't Is me allemaal wat bij Blokker.quote:Klacht Blokker: onvriendelijk behandeld aan de kassa
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Blokker
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Blokker
Lezers van deze klacht: 60
Was laats bij me moeder in schothorst en wou op het pleintje scrabble halen bij de blokker.
Zo gezegt zo gedaan dus stond bij de kassa en wou afreken.
Geen personeel te bekennen dus denk leg alvast het spel op de toonbank want ze komen zo wel.
Opeens komt er een medewerker eraan met een klant en begint die meneer eerst af tereken en zet mij aan de kant.
Zonder iets te zeggen helpt ze die meneer.
Dus ik zeg tegen mijn vriend ik was toch eerst.
Waarop zei zegt ja ik zou het even uitlegen die meneer en die meneer dat.
Waarop ik zeg maar dat had u eerder moeten zeggen als u gewoon vroeg srry die meneer was eerst vind u het goed dat ik die meneer eerst help. dan zou ik zeggen tuurlijk maar nu was dat niet het geval werd gewoon aan de kant geduwd.
Zo ga je niet met klanten om slechte zaak bij de blokker!!!
Gewenste oplossing
Geen idee vind gewoon dat je zo geen mensen mag behandelen.
Ik ben voor deze oplossing.quote:Klacht Lucky Spin: weet niet
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Lucky Spin
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lucky Spin
Lezers van deze klacht: 144
Email ongewenst !
Gewenste oplossing
Afschieten van het internet
Goh, banden die al na 3 jaar versleten zijn? Moet niet veel gekker worden.. onzuinig bij 100 wat? 100 uur? Vreemd trouwens, dat als je de auto op slot zet, je er niet meer in of uit kan(waarom zet je de auto überhaupt op slot als er nog iemand inzit?)quote:Klachten zijn erg veel. Bij de aanschaf van onze auto zijn er vele gebreken. Nu dat de garantie er af is , kan alles gerepareerd wel worden. Klachten zijn : Aico stinkt naar koe mest. Niet zuinig bij 100 km. Als iemand in de auto zit en ik doe de deur buiten op slot, komt niemand uit de auto. De vergrendelingsknop openen werkt niet. Auto gaat zomaar op slot, zonder een opdracht.Schokbrekers kraken.Bij gas geven los te laten, rijd de auto erg snel.Auto in achteruit zetten blaast de aanjager harder. Dan in de versnelling normaal zetten. In 1. Auto trekt vaak naar links bij 50 km.Banden die na 3 jaar voor , al versleten zijn. Afgelopen winter een nieuwe accu moeten kopen. Dat deze kapot was. Zo zijn er wat meer op te noemen. Nu dat de garantie er af is , kan het gerepareerd worden. De computer van mijn auto moet gereset worden. Dat kan niet volgens Broekhuis Assen.
Gewenste oplossing
Als alles wel voldaan wordt op kosten van de dealer.
Lolwut, met 50 in zijn 1 rijden en dan je druk maken over dat je auto iets trekt naar links.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Goh, banden die al na 3 jaar versleten zijn? Moet niet veel gekker worden.. onzuinig bij 100 wat? 100 uur? Vreemd trouwens, dat als je de auto op slot zet, je er niet meer in of uit kan(waarom zet je de auto überhaupt op slot als er nog iemand inzit?)
Echt, zoveel domheid. Wist niet dat dat nog bestaat...
Misschien is het een automaat en bedoelen ze "D" oid?quote:Op maandag 25 juni 2012 00:45 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Lolwut, met 50 in zijn 1 rijden en dan je druk maken over dat je auto iets trekt naar links.
Misschien is de OV wel een oplossing voor deze mensen, algemeen verstand ontbreekt hier.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Misschien is het een automaat en bedoelen ze "D" oid?
Allehmaal FOK!ers die zittun te klootenquote:
Idd gewoon lekker met het busje naar de dagopvang.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:52 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Misschien is de OV wel een oplossing voor deze mensen, algemeen verstand ontbreekt hier.
Kort maar krachtig weer.quote:Klacht Cartrek: reparatie cartrek 600
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Cartrek
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Cartrek
Lezers van deze klacht: 543
geen bericht terug
Gewenste oplossing
bericht terug
quote:beste,
er is een klachtenbrief bij centerparcs limburg opgemaakt maar ik krijg geen reactie daarop. daarom probeer ik het zo.
een weekendje in limburg geboekt voor kleinzoontje van twee bij u. vrijdagavond gemeld dat de stank niet te harden was en we niet in bad konden of douchen door de verstopping in de badkamer.klusjeman geweest , probeert alles te ontstoppen, niet gelukt. volgende morgen ,zaterdags , weer gekomen,vergif erin gegooid, we moesten wel twee uur uit de bungelow, savonds wouden we kleinzoon in bad doen, weer verstopping en de rioollucht. receptie geweest, antwoord, als er binnen een uur de klusjeman er niet is, kan er niets aan gedaan worden. met deuren en ramen open geslapen, anders ging het niet met de stank. zondags maar op tijd naar huis gegaan, aangezien we al twee dagen onself en het kleine ventje in de keuken aan de aanrecht gewassen hadden.!!
ik vind het niet netjes dat u niet op het ingevulde klachten formulier reageert, en dat dit geen doen is, u had ons meteen vrijdag avond een ander huisje kunnen geven aangezien er zeeeer veel vrij waren!!!ik kan u het bewijs van het klachten bewijs sturen daar staat ook op dat de klusjesman twee maal geweest en niks meer kon doen voor ons.en dan moet ik ook nog 40 euro service kosten betalen. nou ja zeg!!!boekingsnr is 844496-2
huisje 258
Gewenste oplossingeen mooie oplossing!!!!een ander weekend, of dergelijke in een niet stinkend huis! en een leuk diner of iets erbij om de teleurstelling ,vooral van onze kleinzoon goed te maken. het was zijn eerste vakantie, en kon niet eens in bad of douche!!
Gelukkig weten mensen hun mening goed te verwoordenquote:Geachte,
Hierbij geven wij u te kennen dat wij tot op heden werderom geen unieke bestelcode hebben ontvangen voor de zogenaamde
gratis I pad die wij konden krijgen als nieuwe klant!!!
Eerst zouden wij de mail uiterlijk 8 juni, dan weer 15 juni 2012 ontvangen….. Wat word het nu 15 juni 2013 of 2014…
Walgelijk als je zo met nieuwe klanten omgaat…..!!
Super onbeschoft!!
Oxxio, slim met energie, NEE SLIM MET OPLICHTEN EN BEZEIKEN VAN NIEUWE KLANTEN!!
Echt EEN WALGELIJKE GANG VAN ZAKEN!!
Gewenste oplossingDe code en een tegemoetkoming voor alle ellende....???
Zucht...even met de helpdesk van KPN bellen om te overleggen hoe je zo'n nummer kunt blokkeren is geen optie?quote:Klacht KPN Internet: Telefoonummer 06-7364444400
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KPN Internet
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Internet
Lezers van deze klacht: 19
Ik word vaak gebeld door bovenstaand nummer op de meest onmogelijke tijden. Ik zou graag zsm zien dat dit opgelost wordt
Gewenste oplossing
Graag vanuit jullie een oplossing!
Ik ga eens proberen over de mijne er ook op komt...quote:Op maandag 25 juni 2012 19:18 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik had vorige week ook een serieuze klacht ingezonden. Die is niet eens geplaatst, terwijl die trollberichten van Fok!kers er wel door zijn gekomen.Misschien heb ik te weinig spelfouten gemaakt.
Volgens mij doe je toch zelf iets fout.quote:Klacht Albert Heijn: voordeelcoupons
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 7
Krijg ze niet uitgeprint (mijn printer is prima)
Gewenste oplossing
Dat ik ze wel uit kan draaien zodat ik de voordeelbonnen in kan leveren.
Waarom koop je een wortelsalade als je niet van wortels houdt?quote:Klacht Albert Heijn: caesar wortelsalade??????
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 1037
De salade moet volgens de ingrediënten bestaan uit 14% wortel.
Deze salade werd overheerst door wortel. De sla soorten waren minimaal aanwezig.
Teveel wortel vind ik niet lekker en nadat ik de wortel had teruggebracht naar een gewoon portie, hield ik weinig over.
Gewenste oplossing
wil de klacht melden.Misschien zijn er meer klachten over de salade. Heb de salade vaker gehad en de wortels gaan steeds mee roverheersen
De mijne is inmiddels allang verzonden naar de betreffende organisatie.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:31 schreef BlueMage het volgende:
Ik ga mijn klachten niet op klacht.nl zetten. Ik neem contact op met de betrokken bedrijven en neem even de moeite om een goede uiteenzetting van het probleem te formuleren. Kwartiertje werk (hoogstens) maar nog altijd zeer effectief gebleken.
Balen dat ik valse gegevens heb opgegeven.quote:Als gebaar een attentie in de vorm van dagkaart aangeboden.
Pwned.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik zie nu dat mijn klacht wel geplaatst en zelfs behandeld is door de NS.
[..]
Balen dat ik valse gegevens heb opgegeven.
Wie koopt er dan ook Euroshopper koffie?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:49 schreef Klaploper het volgende:
Ik heb dezelfde klachten van euroshopper koffie. Steeds vlagen van misselijkheid na het drinken van de koffie. Ook enkele kennissen van me die op bezoek waren hebben verspreid door de tnijd dezelfde klachten gehad als ze onze koffie dronken.
Ik zal 'm wel even emailen dat het waarschijnlijk z'n roter is en als ie die nou eens vervangt met een router dan zijn we al een stuk verder.quote:Klacht KPN Internet: internet standaart
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KPN Internet
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Internet
Lezers van deze klacht: 100
geachte lezer bij deze heb ik internet standaart geeft 72 mb aan en werkt heel heel langzaam wat kan dat zijn de pc is in orde ik denk dat de roter slecht werkt mij n e mail adres is @gmail.com of gsm 060
Gewenste oplossing
ik denk andere roter en of monteur komt kijken
De Zwaluwhoeve is niet bepaald een parenclub!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vraag me af in wat voor sauna diegene zat. Was het geen parenclub?
quote:Klacht Klacht.nl: klacht.nl moeilijk bereikbaar.
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Klacht.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Klacht.nl
Lezers van deze klacht: 50
doordat jullie site offline was,
heb ik geen contact op kunnen met het bedrijf dat mij steeds maar onzinnige rekeningen stuurt. waardoor ik nu verplicht ben tot het betalen van een hoop onzin. ik kan het beamen dat u site druk is en daardoor wat traag, maar dat de site gewoon helemaal niet bereikbaar is vind ik ronduit schandalig! en dan overal foto’s laten zien van ja binnen een uur ben ik geholpen nadat ik mijn klacht geplaatst had op klacht.nl precies NADAT ik hem geplaatst had maarja omdat de site praktisch altijd online is kan ik niet eens een klacht plaatsen en laat staan dat het wordt opgelost als ik niks kan plaatsen. ik voel behoorlijk anaal gepenetreerd door jullie. deze gang van zaken is ronduit slecht te noemen en ik zal jullie dan ook niet aanbevelen bij vrienden en kennissen…. ook vind ik de huidige mening over klacht.nl van slechte kwaliteit ik snapte eerst niet goed wat ik moest doen. uiteindelijk kwam ik erachter dat ik daar op sterretjes moest drukken dit was mij totaal niet duidelijk! en hoogst frustrerend.
Gewenste oplossing
ik zou graag zien dat klacht.nl naar een andere server verhuist die de capaciteit wel aan kan. ook zou ik graag zien dat klacht.nl geen onzinnige foto's plaats waarop staat hoe goed ze wel niet zijn voordat ze een werkende site hebben.duidelijker formulier maken zodat er geen verwarring ontstaat.
quote:Klacht Klacht.nl: klacht.nl moeilijk bereikbaar.
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Klacht.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Klacht.nl
Lezers van deze klacht: 50
doordat jullie site offline was,
heb ik geen contact op kunnen met het bedrijf dat mij steeds maar onzinnige rekeningen stuurt. waardoor ik nu verplicht ben tot het betalen van een hoop onzin. ik kan het beamen dat u site druk is en daardoor wat traag, maar dat de site gewoon helemaal niet bereikbaar is vind ik ronduit schandalig! en dan overal foto’s laten zien van ja binnen een uur ben ik geholpen nadat ik mijn klacht geplaatst had op klacht.nl precies NADAT ik hem geplaatst had maarja omdat de site praktisch altijd online is kan ik niet eens een klacht plaatsen en laat staan dat het wordt opgelost als ik niks kan plaatsen. ik voel behoorlijk anaal gepenetreerd door jullie. deze gang van zaken is ronduit slecht te noemen en ik zal jullie dan ook niet aanbevelen bij vrienden en kennissen…. ook vind ik de huidige mening over klacht.nl van slechte kwaliteit ik snapte eerst niet goed wat ik moest doen. uiteindelijk kwam ik erachter dat ik daar op sterretjes moest drukken dit was mij totaal niet duidelijk! en hoogst frustrerend.
Gewenste oplossing
ik zou graag zien dat klacht.nl naar een andere server verhuist die de capaciteit wel aan kan. ook zou ik graag zien dat klacht.nl geen onzinnige foto's plaats waarop staat hoe goed ze wel niet zijn voordat ze een werkende site hebben.duidelijker formulier maken zodat er geen verwarring ontstaat.
quote:Klacht Albert Heijn: Gepasteuriseerde halfvolle melk
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 21
De melk uit een pak Gepasteuriseerde melk komt er uit als boter. Terwijl de melk tot minimaal 2 juli goed moet zijn.
Gewenste oplossing
Een pakketje met wat verschillende zaanse hoeve producten.
Opgelopen trauma'squote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:15 schreef wuuht het volgende:
[..]
die vergoedingen zijn nog het achterlijks waarom zou je meer krijgen dan dat je gekocht heb
quote:heb een aantal artikelen bij de action gekocht na afrekenen kwam ik erachter dat de cassiere 2 brandmelders had aangeslagen ipv 1 direct dit gemeld krijg ik een tegoedbon maar dit is toch mijn geld nu ben ik verplicht om weer iets bij de action te kopen mag dit??
Gewenste oplossing
nee, heb een mail gestuurd maar geen antwoord gekregen
Teleshopping, dit soort mensen bestellen daar dus.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:49 schreef nuclearization het volgende:
Klacht Tommy Teleshopping: ll
ik kreeg een code van jullie die mijn waarde bepaalde voor mijn cheque ik had dus het nummer van de hoofd prijs 1.999,00 euro. En ik krijg een cheque van 10 euro?????
Dit is niet wat er staat en er stond gegarandeerd pprijs.
Dit is niet eerlijk en ik laat het hier ook niet bij zitten.
Ik ben altijd tevreden geweest over jullie en bestel ook regelmatig wat bij jullie.
Maar ik laat mij niet bedonderen dan is het gelijk de laatste keer geweest.
Gewenste oplossing
krijgen waar ik recht op heb.
quote:Klacht Eneco: Afsluiting
Ik ben afgesloten door Eneco. Heb 2 kinderen waaronder een baby van 4 maanden, heb begrepen dat het ging 3 jaar verkeerd berekende eindnota die ik die ineens maart 2012 moest ophoesten zonder hiervoor een regeling te kunnen treffen, uiteindelijk na een hoop geregeld te hebben hebben ze via stedin mijn warmte afgenomen, ik heb dus geen verwarming en geen warm water reeds 5 maanden niet , ik kom er niet uit en zij willen mij ook niet tegemoet komen dmv regeling of iets dergelijks, zit met mijn handen in het haar en kan dit niet meer aan, mijn gezin valt uit elkaar door deze situatie en ik dreig depressief te worden. HELP!!! s.o.s.
Gewenste oplossing
een regeling, overstappen, en of wederom aangesloten worden en de schuld aflossen ....
quote:Vandaag 27 juni 2012 kocht ik een paprika im een plastic verpakking. Aan de kassa heb ik daarover mijn verbazing en ergernis over uit gesproken. Met de plasticsoep ter grootte van 3 grote landen bij elkaar in gedachten, ben ik van mening dat de hoeveelheid aan plastic verpakkingen juist moet worden teruggebracht. Hygiëne kan volgens mij geen goede reden zijn om alles maar in plastic of folie te verpakken.In de supermarkt heb ik aangegeven dat zolang de paprika in de verpakking wordt aangeboden ik geen paprika meer zal kopen bij de C 1000. Jammer!!
Gewenste oplossing
Terug naar de onverpakte paprika, wat goed is moet je niet willen veranderen. Zeker in deze tijd waarin een ." Dubbeltje" weer gaat tellen.
quote:Heden avond zaten een vriendin en ik bij de McDonalds in Landgraaf te genieten van een Big Mac. Vervolgens komt de familie (zo leek het) van een medewerkster binnen. Die werden openlijk begroet, omhelsd en gekust. Vervolgens kregen zij ook te eten waarvoor niet werd betaald. Heel apart dus. En wij als klanten voelden ons onrechtmatig behandeld. Vervolgens (nadat de familie het pand had verlaten) werden we ingesloten door het management. Er werd vrolijk gelachen, gepoetst en lades/ geld al verwijderd. Waarna wij gebruik moesten maken van de nooduitgang om naar buiten te gaan. En niet geheel op vriendelijke toon gevraagd.
Gewenste oplossing
Rechtmatige behandeling van klanten. En niet alleen familie zijnde. Daarnaast betrof de familie een allochtone familie, dan voel je je in eigen land wel helemaal onrechtmatig bejegend!
Vooral die laatste zin doet het hem, allochtonen krijgen altijd voorrang hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |