Het is gewoon een discussie die oplaait omdat mensen het niet met jou eens zijn. Tegenargumenten zijn geen backfire.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Neen. Mensen maken er een backfire topic van richting TS. En daarom heb ik er geen zin in.
Beter het topic lezen knul, en dan terugkomen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is gewoon een discussie die oplaait omdat mensen het niet met jou eens zijn. Tegenargumenten zijn geen backfire.
Er staan genoeg normale reacties in, dan lees je maar om de trolletjes heen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat heb ik al heel vaak gedaan. De enige die er wat mee doet is Lithia. De rest denkt: Haha, die S1nn3rz troll verkankerd maar lekker met zijn topic.
http://www.guardian.co.uk/science/2010/aug/10/autism-brain-scanquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dank. Maar schizofrenie heb ik nimmer geschaard onder de noemer modeziekte. Aangezien jij er beter in thuis bent, kun je deze scans ook vinden van adhd of pdd-nos?
Verschil is duidelijker dan ik had verwacht. Al vraag ik me af in hoeverre die brain ventricles van een gemiddeld persoon dan afwijken van een gemiddeld persoon met schizofrenie.quote:
Onzin. Ik troll niet en in een serieus topic als dit (wat veel reactie losmaakt) hebben we ook geen trolls nodig. Daar ligt het onderwerp iets te gevoelig voor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er staan genoeg normale reacties in, dan lees je maar om de trolletjes heen.
Een en hetzelfde. Topics backfiren meestal omdat (vrijwel) niemand het eens is met de TS.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is gewoon een discussie die oplaait omdat mensen het niet met jou eens zijn. Tegenargumenten zijn geen backfire.
Net zoals aids inderdaad niet bestond voor het 30 jaar geleden verzonnen werd. Mensen met aids, wat een aanstellers.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:27 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik bedoel, what the fuck?20 jaar geleden had niemand ooit van deze ziektes gehoord,
Waarom post je het dan in KLB?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Onzin. Ik troll niet en in een serieus topic als dit (wat veel reactie losmaakt) hebben we ook geen trolls nodig. Daar ligt het onderwerp iets te gevoelig voor.
Ok. Zijn we verder klaar hier in dit topic?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.guardian.co.uk/science/2010/aug/10/autism-brain-scan
[ afbeelding ]
Omdat ik serieus wil klagen over mensen die zoiets doen. Als ik klaag in GC dan schopt men het toch hierheen.quote:
Dat doet ie in elk topic. Komt 'ie met van die belachelijke OP's en als mensen hem gefundeerd ontkrachten, dan gaat hij huilen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij gooit een stelling in KLB waarop mensen reageren.
En als die niet reageren zoals jij graag ziet moet het topic dicht en de OP weg?
Zo werkt het niet.
Er staan er helaas niet heel veel online.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verschil is duidelijker dan ik had verwacht. Al vraag ik me af in hoeverre die brain ventricles van een gemiddeld persoon dan afwijken van een gemiddeld persoon met schizofrenie.Want door slechts naar 2 mensen te kijken, al gaat het om een tweeling, krijg je mogelijk een vertekende indruk.
Nope, maar je post hier bewust een topic, mensen gaan daar tegenin met argumenten en een paar trolletjes die ook posten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Omdat ik serieus wil klagen over mensen die zoiets doen. Als ik klaag in GC dan schopt men het toch hierheen.
Of probeer je nu aan te geven dat KLB toch het nieuwe ONZ is geworden zoals ik al zolang roep?
Dat is ook een discussie die jij aankaart inderdaad; hoe te behandelen. De ene psychiater beweert dat het beter is om medicatie in te zetten de ander zegt inderdaad wat jij net zei.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat in veel gevallen (zoals bij ADD, ADHD en PDD-NOS) erop neerkomt dat je versufd wordt door medicijnen. Kijk ik heb het zelf ook niet dus ik kan moeilijk oordelen over wat je nou precies voelt als je zoiets krijgt voorgeschreven, maar feit is dat medicijnen tegen geestesziektes allemaal bewustzijnsveranderende drugs zijn.
Nu zal ik de laaste zijn om te zeggen dat bewustzijnsveranderende drugs per sé slecht zijn, maar ik kan er gewoon niet bij dat je iemand constant high houdt zodat hij normaal kan functioneren. Ik vermoed gewoon sterk dat je met al die troep hun hersencapaciteit onderdrukt en ik vind het maar niks dat ze dat soort dingen steeds sneller uitshrijven.
Neem bijvoorbeeld ritalin als je kijkt naar de scheikundige samenstelling ervan, moet je al snel concluderen dat het in principe een zwakkere versie van methamphetamine is. Als je dat aan een "normaal" persoon geeft tript hij hem zwaar op die shit (dit heb ik met eigen ogen mogen aanschouwen), maar als je het aan iemand met ADHD geeft dan is het opeens geen trip meer, dan functioneert hij normaal en is het beter voor hem. Dat vind ik gewoon vreemd en ik denk echt dat je die persoon meer zou helpen door hem een uitlaatklep voor z'n overmatige energie te geven.
Geef een adhd-er wat ritalin en je krijgt waarschijnlijk een hele andere reactie op die drugs dan wanneer een persoon zonder adhd ritalin inneemt. Dat duidt al op bestaande verschillen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dank. Maar schizofrenie heb ik nimmer geschaard onder de noemer modeziekte. Aangezien jij er beter in thuis bent, kun je deze scans ook vinden van adhd of pdd-nos?
Onzin, pas als mensen over mijzelf beginnen plaats ik een TR.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat doet ie in elk topic. Komt 'ie met van die belachelijke OP's en als mensen hem gefundeerd ontkrachten, dan gaat hij huilen.
FTFYquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah, we gaan wederom op die toer.
Daarom ga ik ook als ik het zie de OP gewoon terug plaatsen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat doet ie in elk topic. Komt 'ie met van die belachelijke OP's en als mensen hem gefundeerd ontkrachten, dan gaat hij huilen.
Dat zal vast en zeker. En tweelingen vinden waarvan er één schizofrenie heeft en de ander niet, die ook nog eens mee willen werken aan onderzoek, lijkt me ook ontzettend moeilijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er staan er helaas niet heel veel online.
Het is ook hartstikke duur om zo'n scan te laten uitvoeren.
En daarmee behartig je dus de belangen van de trolls, niet van de mensen die graag iets van dit forum willen maken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook als ik het zie de OP gewoon terug plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |