ophy blij dat je niet voorover viel danquote:
Ik ga niet eens vertellen wat er met die collega gebeurt is, dat wil ik niet over me afroepenquote:
Jij hebt mijn bips niet gezienquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:38 schreef TradeMarkie het volgende:
ophy blij dat je niet voorover viel dan
houden zoquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij hebt mijn bips niet gezien
Even vroeg ik me af wat Ofyles2 hier mee te maken hadquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ophy blij dat je niet voorover viel dan
Die had vast een gevatte zin die kant nog wal slaat bedachtquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even vroeg ik me af wat Ofyles2 hier mee te maken had
Ontharen met pleisters?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij hebt mijn bips niet gezien
Nauwelijks.quote:
Hee, dat lijkt op echt werkquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nauwelijks.
In een terzijde: zou iemand ooit een scriptie hebben geschreven over de gezondheidsgevolgen van het schrijven van een scriptie? Kan me niet voorstellen dat het gezond is namelijk. Veel stress, lange dagen, waarschijnlijk slecht eten, een hoop caffeďne en weinig sociaal contact lijken allemaal regelmatig voor te komen.
quote:
Dan moet je leraar wordenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]kan ik niet weer terug naar de middelbare school?
dat is de muziekschoolquote:
ik dacht hetzelfde....quote:
Dat betekent dat ik een andere studie moet gaan doen en nog jarenlang deze ongein hebquote:
Dan doe je het niet goed. Heb inderdaad veel koffie gedronken en lange dagen gemaakt, maar dat was deels doordat ik vaak tussen het schrijven door met bekenden koffie zat te leutenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nauwelijks.
In een terzijde: zou iemand ooit een scriptie hebben geschreven over de gezondheidsgevolgen van het schrijven van een scriptie? Kan me niet voorstellen dat het gezond is namelijk. Veel stress, lange dagen, waarschijnlijk slecht eten, een hoop caffeďne en weinig sociaal contact lijken allemaal regelmatig voor te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf 2013![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en we hebben eindelijk goede foto's van de rode jurk waar ik zo obsessed mee wasJuist. Lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes!!!quote:Datum Naam / Omschrijving Bedrag (¤)
19-06-2012 ****.****.****.**** Amazon.com AMZN.COM/BILL Bij 0,02
Is in het hoofdgebouw van school; Old Main.quote:
Oh en we hebben eindelijk goede foto's van de rode jurk waar ik zo obsessed mee wasWie heeft Dr. Black vermoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het PS in de dining room met de kandelaar?
Of was het EK met het touw in de keuken?
Mooie foto's evengoed!
Ja die feeling kreeg ik er ook bij!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie heeft Dr. Black vermoord?
Was het PS in de dining room met de kandelaar?
Of was het EK met het touw in de keuken?
Mooie foto's evengoed!
Je ziet er weer goed uit na je ziekenhuis avontuur.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja die feeling kreeg ik er ook bij!
Thanksquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je ziet er weer goed uit na je ziekenhuis avontuur.
Alvast welkom in Amsterdam!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ThanksI try. Ik moest wel reduceren naar een halve dag werk, beetje zuur. maar volgende week helemaal vrij
En dan... de mooiste stad van de wereld
Precies, die ja!quote:
Subtiele woordkeuze...quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goed jurkjeen gave foto's PS! Díe foto op de site trekt vast nieuwe studenten
Yup, in klinkiek de Lairessequote:Op donderdag 21 juni 2012 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je straks in Amsterdam dan ook onder het mes?
Het duurde even voor ik hem begreepquote:
Damn, dat kan je dus wat daagjes vrijheid in Amsterdam kosten, de rustperiode na zo'n operatie is best pittig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Yup, in klinkiek de Lairesse
Ja ze zeggen dat het tot 10 weken kan duren voor ik weer normaal benquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, dat kan je dus wat daagjes vrijheid in Amsterdam kosten, de rustperiode na zo'n operatie is best pittig.
Wanneer ga je terug?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:49 schreef Whiteguy het volgende:
Voor wie ik niet op facebook hebPaar maanden terug in Utrecht een biertje gehad (een oude kriek voor wie het wel weten) die houdbaar was tot 2031. En dat is geen tikfout!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf 2013Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Niet dat ik je verder kan helpen, maar is het voor een harde schijf of een geheugenkaart?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand tips voor data recovery software? Ik zie door de bomen het bos niet meer en het is lang geleden dat ik het heb moeten gebruiken.
Ik snap de uitleg niet helemaal, maar tof dat ie snel gereageerd heeftquote:Beste Tim,
Omdat een inruilprijs bijna altijd is verdisconteerd in een vraagprijs. Bij ons niet.
Dus vandaar.
Direct meenemen contante betaling is 300 euro. Wil je auto inruilen, ongeacht wat, dan betaal je 200 euro bij. Op papier is je auto dan 200 euro waard. Staat leuker toch?
Harddisk, RAW format.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet dat ik je verder kan helpen, maar is het voor een harde schijf of een geheugenkaart?
Heb je daar ervaring mee?quote:
quote:
Dan wacht ik nog wel even op MM en WhiteGuy.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Gelukkig zelf geen recovery software nodig gehad in de laatste jaren.
Als het om foto's gaat: bij mijn vorige werk gebruikten we PhotoRescue.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand tips voor data recovery software? Ik zie door de bomen het bos niet meer en het is lang geleden dat ik het heb moeten gebruiken.
Ontrack easy recovery professionalquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog wel even op MM en WhiteGuy.
Oh en we hebben eindelijk goede foto's van de rode jurk waar ik zo obsessed mee wasKan iemand me nog even uitleggen hoe ik nog steeds met de gedachten zat dat jij zo'n lief, schattig, verlegen meisje was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb ik gemist?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Die belt nooit eens bij mij aan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef MadMaster het volgende:
Sushiboer staat voor de deur, voedselen dus nu...
Ik snap er ook geen hol van. Hoe kan je auto 200 euro waard zijn wanneer je die inlevert en zelfs moet bijbetalen? En waarom opeens 200 ipv 99?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De autohandelaar heeft teruggemaild
[..]
Ik snap de uitleg niet helemaal, maar tof dat ie snel gereageerd heeft
Wat is normaal?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ze zeggen dat het tot 10 weken kan duren voor ik weer normaal ben
Ik vlieg terug naar Chicago op 29 Augustus, maar ik ga naar Frankrijk 5 dagen na de ingreep
Ze is naar Amerika gegaan en heeft alle high school drama clichés ervaren, dat is er gebeurd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:40 schreef Mikkie het volgende:
Kan iemand me nog even uitleggen hoe ik nog steeds met de gedachten zat dat jij zo'n lief, schattig, verlegen meisje was?Wat heb ik gemist?
Is drie genoeg?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooie foto's. Ik wil ook zo'n jurk. En iets meer tieten.
quote:
De redenering is geloof ik: als je een auto wilt inleveren gooien we de prijs omhoog naar 400 en bieden vervolgens 200 voor je oude auto. Effectief betaal je dus 200. Waarom je dat zou doen is weer een heel ander verhaal, want hoe slecht je auto er ook aan toe is, 100 euro moet er wel voor te krijgen zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen hol van. Hoe kan je auto 200 euro waard zijn wanneer je die inlevert en zelfs m
Mijn auto heeft 1reservewiel voor de 4 waar hij op staat.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aan 1 reserve heb ik niet veel als ze allebei kapot gaan, hč.
Ah, op die manier. Dan had dat er bij die advertentie bij moeten staan. Dat betekent dus dat ze hopen op mensen die de waarde van hun auto niet weten en er op willen verdienen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De redenering is geloof ik: als je een auto wilt inleveren gooien we de prijs omhoog naar 400 en bieden vervolgens 200 voor je oude auto. Effectief betaal je dus 200. Waarom je dat zou doen is weer een heel ander verhaal, want hoe slecht je auto er ook aan toe is, 100 euro moet er wel voor te krijgen zijn.
Maar een slimme meid is op alles voorbereid.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn auto heeft 1reservewiel voor de 4 waar hij op staat.
Kromme vergelijking. Als wyccie op haar tieten kon staan, had ze niet geklaagd dat ze meer wilde of wel?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mijn auto heeft 1reservewiel voor de 4 waar hij op staat.
Jij begrijpt me.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kromme vergelijking. Als wyccie op haar tieten kon staan, had ze niet geklaagd dat ze meer wilde of wel?
Een band heeft ook een nippelquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kromme vergelijking. Als wyccie op haar tieten kon staan, had ze niet geklaagd dat ze meer wilde of wel?
Dat betekent niks, of ken je beha's in de maat UEFA-cup?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar mijn tieten zijn geschikt voor alle seizoenen.
Als je hierheen komt krijg je er onweer bijquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:09 schreef TradeMarkie het volgende:
En nu kun je hier wel regenbanden gebruiken, er komt een best buitje over
Dat komt vanzelf deze kant op denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je hierheen komt krijg je er onweer bij
Ik vind het veel erger dat er zulke reclame gemaakt wordt en vind het wel leuk dat die mensen nu gewonnen hebben. Maar het zijn ook wel zielige lui ja, dat ze dat gevecht aangaan terwijl ze zelf ook wel weten hoe het zit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:12 schreef wyccie het volgende:
Vinden jullie het ook zo stom dat er mensen zijn die de moeite nemen om te gaan klagen bij de Reclame Code Commissie over de Postcode loterij?
Gaan ze huilen omdat ze misleid zijn als er op een envelop staat dat je káns maakt op 2500 euro.
Je hebt toch ogen, je kunt toch lezen, je kunt toch nadenken.
Oh en we hebben eindelijk goede foto's van de rode jurk waar ik zo obsessed mee wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi, PS
![]()
Hm, ook maar gauw weer doen, sushiquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef MadMaster het volgende:
Sushiboer staat voor de deur, voedselen dus nu...
Ik vind het juist jammer dat ze gewonnen hebben. Alsof wij niet zelf na kunnen denken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind het veel erger dat er zulke reclame gemaakt wordt en vind het wel leuk dat die mensen nu gewonnen hebben. Maar het zijn ook wel zielige lui ja, dat ze dat gevecht aangaan terwijl ze zelf ook wel weten hoe het zit.
Maar ik kan me niet herinneren dat mensen eerder in dit soort gevallen in het gelijk gesteld werden, dus voor hetzelfde geld ging deze reclame te ver over de schreef?quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het juist jammer dat ze gewonnen hebben. Alsof wij niet zelf na kunnen denken.
Volgens mij ging het er nu om dat het welkomstgeschenk dat ze krijgen als ze lid worden, slechts een káns is om 2500 euro te winnen en niet 2500 euro handje contantje. En dat het vanzelfsprekend is dat je bij een loterij een kans hebt op een prijs en dat hun cadeau daarom uitbetaald moet worden. Zoiets dus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar ik kan me niet herinneren dat mensen eerder in dit soort gevallen in het gelijk gesteld werden, dus voor hetzelfde geld ging deze reclame te ver over de schreef?
Maar het punt in dit geval is toch juist dat dit niet duidelijk vermeld was? Normaal staat het er levensgroot op inderdaad.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
slechts een káns is om 2500 euro te winnen
Ja, beide schoonzussen hebben hetzelfde ondergaan en beide hebben 3 maanden gerevalideerd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ze zeggen dat het tot 10 weken kan duren voor ik weer normaal ben
Om daar niks te doen?quote:Ik vlieg terug naar Chicago op 29 Augustus, maar ik ga naar Frankrijk 5 dagen na de ingreep
Ook al jaren niet hoeven gebruiken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |