eerste flitsen zijn al gespotquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
Tilburg gaat bijna los. Ik zie al wolken met slierten aan de onderkant, wat meestal duidt op zware neerslag en onweer naar mijn ervaring?
Nicequote:Op donderdag 21 juni 2012 19:57 schreef Disconnect het volgende:
Toen het begon een foto gemaakt vanaf ons balkon:![]()
[ afbeelding ]
Nog vetterquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:57 schreef Disconnect het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook !!quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:56 schreef elkravo het volgende:
overstromende balkons... (Rdam IJsselmonde)
Nice!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:57 schreef Disconnect het volgende:
[ afbeelding ]
Cool laat maar komenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:58 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga een filmpje uploaden, das pas vet ! trust me !!!
Wel 400mb ongeveer, haha
Hier werkt ie gewoon. Maar een half uurtje terug deed ie ook moeilijk bij mijquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:00 schreef corkydiggles het volgende:
hier Enschede nog niks.
heerlijk droog weer.
kon het niet laten. attack of goatse boven tilburg
[ afbeelding ]
Als ik naar Tilburg kijk is het inderdaad een prachtig gezicht. Diepe donders ook.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:58 schreef kapiteintje het volgende:
Tilburg gekkenhuis nu. Alles gewoon groen. Draaiwolken alles.
Maar geef toe...mooie picca of niet?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:00 schreef corkydiggles het volgende:
hier Enschede nog niks.
heerlijk droog weer.
kon het niet laten. attack of goatse boven tilburg
[ afbeelding ]
ja vette wolk. die straal in midden is een plaatselijke hoosbui?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar geef toe...mooie picca of niet?
Stelt niet zo heel veel voor hoorquote:
Nice.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:02 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[ afbeelding ]
Zoetermeer 10 minuten geleden.
Alleen jammer dat k het zelf niet zien kanquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:01 schreef corkydiggles het volgende:
@Dven mooie wolk. mooie lijn licht/donker
Havendam?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:00 schreef Dven het volgende:
Oud-Beijerland, toen hij richting Rotterdam kroop
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk een paar honderd meter erachter. Karel Doormanstraatquote:
die was hier echt dicht in de buurtquote:
Que? je bedoelt andersom? Epische regen (inmiddels wat zachter), maar nauwelijks onweer @ zuid.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:04 schreef junkiexp het volgende:
In Rotterdam best wat gerommel en wat flitsen maar de regen is een stuk minder.
Inderdaad....het rommelt wat in de verte. Maar anders dan dat, ook nix spectaculairs!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:05 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Que? je bedoelt andersom? Epische regen (inmiddels wat zachter), maar nauwelijks onweer @ zuid.
Lijkt tot nu toe een beetje langs het westen van Den Bosch weg te trekken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:04 schreef FL_Freak het volgende:
Hier omstreken Den Bosch nog rustig (nog geeneens regen).
blijft hier flink door knallen jah.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ik haal m'n laptop ff van de stroom af
Andersom in Ommoordquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:04 schreef junkiexp het volgende:
In Rotterdam best wat gerommel en wat flitsen maar de regen is een stuk minder.
leipe fotoquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:07 schreef Tourniquet het volgende:
Alphen a/d Rijn hier. It has started!
[ afbeelding ]
Er zit een mute knop op Youtubequote:Op donderdag 21 juni 2012 20:06 schreef tomaat52 het volgende:
Leuk muziekje bij die webcam in Eindhoven.
De regen is hier maar een normale bui en het is ook bijna windstil.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:05 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Que? je bedoelt andersom? Epische regen (inmiddels wat zachter), maar nauwelijks onweer @ zuid.
I know.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:08 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Er zit een mute knop op Youtube
Succes ermeequote:Op donderdag 21 juni 2012 20:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik lig op ramkoers met de rode pit tussen Tilburg en Den Bosch nu
Oostelijk ervan is het groot feestquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
Ergste lijkt in Tilburg alweer voorbij te zijn...
wordt inderdaad rustigquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
Ergste lijkt in Tilburg alweer voorbij te zijn...
Oog van de orkaan jongehquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:10 schreef junkiexp het volgende:
[..]
De regen is hier maar een normale bui en het is ook bijna windstil.
spuit11quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Nu trekt het wel dicht boven EHV met veel regen... zoals ook te zien is op de webcam
Idem dus in Leiderdorp. Ik zei net dat er niks was en 2 tellen later gingen de hemelsluizen over. Aardig wat water en in de verte wat gerommel. Valt mee. Wel lekker donker en dreigend, erg sfeervol.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:02 schreef AllesWatWas het volgende:
Veel regen maar nog geen onweer hier in Leiden.
Struisvogeltactiek?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Gordijntjes maar naar beneden gedaan. Wat een noodweer in een glas water!
Aparte, maar knappe vriend heb je.quote:
Daar gaat de Waalkade....quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
Nijmegen wacht in spanning af op de hel ende verdoemenisch
Ik zie hem niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt ik begin haast tequote:
Hier in Zeeland wel heftige windstoten met het koufront.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Noodweer van geen sprake lijkt me, ik hoor amper hagel meldingen, laat staan windstoten....
Bruuskquote:
Das een vette foto!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die had ik net al hier voor m'n neus hangen:
[ afbeelding ]
Dit jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:21 schreef mefke79 het volgende:
beetje rommel in de verte en wat drupjes. Dat is het tot nu toe in Helmond.
Geinverteerde orkaan, impressive.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die had ik net al hier voor m'n neus hangen:
[ afbeelding ]
Wordt wel heel donker nuquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
Amsterdam drupjes nu, maar ik vrees dat het mooie onweer weer niet noordelijk genoeg komt.
Mooi.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Nu trekt het wel dicht boven EHV met veel regen... zoals ook te zien is op de webcam
Ik heb nog hoop, in het zuiden begint de lucht nu groen te tintenquote:
Daar zit ik net boven, hoor heel ver weg wat rommeltjes.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:21 schreef mefke79 het volgende:
beetje rommel in de verte en wat drupjes. Dat is het tot nu toe in Helmond.
dat lift muziekjequote:Op donderdag 21 juni 2012 20:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Ja en zo te zien is dat alleen maar het voorspel. Kat zit al weer onder het bed.. hehe.quote:
Ha, ha, kijk de mensen rennen http://www.terena.org/webcam/quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:28 schreef Qunix het volgende:
Harde wind en regen nu in Amsterdam.
Slaat compleet om.
Joden rennen altijd weg.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ha, ha, kijk de mensen rennen http://www.terena.org/webcam/
Trambestuurder stopt tram en legt omgevallen fietsen aan de kantquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ha, ha, kijk de mensen rennen http://www.terena.org/webcam/
is toch niet meer dan een forse regenbui en wat gerommel??quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:32 schreef YazooW het volgende:
Gaat nog steeds behoorlijk los hier @ den bosch
U bent een vrouw?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wow, ontwikkelt echt bizar snel in Utrecht
Leer filmen, knoestquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
aardig wat windstoten hier, en ook aardig wat flitsenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is toch niet meer dan een forse regenbui en wat gerommel??
Verdomde iphone, heeft m niet gecorrigeerd met ligstandquote:
vind het nogal meevallen. Ben normaal bang, als het onweert. Nu helemaal niet, zo weinig activiteit is er. Maar, misschien moet het echte werk nog komenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
aardig wat windstoten hier, en ook aardig wat flitsen
Het flitst en dondert hier in het noorden van Leiden nog wel een beetje hoor. Lucht is weinig boeiends geweest inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:37 schreef RiKe het volgende:
He wat typisch, de bui lost op qua leuke dingen voordat het Leiden bereikt...
Eindhoven krijgt nu een keer niet de hoofdprijs.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:34 schreef TommyGun het volgende:
Ging los in Eindhoven, niet echt lang (minuutje of 10 denk ik) maar veel regen en wat flitsen. Weinig klappers helaas.
Hier in Utrecht alleen regen en mooie wolkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dat was het voor Den Haag inderdaad (gezien de radar)quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand bevestigen dat dit alles was voor Den Haag? Zit via mobiel op internet dus al die radarsites checken gaat wat lastiger
hahah iddquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef JDude het volgende:
Nou mensen, dat was me het noodweertje wel.
*Start lachband.
Nederland lag toch amper in lvl 2 estofex? Was met name Noord-Frankrijk en België. Ik heb nog geen idee hoe of het weer daar de afgelopen uren is geweest.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef Fredo55 het volgende:
Dit was trouwens absoluut geen level 2 Estofex waard.
Hoogstends level 1, passage koufront flinke windstoten, 8mm aan neerslag en een beetje onweer.
Mwah valt wel mee toch? Regent niet bijzonder hard en onweer is een kilometer of tien hier vandaan.quote:
mweh, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee toch? Regent niet bijzonder hard en onweer is een kilometer of tien hier vandaan.
Duidelijk geheel Zuid-Nederland hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nederland lag toch amper in lvl 2 estofex? Was met name Noord-Frankrijk en België. Ik heb nog geen idee hoe of het weer daar de afgelopen uren is geweest.
Ah, duidelijk... code oranje is voor zeeland inmiddels ingetroken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Duidelijk geheel Zuid-Nederland hoor
[ afbeelding ]
Kwam er met moeite uit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
Flits en geknetter in Amsterdam-Oost
Ik blijf hopen op nog een paar leuke flitsen en knallenquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:08 schreef Klonk het volgende:
Nou, dat was het me het noodweer wel, ik stel voor dat we volgende keer code rood doen voor motregen
Nee, voor 25 graden en zon.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:08 schreef Klonk het volgende:
Nou, dat was het me het noodweer wel, ik stel voor dat we volgende keer code rood doen voor motregen
Want het is duidelijk dat we niet meer zelf na kunnen denken over wat veilig en onveig is....l
In dit topic bedoel je?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:10 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Lang geleden dat het hier zo'n spektakel is geweest!
In Vianen ging het goed los. Tuin is in een zwembad getransformeerd en net een inslag op +/- 50 meter.quote:
Toch wel een beetje teleurstellend vind ik.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:12 schreef Mike-Style het volgende:
Toch nog een kleine licht show in Amsterdam oost
ik zie twee mensen stoeprandenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:12 schreef tomaat52 het volgende:
http://ww.com/holland95
Misschien dat er nog wat leuks komt.
Je hebt de lamp aan en kijkt een film met een boot die wegvaart nuquote:
Ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt de lamp aan en kijkt een film met een boot die wegvaart nu
Die trok ook over Arnhem, maar vond het niet watquote:
quote:
Als er meer komt, ja, anders nee... Dat was dan toeval.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
Oei, ik was te voorbarig met roepen dat ik de lichtshow in Amsterdam een beetje teleurstellend vond.
De wat ??quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:28 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Wat een afknapper, in elk geval voor het zuiden. Het enige (uiterst bescheiden) spektakel was de affakkelvlam van DSM die horizontaal in de wind lag, maar als je het daar van moet hebben...
Ok, toch een paar flinke klappen. Regen is alweer voorbij.quote:
En het onweer viel ook tegen, voornamelijk cloud to cloud en geen inslagen dichtbij..quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:29 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Redelijk onweer in Zeist, ergste regen en wind voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |