Maar die is niet gestopt met eten om geld te besparen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Kunnen ze daarnaast nog gewoon eten dan? want FusionFreak op FOK! doet dat ook, maar die eet dan gewoon minder/niet, dus die is hartstikke mager.
Niet alleen door die post hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Door een one liner moet je direct mod worden?![]()
Je vorige posts hadden inhoud, eerlijk is eerlijk, maar dit raakt kant noch wal.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
-Strawberry- for R&P-mod.![]()
Ik meen het. Re is gestopt en ik neem aan dat ze op zoek gaan naar een nieuwe mod.
Mag best. Ik ben alleen geen mod in ONZ. Dus het 'terugsturen' naar mijn thuisbasis omdat ik daar beter tot mijn recht kom slaat daarom nergens op.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mag ik deze constatering niet doen? Mag ik je niet beoordelen op je functioneren als crewzijnde?
Nee om onzin te kopen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar die is niet gestopt met eten om geld te besparen.
Het ego druipt ervan af.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:14 schreef S1nn3rz het volgende:
Maar goed, ik merk het al. Men gaat weer haten op TS omdat ie het uiteindelijk gewoon weer bij het rechte eind heeft, geen last heeft van modeziektes en het wel gemaakt heeft in het leven.
Ik zal verzoeken om een slotje, deze bash richting TS gaat nergens over.
Mensen zouden niet op je haten als je het gewoon bij het rechte eind had. Slaat kant nog wal.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:14 schreef S1nn3rz het volgende:
Maar goed, ik merk het al. Men gaat weer haten op TS omdat ie het uiteindelijk gewoon weer bij het rechte eind heeft, geen last heeft van modeziektes en het wel gemaakt heeft in het leven.
Ik zal verzoeken om een slotje, deze bash richting TS gaat nergens over.
Dit is de laatste keer. Je zoekt het maar uit als je dit weer doet. Open dan geen topic in KLB.quote:
best, dan weer openquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:20 schreef Netsplitter het volgende:
OP terug geplaatst.
Wie de bal kaatst....
Pleur jij eens op joh. Lees je in en kom dan eens terug. Ik ben al vaker in FB geweest met het verzoek mensen gewoon ontopic te laten gaan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:20 schreef Netsplitter het volgende:
OP terug geplaatst.
Wie de bal kaatst....
Die kan ik prima aan, ik heb alleen geen zin in offtopic gejank over de TS.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:22 schreef summer2bird het volgende:
Waarom heb je de OP weggehaald?
Kon je de discussie niet aan?
Jij gooit een stelling in KLB waarop mensen reageren.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Pleur jij eens op joh. Lees je in en kom dan eens terug. Ik ben al vaker in FB geweest met het verzoek mensen gewoon ontopic te laten gaan.
Neen. Mensen maken er een backfire topic van richting TS. En daarom heb ik er geen zin in.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij gooit een stelling in KLB waarop mensen reageren.
En als die niet reageren zoals jij graag ziet moet het topic dicht en de OP weg?
Zo werkt het niet.
Dikke boehoe.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Neen. Mensen maken er een backfire topic van richting TS. En daarom heb ik er geen zin in.
Dank. Maar schizofrenie heb ik nimmer geschaard onder de noemer modeziekte. Aangezien jij er beter in thuis bent, kun je deze scans ook vinden van adhd of pdd-nos?quote:
Dan schiet je een TR in met de vraag of bepaalde posts verwijderd kunnen worden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Neen. Mensen maken er een backfire topic van richting TS. En daarom heb ik er geen zin in.
Dat heb ik al heel vaak gedaan. De enige die er wat mee doet is Lithia. De rest denkt: Haha, die S1nn3rz troll verkankerd maar lekker met zijn topic.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan schiet je een TR in met de vraag of bepaalde posts verwijderd kunnen worden.
Dan ga je niet als een klein kind de OP weghalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |