Vanavond haal je dat allemaal in jonge.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Misschien een domme vraag maar waarom heeft Breda altijd "pech"?
Oosterhout (NB) en Breda idem.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:26 schreef Poeke het volgende:
In eindhoven zijn een paar druppels gevallen maar nu al een uur weer stralende zon. Lekker opwarmen voor de buien straks
Hier op Tholen hetzelfde.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:10 schreef zoem het volgende:
Hier geeft het weerstation 25,9C aan bij een rel. vochtigheid van bijna 70%. Oftewel, niet prettig
Waar zat je in Turkije? De atmosfeer is juist zo stabiel als wat de afgelopen twee weken in het zuidoosten van Europaquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind het helemaal niet benauwd of warm. Maar misschien ben ik het te gewend. Net terug van vakantie Turkije waar we een hittegolf hadden en ook een drukkende warmte en onweersbuien. Maar dan wel tegen de 40 graden.
Dalyan. Aan de zuidkust.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar zat je in Turkije? De atmosfeer is juist zo stabiel als wat de afgelopen twee weken in het zuidoosten van Europa
Het zuidwesten maakt dit keer een gedegen kansquote:
19u pas?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Het zuidwesten maakt dit keer een gedegen kans![]()
De buien lijken zich toch wat langzamer voort te bewegen. De opgegeven tijden van het KNMI zijn wat vroeg. Ik vermoed dat het rond 19u in Zeeland arriveert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |