spuit11quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Nu trekt het wel dicht boven EHV met veel regen... zoals ook te zien is op de webcam
Idem dus in Leiderdorp. Ik zei net dat er niks was en 2 tellen later gingen de hemelsluizen over. Aardig wat water en in de verte wat gerommel. Valt mee. Wel lekker donker en dreigend, erg sfeervol.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:02 schreef AllesWatWas het volgende:
Veel regen maar nog geen onweer hier in Leiden.
Struisvogeltactiek?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Gordijntjes maar naar beneden gedaan. Wat een noodweer in een glas water!
Aparte, maar knappe vriend heb je.quote:
Daar gaat de Waalkade....quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
Nijmegen wacht in spanning af op de hel ende verdoemenisch
Ik zie hem niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt ik begin haast tequote:
Hier in Zeeland wel heftige windstoten met het koufront.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Noodweer van geen sprake lijkt me, ik hoor amper hagel meldingen, laat staan windstoten....
Bruuskquote:
Das een vette foto!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die had ik net al hier voor m'n neus hangen:
[ afbeelding ]
Dit jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:21 schreef mefke79 het volgende:
beetje rommel in de verte en wat drupjes. Dat is het tot nu toe in Helmond.
Geinverteerde orkaan, impressive.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die had ik net al hier voor m'n neus hangen:
[ afbeelding ]
Wordt wel heel donker nuquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
Amsterdam drupjes nu, maar ik vrees dat het mooie onweer weer niet noordelijk genoeg komt.
Mooi.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Nu trekt het wel dicht boven EHV met veel regen... zoals ook te zien is op de webcam
Ik heb nog hoop, in het zuiden begint de lucht nu groen te tintenquote:
Daar zit ik net boven, hoor heel ver weg wat rommeltjes.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:21 schreef mefke79 het volgende:
beetje rommel in de verte en wat drupjes. Dat is het tot nu toe in Helmond.
dat lift muziekjequote:Op donderdag 21 juni 2012 20:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Ja en zo te zien is dat alleen maar het voorspel. Kat zit al weer onder het bed.. hehe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |