ophy blij dat je niet voorover viel danquote:
Ik ga niet eens vertellen wat er met die collega gebeurt is, dat wil ik niet over me afroepenquote:
Jij hebt mijn bips niet gezienquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:38 schreef TradeMarkie het volgende:
ophy blij dat je niet voorover viel dan
houden zoquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij hebt mijn bips niet gezien
Even vroeg ik me af wat Ofyles2 hier mee te maken hadquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ophy blij dat je niet voorover viel dan
Die had vast een gevatte zin die kant nog wal slaat bedachtquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even vroeg ik me af wat Ofyles2 hier mee te maken had
Ontharen met pleisters?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij hebt mijn bips niet gezien
Nauwelijks.quote:
Hee, dat lijkt op echt werkquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nauwelijks.
In een terzijde: zou iemand ooit een scriptie hebben geschreven over de gezondheidsgevolgen van het schrijven van een scriptie? Kan me niet voorstellen dat het gezond is namelijk. Veel stress, lange dagen, waarschijnlijk slecht eten, een hoop caffeïne en weinig sociaal contact lijken allemaal regelmatig voor te komen.
quote:
Dan moet je leraar wordenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]kan ik niet weer terug naar de middelbare school?
dat is de muziekschoolquote:
ik dacht hetzelfde....quote:
Dat betekent dat ik een andere studie moet gaan doen en nog jarenlang deze ongein hebquote:
Dan doe je het niet goed. Heb inderdaad veel koffie gedronken en lange dagen gemaakt, maar dat was deels doordat ik vaak tussen het schrijven door met bekenden koffie zat te leutenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nauwelijks.
In een terzijde: zou iemand ooit een scriptie hebben geschreven over de gezondheidsgevolgen van het schrijven van een scriptie? Kan me niet voorstellen dat het gezond is namelijk. Veel stress, lange dagen, waarschijnlijk slecht eten, een hoop caffeïne en weinig sociaal contact lijken allemaal regelmatig voor te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf 2013![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en we hebben eindelijk goede foto's van de rode jurk waar ik zo obsessed mee wasJuist. Lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes!!!quote:Datum Naam / Omschrijving Bedrag (¤)
19-06-2012 ****.****.****.**** Amazon.com AMZN.COM/BILL Bij 0,02
Is in het hoofdgebouw van school; Old Main.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en we hebben eindelijk goede foto's van de rode jurk waar ik zo obsessed mee wasWie heeft Dr. Black vermoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het PS in de dining room met de kandelaar?
Of was het EK met het touw in de keuken?
Mooie foto's evengoed!
Ja die feeling kreeg ik er ook bij!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie heeft Dr. Black vermoord?
Was het PS in de dining room met de kandelaar?
Of was het EK met het touw in de keuken?
Mooie foto's evengoed!
Je ziet er weer goed uit na je ziekenhuis avontuur.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja die feeling kreeg ik er ook bij!
Thanksquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je ziet er weer goed uit na je ziekenhuis avontuur.
Alvast welkom in Amsterdam!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ThanksI try. Ik moest wel reduceren naar een halve dag werk, beetje zuur. maar volgende week helemaal vrij
En dan... de mooiste stad van de wereld
Precies, die ja!quote:
Subtiele woordkeuze...quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goed jurkjeen gave foto's PS! Díe foto op de site trekt vast nieuwe studenten
Yup, in klinkiek de Lairessequote:Op donderdag 21 juni 2012 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je straks in Amsterdam dan ook onder het mes?
Het duurde even voor ik hem begreepquote:
Damn, dat kan je dus wat daagjes vrijheid in Amsterdam kosten, de rustperiode na zo'n operatie is best pittig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Yup, in klinkiek de Lairesse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |