abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113188838
100% Waarheden in de eerste post.
pi_113188867
quote:
99s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:35 schreef DonJoris het volgende:
100% onwetendheid.
pi_113188878
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:35 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

En daarmee behartig je dus de belangen van de trolls, niet van de mensen die graag iets van dit forum willen maken. :)

Je zou gewoon lef moeten tonen en iets moeten doen aan die trolletjes zoals nikmans en kgv. Maar daar heb je denk ik niet genoeg ballen voor waarschijnlijk. :)
_O-
:')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  donderdag 21 juni 2012 @ 14:37:48 #229
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_113188907
quote:

[..]

En daarmee behartig je dus de belangen van de trolls, niet van de mensen die graag iets van dit forum willen maken. :)

Je zou gewoon lef moeten tonen en iets moeten doen aan die trolletjes zoals nikmans en kgv. Maar daar heb je denk ik niet genoeg ballen voor waarschijnlijk. :)
Trollen van het hoogste niveau dit, zeg.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  donderdag 21 juni 2012 @ 14:38:06 #230
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_113188914
quote:
99s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:35 schreef DonJoris het volgende:
Schei toch uit.
  donderdag 21 juni 2012 @ 14:38:17 #231
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_113188920
TS is hier duidelijk de troll of zelf gewoon heel dom (nee geen backfire niet de OP verwijderen plz)
Mijn nieuwe ondertitel
  donderdag 21 juni 2012 @ 14:38:37 #232
351780 Piye
King of Kush
pi_113188931
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:33 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat is ook een discussie die jij aankaart inderdaad; hoe te behandelen. De ene psychiater beweerd dat het beter is om medicatie in te zetten de ander zegt inderdaad wat jij net zei.
Feit blijft wel, en daar ging dit topic in essentie over, dat het wel degelijk echte ziektes zijn. Niet alleen ADHD maar ook mensen met depressies, autisme en noem het maar op. Dat zijn echt afwijkingen in de hersenen en ik ga zelfs zo ver om te stellen dat je zou kunnen zeggen dat het ook lichamelijk ziektes zijn daar er duidelijke afwijkingen te zien zijn.
En de behandelingswijze, tja, ik ben geen geesteswetenschapper dus daar durf ik niets over te zeggen.
Maar om dan maar eens heel controversieel te doen:

Homoseksualiteit is ook een hersenafwijking die in principe terug te zien is. Echter bij een homoseksueel kunnen we wel zeggen "hè hij is nou eenmaal zo", maar als iemand een beetje ADHD heeft kan dat opeens niet meer.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  donderdag 21 juni 2012 @ 14:38:54 #233
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_113188948
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:38 schreef sinepedraap het volgende:
TS is hier duidelijk de troll of zelf gewoon heel dom (nee geen backfire niet de OP verwijderen plz)
Sowieso wil hij altijd dat zijn OP verwijderd wordt, maar die is toch al tig keer gequote. :')
pi_113188954
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:16 schreef Piye het volgende:

[..]

Neem bijvoorbeeld ritalin als je kijkt naar de scheikundige samenstelling ervan, moet je al snel concluderen dat het in principe een zwakkere versie van methamphetamine is. Als je dat aan een "normaal" persoon geeft tript hij hem zwaar op die shit (dit heb ik met eigen ogen mogen aanschouwen), maar als je het aan iemand met ADHD geeft dan is het opeens geen trip meer, dan functioneert hij normaal en is het beter voor hem. Dat vind ik gewoon vreemd en ik denk echt dat je die persoon meer zou helpen door hem een uitlaatklep voor z'n overmatige energie te geven.
Zo werkt dat dus niet. Hij heeft geen overmatige energie, maar een tekort aan een stofje om waardoor het niet lukt om zich te kunnen concentreren. De vele energie komt doordat hij de energie daardoor niet in de juiste banen kan leiden.

Ik heb zelf ADD en gebruik daarvoor ritalin, maar mijn hersencapaciteit kan nu tenminste op momenten dat ik het zelf wil voor nuttige dingen benut worden.

Zelf ben ik sowieso blij met mijn diagnose, want nu begrijp ik tenminste waarom sommige dingen mij niet lukten terwijl ik er overduidelijk wel de capaciteiten voor heb. Ik heb zelf ook lang gedacht dat het gewoon luiheid was, want onder hoge druk (stress zorgt voor extra aanmaak van dopamine) lukte het ineens wel.
pi_113189010
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:32 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Omdat ik serieus wil klagen over mensen die zoiets doen. Als ik klaag in GC dan schopt men het toch hierheen.
Of probeer je nu aan te geven dat KLB toch het nieuwe ONZ is geworden zoals ik al zolang roep?
Al bij al, goed topic, ik apprecieer TS wel _O_
  donderdag 21 juni 2012 @ 14:41:02 #236
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_113189045
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:38 schreef Piye het volgende:

[..]

Homoseksualiteit is ook een hersenafwijking die in principe terug te zien is. Echter bij een homoseksueel kunnen we wel zeggen "hè hij is nou eenmaal zo", maar als iemand een beetje ADHD heeft kan dat opeens niet meer.
Ja maar homoseksuelen hebben geen enkele moeite om mee te draaien in de maatschappij en hebben er lichamelijk en geestelijk ook geen last van. Dus dan kun je niet spreken van een aandoening.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  donderdag 21 juni 2012 @ 14:41:26 #237
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113189058
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:38 schreef Piye het volgende:

[..]

Seksualiteit is te accepteren, en het hoeft je niet ongelukkig te maken. Als je ADHD hebt wordt je leven moeilijker en ervaar je daar elke dag problemen door, meer moeite met het leven dus.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 21 juni 2012 @ 14:44:15 #238
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113189180
quote:

[..]

Kijk, nu maak je er zelf een backfire topic van. :)
Als je nu gewoon niks gezegd had, de OP had laten staan en alleen gereageerd had op de normale reacties was er niks aan de hand geweest.
Dit heb je zelf verziekt, ik niet. :W
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_113189255
Diagnoses mogen alleen worden gesteld door mensen die er verstand van hebben. Sites en boeken tellen niet. Geldt voor alles, zelfs hoogsensitiviteit. Tien jaar geleden hadden we er nooit van gehoord, nu is de helft van mensen die vroeger licht autistisch waren HSP.

En daarvoor waren autistische kinderen gewoon lekker rustig. En zet dat drukkere kind maar lekker aan het werk, want die heeft genoeg energie.
pi_113189264
De Fok! Darwin Awards deel 7

Maar goed TS, wat wil je gaan doen met je mening?
Wat bereik je ermee?
Twiddel
  donderdag 21 juni 2012 @ 14:47:09 #241
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_113189301
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:45 schreef Opoefiets het volgende:
Diagnoses mogen alleen worden gesteld door mensen die er verstand van hebben. Sites en boeken tellen niet. Geldt voor alles, zelfs hoogsensitiviteit. Tien jaar geleden hadden we er nooit van gehoord, nu is de helft van mensen die vroeger licht autistisch waren HSP.

En daarvoor waren autistische kinderen gewoon lekker rustig. En zet dat drukkere kind maar lekker aan het werk, want die heeft genoeg energie.
HSP is niet opgenomen is de DSM en kan niet als diagnose worden gegeven.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_113189321
quote:
99s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:46 schreef summer2bird het volgende:

Wat bereik je ermee?
al dat gehaat :N
pi_113189368
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:47 schreef Loppe het volgende:

[..]

al dat gehaat :N
Ahum, TS maakt een topic wat hij zelf vernield door de OP te wissen terwijl deze al tig keren gequote werd.
Lijkt mij niet zeer snugger :)
Twiddel
  donderdag 21 juni 2012 @ 14:49:15 #244
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_113189383
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:44 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Kijk, nu maak je er zelf een backfire topic van. :)
Als je nu gewoon niks gezegd had, de OP had laten staan en alleen gereageerd had op de normale reacties was er niks aan de hand geweest.
Dit heb je zelf verziekt, ik niet. :W
Makkelijk hoor, als je op je eigen incompetenties wordt gewezen snel de bal terugkaatsen en als een hond met het staartje tussen de benen verdwijnen.
Ik heb vele malen de reguliere weg gevolgd, TR aanmaken of een PM naar een mod. Dat levert niet het gewenste resultaat op, sterker nog, het wordt enkel erger.
Wat moeten we dan nog doen? Ik probeer elke dag de kwaliteit te verbeteren op dit forum. Ik probeer leuke discussies los te maken waar we elkaar verbaal te lijf gaan met respect voor een ieder.

Jammer dat dit vergald moet worden door een enkeling en een paar mods en FA's die niet functioneren.
From feudal serf to spender.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 21 juni 2012 @ 14:49:55 #245
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113189414
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:49 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Makkelijk hoor, als je op je eigen incompetenties wordt gewezen snel de bal terugkaatsen en als een hond met het staartje tussen de benen verdwijnen.
Ik heb vele malen de reguliere weg gevolgd, TR aanmaken of een PM naar een mod. Dat levert niet het gewenste resultaat op, sterker nog, het wordt enkel erger.
Wat moeten we dan nog doen? Ik probeer elke dag de kwaliteit te verbeteren op dit forum. Ik probeer leuke discussies los te maken waar we elkaar verbaal te lijf gaan met respect voor een ieder.

Jammer dat dit vergald moet worden door een enkeling en een paar mods en FA's die niet functioneren.
Makkelijk hoor, anderen de schuld geven van je eigen gefaal. :W
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_113189437
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:28 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Het is gewoon een discussie die oplaait omdat mensen het niet met jou eens zijn. Tegenargumenten zijn geen backfire.
TS is het niet gewend om tegengesproken te worden. In zijn wereldje heeft ie altijd gelijk ;)
pi_113189464
quote:
99s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:48 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ahum, TS maakt een topic wat hij zelf vernield door de OP te wissen terwijl deze al tig keren gequote werd.
Lijkt mij niet zeer snugger :)
ach ja
pi_113189465
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 13:30 schreef EmTheBest het volgende:
Ik heb ADD, helaas gediagnostiseerd, maar geen ´´modeziekte´´ voor mij.
Dit heb ik ook

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2012 14:51:13 ]
pi_113189474
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:49 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

Na 8 jaar FOK! nog niet weten hoe KLB werkt. :')
Als je "leuke" discussues los wilt maken dan had je wel elders op FOK! een topic geopend met een gefundeerde openingspost.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_113189477
quote:
99s.gif Op donderdag 21 juni 2012 14:46 schreef summer2bird het volgende:

Wat bereik je ermee?
Hoe is dit Darwin award waardig :? Gewoon een topic dat uitdraait op een discussie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')