Hier in Utrecht alleen regen en mooie wolkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wow, ontwikkelt echt bizar snel in Utrecht
Dat was het voor Den Haag inderdaad (gezien de radar)quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand bevestigen dat dit alles was voor Den Haag? Zit via mobiel op internet dus al die radarsites checken gaat wat lastiger
hahah iddquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:48 schreef JDude het volgende:
Nou mensen, dat was me het noodweertje wel.
*Start lachband.
Nederland lag toch amper in lvl 2 estofex? Was met name Noord-Frankrijk en België. Ik heb nog geen idee hoe of het weer daar de afgelopen uren is geweest.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:54 schreef Fredo55 het volgende:
Dit was trouwens absoluut geen level 2 Estofex waard.
Hoogstends level 1, passage koufront flinke windstoten, 8mm aan neerslag en een beetje onweer.
Mwah valt wel mee toch? Regent niet bijzonder hard en onweer is een kilometer of tien hier vandaan.quote:
mweh, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee toch? Regent niet bijzonder hard en onweer is een kilometer of tien hier vandaan.
Duidelijk geheel Zuid-Nederland hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nederland lag toch amper in lvl 2 estofex? Was met name Noord-Frankrijk en België. Ik heb nog geen idee hoe of het weer daar de afgelopen uren is geweest.
Ah, duidelijk... code oranje is voor zeeland inmiddels ingetroken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Duidelijk geheel Zuid-Nederland hoor
[ afbeelding ]
Kwam er met moeite uit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
Flits en geknetter in Amsterdam-Oost
Ik blijf hopen op nog een paar leuke flitsen en knallenquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:08 schreef Klonk het volgende:
Nou, dat was het me het noodweer wel, ik stel voor dat we volgende keer code rood doen voor motregen
Nee, voor 25 graden en zon.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:08 schreef Klonk het volgende:
Nou, dat was het me het noodweer wel, ik stel voor dat we volgende keer code rood doen voor motregen
Want het is duidelijk dat we niet meer zelf na kunnen denken over wat veilig en onveig is....l
In dit topic bedoel je?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:10 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Lang geleden dat het hier zo'n spektakel is geweest!
In Vianen ging het goed los. Tuin is in een zwembad getransformeerd en net een inslag op +/- 50 meter.quote:
Toch wel een beetje teleurstellend vind ik.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:12 schreef Mike-Style het volgende:
Toch nog een kleine licht show in Amsterdam oost
ik zie twee mensen stoeprandenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:12 schreef tomaat52 het volgende:
http://ww.com/holland95
Misschien dat er nog wat leuks komt.
Je hebt de lamp aan en kijkt een film met een boot die wegvaart nuquote:
Ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt de lamp aan en kijkt een film met een boot die wegvaart nu
Die trok ook over Arnhem, maar vond het niet watquote:
quote:
Als er meer komt, ja, anders nee... Dat was dan toeval.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
Oei, ik was te voorbarig met roepen dat ik de lichtshow in Amsterdam een beetje teleurstellend vond.
De wat ??quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:28 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Wat een afknapper, in elk geval voor het zuiden. Het enige (uiterst bescheiden) spektakel was de affakkelvlam van DSM die horizontaal in de wind lag, maar als je het daar van moet hebben...
Ok, toch een paar flinke klappen. Regen is alweer voorbij.quote:
En het onweer viel ook tegen, voornamelijk cloud to cloud en geen inslagen dichtbij..quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:29 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Redelijk onweer in Zeist, ergste regen en wind voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |