Dat opwarmen mag snel gebeuren, ik vind het hier nog maar frisjes en ik rekende er op dat ik eindelijk eens wat kon met die shitload aan zomerkleding in m'n kastquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat vanmiddag opwarmen, buien gaan boven Frankrijk ontstaan. Van mij mag het meevallen
Jij zegt 'tquote:
Ik vind dit juist heerlijk, beter dan dat vieze geplakquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat opwarmen mag snel gebeuren, ik vind het hier nog maar frisjes en ik rekende er op dat ik eindelijk eens wat kon met die shitload aan zomerkleding in m'n kast
[..]
Jij zegt 't
Doet me denken aan 'Dedication to my ex'. Dat nummer wordt op MTV uitgezonden in de clean version, en 'pussy' wordt constant vervangen door 'love'. Dat nummer slaat opeens nergens meer opquote:
Het kan ook warmer zijn zonder geplakquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind dit juist heerlijk, beter dan dat vieze geplak![]()
En kutweer gaat het worden, het is alleen de vraag waar. Veel mensen mopperen als ze geen extreem weer hebben gekregen, en maar zeuren over de voorspellingen. Dat vind ik dan wel weer tof aan dit soort dagen
Ja belachelijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doet me denken aan 'Dedication to my ex'. Dat nummer wordt op MTV uitgezonden in de clean version, en 'pussy' wordt constant vervangen door 'love'. Dat nummer slaat opeens nergens meer op
En hoelaat.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:22 schreef minthy het volgende:
[..]
En kutweer gaat het worden, het is alleen de vraag waar.
Ja, maar ik vermoed dat als de zon er zo bij komt, het vies benauwd gaat worden. Zie je vaker voor onweerquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het kan ook warmer zijn zonder geplak
Ja maar... Ik wil gewoon m'n zomerkleding aanquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ik vermoed dat als de zon er zo bij komt, het vies benauwd gaat worden. Zie je vaker voor onweer
Yup! Ben benieuwd, de aardlek van kantoor vliegt er steeds uit bij onweer, bij de andere appartementen ook. Geen zin om midden in de nacht met m'n zaklampje alles weer langs te gaanquote:
Vind ik leuk!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:29 schreef Civilian het volgende:
Hey een 3FM topic! Hier moet ik gepost hebben
MTV is verantwoordelijk voor dingen als Teen Mom en Jersey Shore, maar "pussy" en "fuck" kunnen niet. Lekker consequent. Echt, MTV is al járen dood, het weet het alleen nog niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doet me denken aan 'Dedication to my ex'. Dat nummer wordt op MTV uitgezonden in de clean version, en 'pussy' wordt constant vervangen door 'love'. Dat nummer slaat opeens nergens meer op
Het is ook gewoon midden in de nacht als die clean versions worden uitgezonden, als alle kindjes al braaf op bed liggen. RIP aan de muziekzenders iddquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
MTV is verantwoordelijk voor dingen als Teen Mom en Jersey Shore, maar "pussy" en "fuck" kunnen niet. Lekker consequent. Echt, MTV is al járen dood, het weet het alleen nog niet.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:29 schreef Civilian het volgende:
Hey een 3FM topic! Hier moet ik gepost hebben
Zo klonk het ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:34 schreef shifto het volgende:
inser quote minthy
Ja ik was de enige enthousiaste
quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb net wat vaatjes in m'n neus dicht laten branden tegen bloedneuzen, maar nu ruik ik continu verbrande neusharen
Mooi verhaal, je bent gewoon een vechtersbaasquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb net wat vaatjes in m'n neus dicht laten branden tegen bloedneuzen, maar nu ruik ik continu verbrande neusharen
Ik ga maar eens aan die 9 verslagen beginnen...quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mooi verhaal, je bent gewoon een vechtersbaas
Ja ze keken mij alleen maar droperig aanquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo klonk het ook![]()
Geeft niks, tof nummer
Wat is deze dan?quote:
Daarover gesproken; moet jij ook niet eens weer naar de kapper?quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:44 schreef Dagoduck het volgende:
Wat heeft Michiel trouwens weer lang haar..
The Firm - Star Trekkin'quote:
Ja, het gaat alweer over mien wenkbrauwenquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarover gesproken; moet jij ook niet eens weer naar de kapper?
Nooit naar jaartallen zoeken bij dit soort nummersquote:
Voel je je oud?quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit naar jaartallen zoeken bij dit soort nummers
Je wilde met je wenkbrauwen headbangen bij Pearl Jam en RHCP?quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, het gaat alweer over mien wenkbrauwenMaar ik wacht nog even tot na Pearl Jam & RHCP
Iddquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je wilde met je wenkbrauwen headbangen bij Pearl Jam en RHCP?
Ik geef grif toe, dat was stom.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit naar jaartallen zoeken bij dit soort nummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |