschouw het maar als niet gedaan" van de politie?
Hier wil ik wel iets aan toeveogen. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat agenten zomaar op me afkomen en me aan gort slaan. Maw als ik s-avonds door de straat loop kom ik nog steeds liever agenten tegen dan een stel dronken lui, helemaal onder invloed, of onder invloed van andere verdovende middelen.
Want dit zal je niet snel gebueren als je agenten tegen het lijf loopt.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ling-in-sittard.html

Ik heb nog altijd wel vertrouwen in een agent dat hij geen overmatig misbruik maakt van zijn functie. Zelfs als hij in burger is niet. Want ook dan moet hij opletten niet de fout in te gaan.
pi_113297971
quote:
12s.gif Op zondag 24 juni 2012 00:34 schreef Cherna het volgende:
Ik heb nog altijd wel vertrouwen in een agent dat hij geen overmatig misbruik maakt van zijn functie. Zelfs als hij in burger is niet. Want ook dan moet hij opletten niet de fout in te gaan.
Nou, ik zie de laatste tijd anders genoeg filmpjes op YT verschijnen waaruit blijkt dat er genoeg agentjes zijn die dat dus wel doen.
  zondag 24 juni 2012 @ 00:48:56 #94
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113298248
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 00:41 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nou, ik zie de laatste tijd anders genoeg filmpjes op YT verschijnen waaruit blijkt dat er genoeg agentjes zijn die dat dus wel doen.
Dat is youtube.
Alle mishandelingen die niet door politie plaatsvinden vind je zelden iets van terug. De mishandeling in Sittard zijn bv geen youtube fimpjes van.
Maar elke misstap word inderdaad in beeld gebracht omdat politie door velen gehaat word. Niet voor niets zeggen al mijn collega,s steeds big brother is watching you , let op. Youtube word nog eens de ondergang voor velen. Ik ben hier niet kapot van. Iedereen loopt met een cam op zak. Ik krijg steeds meer het gevoel dat we juist in een gecontroleerde maatschappij belanden.
En erger nog men wil alleen maar laten zien wat leuk in de media scoort. Helaas
pi_113298592
Volgens mij is er genoeg te vinden. Alleen haalt Youtube zelf al veel geHappySlap snel weg.
  zondag 24 juni 2012 @ 01:12:29 #96
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113298985
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 00:59 schreef Ulx het volgende:
Volgens mij is er genoeg te vinden. Alleen haalt Youtube zelf al veel geHappySlap snel weg.
Ook zoiets. Wat een waanzin. Je vraagt je dan werkelijk af wat er los is bij dit soort lui. Die chemische rommel die men slikt doet meer schade dan je zou denken. Ik kan het me anders niet voorstellen hoe je zonder aanleiding zomaar iemand kunt aftuigen en dan nog op youtube zetten ook.
pi_113302923
quote:
Politie in verdachtenbankje

'De schoppen die een Rotterdamse agente afgelopen week uitdeelde aan een dronken man kwamen hard aan. Niet alleen bij de verdachte 29-jarige Oost-Europeaan, maar ook als een tik van een boemerang bij het Rotterdamse korps en de agente zelf. De met een Blackberry gemaakte camerabeelden door een buurtbewoner lijken niets aan de verbeelding over te laten.' Dat schrijft John van den Heuvel in De Telegraaf.

'Duidelijk is te zien hoe de agente met trefzekere schoppen en een knietje de zich niet verwerende verdachte naar de grond werkt. Geen prettig gezicht. Deze gedragingen staan haaks op wat iedere politieman of -vrouw wordt geleerd. Het gebruik van gepast geweld is toegestaan bij het arresteren van iemand die zich verzet. Maar zodra de verdachte onder controle is – en daar was in Rotterdam duidelijk sprake van – moet het slaan stoppen. Iemand nog wat nastoten geven, is geen 'proportioneel geweld'.
http://www.crimesite.nl/n(...)erdachtenbankje.html

Je zal maar epilepsie hebben of psychiatrisch patient zijn.
  zondag 24 juni 2012 @ 08:28:11 #98
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_113302930
quote:
12s.gif Op zondag 24 juni 2012 01:12 schreef Cherna het volgende:

[..]

Ook zoiets. Wat een waanzin. Je vraagt je dan werkelijk af wat er los is bij dit soort lui. Die chemische rommel die men slikt doet meer schade dan je zou denken. Ik kan het me anders niet voorstellen hoe je zonder aanleiding zomaar iemand kunt aftuigen en dan nog op youtube zetten ook.
Welke chemische rommel doel je op dan?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_113302975
quote:
Ja blabla, het is gewoon een dronken zwerver.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_113302987
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 08:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dronken hij was. Echt dronken mensen vormen vaak geen gevaar meer.
pi_113303081
Gelijk uit hun functie zetten, en klaar.

Dit valt niet uit te leggen, de man was geen enkele bedreiging op dat moment, dus geldt in mijn ogen de normale procedure weer.

Dat mevrouw frustraties heeft is duidelijk. Die hoort niet in een dergelijke functie.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  zondag 24 juni 2012 @ 10:17:24 #102
340341 Blester
Membre très utile
pi_113303933
Kan echt niet inderdaad, een gepaste straf lijkt me goed.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_113309353
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 08:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Of iemand die een medicijnen/alcohol combi opheeft. Dat kan net zo makkelijk. Ik verwacht het trouwens niet. Dat had men allang bekend gemaakt.
pi_113309449
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

Of iemand die een medicijnen/alcohol combi opheeft. Dat kan net zo makkelijk. Ik verwacht het trouwens niet. Dat had men allang bekend gemaakt.
Als er al pepperspray is gebruikt was deze kerel waarschijnlijk al iets te ver gegaan.

Hoeft natuurlijk niet omdat het een vrouwelijke agent betreft, just saying.
pi_113309540
quote:
9s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:22 schreef Specularium het volgende:

[..]

Als er al pepperspray is gebruikt was deze kerel waarschijnlijk al iets te ver gegaan.

Waarom schoot de politie hem dan niet dood? Als de politie iemand neerschiet gaat de verdachte waarschijnlijk ook te ver.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2012 13:25:22 ]
pi_113309714
Moet je niet aan mij vragen, ik hoop ook dat de politie vaker iemand doodschiet.
  zondag 24 juni 2012 @ 13:47:16 #107
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113310460
quote:
5s.gif Op zondag 24 juni 2012 08:28 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Welke chemische rommel doel je op dan?
XTC, Meth, Cloud Nine, 4-MA etcv etc.

Al deze rommel maakt van mensen op een bepaald moment een tijdbom die ook nog eens onvoorspelbaar zijn. Als dit soort mensen door het lint gaan voelen ze niets, zien niets en zijn beren sterk. Daarbij worden het psychische wrakken.

Iemand die dat slikt heb ik niet graag tegenover me staan als zijn ogen draaien.
pi_113310637
quote:
12s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:47 schreef Cherna het volgende:

[..]

XTC, Meth, Cloud Nine, 4-MA etcv etc.

Al deze rommel maakt van mensen op een bepaald moment een tijdbom die ook nog eens onvoorspelbaar zijn. Als dit soort mensen door het lint gaan voelen ze niets, zien niets en zijn beren sterk. Daarbij worden het psychische wraken.

Iemand die dat slikt heb ik niet graag tegenover me staan als zijn ogen draaien.
Dat zal die aggressieve agente toch niet hebben geslikt?
  zondag 24 juni 2012 @ 13:56:13 #109
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113310878
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat zal die aggressieve agente toch niet hebben geslikt?
Dat hoop ik niet. Nee, maar hier is wat aan vooraf gegaan. Je kunt toch niet aannemen dat zij zo maar uit het niets op iemand afloopt en iemand de ballen blauw schopt . Daar ga ik niet vanuit. Als dat zo zou zijn dan leven we in een dictatuur. Dat kun je helaas niet zien in het filmpje. Zij heeft buiten proportioneel gehandeld en is fout als je puur op het filmpje afgaat.
pi_113310999
Het feit dat ze niet buiten dienst is gesteld geeft wel aan dat haar werkgever voorlopig aan haar kant staat.

Kun je wel twijfelachtig over gaan doen maar daar zal best een reden voor zijn.
pi_113311014
quote:
12s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:56 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dat hoop ik niet. Nee, maar hier is wat aan vooraf gegaan. Je kunt toch niet aannemen dat zij zo maar uit het niets op iemand afloopt en iemand de ballen blauw schopt . Daar ga ik niet vanuit. Als dat zo zou zijn dan leven we in een dictatuur. Dat kun je helaas niet zien in het filmpje. Zij heeft buiten proportioneel gehandeld en is fout als je puur op het filmpje afgaat.
D'r zal ongetwijfeld iets zijn voorgevallen. D'r is pepperspray gebruikt, maar de dronken man is niet direkt in de boeien geslagen. Dat klopt dus niet. Waarom deden ze dat niet?

Dat zo'n man nadat die met pepperspray is bespoten de agenten uitmaakt voor rotte vis is geen reden om hem in elkaar te trappen.
  zondag 24 juni 2012 @ 14:02:52 #112
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113311170
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

D'r zal ongetwijfeld iets zijn voorgevallen. D'r is pepperspray gebruikt, maar de dronken man is niet direkt in de boeien geslagen. Dat klopt dus niet. Waarom deden ze dat niet?

Dat zo'n man nadat die met pepperspray is bespoten de agenten uitmaakt voor rotte vis is geen reden om hem in elkaar te trappen.
Tja dat weet ik ook niet. Ik was er niet bij. Het enige dat ik me kan voorstellen is dat hij nog bewapend(mes) was of dreigde met een besmette injectienaald etc. Ik zou het niet weten waarom zij zo door het lint is gegaan.
pi_113311305
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat zal wel met d'r vagina te maken hebben.

Alleen had die collega dan iets moeten doen, maar hij staat er ook bij alsof hij van de herenliefde is.
  zondag 24 juni 2012 @ 14:05:42 #114
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113311332
quote:
9s.gif Op zondag 24 juni 2012 13:58 schreef Specularium het volgende:
Het feit dat ze niet buiten dienst is gesteld geeft wel aan dat haar werkgever voorlopig aan haar kant staat.

Kun je wel twijfelachtig over gaan doen maar daar zal best een reden voor zijn.
Tja dat is niet gek zolang een onderzoek loopt. Overigens had ik begrepen dat zij ziek thuis zit. Dat ziek thuis zijn zal wel in opdracht van haar werkgever zijn.
  zondag 24 juni 2012 @ 14:07:03 #115
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113311398
quote:
9s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:05 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat zal wel met d'r vagina te maken hebben.

Alleen had die collega dan iets moeten doen, maar hij staat er ook bij alsof hij van de herenliefde is.
Dat is inderdaad heel vreemd. Wat een collega heb je dan zeg. Die je A niet beschermt als je fout bezig bent of helpt bij dit soort situaties.
  zondag 24 juni 2012 @ 14:07:31 #116
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_113311412
Is er ergens een foto van de agente in kwestie beschikbaar?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_113311415
quote:
12s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:02 schreef Cherna het volgende:

[..]

Tja dat weet ik ook niet. Ik was er niet bij. Het enige dat ik me kan voorstellen is dat hij nog bewapend(mes) was of dreigde met een besmette injectienaald etc. Ik zou het niet weten waarom zij zo door het lint is gegaan.
Was hij bewapend had die agent gewoon een pistool getrokken. Dat doen agenten tegenwoordig snel genoeg.
  zondag 24 juni 2012 @ 14:27:02 #118
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113312225
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 14:07 schreef Ulx het volgende:

[..]

Was hij bewapend had die agent gewoon een pistool getrokken. Dat doen agenten tegenwoordig snel genoeg.
Knietjes worden wel vaker gegeven zo blijkt.

Maar als je Google gebruikt is zowat elke arrestatie een vorm van misbruik. Althans zo luid meestal de titel. Agenten mishandelen.
Maar laten we wel wezen. In andere landen is het gelijk erop. Daar is een discussie al helemaal niet mogelijk waardoor er juist minder geweld(maar wel hardere methodes om iemand in te rekenen) gebruikt word door politie.
  zondag 24 juni 2012 @ 15:22:44 #119
321876 Cherna
Fuck the System
pi_113314931
Och de Uk is net zoals hier in NL.
Als je dit ziet kun je wel lachen natuurlijk waarom er 30 man nodig zijn om deze dwaas in te rekenen, maar als je hem zonder doden wilt inrekenen zul je wel moeten. Pepperspray was hier trouwens ook al gebruikt maar hielp niet.

In de VS was deze dwaas al dood geweest(door een kogel) of dmw van een taser uitgeschakeld.

pi_113315717
Ik las Urk, soms kun je je ernstig vergisssen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')