Ja. Ik bedoel ook de ruis.quote:
gedver nee. Ik rij in een Opel vivaro van daelzichtquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij rijdt toch niet in een Mercedes hè?
Hehe nee, wat ik bedoelde was nog langer terug, ik gok op 2007 of 2008.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jep... 12 juli 2010... level 3 waarschuwing van Estofex toen
Weer- en Natuurrampenforum: JAAROVERZICHT 2010
Zie overzicht maand juli
quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:28 schreef Poeke het volgende:
Brandweer regio Brabant ZO staat ook alvast paraat; via P2000
21-06 15:50 Brabant
Procedure extreem weer van kracht (weercode: oranje)
16:07 - KNMI waarschuwd voor stevige onweersbuien te verwachten met hagel en zware windstoten. Plaatselijk kan in korte tijd veel neerslag vallen.
Geen rommel geen regen, en geen idee waar dat ruis vandaan komtquote:
De kans dat het onweer correct langskomt is per definitie altijd erg klein. En daar komt bij dat ik geen idee heb waarom je Breda pech vindt hebben? Het onweer dat wordt verwacht zou pas tegen het einde van de avond over NL moeten trekken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Misschien een domme vraag maar waarom heeft Breda altijd "pech"?
Vanavond haal je dat allemaal in jonge.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Misschien een domme vraag maar waarom heeft Breda altijd "pech"?
Oosterhout (NB) en Breda idem.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:26 schreef Poeke het volgende:
In eindhoven zijn een paar druppels gevallen maar nu al een uur weer stralende zon. Lekker opwarmen voor de buien straks
Hier op Tholen hetzelfde.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:10 schreef zoem het volgende:
Hier geeft het weerstation 25,9C aan bij een rel. vochtigheid van bijna 70%. Oftewel, niet prettig
Waar zat je in Turkije? De atmosfeer is juist zo stabiel als wat de afgelopen twee weken in het zuidoosten van Europaquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het helemaal niet benauwd of warm. Maar misschien ben ik het te gewend. Net terug van vakantie Turkije waar we een hittegolf hadden en ook een drukkende warmte en onweersbuien. Maar dan wel tegen de 40 graden.
Dalyan. Aan de zuidkust.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar zat je in Turkije? De atmosfeer is juist zo stabiel als wat de afgelopen twee weken in het zuidoosten van Europa
Het zuidwesten maakt dit keer een gedegen kansquote:
19u pas?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Het zuidwesten maakt dit keer een gedegen kans![]()
De buien lijken zich toch wat langzamer voort te bewegen. De opgegeven tijden van het KNMI zijn wat vroeg. Ik vermoed dat het rond 19u in Zeeland arriveert.
Hier (oostelijke eilanden) schijnt de zon nogquote:
Hey daar heb ik op de basisschool gezetenquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier (oostelijke eilanden) schijnt de zon nog
Het lijkt alsof er alleen maar meer onweer en regen komt zodra het Nederland binnenkomtquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:31 schreef Poeke het volgende:
Ziet er aardig uit wat eraan komt. Nu te hopen dat niet alles boven Belgie valt.
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
QFTquote:
Nog niets te horen hier.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In Zeeland is het onweer al praktisch gearriveerd. Het zou elk moment te horen moeten zijn.
Kheb er geen verstand van maar moet ik me nu zorgen gaan maken? Omgeving Den Haag/Zoetermeer?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:34 schreef Poeke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb totaal geen verstand van CAPE. Hoeveel moeten de waarden zijn voordat het interessant wordt?
In Vlissingen moet het te horen zijn ja.quote:
Die basisschool in Dongen ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:40 schreef Crazy-M het volgende:
Laat dat noodweer maar even liggen, De hulpdiensten zijn hier al massaal uitgerukt naar een gevonden 2de W) granaat die op scherp staat
Komt me bekent voor...quote:
Uitleg CAPEquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:34 schreef Poeke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb totaal geen verstand van CAPE. Hoeveel moeten de waarden zijn voordat het interessant wordt?
Oke, net buiten het hoogste gebied. Oud-Beijerlandquote:
Lolquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:48 schreef mefke79 het volgende:
Het Eindhovens Dagblad verwacht wel heel erg wit noodweer![]()
http://www.ed.nl/regio/11(...)-kracht-in-regio.ece
[ afbeelding ]
Als je buienradar vooruit laat rekenen met de huidige treksnelheid kom ik op 18:45-19:00 uit. Niet de 18:00 die het KNMI opgeeft.quote:
Komt voor mij beter uit eigenlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Als je buienradar vooruit laat rekenen met de huidige treksnelheid kom ik op 18:45-19:00 uit. Niet de 18:00 die het KNMI opgeeft.
misschien omdat dat ook zo is?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:15 schreef Maver24 het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat veel over de noordzee gaat
quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:20 schreef kebabkever het volgende:
Estofex heeft level 2 afgegeven voor zuidnederland en geheel belgie en luxemburg
quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:48 schreef IkWilbert het volgende:
Update Estofex naar level 2 voor Belgie en zuid Nederland
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:20 schreef kebabkever het volgende:
Estofex heeft level 2 afgegeven voor zuidnederland en geheel belgie en luxemburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |