quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou toch wat een geniaal kado voor mn neefje die drie wordt![]()
Mn zusje gaat me echt NOG meer haten dat ze al doet![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Oudste speelt viool en middelste speelt piano dus hij mot ook maar he![]()
Het is volgens mij niet eens speelgoed maar echt een voor kleine kinderen om het serieus op te leren, ik vind m serieus mega awesome, maar herrie dat t ding maakt
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha tis daar toch altijd een klereherrie dus wat boeit het.
Tis een kinderversie maar ik denk dat het geen speelgoedinstrument is maar een echt kinderinstrument zeg maar, volgens mij kan ie dr zo mee naar de muziekschoolquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
Alles met Prodigy erop, is bij voorbaat al tof
En ziet er wel uit als een kinderversie
Oh man ik vind de kleur echt dopequote:Op donderdag 21 juni 2012 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
De kleur had niet lelijker feller gekund
Ja tof tochquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een kinderversie maar ik denk dat het geen speelgoedinstrument is maar een echt kinderinstrument zeg maar, volgens mij kan ie dr zo mee naar de muziekschool
Met 9 noten en drie accoorden zal het wel meevallenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een kinderversie maar ik denk dat het geen speelgoedinstrument is maar een echt kinderinstrument zeg maar, volgens mij kan ie dr zo mee naar de muziekschool
Lekker boeiend, zij is ook niet de makkelijkste, dus dan hoef jij ook niet de makkelijkste te zijn en te vragen wat er gekocht moet worden?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Maar ze zal me echt wel nog meer gaan haten hea
Wil jij m liever voor jouw kleine?quote:
No wayquote:
Kringloop joh, prikkiequote:
KUTMOEDERquote:
Nou hier kun je echt prima wat liedjes op leren hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met 9 noten en drie accoorden zal het wel meevallen
Nee iets groter hoorquote:
Ik vind het een tof ding hoorquote:
Maar daar stuur je het kind gewoon mee naar buiten, lekker centjes verdienen op de hoek van de straatquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het een tof ding hoor, maar dit huis is boven gehorig als de pest, de vorige mensen hadden een drumstel, nou eh
Whahahaquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar daar stuur je het kind gewoon mee naar buiten, lekker centjes verdienen op de hoek van de straat![]()
Oh ja zo'n bollequote:Op donderdag 21 juni 2012 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eentje, die vinden ze ook tof
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
Op koninginnedag stond er een jochie van 7 te drummen, echt the hellDie hele straat met kleedjes en spullies wilde je niet meer bekijken, want christus wat een takkeherrie
Ja echt, en dan mensen die dat in een flat gaan doenquote:
Ja daar zat ik laatst dus aan te denken, je hebt die prachtige heuvels zo dichtbij, terwijl je wel drukker woont. Alles bij elkaarquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
en ik hoef echt maar de straat uit te lopen of ik sta in het open veld.
Yups, ik woon op een druk winkelcentrum, maar dan wel aan de rustigste kant.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daar zat ik laatst dus aan te denken, je hebt die prachtige heuvels zo dichtbij, terwijl je wel drukker woont. Alles bij elkaar
Ja nergens, ik ben nog steeds zo vaak als het kan zonder mobiel op padquote:
quote:
Oh nice!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:17 schreef Bos81 het volgende:
Yeah, Joe Speedboot staat tussen de e-booken op dat schijfje![]()
![]()
![]()
Misschien kan je Sjon leren om te dansen als je erop speelt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha ja die Paul Rabbering Jingle is echt epic he![]()
Oh hahaha wij hebben hier echt dikke pret met die accordeon man, mss hou ik hem wel zelf![]()
Belt net een collega van beneden naar een collega hier naast, sta ik keihard op die accordeon te spelen als ze oppakt, zo bam in de hoorn![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien kan je Sjon leren om te dansen als je erop speelt.
Bwoehahaquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Heb jij straatmuzikantambities?
Je krijgt de accordeon en de hond zo van me kado
Moet ze goed mankepoten dr bij, is ook weer xtra doekoequote:Op donderdag 21 juni 2012 15:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bwoehahanee.
Misschien wil Q wel, die heeft toch niets te doen.
Preciesquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet ze goed mankepoten dr bij, is ook weer xtra doekoe![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Preciesen dan een tranentrekker erbij:
"Ja ik had eerst een haringstal maar die is faillietdus nu probeer ik zo maar wat geld te verdienen om tripjes naar het ziekenhuis te kunnen betalen
"
Oh dit kado!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou toch wat een geniaal kado voor mn neefje die drie wordt![]()
Mn zusje gaat me echt NOG meer haten dat ze al doet![]()
![]()
![]()
Je hebt de Bergkamps nog niet? De post gaat hier toch hopelijk ook niet faal doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
En yeah George is @ Qwea's![]()
Nu nog de post elders, want ik heb weer geen post
quote:
Ja, en dan haar neefje op mondharmonica en Thessa op de mondharp!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 21 juni 2012 15:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Je hebt de Bergkamps nog niet? De post gaat hier toch hopelijk ook niet faal doen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh-Oh met Sjon als een soort " Bremer Stad Muzikanten"quote:
Piet staat op Sonic, Sonic op Sjon en Sjon op de grond want die snapt het niet helemaalquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh-Oh met Sjon als een soort " Bremer Stad Muzikanten"
quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Piet staat op Sonic, Sonic op Sjon en Sjon op de grond want die snapt het niet helemaal
Whehe, ja dat is altijd erg mooiquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:50 schreef Bos81 het volgende:
het aanmaken van de brief en het versturen van zo'n brief, de boeking in het financieelsysteem zetten etcetera kost meer dan 3 cent, dus waar praten we over..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is ook maar een klein hondje hoor. Er zit niets voor niets een Sjiwafwaf in..quote:
was daar ruimte voor dan?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is ook maar een klein hondje hoor. Er zit niets voor niets een Sjiwafwaf in..
Ja foto's kunnen ook een behoorlijk vertekenend beeld geven.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is ook maar een klein hondje hoor. Er zit niets voor niets een Sjiwafwaf in..
Jep ze lijken op de foto groter dan ze in het echt zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja foto's kunnen ook een behoorlijk vertekenend beeld geven.Ik vind Sjef hier echt veel meer petite.
Toen ik in m'n vorige buurt voor het eerst een Nakie (zoals die van oh-oh) zag vond ik hem zó klein, had ze toch wel een stuk groter verwacht. En de keren erna bleef ik het gevoel ook houden. Oh-oh schiet de foto's ook best vaak op 'hun' hoogte denk ik.
Op deze foto lijkt den Sjef maatje Keesquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jep ze lijken op de foto groter dan ze in het echt zijn.
Sjefke is wat ik zo kan inschatten net iets groter dan de honden van Oh-Oh, maar echt niet heel veel.
Ja, die zullen niet veel verschillen, zelf denk ik dat Sjef net groter is, maar dat vind ik erg moeilijk in te schatten..quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op deze foto lijkt den Sjef maatje Kees
Ja dat zei ik volgens mij ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik dacht dat je bedoelde dat Sjef groter was dan de Nakies
Ja die blik is tofquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:50 schreef Bos81 het volgende:
En ik blijf deze foto van Sjef zo gaaf vinden. Die blik van hem:Betere fotos van hem heb ik nog niet kunnen maken. Deze heb ik dan ook laten afdrukken en staat zowel hier als bij pa thuis.
[ afbeelding ]
hoewel deze ook geniaal is
[ afbeelding ]
en hier zie je ook goed, dat het maar een klein beestje is
[ afbeelding ]
Shela was overigens ook niet groot, maar Sjef is echt wel een paar maten kleiner.
Die foto's zijn denk ik hooguit 2 jaar oud en Sjef is ongeveer 4.5 nu.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Die foto die je net post lijkt ook echt een puppy-koppie nog, maar het is dus gewoon van nu, toch?
[..]
Ja die blik is tof![]()
En de 2e foto, oren naar achter
Staat ie niet in het telefoonboek online?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Shit, ik wil een kaart schrijven naar m'n 'buurman' uit de vorige wijk, maar ik kan de laatste letter van zijn naam niet goed lezen en twijfel nu of het een n of r is
Dan maar even vergelijken met soortgelijke letters in de tekst
Ook een leuke Bosquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Kiekeboe
En Miniem
[ afbeelding ]
Ja, klopt hij lukte niet echt en ik was a niet alleen toen en had ook geen zin om de hele tijd te blijven schieten, maar het was dus een een grote mini, Gewoon groter dan een gemiddelde personenauto..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ook een leuke Bosal staat hij er maar half op
Ik heb geen achternaam, staan er trouwens voornamen in een telefoonboek?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Staat ie niet in het telefoonboek online?
Nee, alleen maar achternamen, heel zelden de voornaam, maar ik ging er vanuit dat je zijn achternaam niet goed kon lezen om het bij de adressering te noteren..:@quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen achternaam, staan er trouwens voornamen in een telefoonboek?Ik dacht alleen initialen.
Oh, ja dat had ook gekund Bosquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, alleen maar achternamen, heel zelden de voornaam, maar ik ging er vanuit dat je zijn achternaam niet goed kon lezen om het bij de adressering te noteren..:@
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef Bos81 het volgende:
Yeah ik zit weer even op het schijfje met e-boeken te kijken. Hij heeft er ook Tonio opgezet
Ja het schijfje geeft aan iets van 5000 bestanden, dus ik ben daar wel even zoet mee, Al zal ik echt niet alle boeken kunnen waarderen en er al een aantal van gelezen hebben
Volgens mij kan ik deze bestanden gewoon overzetten op een andere cd-rom en die naar je toesturenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]Mag ik die es lenen mss???
Sjefke is zeker weten kleiner dan mijn nakies, wat een schatje issie toch![]()
Die zou ik echt zo dr bij nemen
Okee, ik zie wel. Ik heb dit weekend toch geen tijd, want dan ben ik in Zandvoort bij een FOK-Meetquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Je mag ook die sturen en dan stuur ik hem terug, wat jij wil
Wat gaaf Bos, leuk dat je daar veel plezier van kunt hebben!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef Bos81 het volgende:
Yeah ik zit weer even op het schijfje met e-boeken te kijken. Hij heeft er ook Tonio opgezet
Ja het schijfje geeft aan iets van 5000 bestanden, dus ik ben daar wel even zoet mee, Al zal ik echt niet alle boeken kunnen waarderen en er al een aantal van gelezen hebben
Miniemquote:
Het zijn in ieder geval 5000+ bestanden om te lezen op je e-reader. Maar het zijn niet allemaal romans en b er zitten ook bestanden bij van net 300 kb, dus dat zal een niet zo heel groot boek zijn..quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat gaaf Bos, leuk dat je daar veel plezier van kunt hebben!
Zijn dat dan ook 5000 boeken, of kun je het niet zo tellen?
Ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nog niet naar bed?
Ik lig er gelukkig al in
Sjef is een schatje!quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:50 schreef Bos81 het volgende:
En ik blijf deze foto van Sjef zo gaaf vinden. Die blik van hem:Betere fotos van hem heb ik nog niet kunnen maken. Deze heb ik dan ook laten afdrukken en staat zowel hier als bij pa thuis.
[ afbeelding ]
hoewel deze ook geniaal is
[ afbeelding ]
en hier zie je ook goed, dat het maar een klein beestje is
[ afbeelding ]
Shela was overigens ook niet groot, maar Sjef is echt wel een paar maten kleiner.
Ik begin er vandaag in. Gisteren was niet zo'n geschikte boeken dagquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Q, mijn dieettip van de dag voor je!
[ afbeelding ]
Oh halp, hoe komt ie dan hier, als de rest ook niet komtquote:
Oh kakkers, mss moet ik jou maar elders in het rijtje zetten, of zelf naar jou sturen, want van mij naar jou gaat wel goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh halp, hoe komt ie dan hier, als de rest ook niet komtPakketpostje?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik begin er vandaag in. Gisteren was niet zo'n geschikte boeken dag
Krijgt er iemand van Qwea wel post, jij hebt de pillen ook nog niet niet toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kakkers, mss moet ik jou maar elders in het rijtje zetten, of zelf naar jou sturen, want van mij naar jou gaat wel goed
Nee, tuurlijk nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijgt er iemand van Qwea wel post, jij hebt de pillen ook nog niet niet toch?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
En ik ga deze zomer vast nog een dagje Qweatown doen, dan kan ik hem hoalen, maar dat is nog niet nu
Schade, hoe komt dat boek dan ooit van Qwea naar iemand toe?quote:
Ja onze verbinding is altijd goed, heen en weerquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]Als ik m naar je stuur issie dr meteen
Oh, het is geen goede tijd om zonder te zitten he?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg als het goed is vandaag hooikoortstabletten, die zijn gister gepost, ben benieuwd
Ik heb precies tot vandaag, en woensdag heb ik én een Aldi én een Lidl langs geweest, nou mooi niet heurquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, het is geen goede tijd om zonder te zitten he?
Mijn voorraad slinkt ook behoorlijk zag ik laatst.
Je verhuist verdomme maar terug voor ze op zijn
Kon dat niet via de THuisapotheek?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg als het goed is vandaag hooikoortstabletten, die zijn gister gepost, ben benieuwd
Nee, dit zijn el cheaposquote:
quote:
Geen appelstroop als extra surprise-effect?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Om het kado compleet te maken heb ik er net ook nog maar een hele bak papier uit de versnipperaar bij in gepleurd
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen appelstroop als extra surprise-effect?
quote:
Dat is misschien wel een goeie. Ik heb een overtrek op de bank die er telkens afflikkertquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Ook leuke hondenspeeltjes soms zelfs. Ik koop er ook altijd de hoeslakens voor op de bank, die zijn en het goedkoopst en het allerfijnste![]()
Maar ik kom er ook zelden.
Wibra heeft echt goede, verschillende maten, en ik haal ze daar en als ze echt niet meer kunnen pleur ik ze weg en haal ik weer 2 nieuwe. Ze hebben ook de kleur grijs die het beste bij mijn bank pastquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een goeie. Ik heb een overtrek op de bank die er telkens afflikkert
Die van jou gaan t/m 40 bij H&M, ik heb 41. Anders had ik ze misschien ook besteld, dan was ik tenminste klaar, en ze zijn zwart dus altijd goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:20 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Mijn H&Mmetjes zijn echt de max, maar ik zag ook hele gave tijger en zebraprintdingen op FB bij iemand, maar van Action
Ik heb al veel complimentjes gehad over mijnes die ene keer dat ik ze aanhadquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die van jou gaan t/m 40 bij H&M, ik heb 41. Anders had ik ze misschien ook besteld, dan was ik tenminste klaar, en ze zijn zwart dus altijd goed
Nee dat was eenmaligquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
Hey dat ene wilde woensdag middag brak dinges nog wat uurtje, dat komt dus nooit meer?
das wel een dramatisch verschilquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:24 schreef Miniem het volgende:
Heerlijk dat snelle internet![]()
30mb/s downloaden ipv 8mb/s
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:36 schreef DeZwabber het volgende:
wtf, netjes
Ik zit nu bij m'n moeder, 10Mb/s D 1Mb/s U
[ afbeelding ]
bijna
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:43 schreef Miniem het volgende:
Ik laat mijn internetstats zien in ksc, reageert iemand met "het is hier druk op de lijn"
[ afbeelding ]
Weinig, maar de extra upload is prettig voor m'n serverquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:45 schreef Muis006 het volgende:
Ja maar sowieso, je download/uploadstats vergelijken.
Wat boeit dat
Ik heb een grotere snellere.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:45 schreef Muis006 het volgende:
Ja maar sowieso, je download/uploadstats vergelijken.
Wat boeit dat
quote:
de eerstequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:00 schreef Miniem het volgende:
[..]![]()
![]()
Fijn dat hij goed aangekomen is![]()
Weet je of het de 1e of 2e is die verzonden was?
yep echt topquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ok, beetje degelijke kwaliteit? En al uit gedronken?
Mooiquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep echt top
hij schuift ook uit
drinkt goed
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:19 schreef Miniem het volgende:
Stiekem moest ik hier best om lachen![]()
![]()
[ afbeelding ]
moet vanmiddag weer bellen naar comfoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:13 schreef Qwea het volgende:
ysnk, hoest met je doppen? Mijne komen pas volgende week
Bellen naar comfoor? Van wie? BH? Ik kreeg op mijn lazer van comfoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet vanmiddag weer bellen naar comfoor
Bh beweert volgende week donderdag
van die mevrouw van comfoor die ik gister aan de foon hadquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bellen naar comfoor? Van wie? BH? Ik kreeg op mijn lazer van comfoorIk moest het met BH regelen.
dafuqquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
van die mevrouw van comfoor die ik gister aan de foon had
Neuh, maar wel de Azzurri'squote:
Pirlo heeft wel zo'n mooi langwerpig gezicht. Ik had het wel gesnapt! (nog steeds benieuwd wie de 2 homo's en de bi in de selectie zijn)quote:
Haaajjaaaaa, ik wil het ook weten wie het zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pirlo heeft wel zo'n mooi langwerpig gezicht. Ik had het wel gesnapt! (nog steeds benieuwd wie de 2 homo's en de bi in de selectie zijn)
Het is La Squadra Azzurraquote:
Ik zou me ook bergenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Wat een gezeik over voetbal![]()
![]()
Whehehe ik zit de Griek te smssen of ie vanaaf samen wil kijken, maar iets zegt me dat dat net zo lame wordt als zondag, dus mss is het beter van niet
Oh ik was weer vergeten dat ie moest overwerken vanavond en morgen cursus, Thessa is ook bij zijn zus, niet bij hem, die gaat morgen met dr naar Bobbejaanland.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou me ook bergen, al spelen die Duitsers gewoon op standje rustig natuurlijk, alles sparen.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben zo benieuwd of je cadeaupakket in de smaak gaat vallen, oh-oh
Dat is ook het enige dat telt, toch? Het is ook tof dingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]Echt, ik weet zeker dat het kind het geniaal gaat vinden, wat de ouders er van vinden zal me jeuken verder
Psiesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is ook het enige dat telt, toch? Het is ook tof ding
Join the clubquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:49 schreef Strega het volgende:
Maandag is het toch kezendag Oh-Oh?Nee, laat maar ik ben een week te vroeg.
![]()
Ja, het is wat met die Kees!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Join the clubik was een maand te vroeg
Laat maar weten of je nog andere wilt. We hebben nog verschillende en ik doe er nix meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
Strega (en Pagan), bedankt voor de post, de plaatjes zijn heel mooiIk had hele lelijke verwacht toen ik die oude van Koeman zag
Mooie van Bergkamp!
Ja hèquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat lieve gekaartjes en prulletjesstuur van jullie, zo grappig.
Ja, maar het is ook leuk om af en toe eens leuke post te krijgen!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat lieve gekaartjes en prulletjesstuur van jullie, zo grappig.
Lekker hopelijk?quote:
Mhaw. Beetje rode kool en broodje karbo. Ik heb vanmiddag iets te veel lopen koekjes vretenquote:
Tja Koeman, dan noem je ook iemandquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
Strega (en Pagan), bedankt voor de post, de plaatjes zijn heel mooiIk had hele lelijke verwacht toen ik die oude van Koeman zag
Mooie van Bergkamp!
Ja dat is ook zo leukquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook leuk om af en toe eens leuke post te krijgen!
Ja, dat lijkt idd erg leuk!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo leuk![]()
Ik wil zo graag round robinnen ook
Nee, ga ik zo doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:32 schreef Miniem het volgende:
Hallo schatjes
Bos, jij je spullen al gepakt?
Bedanktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Wens je een heel toffe dag/weekend (?) Bos!
Sommige ken ik al wel ja Koen66 komt dacht ik ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Select groepje met voor jou bekende mensen?
Leuk Bos! Geniet er van. Fijn weekendquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedankt
KSC meet in Zandvoort en ja ik blijf daar ook overnachten
Ja, fijn is dat he, wij eten tegenwoordig ook maar 2 a 3 keer vlees in de week. Wel meer vis. Gisteren net je laatste noormuskaat noot op gemaakt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat leuk Bos !!
Veel plezier!
Strega, zal ik een boekje voor je beginnen?
Oh ik ben zo lekker aan het koken, ik eet bijna de hele week vleesloos, Pis mag trots op me zijn.
Vandaag paksoi met tofu en sesamzaad en meuk met rijst
Jij natuurlijk ook veel plezier Miniem! Heel fijn weekend gewenst!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:32 schreef Miniem het volgende:
Hallo schatjes
Bos, jij je spullen al gepakt?
Ik at sowieso een of twee keer geen vlees in de week. Maar deze week kwam het toevallig zo uit dat het vaker wordt, als het bevalt hou ik het wel zo ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, fijn is dat he, wij eten tegenwoordig ook maar 2 a 3 keer vlees in de week. Wel meer vis. Gisteren net je laatste noormuskaat noot op gemaakt.
Ja, wel leuk lijkt me, die boekjes!
Ja, lijkt me reuzeleuk! Wij gaan ook zoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik at sowieso een of twee keer geen vlees in de week. Maar deze week kwam het toevallig zo uit dat het vaker wordt, als het bevalt hou ik het wel zo ja.
Zal ik een boekje over mezelf gaan maken en naar jou sturen? Mag jij er een naar mij sturen, en dan kijken we wel wie er nog in onze boekjes wil![]()
En dan zonder tijdsdruk of zo. Gewoon op het gemakje.
Miniem, jij ook veel plezier natuurlijk!
Ik ga aan tafel
Ja, kon niet missen. Mooie plek voor een meet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sommige ken ik al wel ja Koen66 komt dacht ik ook.
Miniem ook, maar dat was volgens mij al duidelijk door zijn vraag van net..
k heb meegedaan in oud, maar Damn wat is t moeilijk om op commando creatief te zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, lijkt me reuzeleuk! Wij gaan ook zo
ik zei vleesloos, niet worstloos.quote:
Wat zei comfoor?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb meegedaan in oud, maar Damn wat is t moeilijk om op commando creatief te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |