Ik kwam niet verder dan 'Frijdag'quote:Op zondag 24 juni 2012 15:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...en als ik het goed begrijp doet zijn/haar auto het nog steeds niet.
Ik kan me vergissen, dan mag iemand me een krantenbericht tonen, maar volgens mij gaat het ook nog om een broodje aap verhaal.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Die 1e klacht. de betrokkenen niet kennen maar je toch diep geraakt voelen.
Ik denk dat ze deze jongen wel helpenquote:Klacht sms-overlast: Telefoon rekening 160 euro GOTVERDOMME
ik krijg op me telefoon de hele week lang alemaal smsjes van de dienst van 6343 en ik kreeg op de 2 minuten een nieuw smsjes tot wel 10 aan toe achter mekaar dat is dus 15 euro elke dag
ik wil me geld terug want ik heb geen eens gebruik gemaakt van deze dienst PLUS ik weet niet eens hoe ik daar terecht ben gekomen ik heb hier helemaal nix mee!
STELLETJE OPLICHTERS BEWIJS STAAT OP ME TELEFOON AFSCHRIFT
MAAK JE BORST MAAR NAT IK GA KLAAG JULLIE AAN
Gewenste oplossing
Geld Terug onmiddelijk
quote:Gevraagd wordt of ik mevrouw Cidert (o.i.d) ben. Dat ben ik niet en dat heb ik ook aangegeven. Nadat ik drie keer in 4 minuten wordt gebeld, word ik vervolgens ook nog eens uitgescholden door zo’n belboy van Canal Digitaal met de mededeling dat ik een Kutwijf ben.
Gewenste oplossing
Professioneel personeel met normen en waarden.
Moedquote:Ik heb gratis onderbroeken en nu moet ik er voor betalen.
En zonder dat ik er om vroeg onderbroeken naar me op gestuurd.
Door het bedrijf underwear bv courlux .
Wat moed ik doen.
Gewenste oplossing
Mijn niet ongevraagd de rekking op sturen en eerst vragen of ik deze onderbroeken wel wil. En mij uit schijven uit het bestand
Moest even lachen hieromquote:begin het een eind moe te worden dat je een bak koffie in je strot kan gooien terwijl ik m n mail wil openen.
wat een trage kutzooi zeg. en als ik bel zeggen ze, niets aan de hand hoor meneer, denk dat het aan uw pc ligt. zijn er dan echt zoveel pc s die dat hebben?????
Gewenste oplossing
SNELLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geen touw aan vast te knopen. Al die d/t fouten.quote:Klacht Belnu.nl: ik heb een tel abonoment bij deze bedrij gevraagt en mij werdt van alles belooft maar niets is waar
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Belnu.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Belnu.nl
Lezers van deze klacht: 3041
ik heb bij deze bedr.belnu.nl een abonoment aan gevraagt en gelijk gevraagt of de bij de abonoment gevraagde tel toestel in vooraad was en gelijk kon geleverd worden ,o ja ik heb gelijk gevraagd of een navigatie bij geleverd kon worden ook dit was geen probleem 12-08-09 was alles goed gekeurd en tegelijker tijd was mijn huidige tel.toestel niet goed meer en ik vroeg of de toestel die uitgekozen had gelijk kon opgestuurdt worden en dat kon ook maar toen begon het gedonder .ik kreeg tehoren dat ze verkeerde toestel in huis was en zehadden nieuwe bij nokia bestelt ,ik vertrouwde de zaal niet en ik op pad desbetreffende toestel kan je overal krijgen en is in voorraad ik dus weer bellen toen werd mij weeer alles belooft en binnen een week zouden ze de toestel opstuuren ,dus weer niets en nu ik weeer bellen en nu vertelde ene tel jufr.dat ze de toestel niet mochten opstuuren van vodafoon dus ik weer boos ik zei dat het dit alles mij niet was verteld en nu stuuren ze alleen de kaartje zonder de toestel met de melding dat het toestel niet leverbaar is kan ik tegen deze bedr.niets doen ik wil nu helemaal niets meer van ze ik wil mijn abonoment anuleren ik ga zelf wel naar vodafoon winkel voor een abonoment kunt u mij mischien helpen of deze bedrf.aan de tand voelen en hopen de dat niet nog meer mensen de dupe worden net als ik vr.gr.kent o ja mijn tel nr 06 voor verdere vragen
wat een droeftoeterquote:Ik ben gister naar de mac donalds in utrecht(hoog caterijne) geweest en heb daar een happy meal gekocht maar ik moest wachten voor de patat en cola na een kwartiertje gewacht te hebben nog steeds niemand bij mij langs geweest ik ben terug gegaan en heb het gezegt maar ik moest opeens opnieuw bestellen heel raar allemaal
Gewenste oplossing
geld terug krijgen voor de cola en de patat en frietsaus en rietje
Mensen die zoveel moeite doen voor een gratis tandenborstel......quote:Klacht Algemeen Dagblad: klacht over reserveren voor gratis tandenbortel van piet piraat
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Algemeen Dagblad
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Algemeen Dagblad
Lezers van deze klacht: 362
mijn klacht gaat over het reserveren van de tandenborstel……wij hebben hard ons best gedaan om voor 2 kinderen de zegels bij elkaar te krijgen voor beide 1 tandenborstel……..nou hadden we gereserveerd maar geen bevestigingsmail ontvangen, en het was nog moeilijk ook om te reserveren want de site leek wel over beladen te zijn…….kwamen erachte toen mijn man met de kaarten met zegels bij free recordshop de tandenborstels wile gaan halen en om de mail gevraag werd……….hij thuis gekeken ….niet ontvangen dus……mogelijk ergens toch iets fout gegaan……hij gebeld naar ad…….ja meneer dan is hij misschien bij uw spam terecht gekomen…….nee ook niet………nou , vind het erg teleustellend voor mijn kids, die je dan beloofd had zoon tanden borstel te bestellen……
Gewenste oplossing
ik zou graag gewoon die 2 tandenborstels willen hebben van piet piraat voor mijn kids, ........
Oplossing van het bedrijf
Afhalen gratis tandenborstel niet mogelijk zonder reservering. Bevestiging reservering via e-mailadres.
Die gewenste oplossing.quote:Klacht Huisartsen: dan had u maar abortus moeten laten plegen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Huisartsen
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Huisartsen
Lezers van deze klacht: 333
ik ben nu 29 weken zwanger en heb klachten van duizeligheid en extreme vermoeidheid.
Ik heb al eerder een bloedonderzoek gedaan omdat ik deze klachenten al eerder in mindere mate had.
Hier kwam uit dat ik een tekort aan b12 had en kreeg ik via mijn huisarts een injectie die ik om de 2 weken moet herhalen.
doordat de klachten na 6 weken opeens erger werden ging ik naar de huisartsenpost ( het was immers half 7) die konden weinig beteken want ik moest volgens die dokter de volgende dag een afspraak maken bij de waarnemend arts (die van mij was op vakantie) om vervolgens om een bloedonderzoek te laten doen.
Ik de volgende dag naar de waarnemend arts die het helemaal niet reeel vond om verder bloedonderzoek te laten doen aangezien ik net een injectie had gehad.
ok ik wat voor te zeggen, maar wat moest ik verder met de extreme klachten? inmiddels had ik ook tintelingen in mijn handen. Niets want ik moest maar accepteren dat ik zwangerschapkwaaltjes had, anders had ik maar ABORTUS moeten laten doen.
Ik heb hem toen wel gevraagd of hij wel helemaal goed was.
Dat zijn toch geen uitspraken!
Hij kwam er niet op terug, en diep gekwetst verliet ik de huisarts.
Gewenste oplossing
Als de des betreffende arts hier op aangesproken werd door iemand van hoger af. Helaas zal hij nu niets meer kunnen betekenen met het verder uitlaten zoeken van waar de klachten vandaan komen. Maar ik vind dat hij dit niet zomaar kan zeggen.
say whut?quote:Goedemiddag.
Ik wil een klacht indienen voor de reklame van de hamburgerking. Het gaat over dat kip die karate oefeningen doet. En zodra hij geslaagd is krijgt hij als beloning ‘dat hij tussen een broodje mag liggen. Dood dus.
Burgerking is dus een klant kwijt. Ik vind dat dit niet kan.
Of de reklame moet de bedoeling zijn geweest dat het dieronvriendelijk is en dat de mensen daarom niet meer bij Burgerking moeten eten.
Gewenste oplossing
een vriendelijke reklame en zeker niet iets met dieren die hun best doen en als beloning de dood krijgen. Wij weten ook wel dat zo,n beestje gedood word om te eten maar dan hoeven ze dat er niet zo dik op te leggen. Ik neem aan dat ze reklame maken om de koop te bevorderen. Deze werk alleen maar averechts.
Proviserenquote:Klacht McDonalds: manager die dienst had op 19_05_2012 te venlo europaplein mac-drive.
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over McDonalds
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 247
Proviserende puberaal gedrag van manager na mij toe gericht, ivm een sesam-alergie bestel ik al jaren bij het zelfde filiaal europaplein mac drive te venlo mijn bigmacmenu. Plots was dit tot mijn verbazing gisternacht 19_05_2012 rond 00:30 een probleem. De medewerker heeft mij na overleg met de desbetreffende manager medegedeeld dat dit niet mogelijk was. Vervolgens vroeg ik op mijn beurt of ik de manager mocht spreken omdat ik het een vreemd verhaal vond aangezien dit jaren geen probleem was en ik mijn bigmac altijd met veel plezier heb kunnen nuttigen. Manager komt vervolgens na mijn verzoek mij te woord staan. De manier van allereerst de lichamelijke houding na mij toe als klant viel mij direct op, dit was een assosiale, onrespetvolle, proviserende, puberale houding. Dit houd in dat mw. Er hangend over de balie bij stond, een sarcastische glimlach op het gezicht en een kleinerend mondeling gedrag. Ik heb dit ervaren als zeker niet klantgericht maar juist misbruik maken van de positie als manager. Dit is voor mij geen normale profesionele houding naar de klanten toe, klanttevredenheid te houden door vriendelijk te zijn en oplossinggericht te werk gaan was hier dan ook ver te zoeken.
Verder wil ik u er op wijzen dat dit voor mij een nieuw gezicht was binnen het bedrijf, heb deze mw. Nooit eerder gezien en ben ook nooit zon manager tegen gekomen in al die jaren dat ik er kom als klant om een maaltijd te nuttigen. Mw. Had uiteindelijk op mijn aandringen-standvastigheid toch een oplossing. Dit na 10min discuseren, wat voor mij heel vreemd is want zover ik weet ga je niet in discussie met een klant maar zoek je juist na de mogelijkheden die er zijn om zo tot een oplossing te komen. Kortom na veel discusseren denk ik eruit te zijn gekomen met mw. En vraag of het nu opgelost is waarop mw mij bevestigd dat dit inderdaad zo is. Vervolgens vraag ik of ik dan nu mag afrekenen bij een van de medewerkers die op dat moment de bestelling had aangenomen en de kassa bediend. Hierop reageert mw. Wederom erg proviserend door mij er op te attenderen dat ik mijn grote mond de volgende keer moet houden want anders zou ik helemaal niets krijgen. Waarop op reageerde met een dieppe zucht mag ik astublieft afrekenen bij u collega. Inmiddels was mijn trek natuurlijk allang bedorven en dacht dat het mischien handig was om uit te stappen om zo op een fatsoenlijke manier met mw. Te communiceren. Achteraf gezien heeft mijn geduld niets opgelevert want ik wil uit stappen en mw. Gooit zo de luiken dicht. Op dit moment staan er klanten achter mij in de rij die ook graag willen afrekenen, dit kon helaas niet omdat ik als klant in het dieppe wordt gegooit en even niet meer wist wat er nu de bedoeling van was. Krijg ik men maaltijd of niet? Nadat ik mijn moter en lichten van de auto uit zet en nog steeds verwacht dat ik kan afrekenen zegt mijn medepasagier kom we gaan naar de burgerking want dit wordt niets . Hierop heb ik besloten dat dit voor dat moment de beste oplossing was. Op het moment dat ik de moter start en weg wil rijden zie ik dat de klant achter mij te woord word gestaan omdat ik zag dat het luikje weer open ging n de medewerker die mijn bestelling opgenomen had herkende. Wij zijn als ontevreden klanten maar door gereden naar de burgerking.
Ik moet u er op wijze dat ik erg boos gemaakt ben door de manager waardoor ik gevraagt heb naar mw. Naam of personeelnummer zodat ik een klacht kan indienen. Waar ik na mijn zegge recht op heb maar volgens mw. Niet. Uiteindelijk heb ik gezegt dat ik haar met der gezicht in de camera zou drukken en nogmaals zou vragen na mijn recht als klant om een klacht te kunnen en mogen in te dienen. Dit had ik achteraf gezien niet moeten benoemen omdat ik vind dat ik me op die manier verlaagt heb na haar gedrag. Om het hele verhaal kort te maken vind ik niet dat een manager er is om de boel te proviseren en zo ook nog eens het hele team onnodig in gevaar brengt, niet dat ik iets agrasiefs zou ondernemen want daar ben ik fel tegen. Geweld lost niets op maar laren we voorop stellen dat in deze tijd de mensen erg agresief zijn en ik me dan ook afvraag hoe lang een manager op deze manier een fijne werksfeer kan waarborgen. Zover ik weet is een manager er om de boel onder controlle te houden en funcioneert als voorbeeldrol naar de rest van het team. Ik heb tenminste in 31jaar nog nooit zoiets mee gemaakt, ik bedoel hoe moeilijk is het om een aangepaste maaltijd te nuttigen bij de mac in 2012.
Gewenste oplossing
Naar mij toe een persoonlijke excuses van de desbetreffende manager en in het belang van alle klanten-medewerkers van de mac donalds een evt. Training-curcus hoe een team te leiden en klantgericht te werk gaan. Kortom een profesionele houding naar de klant toe. Dit zou ik persoonlijk zeer op prijs stellen zodat ik en alle andere klanten in de toekomst alsnog bij de macdonalds met veel plezier een maaltijd kan benuttigen
quote:ik kreeg frietjes bij mijn happy meal..
maar die waren koud.. toen ben ik terug gegaan omdat te zeggen en kreeg ik nieuwe maar dat was opnieuw opgebakken patat.
de chicken sensation was opzich goed behalve bij 1 van de laatste happen..
er zat iets hards in en daardoor is mijn kies nu kapot en heb ik flinke kiespijn.
hiervoor wou ik een klacht indienen en wil ik graag weten wat hier aan word gedaan.
Gewenste oplossingik hoop er snel wat over te horen en wil graag een vergoeding hiervoor.
m.v.g
quote:Ook in Arnhem was bij 3 filialen afgelopen woensdag 20 juni om 09:35(het laatste filiaal bezocht) al de zogenaamde aanbieding uitverkocht.
DIT ZIJN PURE LOKKERTJES, OM JE IN DE WINKEL TE KRIJGEN.
er was één filiaalhouder in Arnhem die verklaarde om 09:20 uur al de gehele doos te hebben verkocht, hij zei het zelfs lachend. Ook het personeel is verplicht om te liegen, dit weet ik van een personeelslid zelf.
Gewenste oplossing
ALDI moet hier eens mee stoppen want in plaats van meer klanten in de winkels te krijgen ze er minder want ook ik ben inmiddels al geen ALDI klant meer. Er is genoeg concurrentie tenslotte.
Die grap.quote:Klacht KFC: KFC. Waarschuwing !! Incompotente manager. Levensgevaarlijk
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KFC
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KFC
Lezers van deze klacht: 105
Vandaag om 11.00 uur bij de kfc gekomen. Dicht ! vanwege technische redenen pas om 12.00 uur open. DHR T.Echnisch en manager DHR. R.Eden hadden zich verslapen. ?? Reclame aanplakbiljet Buiten was niet binnen te lezen !! Wc beneden was defect. Wetnaps niet verkijgbaar. De glijbaan waar mijn zoon afgleed was nat en niet schoongemaakt. Dat deden ze niet ? Dus ook geen controle op drugs-spuiten bovenin het huisje. Nee lekker hoor…… ik zeg…burger king.
Gewenste oplossing
aub geen manager meer die zoiets niet kan handelen. Incompetabel.
Mooie samenvoeging van incapabel en incompetent inderdaad...quote:Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Die grap.Mensen die overal over zeuren, alsof alle speeltuinen vol liggen met drugsspuiten.
Wie is hier nu incapabel?
serieuze klacht.quote:Klacht Gauloises: sigareten te strak of papier laat los
ageren als bedrijf?
Klacht Melden Gauloises
Lezers van deze klacht: 181
ik heb nu al met 3 pakjes gehad dat me papier van de sigaret los zit en somige sigareten te strak gedraaid zijn en ik er geen trekje uit krijg vind dat wel zonde wand ze kosten 6 euro per pakje
Gewenste oplossing
als ze mij nieuwe sigareten geven
quote:Ja, enkel een vraagje. Ik had het kuipje meegenomen uit Belgie.
Bij ons kun je enkel het merk Baldo kopen, terwijl Romero een groter assortiment heeft en de hond er beter uitziet.
Dus na lang wikken en wegen toch gevraagd aan een meneer met een lange witte jas aan, hij had het druk dus we hebben even gewacht. Zal de bedrijfsleider geweest zijn.
Kortgeleden, heeft hij ook alle schappen opnieuw ingedeeld zodat je veel moet zoeken maar ja, dat waren de nieuwe europeesche regels voor alle Aldifilialen. Mag ik dan na een paar weken, vragen of ze ook hun assortiment gaan aanpassen aan dat van Belgie. ( met zoveel woorden heb ik het nog niet eens gezegd )
Zijn woorden waren kort en bondig: Succes, dan gaat u daar maar heen.
Klacht: waarom moet ik nu naar Belgie blijven gaan.
Aldifiliaal Geldrop St.- Jozefplein.
Gewenste oplossing
Graag een vriendelijker bedrijfsleider, nu snap ik ook waarom de sfeer bij het personeel veranderd is. Service graag. Ik wil naast Baldo hondenvoer ook Romero.
Sigareten... hoe een t minder de betekenis helemaal kan veranderen.quote:
't Is me allemaal wat bij Blokker.quote:Klacht Blokker: onvriendelijk behandeld aan de kassa
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Blokker
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Blokker
Lezers van deze klacht: 60
Was laats bij me moeder in schothorst en wou op het pleintje scrabble halen bij de blokker.
Zo gezegt zo gedaan dus stond bij de kassa en wou afreken.
Geen personeel te bekennen dus denk leg alvast het spel op de toonbank want ze komen zo wel.
Opeens komt er een medewerker eraan met een klant en begint die meneer eerst af tereken en zet mij aan de kant.
Zonder iets te zeggen helpt ze die meneer.
Dus ik zeg tegen mijn vriend ik was toch eerst.
Waarop zei zegt ja ik zou het even uitlegen die meneer en die meneer dat.
Waarop ik zeg maar dat had u eerder moeten zeggen als u gewoon vroeg srry die meneer was eerst vind u het goed dat ik die meneer eerst help. dan zou ik zeggen tuurlijk maar nu was dat niet het geval werd gewoon aan de kant geduwd.
Zo ga je niet met klanten om slechte zaak bij de blokker!!!
Gewenste oplossing
Geen idee vind gewoon dat je zo geen mensen mag behandelen.
Ik ben voor deze oplossing.quote:Klacht Lucky Spin: weet niet
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Lucky Spin
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lucky Spin
Lezers van deze klacht: 144
Email ongewenst !
Gewenste oplossing
Afschieten van het internet
Goh, banden die al na 3 jaar versleten zijn? Moet niet veel gekker worden.. onzuinig bij 100 wat? 100 uur? Vreemd trouwens, dat als je de auto op slot zet, je er niet meer in of uit kan(waarom zet je de auto überhaupt op slot als er nog iemand inzit?)quote:Klachten zijn erg veel. Bij de aanschaf van onze auto zijn er vele gebreken. Nu dat de garantie er af is , kan alles gerepareerd wel worden. Klachten zijn : Aico stinkt naar koe mest. Niet zuinig bij 100 km. Als iemand in de auto zit en ik doe de deur buiten op slot, komt niemand uit de auto. De vergrendelingsknop openen werkt niet. Auto gaat zomaar op slot, zonder een opdracht.Schokbrekers kraken.Bij gas geven los te laten, rijd de auto erg snel.Auto in achteruit zetten blaast de aanjager harder. Dan in de versnelling normaal zetten. In 1. Auto trekt vaak naar links bij 50 km.Banden die na 3 jaar voor , al versleten zijn. Afgelopen winter een nieuwe accu moeten kopen. Dat deze kapot was. Zo zijn er wat meer op te noemen. Nu dat de garantie er af is , kan het gerepareerd worden. De computer van mijn auto moet gereset worden. Dat kan niet volgens Broekhuis Assen.
Gewenste oplossing
Als alles wel voldaan wordt op kosten van de dealer.
Lolwut, met 50 in zijn 1 rijden en dan je druk maken over dat je auto iets trekt naar links.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Goh, banden die al na 3 jaar versleten zijn? Moet niet veel gekker worden.. onzuinig bij 100 wat? 100 uur? Vreemd trouwens, dat als je de auto op slot zet, je er niet meer in of uit kan(waarom zet je de auto überhaupt op slot als er nog iemand inzit?)
Echt, zoveel domheid. Wist niet dat dat nog bestaat...
Misschien is het een automaat en bedoelen ze "D" oid?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:45 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Lolwut, met 50 in zijn 1 rijden en dan je druk maken over dat je auto iets trekt naar links.
Misschien is de OV wel een oplossing voor deze mensen, algemeen verstand ontbreekt hier.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Misschien is het een automaat en bedoelen ze "D" oid?
Allehmaal FOK!ers die zittun te klootenquote:
Idd gewoon lekker met het busje naar de dagopvang.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:52 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Misschien is de OV wel een oplossing voor deze mensen, algemeen verstand ontbreekt hier.
Kort maar krachtig weer.quote:Klacht Cartrek: reparatie cartrek 600
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Cartrek
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Cartrek
Lezers van deze klacht: 543
geen bericht terug
Gewenste oplossing
bericht terug
quote:beste,
er is een klachtenbrief bij centerparcs limburg opgemaakt maar ik krijg geen reactie daarop. daarom probeer ik het zo.
een weekendje in limburg geboekt voor kleinzoontje van twee bij u. vrijdagavond gemeld dat de stank niet te harden was en we niet in bad konden of douchen door de verstopping in de badkamer.klusjeman geweest , probeert alles te ontstoppen, niet gelukt. volgende morgen ,zaterdags , weer gekomen,vergif erin gegooid, we moesten wel twee uur uit de bungelow, savonds wouden we kleinzoon in bad doen, weer verstopping en de rioollucht. receptie geweest, antwoord, als er binnen een uur de klusjeman er niet is, kan er niets aan gedaan worden. met deuren en ramen open geslapen, anders ging het niet met de stank. zondags maar op tijd naar huis gegaan, aangezien we al twee dagen onself en het kleine ventje in de keuken aan de aanrecht gewassen hadden.!!
ik vind het niet netjes dat u niet op het ingevulde klachten formulier reageert, en dat dit geen doen is, u had ons meteen vrijdag avond een ander huisje kunnen geven aangezien er zeeeer veel vrij waren!!!ik kan u het bewijs van het klachten bewijs sturen daar staat ook op dat de klusjesman twee maal geweest en niks meer kon doen voor ons.en dan moet ik ook nog 40 euro service kosten betalen. nou ja zeg!!!boekingsnr is 844496-2
huisje 258
Gewenste oplossingeen mooie oplossing!!!!een ander weekend, of dergelijke in een niet stinkend huis! en een leuk diner of iets erbij om de teleurstelling ,vooral van onze kleinzoon goed te maken. het was zijn eerste vakantie, en kon niet eens in bad of douche!!
Gelukkig weten mensen hun mening goed te verwoordenquote:Geachte,
Hierbij geven wij u te kennen dat wij tot op heden werderom geen unieke bestelcode hebben ontvangen voor de zogenaamde
gratis I pad die wij konden krijgen als nieuwe klant!!!
Eerst zouden wij de mail uiterlijk 8 juni, dan weer 15 juni 2012 ontvangen….. Wat word het nu 15 juni 2013 of 2014…
Walgelijk als je zo met nieuwe klanten omgaat…..!!
Super onbeschoft!!
Oxxio, slim met energie, NEE SLIM MET OPLICHTEN EN BEZEIKEN VAN NIEUWE KLANTEN!!
Echt EEN WALGELIJKE GANG VAN ZAKEN!!
Gewenste oplossingDe code en een tegemoetkoming voor alle ellende....???
Zucht...even met de helpdesk van KPN bellen om te overleggen hoe je zo'n nummer kunt blokkeren is geen optie?quote:Klacht KPN Internet: Telefoonummer 06-7364444400
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KPN Internet
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Internet
Lezers van deze klacht: 19
Ik word vaak gebeld door bovenstaand nummer op de meest onmogelijke tijden. Ik zou graag zsm zien dat dit opgelost wordt
Gewenste oplossing
Graag vanuit jullie een oplossing!
Ik ga eens proberen over de mijne er ook op komt...quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik had vorige week ook een serieuze klacht ingezonden. Die is niet eens geplaatst, terwijl die trollberichten van Fok!kers er wel door zijn gekomen.Misschien heb ik te weinig spelfouten gemaakt.
Volgens mij doe je toch zelf iets fout.quote:Klacht Albert Heijn: voordeelcoupons
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 7
Krijg ze niet uitgeprint (mijn printer is prima)
Gewenste oplossing
Dat ik ze wel uit kan draaien zodat ik de voordeelbonnen in kan leveren.
Waarom koop je een wortelsalade als je niet van wortels houdt?quote:Klacht Albert Heijn: caesar wortelsalade??????
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 1037
De salade moet volgens de ingrediënten bestaan uit 14% wortel.
Deze salade werd overheerst door wortel. De sla soorten waren minimaal aanwezig.
Teveel wortel vind ik niet lekker en nadat ik de wortel had teruggebracht naar een gewoon portie, hield ik weinig over.
Gewenste oplossing
wil de klacht melden.Misschien zijn er meer klachten over de salade. Heb de salade vaker gehad en de wortels gaan steeds mee roverheersen
De mijne is inmiddels allang verzonden naar de betreffende organisatie.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:31 schreef BlueMage het volgende:
Ik ga mijn klachten niet op klacht.nl zetten. Ik neem contact op met de betrokken bedrijven en neem even de moeite om een goede uiteenzetting van het probleem te formuleren. Kwartiertje werk (hoogstens) maar nog altijd zeer effectief gebleken.
Balen dat ik valse gegevens heb opgegeven.quote:Als gebaar een attentie in de vorm van dagkaart aangeboden.
Pwned.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik zie nu dat mijn klacht wel geplaatst en zelfs behandeld is door de NS.
[..]
Balen dat ik valse gegevens heb opgegeven.
Wie koopt er dan ook Euroshopper koffie?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:49 schreef Klaploper het volgende:
Ik heb dezelfde klachten van euroshopper koffie. Steeds vlagen van misselijkheid na het drinken van de koffie. Ook enkele kennissen van me die op bezoek waren hebben verspreid door de tnijd dezelfde klachten gehad als ze onze koffie dronken.
Ik zal 'm wel even emailen dat het waarschijnlijk z'n roter is en als ie die nou eens vervangt met een router dan zijn we al een stuk verder.quote:Klacht KPN Internet: internet standaart
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KPN Internet
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Internet
Lezers van deze klacht: 100
geachte lezer bij deze heb ik internet standaart geeft 72 mb aan en werkt heel heel langzaam wat kan dat zijn de pc is in orde ik denk dat de roter slecht werkt mij n e mail adres is @gmail.com of gsm 060
Gewenste oplossing
ik denk andere roter en of monteur komt kijken
De Zwaluwhoeve is niet bepaald een parenclub!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vraag me af in wat voor sauna diegene zat. Was het geen parenclub?
quote:Klacht Klacht.nl: klacht.nl moeilijk bereikbaar.
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Klacht.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Klacht.nl
Lezers van deze klacht: 50
doordat jullie site offline was,
heb ik geen contact op kunnen met het bedrijf dat mij steeds maar onzinnige rekeningen stuurt. waardoor ik nu verplicht ben tot het betalen van een hoop onzin. ik kan het beamen dat u site druk is en daardoor wat traag, maar dat de site gewoon helemaal niet bereikbaar is vind ik ronduit schandalig! en dan overal foto’s laten zien van ja binnen een uur ben ik geholpen nadat ik mijn klacht geplaatst had op klacht.nl precies NADAT ik hem geplaatst had maarja omdat de site praktisch altijd online is kan ik niet eens een klacht plaatsen en laat staan dat het wordt opgelost als ik niks kan plaatsen. ik voel behoorlijk anaal gepenetreerd door jullie. deze gang van zaken is ronduit slecht te noemen en ik zal jullie dan ook niet aanbevelen bij vrienden en kennissen…. ook vind ik de huidige mening over klacht.nl van slechte kwaliteit ik snapte eerst niet goed wat ik moest doen. uiteindelijk kwam ik erachter dat ik daar op sterretjes moest drukken dit was mij totaal niet duidelijk! en hoogst frustrerend.
Gewenste oplossing
ik zou graag zien dat klacht.nl naar een andere server verhuist die de capaciteit wel aan kan. ook zou ik graag zien dat klacht.nl geen onzinnige foto's plaats waarop staat hoe goed ze wel niet zijn voordat ze een werkende site hebben.duidelijker formulier maken zodat er geen verwarring ontstaat.
quote:Klacht Klacht.nl: klacht.nl moeilijk bereikbaar.
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Klacht.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Klacht.nl
Lezers van deze klacht: 50
doordat jullie site offline was,
heb ik geen contact op kunnen met het bedrijf dat mij steeds maar onzinnige rekeningen stuurt. waardoor ik nu verplicht ben tot het betalen van een hoop onzin. ik kan het beamen dat u site druk is en daardoor wat traag, maar dat de site gewoon helemaal niet bereikbaar is vind ik ronduit schandalig! en dan overal foto’s laten zien van ja binnen een uur ben ik geholpen nadat ik mijn klacht geplaatst had op klacht.nl precies NADAT ik hem geplaatst had maarja omdat de site praktisch altijd online is kan ik niet eens een klacht plaatsen en laat staan dat het wordt opgelost als ik niks kan plaatsen. ik voel behoorlijk anaal gepenetreerd door jullie. deze gang van zaken is ronduit slecht te noemen en ik zal jullie dan ook niet aanbevelen bij vrienden en kennissen…. ook vind ik de huidige mening over klacht.nl van slechte kwaliteit ik snapte eerst niet goed wat ik moest doen. uiteindelijk kwam ik erachter dat ik daar op sterretjes moest drukken dit was mij totaal niet duidelijk! en hoogst frustrerend.
Gewenste oplossing
ik zou graag zien dat klacht.nl naar een andere server verhuist die de capaciteit wel aan kan. ook zou ik graag zien dat klacht.nl geen onzinnige foto's plaats waarop staat hoe goed ze wel niet zijn voordat ze een werkende site hebben.duidelijker formulier maken zodat er geen verwarring ontstaat.
quote:Klacht Albert Heijn: Gepasteuriseerde halfvolle melk
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 21
De melk uit een pak Gepasteuriseerde melk komt er uit als boter. Terwijl de melk tot minimaal 2 juli goed moet zijn.
Gewenste oplossing
Een pakketje met wat verschillende zaanse hoeve producten.
Opgelopen trauma'squote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:15 schreef wuuht het volgende:
[..]
die vergoedingen zijn nog het achterlijks waarom zou je meer krijgen dan dat je gekocht heb
quote:heb een aantal artikelen bij de action gekocht na afrekenen kwam ik erachter dat de cassiere 2 brandmelders had aangeslagen ipv 1 direct dit gemeld krijg ik een tegoedbon maar dit is toch mijn geld nu ben ik verplicht om weer iets bij de action te kopen mag dit??
Gewenste oplossing
nee, heb een mail gestuurd maar geen antwoord gekregen
Teleshopping, dit soort mensen bestellen daar dus.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:49 schreef nuclearization het volgende:
Klacht Tommy Teleshopping: ll
ik kreeg een code van jullie die mijn waarde bepaalde voor mijn cheque ik had dus het nummer van de hoofd prijs 1.999,00 euro. En ik krijg een cheque van 10 euro?????
Dit is niet wat er staat en er stond gegarandeerd pprijs.
Dit is niet eerlijk en ik laat het hier ook niet bij zitten.
Ik ben altijd tevreden geweest over jullie en bestel ook regelmatig wat bij jullie.
Maar ik laat mij niet bedonderen dan is het gelijk de laatste keer geweest.
Gewenste oplossing
krijgen waar ik recht op heb.
quote:Klacht Eneco: Afsluiting
Ik ben afgesloten door Eneco. Heb 2 kinderen waaronder een baby van 4 maanden, heb begrepen dat het ging 3 jaar verkeerd berekende eindnota die ik die ineens maart 2012 moest ophoesten zonder hiervoor een regeling te kunnen treffen, uiteindelijk na een hoop geregeld te hebben hebben ze via stedin mijn warmte afgenomen, ik heb dus geen verwarming en geen warm water reeds 5 maanden niet , ik kom er niet uit en zij willen mij ook niet tegemoet komen dmv regeling of iets dergelijks, zit met mijn handen in het haar en kan dit niet meer aan, mijn gezin valt uit elkaar door deze situatie en ik dreig depressief te worden. HELP!!! s.o.s.
Gewenste oplossing
een regeling, overstappen, en of wederom aangesloten worden en de schuld aflossen ....
quote:Vandaag 27 juni 2012 kocht ik een paprika im een plastic verpakking. Aan de kassa heb ik daarover mijn verbazing en ergernis over uit gesproken. Met de plasticsoep ter grootte van 3 grote landen bij elkaar in gedachten, ben ik van mening dat de hoeveelheid aan plastic verpakkingen juist moet worden teruggebracht. Hygiëne kan volgens mij geen goede reden zijn om alles maar in plastic of folie te verpakken.In de supermarkt heb ik aangegeven dat zolang de paprika in de verpakking wordt aangeboden ik geen paprika meer zal kopen bij de C 1000. Jammer!!
Gewenste oplossing
Terug naar de onverpakte paprika, wat goed is moet je niet willen veranderen. Zeker in deze tijd waarin een ." Dubbeltje" weer gaat tellen.
quote:Heden avond zaten een vriendin en ik bij de McDonalds in Landgraaf te genieten van een Big Mac. Vervolgens komt de familie (zo leek het) van een medewerkster binnen. Die werden openlijk begroet, omhelsd en gekust. Vervolgens kregen zij ook te eten waarvoor niet werd betaald. Heel apart dus. En wij als klanten voelden ons onrechtmatig behandeld. Vervolgens (nadat de familie het pand had verlaten) werden we ingesloten door het management. Er werd vrolijk gelachen, gepoetst en lades/ geld al verwijderd. Waarna wij gebruik moesten maken van de nooduitgang om naar buiten te gaan. En niet geheel op vriendelijke toon gevraagd.
Gewenste oplossing
Rechtmatige behandeling van klanten. En niet alleen familie zijnde. Daarnaast betrof de familie een allochtone familie, dan voel je je in eigen land wel helemaal onrechtmatig bejegend!
Vooral die laatste zin doet het hem, allochtonen krijgen altijd voorrang hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |