quote:Vaughters says Hesjedal 50-50 to start tomorrow. "He has a hematoma the size of a watermelon on his thigh," Vaughters said.
Incident met Hoogerland was op zondag.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:08 schreef Gitank2 het volgende:
Niet in een val, wel in een etappe (de beruchte Hoogerlandrit) toen Vino, VDB2, Willems, Wout Poels, Brutt, Txurruka en Zabriskie op moesten geven.
Je kan beter zeggen: tering zoveel uitvallers door één etappe. Dat is inderdaad nooit eerder voorgekomen. 11 opgevers door twee valpartijen, bizar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:37 schreef Leatherface het volgende:
Tering, zoveel uitvallers in de eerste week. Ooit eerder voorgekomen?
Die zag er wel behoorlijk beroerd uit ook...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er iemand die weet dat van summeren nog meedoet want die kwam als laatste binnen?
Die zag er idd slecht uit, op twitter zie ik dat Jonathan Cantwell , Tyler Farrar en Lieuwe Westra zich slecht voelde vanochtend na opstaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er iemand die weet dat van summeren nog meedoet want die kwam als laatste binnen?
Jepquote:
Ik denk dat er wel meer zijn die zich slecht voelen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:10 schreef Momo... het volgende:
[..]
Die zag er idd slecht uit, op twitter zie ik dat Jonathan Cantwell , Tyler Farrar en Lieuwe Westra zich slecht voelde vanochtend na opstaan.
Ja, veel hopen dat het meevalt de dag na de val , maar schijnbaar voelen sommige mensen zich alleen maar erger , stijfheid, nacht wakker liggen enz.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Jep
[..]
Ik denk dat er wel meer zijn die zich slecht voelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.scheenbeen verdugo![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.scheenbeen verdugo![]()
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
Die zag er inderdaad zwaar gehavend uit. Farrar is ook al honderd keer gevallen, alleen Vandevelde, Daniel Martin (zijn allebei ook al gevallen) en Millar zijn eigenlijk nog over.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Slagveld, net normaal man
Gisteren nog van summeren ls laatste over finish gebold hmmm zou me niet verbazen als hij tijdens de rit opgeeft, of gewoon buitentijd aankomt
Maar die Giro winst heb je al op zak.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:19 schreef Leatherface het volgende:
En zo win je de Giro en zo ben je na een week Tour als ploeg al half tot nul gereduceerd.
Hier zitten ook nog uitvallers door doping bij!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:20 schreef AllesWatWas het volgende:
De etappe van gisteren verdient wel een mooi plekje in deze top
http://www.coureurlocale.(...)eesteUitvallers.aspx
Hmm dan heb ik er 1 teveel toegevoegd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:14 schreef Chiappucci het volgende:
Ik heb eigenlijk nergens officieel gelezen dat Verdugo eruit is. Waar is dat bevestigd ?
Bizar ja, ik nam bij die foto van die wond ook wel aan dat ie vandaag niet meer zou fietsen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:29 schreef BlaZ het volgende:
Met die wond van gisteren. Ik was afgestapt.
Inderdaad, en dan was er nog twijfel of hij wel echt was afgestapt.quote:
Dat kwam omdat hij nog een tijdje doorreed, ondanks waarschuwingen van een arts. Maar hopelijk komt hij snel bovenop, wordt toch concentreren op volgend jaar ben ik bang.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan was er nog twijfel of hij wel echt was afgestapt.
Wat een watje. Tjalingii fietst met een gebroken heup en dit mietje kan niet fietsen met een gebroken botje in zijn hand?quote:Op zondag 8 juli 2012 10:55 schreef TheArt het volgende:
Fröhlinger gaat vandaag niet meer van start vanwege een breuk in zijn hand.
Tjallingii heeft anders ook wel al opgegeven hoor...quote:Op zondag 8 juli 2012 10:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat een watje. Tjalingii fietst met een gebroken heup en dit mietje kan niet fietsen met een gebroken botje in zijn hand?
Nee! Echt? Zeg dat het niet waar is! Oh noes, mijn hele opmerking naar de vaantjes. Ach en wee!quote:Op zondag 8 juli 2012 11:01 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Tjallingii heeft anders ook wel al opgegeven hoor...
Gaat om de dwaasheid van je opmerking, renners hoeven helemaal niet met gebroken botten in hun lijf door te rijden, dat een paar malloten dit wel doen hoeft niet te beteken dat het goed is. Frohlinger zal er vast ook alles aan gedaan hebben om verder te rijden hoor...quote:Op zondag 8 juli 2012 11:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee! Echt? Zeg dat het niet waar is! Oh noes, mijn hele opmerking naar de vaantjes. Ach en wee!
sukkel
Zucht. PI's lezen is ook zo moeilijk, he?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Gaat om de dwaasheid van je opmerking, renners hoeven helemaal niet met gebroken botten in hun lijf door te rijden, dat een paar malloten dit wel doen hoeft niet te beteken dat het goed is. Frohlinger zal er vast ook alles aan gedaan hebben om verder te rijden hoor...
http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20120708_00215617quote:Tony Martin (Omega Pharma-Quick Step) test vandaag in de eerste lange tijdrit van Arc-et-Senans naar Besançon. De Duitse wereldkampioen liep in het openingsweekend een breuk van het handwortelbeentje op.
‘Tony wil die tijdrit rijden, maar daarna is het best dat hij uit deze Tour stapt', stelt ploegdokter Helge Riepenhof. ‘Ik zie dat hij lijdt door verder te rijden met die breuk. Na één week beginnen de rug en de knieën op te spelen. Om zijn Olympische Spelen niet in het gedrang te brengen, stopt hij dan beter en herbegint dan in Zwitserland bij hem thuis.'
Wat heeft canca hier mee te makenquote:Op maandag 9 juli 2012 09:09 schreef Felagund het volgende:
Dat was te verwachten, dus en geen Cancellara en geen Martin in de laatste tijdrit.
Die zou ook na 2 weken afstappen. Daarnaast heeft ie vandaag gezegd dat zijn vrouw in principe over een paar weken moet bevallen, maar mocht dat onverhoopt nu al gebeuren dan gaat hij direct naar huis.quote:
http://www.wielerland.nl/(...)&id=22745&Itemid=282quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:18 schreef MichelWuyts het volgende:
nog nergens gelezen. hoe weet je dat?
twitter:TourDeJose twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 15:32:59RSNT press officer confirms Cancellara is NOT leaving TDF like some media suggested. He will IF wife gives birth earlier than due date! reageer retweet
quote:Wielerland.nl@WielerlandNL
Matthew Lloyd (Lampre-ISD) morgen niet meer van start in de Tour de France. Elleboogbreuk
Lloyd kwam zondag in de neutrale zone al ten val op een rotonde. Was het daar dan niet bij? Toen zat er ook bloed op zijn elleboog.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef Marcoss het volgende:
Opgelopen bij de massale valpartij van vrijdag, heeft er nog gewoon 3 etappes mee gereden dus.
Dat was daarbij ja. Hij was daarvoor nog niet gevallen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lloyd kwam zondag in de neutrale zone al ten val op een rotonde. Was het daar dan niet bij? Toen zat er ook bloed op zijn elleboog.
Vandaag opgevist door de politie, samen met twee handlangers.quote:
En terechtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik noteer alvast Fabian Cancellara.
Als zijn vrouw op bevallen staat, dan spoedt Cancellara zich naar het ziekenhuis.
Nee juist niet. Hij is iemand die de koers kan kleuren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:00 schreef MichelWuyts het volgende:
Ja, maar wanneer. Ik hoop dan nog deze morgen:p.
ja in de bergen zal hij de koers kleuren!! Tijdrit zal hij toch niet meer winnen met Wiggins en froome in deze vorm.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee juist niet. Hij is iemand die de koers kan kleuren.
Maar goed, hij heeft zijn kunstje gedaan dus de druk om in koers te blijven is wel weg.
Want er zijn enkel nog hooggebergte en een tijdrit?quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:30 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
ja in de bergen zal hij de koers kleuren!! Tijdrit zal hij toch niet meer winnen met Wiggins en froome in deze vorm.
Wiggins moet elke etappe 'diep' gaan om voor de gele trui te gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:30 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
ja in de bergen zal hij de koers kleuren!! Tijdrit zal hij toch niet meer winnen met Wiggins en froome in deze vorm.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik noteer alvast Fabian Cancellara.
Als zijn vrouw op bevallen staat, dan spoedt Cancellara zich naar het ziekenhuis.
Bij dezen.twitter:GioLippens twitterde op donderdag 12-07-2012 om 11:35:31Cancellara vertrekt naar huis, wil geboorte van zijn kind meemaken. Wijze keuze na 7 dagen geel en winst in proloog. Nu op naar Londen reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |