quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou toch wat een geniaal kado voor mn neefje die drie wordt![]()
Mn zusje gaat me echt NOG meer haten dat ze al doet![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Oudste speelt viool en middelste speelt piano dus hij mot ook maar he![]()
Het is volgens mij niet eens speelgoed maar echt een voor kleine kinderen om het serieus op te leren, ik vind m serieus mega awesome, maar herrie dat t ding maakt
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha tis daar toch altijd een klereherrie dus wat boeit het.
Tis een kinderversie maar ik denk dat het geen speelgoedinstrument is maar een echt kinderinstrument zeg maar, volgens mij kan ie dr zo mee naar de muziekschoolquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
Alles met Prodigy erop, is bij voorbaat al tof
En ziet er wel uit als een kinderversie
Oh man ik vind de kleur echt dopequote:Op donderdag 21 juni 2012 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
De kleur had niet lelijker feller gekund
Ja tof tochquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een kinderversie maar ik denk dat het geen speelgoedinstrument is maar een echt kinderinstrument zeg maar, volgens mij kan ie dr zo mee naar de muziekschool
Met 9 noten en drie accoorden zal het wel meevallenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een kinderversie maar ik denk dat het geen speelgoedinstrument is maar een echt kinderinstrument zeg maar, volgens mij kan ie dr zo mee naar de muziekschool
Lekker boeiend, zij is ook niet de makkelijkste, dus dan hoef jij ook niet de makkelijkste te zijn en te vragen wat er gekocht moet worden?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Maar ze zal me echt wel nog meer gaan haten hea
Wil jij m liever voor jouw kleine?quote:
No wayquote:
Kringloop joh, prikkiequote:
KUTMOEDERquote:
Nou hier kun je echt prima wat liedjes op leren hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met 9 noten en drie accoorden zal het wel meevallen
Nee iets groter hoorquote:
Ik vind het een tof ding hoorquote:
Maar daar stuur je het kind gewoon mee naar buiten, lekker centjes verdienen op de hoek van de straatquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het een tof ding hoor, maar dit huis is boven gehorig als de pest, de vorige mensen hadden een drumstel, nou eh
Whahahaquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar daar stuur je het kind gewoon mee naar buiten, lekker centjes verdienen op de hoek van de straat![]()
Oh ja zo'n bollequote:Op donderdag 21 juni 2012 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eentje, die vinden ze ook tof
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
Op koninginnedag stond er een jochie van 7 te drummen, echt the hellDie hele straat met kleedjes en spullies wilde je niet meer bekijken, want christus wat een takkeherrie
Ja echt, en dan mensen die dat in een flat gaan doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |