ophy blij dat je niet voorover viel danquote:
Ik ga niet eens vertellen wat er met die collega gebeurt is, dat wil ik niet over me afroepenquote:
Jij hebt mijn bips niet gezienquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:38 schreef TradeMarkie het volgende:
ophy blij dat je niet voorover viel dan
houden zoquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij hebt mijn bips niet gezien
Even vroeg ik me af wat Ofyles2 hier mee te maken hadquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ophy blij dat je niet voorover viel dan
Die had vast een gevatte zin die kant nog wal slaat bedachtquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even vroeg ik me af wat Ofyles2 hier mee te maken had
Ontharen met pleisters?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij hebt mijn bips niet gezien
Nauwelijks.quote:
Hee, dat lijkt op echt werkquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nauwelijks.
In een terzijde: zou iemand ooit een scriptie hebben geschreven over de gezondheidsgevolgen van het schrijven van een scriptie? Kan me niet voorstellen dat het gezond is namelijk. Veel stress, lange dagen, waarschijnlijk slecht eten, een hoop caffeïne en weinig sociaal contact lijken allemaal regelmatig voor te komen.
quote:
Dan moet je leraar wordenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]kan ik niet weer terug naar de middelbare school?
dat is de muziekschoolquote:
ik dacht hetzelfde....quote:
Dat betekent dat ik een andere studie moet gaan doen en nog jarenlang deze ongein hebquote:
Dan doe je het niet goed. Heb inderdaad veel koffie gedronken en lange dagen gemaakt, maar dat was deels doordat ik vaak tussen het schrijven door met bekenden koffie zat te leutenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nauwelijks.
In een terzijde: zou iemand ooit een scriptie hebben geschreven over de gezondheidsgevolgen van het schrijven van een scriptie? Kan me niet voorstellen dat het gezond is namelijk. Veel stress, lange dagen, waarschijnlijk slecht eten, een hoop caffeïne en weinig sociaal contact lijken allemaal regelmatig voor te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf 2013![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en we hebben eindelijk goede foto's van de rode jurk waar ik zo obsessed mee wasJuist. Lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes!!!quote:Datum Naam / Omschrijving Bedrag (¤)
19-06-2012 ****.****.****.**** Amazon.com AMZN.COM/BILL Bij 0,02
Is in het hoofdgebouw van school; Old Main.quote:
Oh en we hebben eindelijk goede foto's van de rode jurk waar ik zo obsessed mee wasWie heeft Dr. Black vermoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het PS in de dining room met de kandelaar?
Of was het EK met het touw in de keuken?
Mooie foto's evengoed!
Ja die feeling kreeg ik er ook bij!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie heeft Dr. Black vermoord?
Was het PS in de dining room met de kandelaar?
Of was het EK met het touw in de keuken?
Mooie foto's evengoed!
Je ziet er weer goed uit na je ziekenhuis avontuur.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja die feeling kreeg ik er ook bij!
Thanksquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je ziet er weer goed uit na je ziekenhuis avontuur.
Alvast welkom in Amsterdam!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ThanksI try. Ik moest wel reduceren naar een halve dag werk, beetje zuur. maar volgende week helemaal vrij
En dan... de mooiste stad van de wereld
Precies, die ja!quote:
Subtiele woordkeuze...quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goed jurkjeen gave foto's PS! Díe foto op de site trekt vast nieuwe studenten
Yup, in klinkiek de Lairessequote:Op donderdag 21 juni 2012 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je straks in Amsterdam dan ook onder het mes?
Het duurde even voor ik hem begreepquote:
Damn, dat kan je dus wat daagjes vrijheid in Amsterdam kosten, de rustperiode na zo'n operatie is best pittig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Yup, in klinkiek de Lairesse
Ja ze zeggen dat het tot 10 weken kan duren voor ik weer normaal benquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, dat kan je dus wat daagjes vrijheid in Amsterdam kosten, de rustperiode na zo'n operatie is best pittig.
Wanneer ga je terug?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:49 schreef Whiteguy het volgende:
Voor wie ik niet op facebook hebPaar maanden terug in Utrecht een biertje gehad (een oude kriek voor wie het wel weten) die houdbaar was tot 2031. En dat is geen tikfout!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf 2013Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Niet dat ik je verder kan helpen, maar is het voor een harde schijf of een geheugenkaart?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand tips voor data recovery software? Ik zie door de bomen het bos niet meer en het is lang geleden dat ik het heb moeten gebruiken.
Ik snap de uitleg niet helemaal, maar tof dat ie snel gereageerd heeftquote:Beste Tim,
Omdat een inruilprijs bijna altijd is verdisconteerd in een vraagprijs. Bij ons niet.
Dus vandaar.
Direct meenemen contante betaling is 300 euro. Wil je auto inruilen, ongeacht wat, dan betaal je 200 euro bij. Op papier is je auto dan 200 euro waard. Staat leuker toch?
Harddisk, RAW format.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet dat ik je verder kan helpen, maar is het voor een harde schijf of een geheugenkaart?
Heb je daar ervaring mee?quote:
quote:
Dan wacht ik nog wel even op MM en WhiteGuy.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Gelukkig zelf geen recovery software nodig gehad in de laatste jaren.
Als het om foto's gaat: bij mijn vorige werk gebruikten we PhotoRescue.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand tips voor data recovery software? Ik zie door de bomen het bos niet meer en het is lang geleden dat ik het heb moeten gebruiken.
Ontrack easy recovery professionalquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog wel even op MM en WhiteGuy.
Oh en we hebben eindelijk goede foto's van de rode jurk waar ik zo obsessed mee wasKan iemand me nog even uitleggen hoe ik nog steeds met de gedachten zat dat jij zo'n lief, schattig, verlegen meisje was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb ik gemist?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Die belt nooit eens bij mij aan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef MadMaster het volgende:
Sushiboer staat voor de deur, voedselen dus nu...
Ik snap er ook geen hol van. Hoe kan je auto 200 euro waard zijn wanneer je die inlevert en zelfs moet bijbetalen? En waarom opeens 200 ipv 99?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De autohandelaar heeft teruggemaild
[..]
Ik snap de uitleg niet helemaal, maar tof dat ie snel gereageerd heeft
Wat is normaal?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ze zeggen dat het tot 10 weken kan duren voor ik weer normaal ben
Ik vlieg terug naar Chicago op 29 Augustus, maar ik ga naar Frankrijk 5 dagen na de ingreep
Ze is naar Amerika gegaan en heeft alle high school drama clichés ervaren, dat is er gebeurd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:40 schreef Mikkie het volgende:
Kan iemand me nog even uitleggen hoe ik nog steeds met de gedachten zat dat jij zo'n lief, schattig, verlegen meisje was?Wat heb ik gemist?
Is drie genoeg?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooie foto's. Ik wil ook zo'n jurk. En iets meer tieten.
quote:
De redenering is geloof ik: als je een auto wilt inleveren gooien we de prijs omhoog naar 400 en bieden vervolgens 200 voor je oude auto. Effectief betaal je dus 200. Waarom je dat zou doen is weer een heel ander verhaal, want hoe slecht je auto er ook aan toe is, 100 euro moet er wel voor te krijgen zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen hol van. Hoe kan je auto 200 euro waard zijn wanneer je die inlevert en zelfs m
Mijn auto heeft 1reservewiel voor de 4 waar hij op staat.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aan 1 reserve heb ik niet veel als ze allebei kapot gaan, hè.
Ah, op die manier. Dan had dat er bij die advertentie bij moeten staan. Dat betekent dus dat ze hopen op mensen die de waarde van hun auto niet weten en er op willen verdienen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De redenering is geloof ik: als je een auto wilt inleveren gooien we de prijs omhoog naar 400 en bieden vervolgens 200 voor je oude auto. Effectief betaal je dus 200. Waarom je dat zou doen is weer een heel ander verhaal, want hoe slecht je auto er ook aan toe is, 100 euro moet er wel voor te krijgen zijn.
Maar een slimme meid is op alles voorbereid.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn auto heeft 1reservewiel voor de 4 waar hij op staat.
Kromme vergelijking. Als wyccie op haar tieten kon staan, had ze niet geklaagd dat ze meer wilde of wel?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mijn auto heeft 1reservewiel voor de 4 waar hij op staat.
Jij begrijpt me.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kromme vergelijking. Als wyccie op haar tieten kon staan, had ze niet geklaagd dat ze meer wilde of wel?
Een band heeft ook een nippelquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kromme vergelijking. Als wyccie op haar tieten kon staan, had ze niet geklaagd dat ze meer wilde of wel?
Dat betekent niks, of ken je beha's in de maat UEFA-cup?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar mijn tieten zijn geschikt voor alle seizoenen.
Als je hierheen komt krijg je er onweer bijquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:09 schreef TradeMarkie het volgende:
En nu kun je hier wel regenbanden gebruiken, er komt een best buitje over
Dat komt vanzelf deze kant op denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je hierheen komt krijg je er onweer bij
Ik vind het veel erger dat er zulke reclame gemaakt wordt en vind het wel leuk dat die mensen nu gewonnen hebben. Maar het zijn ook wel zielige lui ja, dat ze dat gevecht aangaan terwijl ze zelf ook wel weten hoe het zit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:12 schreef wyccie het volgende:
Vinden jullie het ook zo stom dat er mensen zijn die de moeite nemen om te gaan klagen bij de Reclame Code Commissie over de Postcode loterij?
Gaan ze huilen omdat ze misleid zijn als er op een envelop staat dat je káns maakt op 2500 euro.
Je hebt toch ogen, je kunt toch lezen, je kunt toch nadenken.
Oh en we hebben eindelijk goede foto's van de rode jurk waar ik zo obsessed mee wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi, PS
![]()
Hm, ook maar gauw weer doen, sushiquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef MadMaster het volgende:
Sushiboer staat voor de deur, voedselen dus nu...
Ik vind het juist jammer dat ze gewonnen hebben. Alsof wij niet zelf na kunnen denken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind het veel erger dat er zulke reclame gemaakt wordt en vind het wel leuk dat die mensen nu gewonnen hebben. Maar het zijn ook wel zielige lui ja, dat ze dat gevecht aangaan terwijl ze zelf ook wel weten hoe het zit.
Maar ik kan me niet herinneren dat mensen eerder in dit soort gevallen in het gelijk gesteld werden, dus voor hetzelfde geld ging deze reclame te ver over de schreef?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het juist jammer dat ze gewonnen hebben. Alsof wij niet zelf na kunnen denken.
Volgens mij ging het er nu om dat het welkomstgeschenk dat ze krijgen als ze lid worden, slechts een káns is om 2500 euro te winnen en niet 2500 euro handje contantje. En dat het vanzelfsprekend is dat je bij een loterij een kans hebt op een prijs en dat hun cadeau daarom uitbetaald moet worden. Zoiets dus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar ik kan me niet herinneren dat mensen eerder in dit soort gevallen in het gelijk gesteld werden, dus voor hetzelfde geld ging deze reclame te ver over de schreef?
Maar het punt in dit geval is toch juist dat dit niet duidelijk vermeld was? Normaal staat het er levensgroot op inderdaad.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
slechts een káns is om 2500 euro te winnen
Ja, beide schoonzussen hebben hetzelfde ondergaan en beide hebben 3 maanden gerevalideerd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ze zeggen dat het tot 10 weken kan duren voor ik weer normaal ben
Om daar niks te doen?quote:Ik vlieg terug naar Chicago op 29 Augustus, maar ik ga naar Frankrijk 5 dagen na de ingreep
Ook al jaren niet hoeven gebruiken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
'Nijmegen sushi bezorgen' in Google was voldoende.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:19 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik kon op die site nergens bezorginformatie vinden, maar het staat gewoon bij hun logo.
Oh dear, heb ik alle goede verhalen nu gemist en zijn dit de enige foto's?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze is naar Amerika gegaan en heeft alle high school drama clichés ervaren, dat is er gebeurd.
Mja, die PCL is gewoon een kutorganisatie. Waar mensen bij elke loterij nog wel een beetje kunnen nadenken is voor velen hier de mindfuck veel groter. Wat nou als de hele straat wint en ik niet?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:12 schreef wyccie het volgende:
Vinden jullie het ook zo stom dat er mensen zijn die de moeite nemen om te gaan klagen bij de Reclame Code Commissie over de Postcode loterij?
Gaan ze huilen omdat ze misleid zijn als er op een envelop staat dat je káns maakt op 2500 euro.
Je hebt toch ogen, je kunt toch lezen, je kunt toch nadenken.
Dank u. Al was het vandaag wel weer het potje van gisteren,quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:21 schreef MadMaster het volgende:
'Nijmegen sushi bezorgen' in Google was voldoende.
Eet smakelijk!!
Mikkie, kom nou, wat een kutargument. Dat geldt toch voor elke loterij: je wint alleen als je meedoet. Niet gaan zeuren als je niet voor een lot hebt betaald.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:24 schreef Mikkie het volgende:
Wat nou als de hele straat wint en ik niet?
* Whiteguy verheugt zich op het winter- en regenseizoenquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar mijn tieten zijn geschikt voor alle seizoenen.
Ik vind het geen kutargument, bij andere loterijen heb je ook geen lotnummer/ weet je niet wanneer je gewonnen zou hebben als je niet meespeelt, dus de 'had ik maar'-angstfactor is daarbij niet aanwezig. Ik denk dat een groot deel van de spelers in de PCL meespelen uit angst. Wat mij betreft schaffen ze die hele zooi vandaag nog af.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Mikkie, kom nou, wat een kutargument. Dat geldt toch voor elke loterij: je wint alleen als je meedoet. Niet gaan zeuren als je niet voor een lot hebt betaald.
De Postcodeloterij is de enige loterij waarbij je zeker weet dat je wel gewonnen had als je had meegespeeld, daar gaat het om. Komt omdat je daarbij met dezelfde getallen speelt als de buren, dat heb je bij Lotto en Staatsloterij niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dank u. Al was het vandaag wel weer het potje van gisteren,
[..]
Mikkie, kom nou, wat een kutargument. Dat geldt toch voor elke loterij: je wint alleen als je meedoet. Niet gaan zeuren als je niet voor een lot hebt betaald.
Pure emotionele chantage m.i.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De Postcodeloterij is de enige loterij waarbij je zeker weet dat je wel gewonnen had als je had meegespeeld, daar gaat het om.
Mijn vader heeft een tijdje (onder andere) meegedaan omdat hij een van de buren niet de volledige eventuele prijs gundequote:Op donderdag 21 juni 2012 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind het geen kutargument, bij andere loterijen heb je ook geen lotnummer/ weet je niet wanneer je gewonnen zou hebben als je niet meespeelt, dus de 'had ik maar'-angstfactor is daarbij niet aanwezig. Ik denk dat een groot deel van de spelers in de PCL meespelen uit angst. Wat mij betreft schaffen ze die hele zooi vandaag nog af.
Er heeft ooit een vrouw een rechtszaak voor aangespannen, maar ze heeft geloof ik niet gewonnen.quote:
Dat was nog een zeurverhaal ook, maar op zich ben ik voor een verbod op dit soort praktijken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er heeft ooit een vrouw een rechtszaak voor aangespannen, maar ze heeft geloof ik niet gewonnen.
Dat heb je helemaal zelf in de hand.quote:
En dan nog is het een kansspel. Moet je daarom maar meedoen omdat je héél misschien wel eens ooit een prijs zou winnen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Postcodeloterij is de enige loterij waarbij je zeker weet dat je wel gewonnen had als je had meegespeeld, daar gaat het om.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ophelia slaat de spijker op z'n kop. Je moet overal meedoen om te winnen, maar normaal weet je niet dat je verloren zou hebben. Bij de PCL word je geconfronteerd met buren die tienduizenden euro's winnen en jij hebt niks, terwijl je wéét dat als je die paar tientjes had geïnvesteerd, je nu ook een flinke bak geld had gehad.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind het geen kutargument, bij andere loterijen heb je ook geen lotnummer/ weet je niet wanneer je gewonnen zou hebben als je niet meespeelt, dus de 'had ik maar'-angstfactor is daarbij niet aanwezig. Ik denk dat een groot deel van de spelers in de PCL meespelen uit angst. Wat mij betreft schaffen ze die hele zooi vandaag nog af.
Maar volgens mij is juist de angst dát die prijs op jouw postcode valt en je dan niet meespeelt voor veel mensen de reden om wel mee te spelen, en dat vind ik niet in de haak. De motivatie is anders dan bij een normale loterij.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dan nog is het een kansspel. Moet je daarom maar meedoen omdat je héél misschien wel eens ooit een prijs zou winnen?
Zo, dan heb ik veel pech?! Of hoe wordt dit berekend?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:46 schreef Whiteguy het volgende:
Uitkeringspercentages van een paar loterijen:
- Staatsloterij: 69,7%
Kans dat je wat wint bij de postcodeloterij is dus niet zo groot. En als je dan wat wint mag je nog lekker de kansspelbelasting van 30% ophoesten.
Ik doe alleen mee met de staatsloterij dus
Staat waarschijnlijk gewoon in de jaarcijfers.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:59 schreef wyccie het volgende:
Maar met heel veel andere dingen ben ik wel naïef en goedgelovig.
[..]
Zo, dan heb ik veel pech?! Of hoe wordt dit berekend?
Hoho. Uitkeringspercentages zeggen niets over de winkans.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:46 schreef Whiteguy het volgende:
Uitkeringspercentages van een paar loterijen:
- BankGiro Loterij: 28%
- Postcode Loterij: 30%
- Staatsloterij: 69,7%
- Vriendenloterij: 26%
Kans dat je wat wint bij de postcodeloterij is dus niet zo groot. En als je dan wat wint mag je nog lekker de kansspelbelasting van 30% ophoesten.
Ik doe alleen mee met de staatsloterij dus
Dat zijn de lokkertjes, er zijn vast ook mensen die daarin trappen ja, anders houden ze die acties niet al jaren vol.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:55 schreef wyccie het volgende:
Als ik nergens aan meedoe, weet ik ook zeker dat ik ergens iets heb laten liggen. Maar daarom doe ik nog niet aan alle loterijen mee. Ik kan namelijk bij elke gevallen prijs wel denken dat het mijn lot had kunnen zijn als ik het maar had gekocht. Dat het nu per postcode gaat, vind ik daar niks aan af doen.
Die angst doe je jezelf aan, ik vind niet dat de Postcodeloterij de schuldige is.
En misschien ben ik daar inderdaad te nuchter voor.
Aan de andere kant kun je dan wel zo veel misleidend vinden. Zijn welkomstgeschenken bij energiemaatschappijen dan ook fout, omdat iemand misschien zo graag het geadverteerde cadeau wil dat ze voor een duurdere maatschappij kiezen?
Naar verwachting ben je inderdaad uiteindelijk beter af wanneer je aan geen enkele loterij meedoet. En ja, je doet je de angst zelf aan. Maar de Postcodeloterij maakt er zeker gebruik van dat je niet de sukkel van de straat moet willen zijn, die als enige geen loten heeft als in die straat de jackpot valt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:55 schreef wyccie het volgende:
Als ik nergens aan meedoe, weet ik ook zeker dat ik ergens iets heb laten liggen. Maar daarom doe ik nog niet aan alle loterijen mee. Ik kan namelijk bij elke gevallen prijs wel denken dat het mijn lot had kunnen zijn als ik het maar had gekocht. Dat het nu per postcode gaat, vind ik daar niks aan af doen.
Die angst doe je jezelf aan, ik vind niet dat de Postcodeloterij de schuldige is.
En misschien ben ik daar inderdaad te nuchter voor.
Aan de andere kant kun je dan wel zo veel misleidend vinden. Zijn welkomstgeschenken bij energiemaatschappijen dan ook fout, omdat iemand misschien zo graag het geadverteerde cadeau wil dat ze voor een duurdere maatschappij kiezen?
Klopt. De hele straat was rijk, behalve zij en dat vond ze niet eerlijk. Vooral het emotionele gebeuren stak haar nogal. Vooral van mensen die erover begonnen en dan moest zij zeggen dat ze als enige niets gewonnen had.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er heeft ooit een vrouw een rechtszaak voor aangespannen, maar ze heeft geloof ik niet gewonnen.
Ik denk het ook niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:07 schreef Mikkie het volgende:
Maar goed, daarover gaan we 't niet eens worden
Hehe, ik vind iemand juist een grotere sukkel als je alleen vanwege die gedachte wel meedoet en je geld vergooit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar de Postcodeloterij maakt er zeker gebruik van dat je niet de sukkel van de straat moet willen zijn, die als enige geen loten heeft als in die straat de jackpot valt.
Klopt. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe het prijzengeld wordt verdeeld. Nog een groot verschil of er 1 miljoen prijzen van 1 euro te winnen zijn of 2 prijzen van een half miljoen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
Hoho. Uitkeringspercentages zeggen niets over de winkans.
Als ik het goed begrepen heb, dan is dat het percentage van de opbrengst die ze uitbetalen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
En ik kijk The Astronaut's Wife... wat een kutfilm eigenlijk
Je link is ook weer uitkeringspecentages..geen winkansen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:14 schreef wyccie het volgende:
Klopt. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe het prijzengeld wordt verdeeld. Nog een groot verschil of er 1 miljoen prijzen van 1 euro te winnen zijn of 2 prijzen van een half miljoen.
Maar hoe dan ook zit je bij de Staatsloterij toch wel het best, als ik het zo zie.
http://www.jellinek.nl/in(...)uitkeringspercentage
Ik ook niet.quote:
Beetje met een half oog een review lezen en een evil ballerina zien op een poster.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe komt 'ie er nou bij dat het een horrorfilm was dan?
Whehe...BUMMER!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Beetje met een half oog een review lezen en een evil ballerina zien op een poster.Hij dacht dat het een grote afslachting in het theater zou worden, vermoed ik.
Hmm ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
Je link is ook weer uitkeringspecentages..geen winkansen.
Ik snap het wel en beetje. Dat stuk met die veren en de transformatie naar de Black Swan is wel duister.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:38 schreef Soempie het volgende:
Beetje met een half oog een review lezen en een evil ballerina zien op een poster.Hij dacht dat het een grote afslachting in het theater zou worden, vermoed ik.
Astronaut die zn vrouw bezwangert met een soort evil alien twin... waar hij zelf ook door besmet is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik kan me herinneren dat ik hem gezien heb en dat ik er weinig aan vond. Maar waar hij over ging? Al sla je me dood
Winkans is imo ondergeschikt aan uitkeringspercentage.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:43 schreef wyccie het volgende:
http://www.vergelijkloterij.nl/winkansen.html
Het is de combi. Aan een uitkeringspercentage van 100% en een winkans van 1 op de 1 miljard heb je ook niet veel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:47 schreef Whiteguy het volgende:
Winkans is imo ondergeschikt aan uitkeringspercentage.
Je kan een loterij zijn met 10% uitkeringspercentage en 100% winkans, als je gewoon elk lot 0.01 euro laat winnen. Iedereen prijs
Linealen aanzetten, shift-klik in de lineaal en sleep naar beneden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben in Photoshop aan het klooien met de grid zichtbaar, wel zo makkelijk. Net even de grid uitgezet, en ik miste de strepen zowaar. Is er een makkelijke manier een grid te tekenen?
Thanks, maar is dit ook geschikt als je zelf een grid wilt tekenen? Dus de lijnen echt in de afbeelding zelf wilt hebben bedoel ik.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Linealen aanzetten, shift-klik in de lineaal en sleep naar beneden.
Je krijgt zo een hulp-/referentielijn. Dat horizontaal en verticaal zo vaak herhalen als je wilt...
Ja, je kunt langs die hulplijnen namelijk weer op een aparte laag echte lijnen tekenen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Thanks, maar is dit ook geschikt als je zelf een grid wilt tekenen? Dus de lijnen echt in de afbeelding zelf wilt hebben bedoel ik.
Maar 30% van 100 miljoen is nog altijd nog meer dan 67% van 20 miljoen (om maar even een natte vingervoorbeeld te geven)quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm ja.![]()
Maar toch, het zegt wel íets.
Als er van al het ingelegde geld bij de Postcodeloterij sowieso maar 30% uitgekeerd wordt, ga ik liever voor die van 67% natuurlijk.
Ik heb geen Photoshop, maar in Gimp kan ik er een grid inzetten door Filter->Render->Pattern->Gridquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Thanks, maar is dit ook geschikt als je zelf een grid wilt tekenen? Dus de lijnen echt in de afbeelding zelf wilt hebben bedoel ik.
Daar had ik in mijn achterhoofd al rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
Maar 30% van 100 miljoen is nog altijd nog meer dan 67% van 20 miljoen (om maar even een natte vingervoorbeeld te geven)
Het ligt dus helemaal aan de lotenverkoop en de lotprijs.
65 Gquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:22 schreef MaJo het volgende:
Mijn enkel doet zeer en ik heb het gevoel dat ie ieder moment *knap* kan zeggenmaar dat kan toch niet zomaar?
PS, looking hot in that dress! Je hebt echt zo'n goed figuuren ik denk dat ik qua tetten steeds meer bij je in de buurt kom. Laatst op laten meten en daar kwam 75E/F uit
wat is jouw cupmaat eigenlijk?
Kleine meisjes worden grootquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kan iemand me nog even uitleggen hoe ik nog steeds met de gedachten zat dat jij zo'n lief, schattig, verlegen meisje was?Wat heb ik gemist?
Nou ja in de eerste periode zal ik dus daar wel op mijn gat zitten en lezen ofzo. Maar dan toch graag in de Alpen en aan de Côte d'Azur, als ik toch niks kanquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is normaal?
Vijf dagen na een operatie is wel erg vroeg, tenzij je daar een zon, zee en strand vakantie houdt, maar ik heb zo'n flauw vermoeden van niet.
Mooie foto's. Ik wil ook zo'n jurk. En iets meer tieten.
[..]
Ze is naar Amerika gegaan en heeft alle high school drama clichés ervaren, dat is er gebeurd.
Ja ik zie er wel een beetje tegen op maar ik ga er vanuit dat het het waard isquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, beide schoonzussen hebben hetzelfde ondergaan en beide hebben 3 maanden gerevalideerd.
[..]
Om daar niks te doen?
Oh er zijn met enige regelmaat andere foto's langsgeweestquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh dear, heb ik alle goede verhalen nu gemist en zijn dit de enige foto's?
Wel een wereldreizigster als ik het zo lees!
Hij is aardig en ik kan me voorstellen dat Wiebel het een horror vond om naar te kijkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een tijd terug wilde ik Black Swan wel in de bios zien, maar leek me niks voor Wiebel, dus op dat moment niet voorgesteld. Nu kwam hij er gister zelf mee, omdat het volgens hem een horrorfilm zou zijn.Heb ik met Wiebel een film over ballet gekeken op zijn eigen verzoek.
![]()
Hij vond het inderdaad niks, maar we keken via z'n laptop naar de tv, dus tja, gamen ging niet meer.
![]()
De tering, da's toch niet meer handig?! Ik ken sowieso al twee mensen in m'n omgeving die ook in die categorie zaten en die hebben allebei een verkleining laten doen ivm enorme rugklachten en het risico op vergroeiingen daarin...quote:
Ik merk 'tquote:[..]
Kleine meisjes worden groot
Die heb ik dus niet gezien tijdens m'n afwezigheid van lange tijd. Maar even voor mijn idee, als ik 't vragen mag: waaraan word je geopereerd nu? Want dat heb ik even gemist maar ben nu wel nieuwsgierig?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh er zijn met enige regelmaat andere foto's langsgeweest
Ik vroeg me al af of je dronken was.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh er zijn met enige regelmaat andere foto's langsgeweest
Ja, moet je dus niet meer weggaanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij is aardig en ik kan me voorstellen dat Wiebel het een horror vond om naar te kijken.
[..]
De tering, da's toch niet meer handig?! Ik ken sowieso al twee mensen in m'n omgeving die ook in die categorie zaten en die hebben allebei een verkleining laten doen ivm enorme rugklachten en het risico op vergroeiingen daarin...
[..]
Ik merk 'tHoop gemist in de tijd dat ik weg was
[..]
Die heb ik dus niet gezien tijdens m'n afwezigheid van lange tijd. Maar even voor mijn idee, als ik 't vragen mag: waaraan word je geopereerd nu? Want dat heb ik even gemist maar ben nu wel nieuwsgierig?
's Winters heb ik er geen tijd voorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je dronken was.
Pas je wel op met aan de Côte d 'Azur zonnen/bikini en je litteken. Eigenlijk is de winter een beter seizoen om een borstverkleining uit te voeren.
Nee, een zakmes is handig.quote:
Oh, die heb ik dus beantwoord. En voor het geval je de term D-day ziet: de dag van de operatie, en ze gaat naar een D-cup, vandaar.quote:Maar even voor mijn idee, als ik 't vragen mag: waaraan word je geopereerd nu? Want dat heb ik even gemist maar ben nu wel nieuwsgierig?
Kan zijn dat je cache helemaal vol zat, en die bij het sluiten geleegd werd. Ik heb het met Internet Explorer wel eens voor elkaar gekregen 2 GB RAM te gebruiken, daar gaat het niet beter door werkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:44 schreef wyccie het volgende:
Wat gek, mijn browser was heel traag. Even weggeklikt en nu doet 'ie het weer prima.
Toen ik naar sushi zocht kreeg ik bij het proberen openen van een site wel een Trojan-waarschuwing en het werd geblokkeerd. Zou het toch daardoor kunnen komen dat het zo traag was, en kan dat dan zo simpel weer opgelost zijn?
Point taken, ik zal proberen wat vaker langs te komenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, moet je dus niet meer weggaanEn aan die 65 G, want dat is inderdáád niet meer handig
[..]
's Winters heb ik er geen tijd voordus dat wordt schaduw zitten.
Ah, geen idee hoe en wat precies, maar ik snap het, dank je. Het was niet echt een zware sessie, niet meer dan anders eigenlijk. Was al bang dat de PC dood aan het gaan was.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan zijn dat je cache helemaal vol zat, en die bij het sluiten geleegd werd. Ik heb het met Internet Explorer wel eens voor elkaar gekregen 2 GB RAM te gebruiken, daar gaat het niet beter door werken
Alweer op?quote:
Geef hem gewoon even de fles, is het zo opgelostquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eventjes, Jair moest plassen en is nu aan het spoken
Ja "je krijgt er toch zooooo veel voor terug".quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:05 schreef Mikkie het volgende:
En al die ouders altijd maar zeggen dat ze zo blij zijn met hun kinderen
Insert IARL "quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja "je krijgt er toch zooooo veel voor terug".
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Point taken, ik zal proberen wat vaker langs te komen.
Sterkte met de operatie, wanneer gaat ie plaatsvinden. De mensen die ik erover gesproken heb zagen er allemaal wel een beetje tegenop, maar waren achteraf erg tevreden over het resultaat, hopelijk jij dus ook
17 juliquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Point taken, ik zal proberen wat vaker langs te komen.
Sterkte met de operatie, wanneer gaat ie plaatsvinden. De mensen die ik erover gesproken heb zagen er allemaal wel een beetje tegenop, maar waren achteraf erg tevreden over het resultaat, hopelijk jij dus ook
Goed zo!quote:
Fijne reisquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, weer onderweg, vanavond live vanuit Ierland
Lekker dan IARLquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:53 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ingelogd, pc en telefoon doen het. Helaas doet mijn toegangspas het niet, dus dat wordt nog leuk de komende dagenverder zijn er geen collega's van mijn team, dus het is niet zo gezellig
Hoe is de koffie?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef iamredleader het volgende:
Maar het uitzicht is niet slechtbomen, veel groen, een landweggetje vlakbij...
Daar weer een symposium of 'gewoon' werk?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, weer onderweg, vanavond live vanuit Ierland
--> KLBquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:33 schreef TradeMarkie het volgende:
architecten![]()
woningtype X heb ik al in 4 varianten voorbij zien komen, maar hij heet overal gewoon X, ipv X-1, X-2 enz...
Maar die varianten betekenen voor mij wel degelijk andere materialen en bestellingen. Dus noem het dan ook niet hetzelfde, klootviool.
/zeur
Dat zijn vaak de bestequote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goedgeen grote automaat maar een kleine, met echte bonen
ja dan weet ik dat het anders is en kan ik er op letten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
--> KLB
Overigens heb je helemaal gelijkgewoon versie a, b, c, of .1 .2 .3 etc.
Kusje van Jairquote:
En als je met de auto bent kan je makkelijk in je lunchpauze even naar de Piramide van Austerlitz sneaken om daar een rondje in de botsauto's te rijdenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:54 schreef iamredleader het volgende:
Maar het uitzicht is niet slechtbomen, veel groen, een landweggetje vlakbij...
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wie doet dat dan?quote:
Ik, maar toen gooide Cobra roet in het eten.quote:
Nice!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik, maar toen gooide Cobra roet in het eten.
Ja baasquote:
je weet niet welke lul van een architect dat andere universum ontworpen heeftquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:55 schreef Soempie het volgende:
Maar dat geeft niet. Er is natuurlijk een multiversum. Ons universum is er een van, maar in een andere hebben we het mogelijk wel veel beter. Tim z'n scriptie af, jij geen gezeik met architecten...
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je weet niet welke lul van een architect dat andere universum ontworpen heeft
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je weet niet welke lul van een architect dat andere universum ontworpen heeft
Oeh, ik zie hetquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En als je met de auto bent kan je makkelijk in je lunchpauze even naar de Piramide van Austerlitz sneaken om daar een rondje in de botsauto's te rijden
Lief!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:20 schreef Soempie het volgende:
Ik niet LB. Tenminste alleen online.
Zojuist een kaartje op de mat gevallen, van Wiebel uit m'n geboortestad.![]()
Ik herkende z'n handschrift niet, zo vaak schrijft hij iets op voor me.![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lief!
En ik heb een ander probleem: als mijn vriend iets voor me opschrijft kan ik het vaak niet lezenecht vréselijke hanepoten...
Wat zijn "onze" bekende kreten ook alweer?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red maakt de laatste tijd vaker een soemp dan Soempie zelf. Hernoemen naar een Red gaat alleen niet, omdat er dan verwarring ontstaat. Meh!
Het is meer dat ik die stad associeer met vee, tenminste, als dat je geboortestad ook is.quote:
Ben in Beverwijk geboren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is meer dat ik die stad associeer met vee, tenminste, als dat je geboortestad ook is.
daar hebben ze geen paasvee, dus dan zal er ook wel geen koe op de kaart hebben gestaan.quote:
mooi hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:44 schreef Soempie het volgende:
Paasvee doet me altijd denken aan aangeschoten naast de kerk in het gras liggen.
Aangeschoten, wild en niet te temmen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:46 schreef TradeMarkie het volgende:
en ik moet nu denken aan aangeschoten wild
zo zou ik je nooit noemenquote:
Yeah. Een lege bankrekening, poepluiers en slapeloze nachten. Ik kan nu al niet wachtenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja "je krijgt er toch zooooo veel voor terug".
Paar daagjes in NL dan dus, en daarna op vakantie? Lekker hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 03:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
17 juliEn dat is dus ook wat ik gehoord heb
Vijf ofzo, toch? Maar dan wel allemaal in verschillende posts, dacht ik?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:29 schreef LadyBlack het volgende:
Een sheep, maar dat gebeurt eigenlijk niet zoveel meer geloof ik. Het was toch zoveel quotes in één keer beantwoorden?
Die kan ik me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:29 schreef LadyBlack het volgende:
Een sheep, maar dat gebeurt eigenlijk niet zoveel meer geloof ik. Het was toch zoveel quotes in één keer beantwoorden?
Lege bankrekening - dat niet, wel teruglopend, maar dat ligt bijna niet aan Jair of Liorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:41 schreef Mikkie het volgende:
Yeah. Een lege bankrekening, poepluiers en slapeloze nachten. Ik kan nu al niet wachten
Dat is een beginquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat zijn "onze" bekende kreten ook alweer?
(Snel)Soemp - 4 posts op een rij
Een Yuri -zwaaien en weer weg
MaJo - tukkies overdag
Redje doen - tussen 21:00 en 22:00 naar bed
.....
Die hoort er inderdaad ook bijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:29 schreef LadyBlack het volgende:
Woonde je ook naast een bever?quote:
Ik ook nietquote:
Meerdere quotes uit verschillende posts in een keer beantwoordenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vijf ofzo, toch? Maar dan wel allemaal in verschillende posts, dacht ik?
Ik moet eigenlijk m'n hut poetsen maar heb geen zin.
Het werkt ongeveer zoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die kan ik me niet meer herinneren
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:55 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij heeft er hier iemand last van compensatiedrang
Soempie is bijzonder want die heeft er 2: de Soempie-actie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat zijn "onze" bekende kreten ook alweer?
(Snel)Soemp - 4 posts op een rij
Een Yuri -zwaaien en weer weg
MaJo - tukkies overdag
Redje doen - tussen 21:00 en 22:00 naar bed
.....
IARL heeft er ook twee: een dag flink met het huishouden bezig is een Red-dagjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Soempie is bijzonder want die heeft er 2: de Soempie-actie.
tussen kwart voor 10 en kwart voor 1.quote:
Hmmm, zo maar eens gaan slapen dan.quote:
Ik doelde op IARL, maar jij kwam er tussendoor met je multiquotequote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik geef alleen maar een demonstratie van een Sheep
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:34 schreef Mikkie het volgende:
Ik doelde op IARL, maar jij kwam er tussendoor met je multiquote
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:55 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij heeft er hier iemand last van compensatiedrang
Ontiegelijke jailbaitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, we hebben verloren enzo...maar ik geloof weer helemaal in het voetbal.
[ afbeelding ]
Het feit dat ik dat plaatje niet kan zien op kantoor zegt mij genoeg...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, we hebben verloren enzo...maar ik geloof weer helemaal in het voetbal.
afbeelding ]
Hoe jong zal ze dan zijn?quote:
Ze gaan naar de kringloop?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:54 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n hardloopschoenen van zolder gehaald.
quote:
quote:
Mjah, joggen, lopen, wandelen, allemaal bewegen met de benenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:16 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat van joggen weinig komt op het moment. Misschien red ik net 100 meter..
Stappenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, joggen, lopen, wandelen, allemaal bewegen met de benen
Hebben ze een termijn voor terugbellen genoemd?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Nog niks, heb al gebeld en 'zou worden teruggebeld'. Dat was een half uur geleden
Ik zou het niet zonder meer pikkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Nog niks, heb al gebeld en 'zou worden teruggebeld'. Dat was een half uur geleden
Heb je al betaald? Getekend voor ontvangst? Een klacht getwitterd? Of is het getwittert?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik bel zo nog wel een keer. Maar ja, 'niet pikken'... Wat kan ik er tegen doen
Ze zijn waarschijnlijk telefoononderdeel 7B kwijt. Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:41 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ze zijn waarschijnlijk telefoononderdeel 7B kwijt. Kan gebeuren.
Getwitterd is natuurlijk met een D Red! Zoals gehaperd ook met een D op het eind is, en geschipperd ook, en gesnipperd, en gefrituurd ook. Voor 'Noorwegen' gaat die regel niet op, want dat is helemaal geen werkwoord maar een land.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb je al betaald? Getekend voor ontvangst? Een klacht getwitterd? Of is het getwittert?
Ja nee nee.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb je al betaald? Getekend voor ontvangst? Een klacht getwitterd? Of is het getwittert?
Dank je welquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Getwitterd is natuurlijk met een D Red! Zoals gehaperd ook met een D op het eind is, en geschipperd ook, en gesnipperd, en gefrituurd ook. Voor 'Noorwegen' gaat die regel niet op, want dat is helemaal geen werkwoord maar een land.
telefoon opnemenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:59 schreef iamredleader het volgende:
Hmpf, wel vervelend, Etcmaar ja, wat kun je nu nog doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en omdat ik een goed humeur heb deel ik deze ook nog wel even. Voor de heren. En dan nooit meer zeuren.Goed humeur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de foto niet zo...
Nee want ik vond het maar awkward. Ik sta liever achter de camera dan dat ik er vóór ligquote:
En wat doen ze aan boete genoegdoening excuses?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:13 schreef Etcetera het volgende:
telefoon opnemenmet een uurtje zijn ze er.
.
Oh en omdat ik een goed humeur heb deel ik deze ook nog wel even. Voor de heren. En dan nooit meer zeuren.De foto doet jou geen recht. Je bent veel knapper dan hierop zichtbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nahh Vind ik best op mij lijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De foto doet jou geen recht. Je bent veel knapper dan hierop zichtbaar
mjah geen idee. Die man aan de telefoon kan het niet helpen maar ik weet niet goed hoe ik zoiets moet aankaartenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En wat doen ze aan boete genoegdoening excuses?
Oh en omdat ik een goed humeur heb deel ik deze ook nog wel even. Voor de heren. En dan nooit meer zeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |