Dat zeg ik, verdiep je erin. Die zijn er namelijk wel. Zomaar iets roepen kan iedereen wel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Schat, dat is geen bron![]()
Met bron bedoel ik een foto van een scan die dat inderdaad kan aantonen.
Je vertelt me zelf ook doodleuk dat ik beter tot mijn recht kom in ONZ, dus wat is je punt?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mensen (zoals jij o.a.) willen me alleen vertellen dat ik een troll ben, dom ben en te dom ben om te poepen. Moet ik daar serieus op ingaan 2 posts later als ze wel inhoudelijk reageren? Nee he, vind ik ook.
Matig.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Schat, dat is geen bron![]()
Met bron bedoel ik een foto van een scan die dat inderdaad kan aantonen.
Nergens voor nodig die schade richt jezelf wel aanquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jahoor, maar weer ff proberen een backfire topic te maken he.
Dank voor de linkjes, ik heb de middelste snel gelezen. De rest doe ik zo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In elk topic?Nu ga je nog liegen ook.
Ik heb over dit onderwerp heel veel gelezen, jij duidelijk niet.
Wetenschappelijk bewijs dat die stoornissen wel degelijk bestaan:
http://www.nytimes.com/20(...).html?pagewanted=all
http://phys.org/news178822577.html
http://www.health24.com/news/Brain_Neurological/1-896,73969.asp
En dat is nog maar een klein deel.
Ah.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
HSP is ook niet opgenomen in de DSM
Net zoals jij dus met je link.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat zeg ik, verdiep je erin. Die zijn er namelijk wel. Zomaar iets roepen kan iedereen wel.
De laatste jaren zijn ook zoveel kinderen hoogbegaafd! Modehoogbegaafdheid.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er zijn er ook die beginnen te roepen dat hun kind hoogbegaafd moet zijn als ze met drie jaar één en één bij elkaar kunnen optellen.
Mag ik deze constatering niet doen? Mag ik je niet beoordelen op je functioneren als crewzijnde?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je vertelt me zelf ook doodleuk dat ik beter tot mijn recht kom in ONZ, dus wat is je punt?
Die gebaseerd is op wetenschappelijk onderzoek.quote:
Tja, je hebt natuurlijk gevoelige mensen en mensen die helemaal niet zo gevoelig zijn. Als ik dan naar mezelf kijk en vervolgens naar een ander kan ik ook wel zeggen dat ik een stuk gevoeliger ben. Maar hooggevoeligquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:04 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ah.
Maar toch blijft iedereen die een beetje gevoelig is stempel maar op zichzelf kleven... Waarom?
Waarom matig? Ik kan ook wel een website maken en allerhande frutseltjes op neerzetten met een paar logo's van de kankerstichting.quote:
http://www.schizophrenia.com/research/surg.general.2002.htmquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dank voor de linkjes, ik heb de middelste snel gelezen. De rest doe ik zo.
Je snapt overigens wel dat deze onderzoekers ook betaald krijgen uit de medische pot en er dus baat bij hebben dat dergelijke ziektes 'bestaan' ?
quote:Recently, A number of damaged genes or gene segments have been identified (in multiple independent research studies) as associated with schizophrenia.
Kunnen ze daarnaast nog gewoon eten dan? want FusionFreak op FOK! doet dat ook, maar die eet dan gewoon minder/niet, dus die is hartstikke mager.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ken meerdere van die personen. Maar van het wajong geld kopen ze wel een hond, en een paard en katten en surround systeempjes enzo
Maar oh oh wat is het leven moeilijk en hard
Misschien kun jij je hypotheek beter verlagen en wat minder boodschappen doen om geld over te houden?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:11 schreef Patrick.L het volgende:
Ik kom niet vaak op het forum, en ken S1nn3rz verder ook niet, maar ik vind hem nu al behoorlijk irritant. Heb je niks beters te doen dan zinloze topics te starten op anonieme forums?
Hihi, ben je op je pik getrapt? Jouw postgeschiedenis strookt niet echt met je quasi-interessant Latijnse onderschrift, misschien moet jij wat minder interessant proberen te doen en niet je mening ventileren over onderwerpen waar je geen lood verstand van hebt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:12 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Misschien kun jij je hypotheek beter verlagen en wat minder boodschappen doen om geld over te houden?
Nee hoor, ik niet. Jij begint te blaten dat je geen cent minder uit kunt geven door je lasten. Nou wake up, die lasten veroorzaak je zelf en daarop kun je bezuinigen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:14 schreef Patrick.L het volgende:
[..]
Hihi, ben je op je pik getrapt? Jouw postgeschiedenis strookt niet echt met je quasi-interessant Latijnse onderschrift, misschien moet jij wat minder interessant proberen te doen en niet je mening ventileren over onderwerpen waar je geen lood verstand van hebt.
-Strawberry- for R&P-mod.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn geen modeziekten, het lijkt alleen zo. Had je het zelf gehad dan blaatte je wel anders.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:14 schreef S1nn3rz het volgende:
Maar goed, ik merk het al. Men gaat weer haten op TS omdat ie het uiteindelijk gewoon weer bij het rechte eind heeft, geen last heeft van modeziektes en het wel gemaakt heeft in het leven.
Ik zal verzoeken om een slotje, deze bash richting TS gaat nergens over.
Wat in veel gevallen (zoals bij ADD, ADHD en PDD-NOS) erop neerkomt dat je versufd wordt door medicijnen. Kijk ik heb het zelf ook niet dus ik kan moeilijk oordelen over wat je nou precies voelt als je zoiets krijgt voorgeschreven, maar feit is dat medicijnen tegen geestesziektes allemaal bewustzijnsveranderende drugs zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, ook dat jijzelf weer mee kan draaien in de maatschappij. Kijk sommige mensen hebben zoveel last van een bepaalde aandoening - ik heb het zelf niet dus kan mij er weinig zelf bij voorstellen - dat het leven ondraaglijk is. Dus in die zin is het wel te vergelijken met een lichamelijke aandoening, waarvan ook de omgeving last kan hebben overigens.
Door een one liner moet je direct mod worden?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
-Strawberry- for R&P-mod.![]()
Ik meen het. Re is gestopt en ik neem aan dat ze op zoek gaan naar een nieuwe mod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |