Zodra er écht wat gaat gebeuren zal het schild zich wel weer ontwikkelenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:27 schreef roislecxe het volgende:
Gezien de actuele CAPE omgeving Breda het hoogst is, de actuele temp hier het hoogst is van NL, de Lifted-Index het laagst is van Nederland...
is het duidelijk dat het schild met succes is uitgeschakeld vandaag.
(Hopelijk)
Ik ben bang van wel ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:29 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zodra er écht wat gaat gebeuren zal het schild zich wel weer ontwikkelen
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
Cam geinstalleerd
ww.com/wsholwerd
Kijkrichting is ZO, daar is het meeste zicht. De shelf of wat dan ook maar zal toch amper tot niet te zien zijn hier.
Voor de rest staat alles klaar, helaas geen statief.
Ben ook Live weer of geen weerquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:08 schreef tomaat52 het volgende:
http://ww.com/holland95
Cam is ook hier aan.
Je bent nu zeker de maas overgestokenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:45 schreef Klonk het volgende:
Ben nu in de buurt van lezzer en het is hier benauwder dan een 20 kmnaar het oosten. Erg opvallend
Deventer is dan ook geweldig (heb er 21 jaar gewoond).quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik weet nog, een donderdag (!) een paar jaar terug, ik geloof in November. Meest bizarre spektakel wat ik ooit heb gezien. Bomen zag je omknappen. Ik wou destijds van mijn werk in Deventer naar huis. Vanaf 18:00 tot 21:00; MISSCHIEN rijden er straks weer treinen. Intussen was er ik geloof op station Hengelo al een dak deels ingestort. Totale chaos in de station hal; mensen kwamen vanuit de stad Deventer vragen of mensen onderdak nodig waren, spontaan! Mooi om te zien dat er zoveel goede mensen bestaan. Intussen kwam mijn taxi mij ophalen, die reden nog wel gelukkig. In standje langzaam naar huis gekomen.
ja en dreigt hier behoorlijk hier qua luchtquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je bent nu zeker de maas overgestoken
Zullen we het daarna annexeren?quote:
Ik wilde zeggen: 12 juli 2010... maar dat was op een maandag...en jij zei november toen kwam een deel van het stationsdak in Hengelo naar beneden ivm noodweer. Toen ging het ook bij de Zware Cross verkeerd dacht ik.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik weet nog, een donderdag (!) een paar jaar terug, ik geloof in November. Meest bizarre spektakel wat ik ooit heb gezien. Bomen zag je omknappen. Ik wou destijds van mijn werk in Deventer naar huis. Vanaf 18:00 tot 21:00; MISSCHIEN rijden er straks weer treinen. Intussen was er ik geloof op station Hengelo al een dak deels ingestort. Totale chaos in de station hal; mensen kwamen vanuit de stad Deventer vragen of mensen onderdak nodig waren, spontaan! Mooi om te zien dat er zoveel goede mensen bestaan. Intussen kwam mijn taxi mij ophalen, die reden nog wel gelukkig. In standje langzaam naar huis gekomen.
alleen Vlaanderen danquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:51 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Zullen we het daarna annexeren?
Jep... 12 juli 2010... level 3 waarschuwing van Estofex toenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: 12 juli 2010... maar dat was op een maandag... toen kwam een deel van het stationsdak in Hengelo naar beneden ivm noodweer. Toen ging het ook bij de Zware Cross verkeerd dacht ik.
Die Franstalige malloten bij Frankrijk voegen dusquote:
Ik zit 30km ten noorden van Breda. Moet voor mij wel goed komenquote:
Als je mazzel hebt is het net voorbij... maar zekerheid heb je nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoelaat wordt er in Den Haag iets verwacht? Ben nu aan het werk maar om 2215 mag ik een half uur naar huis fietsen
Denk dat je dan aardig in de gevarenzone zitquote:Op donderdag 21 juni 2012 16:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoelaat wordt er in Den Haag iets verwacht? Ben nu aan het werk maar om 2215 mag ik een half uur naar huis fietsen
Zat er ook al boos naar te loeren jaquote:
Waarom krijg ik het gevoel dat hun wel eens gelijk kunnen krijgen?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:48 schreef IkWilbert het volgende:
Update Estofex naar level 2 voor Belgie en zuid Nederland
[ afbeelding ]
zo te zien valt het in Den Bosch wel mee, zoals heel vaakquote:
Jij rijdt toch niet in een Mercedes hè?quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:45 schreef Klonk het volgende:
Ben nu in de buurt van lezzer en het is hier benauwder dan een 20 kmnaar het oosten. Erg opvallend
Ik dacht al dat ie een tijd geleden hier bij mij in de straat was.... op z'n nieuwe fiets.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij rijdt toch niet in een Mercedes hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |