Dat opwarmen mag snel gebeuren, ik vind het hier nog maar frisjes en ik rekende er op dat ik eindelijk eens wat kon met die shitload aan zomerkleding in m'n kastquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat vanmiddag opwarmen, buien gaan boven Frankrijk ontstaan. Van mij mag het meevallen
Jij zegt 'tquote:
Ik vind dit juist heerlijk, beter dan dat vieze geplakquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat opwarmen mag snel gebeuren, ik vind het hier nog maar frisjes en ik rekende er op dat ik eindelijk eens wat kon met die shitload aan zomerkleding in m'n kast
[..]
Jij zegt 't
Doet me denken aan 'Dedication to my ex'. Dat nummer wordt op MTV uitgezonden in de clean version, en 'pussy' wordt constant vervangen door 'love'. Dat nummer slaat opeens nergens meer opquote:
Het kan ook warmer zijn zonder geplakquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind dit juist heerlijk, beter dan dat vieze geplak![]()
En kutweer gaat het worden, het is alleen de vraag waar. Veel mensen mopperen als ze geen extreem weer hebben gekregen, en maar zeuren over de voorspellingen. Dat vind ik dan wel weer tof aan dit soort dagen
Ja belachelijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doet me denken aan 'Dedication to my ex'. Dat nummer wordt op MTV uitgezonden in de clean version, en 'pussy' wordt constant vervangen door 'love'. Dat nummer slaat opeens nergens meer op
En hoelaat.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:22 schreef minthy het volgende:
[..]
En kutweer gaat het worden, het is alleen de vraag waar.
Ja, maar ik vermoed dat als de zon er zo bij komt, het vies benauwd gaat worden. Zie je vaker voor onweerquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het kan ook warmer zijn zonder geplak
Ja maar... Ik wil gewoon m'n zomerkleding aanquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ik vermoed dat als de zon er zo bij komt, het vies benauwd gaat worden. Zie je vaker voor onweer
Yup! Ben benieuwd, de aardlek van kantoor vliegt er steeds uit bij onweer, bij de andere appartementen ook. Geen zin om midden in de nacht met m'n zaklampje alles weer langs te gaanquote:
Vind ik leuk!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:29 schreef Civilian het volgende:
Hey een 3FM topic! Hier moet ik gepost hebben
MTV is verantwoordelijk voor dingen als Teen Mom en Jersey Shore, maar "pussy" en "fuck" kunnen niet. Lekker consequent. Echt, MTV is al járen dood, het weet het alleen nog niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doet me denken aan 'Dedication to my ex'. Dat nummer wordt op MTV uitgezonden in de clean version, en 'pussy' wordt constant vervangen door 'love'. Dat nummer slaat opeens nergens meer op
Het is ook gewoon midden in de nacht als die clean versions worden uitgezonden, als alle kindjes al braaf op bed liggen. RIP aan de muziekzenders iddquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
MTV is verantwoordelijk voor dingen als Teen Mom en Jersey Shore, maar "pussy" en "fuck" kunnen niet. Lekker consequent. Echt, MTV is al járen dood, het weet het alleen nog niet.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:29 schreef Civilian het volgende:
Hey een 3FM topic! Hier moet ik gepost hebben
Zo klonk het ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:34 schreef shifto het volgende:
inser quote minthy
Ja ik was de enige enthousiaste
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb net wat vaatjes in m'n neus dicht laten branden tegen bloedneuzen, maar nu ruik ik continu verbrande neusharen
Mooi verhaal, je bent gewoon een vechtersbaasquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb net wat vaatjes in m'n neus dicht laten branden tegen bloedneuzen, maar nu ruik ik continu verbrande neusharen
Ik ga maar eens aan die 9 verslagen beginnen...quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mooi verhaal, je bent gewoon een vechtersbaas
Ja ze keken mij alleen maar droperig aanquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo klonk het ook![]()
Geeft niks, tof nummer
Wat is deze dan?quote:
Daarover gesproken; moet jij ook niet eens weer naar de kapper?quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:44 schreef Dagoduck het volgende:
Wat heeft Michiel trouwens weer lang haar..
The Firm - Star Trekkin'quote:
Ja, het gaat alweer over mien wenkbrauwenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarover gesproken; moet jij ook niet eens weer naar de kapper?
Nooit naar jaartallen zoeken bij dit soort nummersquote:
Voel je je oud?quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit naar jaartallen zoeken bij dit soort nummers
Je wilde met je wenkbrauwen headbangen bij Pearl Jam en RHCP?quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, het gaat alweer over mien wenkbrauwenMaar ik wacht nog even tot na Pearl Jam & RHCP
Iddquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je wilde met je wenkbrauwen headbangen bij Pearl Jam en RHCP?
Ik geef grif toe, dat was stom.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit naar jaartallen zoeken bij dit soort nummers
Niet stom, maar ook niet zo best voor je stemmingquote:
Ja, zij komt ermeequote:
Wiehoe!!quote:
quote:
quote:
quote:
Lekker uitslapenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:05 schreef CindieY het volgende:
Is dit nou al serieus de tweede dag op rij dat de Kamer om 9 uur wil beginnen met vergaderen, maar dat er niet genoeg Kamerleden aanwezig zijn om te kunnen beginnen?
Tis toch absurd. Daar stemmen we dan met z'n allen op en dan kunnen ze nog niet eens om fucking 9 uur in de Kamer zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker uitslapen![]()
Of Wilders moest z'n haar nog doen
GADVERDAMMEquote:
En dan te bedenken dat deze hardwerkende Nederlander elke dag stipt om 8 uur op kantoor aanwezig is!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tis toch absurd. Daar stemmen we dan met z'n allen op en dan kunnen ze nog niet eens om fucking 9 uur in de Kamer zijn.
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat deze hardwerkende Nederlander elke dag stipt om 8 uur op kantoor aanwezig is!
Ik kan je zeggen, ze smaakten heerlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
GADVERDAMME
Sorryben geen visliefhebber
Ligt niet aan het nummer, maar meer aan de frequentie waarmee 3FM hem draait...quote:
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen, ze smaakten heerlijk.
Oke, jij je zin:quote:
Ik hou met heel mijn hart van R.E.M. en Kate Pierson is te gek, maar SHP moet dood. Dood!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ligt niet aan het nummer, maar meer aan de frequentie waarmee 3FM hem draait...
Dan hoor ik liever ff wat anders en dus Sita
Ik ga er vanuit dat je snugger genoeg bent om mijn reactie daarop wel te wetenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke, jij je zin:
Kies een vrouw uit waarmee jij wel mee zou doenDan oordeel ik of ik nog mee wil doen
Oke, voor jou maak ik een uitzonder, Yolanthe Cabeau van Kasbergen mag meedoenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je snugger genoeg bent om mijn reactie daarop wel te weten
Arrogant klerewijfquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke, voor jou maak ik een uitzonder, Yolanthe Cabeau van Kasbergen mag meedoen
Ja ik mag haar ook nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Arrogant klerewijf![]()
En nee dank je, ik pas als er een vrouw aan te pas komt. Heb ik niks mee
Volgens mij zou jij iedereen doen, als je de kans krijgtquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik mag haar ook niet
Maar ja, ik zou d'r wel doen mits ze haar mond houdt
Nope, ik hou niet van vrouwen, zijn er zeer weinig waarmee ik goed overweg kanquote:
Nee ik heb wel een redelijke eisenlijst hoorquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij iedereen doen, als je de kans krijgt
Ik ook...quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij iedereen doen, als je de kans krijgt
Ze heeft iig 2 dingen waar ik in ieder geval goed mee overweg kanquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, ik hou niet van vrouwen, zijn er zeer weinig waarmee ik goed overweg kan
Een lekker kontje en een goede cupmaat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ik heb wel een redelijke eisenlijst hoor
Kijk, een echte manquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze heeft iig 2 dingen waar ik in ieder geval goed mee overweg kan![]()
[ afbeelding ]
Fixedquote:
Zouden ze mij nou ook maar doen...quote:
Je moet maar zo denken: Dat is hun gemisquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zouden ze mij nou ook maar doen...
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken: Dat is hun gemis
Pics! Stream!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:24 schreef minthy het volgende:
Goed, het gaat weer lekker oppervlakkig hier. Tijd voor mij om onder de douche te springen, later
Niks mis met oppervlakkigheidquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:24 schreef minthy het volgende:
Goed, het gaat weer lekker oppervlakkig hier. Tijd voor mij om onder de douche te springen, later
Zie je inbox voor de streamlink, net als altijdquote:
Mwoah, het gaat hier wel erg vaak over lekker wijf zus, mooie kont zo, vind ik verschrikkelijk oppervlakkigquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis met oppervlakkigheidIt keeps things simple
Douschsche:P
Precies. Dat soort praat bewaar ik voor de voetbalkantine.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, het gaat hier wel erg vaak over lekker wijf zus, mooie kont zo, vind ik verschrikkelijk oppervlakkig
1986 alweer, blijft mooiquote:
Met een pot bier erbij, zonder vrouwen in de buurtquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Precies. Dat soort praat bewaar ik voor de voetbalkantine.
oh.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet met jaartallen smijten, das deprimerend
Nou inderdaad, ik schoot in een acute depressie toen ik zag dat Star Trekkin' uit '87 kwam.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet met jaartallen smijten, das deprimerend
Ik heb nog 10 minuten, moet ik even wat hulpverleningsskills op je loslaten?quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik schoot in een acute depressie toen ik zag dat Star Trekkin' uit '87 kwam.
lijkt me toch redelijk onmogelijk bij dat nummer, ik heb als een jochie van 13 staan stuiteren op dat nummer net.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik schoot in een acute depressie toen ik zag dat Star Trekkin' uit '87 kwam.
Hoe weet jij dat? Verraderquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
Die briljante geniale gevoelige plaat vanBen Howard
is deze week alarmschijf bij 538
![]()
![]()
I agree. schijtnummer.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
Deden de 3FM DJ's dit maar eens:
[ afbeelding ]
Dikke faal idd...quote:
Van mij mogen ze 'em elk uur draaien. Heerlijk schaamteloos popliedje.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
Deden de 3FM DJ's dit maar eens:
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:41 schreef shifto het volgende:
Vind dit zon vet nummer![]()
Major Lazer - Get Free
Het gaat vast Jayden, Wesley of Destiny hetenquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
Oud klasgenoot is zwanger, nu heeft ze van die foto's op facebook en daar staat precies het aantal weken en dagen bij dat ze zwanger is, ik echt zo van 'wil ik dat weten?'En ze is mijn leeftijd, dan wil je toch niet een kind krijgen
En de vader is zwart... Den Helder 'where else?'quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:19 schreef alors het volgende:
[..]
Het gaat vast Jayden, Wesley of Destiny heten
In dat geval acht ik Dylano, Cheyenne of Shanaya ook kansrijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En de vader is zwart... Den Helder 'where else?'
Ik hou je op de hoogte van de naamquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
In dat geval acht ik Dylano, Cheyenne of Shanaya ook kansrijk.
Deal, kleine meisjes die al zwanger zijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogte van de naam
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogte van de naam
Ik denk dat die Onlyquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:43 schreef minthy het volgende:
Domien is weer genomineerd voor Hitkrant-hunk
Edit; hittegolf-hunk![]()
Volledig terecht ook natuurlijk, al hoop ik natuurlijk op Domienquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat die OnlySeven
Left
-gast wel weer gaat winnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Herman Hofman gaat het overnemen meldt hij net op KX.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:27 schreef Evertjan het volgende:
Weet iemand wie de opvolger is van Bert van Lent. Hij had vanmorgen in zijn show erover dat er een vrouwelijke DJ komt tussen 4-6
Maand of 6quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:25 schreef alors het volgende:
[..]Ik kan niet wachten, hoe lang duurt het nog voordat dit kansenkind de wereld in komt?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Herman Hofman gaat het overnemen meldt hij net op KX.
Was dit dusquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:09 schreef Sersjee het volgende:
O, en er komt weer een KX-figuur naar 3: Herman Hofman. Was nog "geheim", maar naar goed gebruik was Rob dat even vergeten.
Wonen daar nog mensen?quote:
De kroegen zitten hier altijd volquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Wonen daar nog mensen?Ik dacht dat dat dorp alleen was voor het personeel van de boot naar Texel
Hoi Paul,quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:07 schreef Paul het volgende:
Hallo ik breng belangrijk nieuws en jullie praten er overheen
Het zal me echt gigantisch jeuken wie er in de nacht zitten. Over het algemeen slaap ik dan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:07 schreef Paul het volgende:
Hallo ik breng belangrijk nieuws en jullie praten er overheen
Ja dat, meestal dan. En jeuken doet het inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2012 18:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het zal me echt gigantisch jeuken wie er in de nacht zitten. Over het algemeen slaap ik dan.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het zal me echt gigantisch jeuken wie er in de nacht zitten. Over het algemeen slaap ik dan.
ouwe paniekzaaier! het gaat er alleen maar om dat ze/Barend de ochtendshow van Frank niet mag overnemen en dat ze nog niet weten wat ze in de toekomst gaan doen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:52 schreef Paul het volgende:
Wijnan en Barend gaan volgens mij ook weg bij 3fm
vanaf 3:13 luisteren
Hoezo voor werk? Doe je marketingsonderzoek?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Jammer, heb het even voor m'n werk nodig
Nee, ik beheer een pagina voor onze vestigingquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoezo voor werk? Doe je marketingsonderzoek?
Mensen zullen terugvallen op de facebook pagina als de twitter niet werktquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik beheer een pagina voor onze vestiging
Als er niemand op Twitter kan, kan ook degene die je wilt bereiken niet op Twitter... toch?quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik beheer een pagina voor onze vestiging
Hebben we nog niet, ook nog geen zin in om dat aan te makenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Mensen zullen terugvallen op de facebook pagina als de twitter niet werkt
Klopt, maar ik wilde wat instanties toevoegenquote:Op donderdag 21 juni 2012 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als er niemand op Twitter kan, kan ook degene die je wilt bereiken niet op Twitter... toch?
Vroeger was de Fail Whale van Twitter heel gewoon, dagelijkse gebeurtenis. Nu is het internationaal nieuws.quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:58 schreef Cee het volgende:
Twitter is down!
Het is donker buiten!
Het dondert en het bliksemt en het regent meters hemelwater!
WE'RE ALL GONNA DIE!![]()
![]()
Wie was je ookalweerquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:29 schreef Evertjan het volgende:
Goedenavond mensen!! dat is lang geleden!
Ja, harde inslag net. Ik schijt bagger, ben alleenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In Zwolle ja?
Hier alleen nog maar wat regen...
Nou meid...quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, harde inslag net. Ik schijt bagger, ben alleen![]()
Oei, dat is kut.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, harde inslag net. Ik schijt bagger, ben alleen![]()
Mooi kut ja! Ik heb de radio gewoon wat harder aan en de lamellen dicht. Rudimentalquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oei, dat is kut.![]()
Hier gaat het nu ook beginnen denk ik.
Ik mag hem niet maar hij kan wel voetballenquote:
quote:BNN-dj Lieke Veld neemt het programma van Sander Hoogendoorn over op 3FM. Ze maakt vanaf nu iedere woensdag op donderdagnacht een programma van 01:00 tot 04:00 uur.
Veld leert bij BNN radiomaken op de BNN University en werkt op de redactie bij BNN Today en doet de regie bij Vierzeven op Radio 1. Tijdens haar BNN University-jaar presenteert ze heel even de ochtendshow op Amsterdam fm, daarna maakt ze elke woensdagavond een programma op BNN.fm. Sinds 2011 zit Lieke bij de 3fm radio-dj school.
Sander Hoogendoorn neemt vanaf 7 juli het weekendprogramma van Frank Dane over op 3FM. Voor BNN maakt hij op zaterdag tussen 07:00 en 10:00 en op zondag tussen 06:00 en 10:00 uur een programma
Volgens mij heb ik die eens gehoord en vond ik het een irritantje. Niet erg, ik hoop rond dat tijdstip toch te slapen of iig andere dingen te doen dan radio luisterenquote:
Als ze maar niet gaat invallen voor Brakkemieke als zij er niet is dan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die eens gehoord en vond ik het een irritantje. Niet erg, ik hoop rond dat tijdstip toch te slapen of iig andere dingen te doen dan radio luisteren
Nee, ze denkt dat ze grappig is. De hele tijd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
Lieke Veld?
God ik hoop dat ze beter is dan Annemieke.
Misschien vind jij haar wel geweldig? Gewoon eens luisterenquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als ze maar niet gaat invallen voor Brakkemieke als zij er niet is dan.
Als jij haar namelijk een irritantje vind...
Oh nee hè.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, ze denkt dat ze grappig is. De hele tijd.
Och, dat kan vast gekker!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat ik zo bot mijn mening hier neer pleurt!
Precies, een klein beetje gekkerquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geitende kakelkippen op die zender
Die smiley wtf waar heb je die vandaanquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies, een klein beetje gekker [ afbeelding ]
http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die smiley wtf waar heb je die vandaan
twitter:ramon3fm twitterde op donderdag 21-06-2012 om 23:50:53Hoe noem je iemand die een hekel heeft aan buitenlanders en helemaal onder de uitslag zit?Eczeem-rechts reageer retweet
Ik wou je gewoon even laten schrikken, sorryquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:53 schreef wolfrolf het volgende:
Maar NOES. Wat zat je mij te spamm0n op MSN??? [ afbeelding ]
Ramon[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
Jeuj!! Over 11 uurtjes ben ik vrij [ afbeelding ]
Ik over 6,5u al, dus niet klagenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
Over 6 uur en 54 minuten mijn bed weer uit [ afbeelding ]
Dus maar naar bed. Dooeeei
Leven.quote:
Jeuj!quote:
Niets noemenswaardigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Jij nog wat meegemaakt de laatste tijd?
ja en het heeft een paar ingangen.quote:
Hier idem... Zit nu lekker buiten uit te waaien, kan nooit slapen op het werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |