Pwned.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik zie nu dat mijn klacht wel geplaatst en zelfs behandeld is door de NS.
[..]
Balen dat ik valse gegevens heb opgegeven.
Wel kut, want dat had mij 30 euro gescheeld in de periode dat mijn OV-kaart niet geldig is.quote:
Wie koopt er dan ook Euroshopper koffie?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:49 schreef Klaploper het volgende:
Ik heb dezelfde klachten van euroshopper koffie. Steeds vlagen van misselijkheid na het drinken van de koffie. Ook enkele kennissen van me die op bezoek waren hebben verspreid door de tnijd dezelfde klachten gehad als ze onze koffie dronken.
Ik zal 'm wel even emailen dat het waarschijnlijk z'n roter is en als ie die nou eens vervangt met een router dan zijn we al een stuk verder. Ook moet standaart even in standaard omgezet worden. Soms zijn oplossingen echt zo simpel!quote:Klacht KPN Internet: internet standaart
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KPN Internet
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Internet
Lezers van deze klacht: 100
geachte lezer bij deze heb ik internet standaart geeft 72 mb aan en werkt heel heel langzaam wat kan dat zijn de pc is in orde ik denk dat de roter slecht werkt mij n e mail adres is @gmail.com of gsm 060
Gewenste oplossing
ik denk andere roter en of monteur komt kijken
De Zwaluwhoeve is niet bepaald een parenclub!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vraag me af in wat voor sauna diegene zat. Was het geen parenclub?
Nu moet hij zijn rekeningen betalen omdat klacht.nl het niet deed?quote:Klacht Klacht.nl: klacht.nl moeilijk bereikbaar.
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Klacht.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Klacht.nl
Lezers van deze klacht: 50
doordat jullie site offline was,
heb ik geen contact op kunnen met het bedrijf dat mij steeds maar onzinnige rekeningen stuurt. waardoor ik nu verplicht ben tot het betalen van een hoop onzin. ik kan het beamen dat u site druk is en daardoor wat traag, maar dat de site gewoon helemaal niet bereikbaar is vind ik ronduit schandalig! en dan overal foto’s laten zien van ja binnen een uur ben ik geholpen nadat ik mijn klacht geplaatst had op klacht.nl precies NADAT ik hem geplaatst had maarja omdat de site praktisch altijd online is kan ik niet eens een klacht plaatsen en laat staan dat het wordt opgelost als ik niks kan plaatsen. ik voel behoorlijk anaal gepenetreerd door jullie. deze gang van zaken is ronduit slecht te noemen en ik zal jullie dan ook niet aanbevelen bij vrienden en kennissen…. ook vind ik de huidige mening over klacht.nl van slechte kwaliteit ik snapte eerst niet goed wat ik moest doen. uiteindelijk kwam ik erachter dat ik daar op sterretjes moest drukken dit was mij totaal niet duidelijk! en hoogst frustrerend.
Gewenste oplossing
ik zou graag zien dat klacht.nl naar een andere server verhuist die de capaciteit wel aan kan. ook zou ik graag zien dat klacht.nl geen onzinnige foto's plaats waarop staat hoe goed ze wel niet zijn voordat ze een werkende site hebben.duidelijker formulier maken zodat er geen verwarring ontstaat.
Geniaal! haha behoorlijk ANAAL gepenetreerd xD terwijl de rest juist zo netjes is hahaquote:Klacht Klacht.nl: klacht.nl moeilijk bereikbaar.
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Klacht.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Klacht.nl
Lezers van deze klacht: 50
doordat jullie site offline was,
heb ik geen contact op kunnen met het bedrijf dat mij steeds maar onzinnige rekeningen stuurt. waardoor ik nu verplicht ben tot het betalen van een hoop onzin. ik kan het beamen dat u site druk is en daardoor wat traag, maar dat de site gewoon helemaal niet bereikbaar is vind ik ronduit schandalig! en dan overal foto’s laten zien van ja binnen een uur ben ik geholpen nadat ik mijn klacht geplaatst had op klacht.nl precies NADAT ik hem geplaatst had maarja omdat de site praktisch altijd online is kan ik niet eens een klacht plaatsen en laat staan dat het wordt opgelost als ik niks kan plaatsen. ik voel behoorlijk anaal gepenetreerd door jullie. deze gang van zaken is ronduit slecht te noemen en ik zal jullie dan ook niet aanbevelen bij vrienden en kennissen…. ook vind ik de huidige mening over klacht.nl van slechte kwaliteit ik snapte eerst niet goed wat ik moest doen. uiteindelijk kwam ik erachter dat ik daar op sterretjes moest drukken dit was mij totaal niet duidelijk! en hoogst frustrerend.
Gewenste oplossing
ik zou graag zien dat klacht.nl naar een andere server verhuist die de capaciteit wel aan kan. ook zou ik graag zien dat klacht.nl geen onzinnige foto's plaats waarop staat hoe goed ze wel niet zijn voordat ze een werkende site hebben.duidelijker formulier maken zodat er geen verwarring ontstaat.
quote:Klacht Albert Heijn: Gepasteuriseerde halfvolle melk
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 21
De melk uit een pak Gepasteuriseerde melk komt er uit als boter. Terwijl de melk tot minimaal 2 juli goed moet zijn.
Gewenste oplossing
Een pakketje met wat verschillende zaanse hoeve producten.
die vergoedingen zijn nog het achterlijks waarom zou je meer krijgen dan dat je gekocht hebquote:
Opgelopen trauma'squote:Op zaterdag 30 juni 2012 19:15 schreef wuuht het volgende:
[..]
die vergoedingen zijn nog het achterlijks waarom zou je meer krijgen dan dat je gekocht heb
quote:heb een aantal artikelen bij de action gekocht na afrekenen kwam ik erachter dat de cassiere 2 brandmelders had aangeslagen ipv 1 direct dit gemeld krijg ik een tegoedbon maar dit is toch mijn geld nu ben ik verplicht om weer iets bij de action te kopen mag dit??
Gewenste oplossing
nee, heb een mail gestuurd maar geen antwoord gekregen
Teleshopping, dit soort mensen bestellen daar dus.quote:Op zondag 1 juli 2012 01:49 schreef nuclearization het volgende:
Klacht Tommy Teleshopping: ll
ik kreeg een code van jullie die mijn waarde bepaalde voor mijn cheque ik had dus het nummer van de hoofd prijs 1.999,00 euro. En ik krijg een cheque van 10 euro?????
Dit is niet wat er staat en er stond gegarandeerd pprijs.
Dit is niet eerlijk en ik laat het hier ook niet bij zitten.
Ik ben altijd tevreden geweest over jullie en bestel ook regelmatig wat bij jullie.
Maar ik laat mij niet bedonderen dan is het gelijk de laatste keer geweest.
Gewenste oplossing
krijgen waar ik recht op heb.
quote:Klacht Eneco: Afsluiting
Ik ben afgesloten door Eneco. Heb 2 kinderen waaronder een baby van 4 maanden, heb begrepen dat het ging 3 jaar verkeerd berekende eindnota die ik die ineens maart 2012 moest ophoesten zonder hiervoor een regeling te kunnen treffen, uiteindelijk na een hoop geregeld te hebben hebben ze via stedin mijn warmte afgenomen, ik heb dus geen verwarming en geen warm water reeds 5 maanden niet , ik kom er niet uit en zij willen mij ook niet tegemoet komen dmv regeling of iets dergelijks, zit met mijn handen in het haar en kan dit niet meer aan, mijn gezin valt uit elkaar door deze situatie en ik dreig depressief te worden. HELP!!! s.o.s.
Gewenste oplossing
een regeling, overstappen, en of wederom aangesloten worden en de schuld aflossen ....
quote:Vandaag 27 juni 2012 kocht ik een paprika im een plastic verpakking. Aan de kassa heb ik daarover mijn verbazing en ergernis over uit gesproken. Met de plasticsoep ter grootte van 3 grote landen bij elkaar in gedachten, ben ik van mening dat de hoeveelheid aan plastic verpakkingen juist moet worden teruggebracht. Hygiëne kan volgens mij geen goede reden zijn om alles maar in plastic of folie te verpakken.In de supermarkt heb ik aangegeven dat zolang de paprika in de verpakking wordt aangeboden ik geen paprika meer zal kopen bij de C 1000. Jammer!!
Gewenste oplossing
Terug naar de onverpakte paprika, wat goed is moet je niet willen veranderen. Zeker in deze tijd waarin een ." Dubbeltje" weer gaat tellen.
quote:Heden avond zaten een vriendin en ik bij de McDonalds in Landgraaf te genieten van een Big Mac. Vervolgens komt de familie (zo leek het) van een medewerkster binnen. Die werden openlijk begroet, omhelsd en gekust. Vervolgens kregen zij ook te eten waarvoor niet werd betaald. Heel apart dus. En wij als klanten voelden ons onrechtmatig behandeld. Vervolgens (nadat de familie het pand had verlaten) werden we ingesloten door het management. Er werd vrolijk gelachen, gepoetst en lades/ geld al verwijderd. Waarna wij gebruik moesten maken van de nooduitgang om naar buiten te gaan. En niet geheel op vriendelijke toon gevraagd.
Gewenste oplossing
Rechtmatige behandeling van klanten. En niet alleen familie zijnde. Daarnaast betrof de familie een allochtone familie, dan voel je je in eigen land wel helemaal onrechtmatig bejegend!
Vooral die laatste zin doet het hem, allochtonen krijgen altijd voorrang hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |