Jep.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:45 schreef 4-elements het volgende:
Volgens mij kunnen we de volgende noteren: Rojas met sleutelbeenbreuk..
quote:Rabosport Wielrennen@rabowielrennen
Uit onderzoek blijkt dat Maarten Tjallingii zijn linkerheup heeft gebroken. Hij wordt vanavond nog naar Amersfoort gebracht voor de operatie
Laatste stuk alleen met rechts getrapt lees ik net, wat een ellendequote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:28 schreef Gitank2 het volgende:
Dat is balen..
Einde seizoen voor hem.
Hij is er wel mee naar de finish gereden, wellicht meer met een been maar toch
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:15 schreef Nober het volgende:
195.GER KITTEL Marcel 211 TEAM ARGOS-SHIMANO 04h 59' 27'' + 16' 29''
Is hij de volgende?
Komt wel weer goed.quote:Redelijke dag voor 'Nederlandse' sprinttroef Kittel
Marcel Kittel beleefde vandaag een redelijke dag in de Ronde van Frankrijk. De Duitse sprinttroef van de Nederlandse ploeg Argos-Shimano kampt met maagklachten, maar redde het toch om de finish te halen in de derde hectische rit. Hij kwam ruim 16 minuten na de Slowaakse winnaar Peter Sagan over de streep.
'Het was opnieuw een zware dag, maar hij had een redelijke dag', zei ploegleider Rudie Kemna na afloop. 'Hij heeft zijn eten ook wel binnen kunnen houden. Maar we zeiden voor de rit al dat we met hem geen risico gaan nemen. Ook zonder hem gaan we er nog steeds voor. We hebben ook Tom Veelers nog voor de sprint.'
Koen de Kort was betrokken bij een valpartij en had last van de pols. 'De dokter gaat daar nog verder naar kijken. Maar verder zijn we gelukkig redelijk schadevrij gebleven.'
Want die credits verdiend hij wel na toch gefinisht te zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:19 schreef Zhero het volgende:
Uitvallers:
1. Kanstantin Sivtsov (Team Sky) 3e etappe
2. José Joaquín Rojas (Movistar) 3e etappe
3. Maarten Tjallingii (Rabobank) 3e etappe Na afloop van 3e etappe
Jammer, had hem van zijn ploeg het verst zien komen. Ik ben benieuwd hoe Hesjedal het gaat doen, er zijn maar zeer weinig renners die de Giro en de Tour goed rijden de laatste jaren.quote:
Tot nu toe rijdt hij wel scherp, maar dat zegt nog niks over de echte bergen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer, had hem van zijn ploeg het verst zien komen. Ik ben benieuwd hoe Hesjedal het gaat doen, er zijn maar zeer weinig renners die de Giro en de Tour goed rijden de laatste jaren.
Eerst Rojas er uit, nu Danielson, het wordt een beetje de tien kleine negertjes zo met mijn tourploegjequote:
Nu wel. Poels ook idd.quote:
Ticker zegt nu dat het Astarloza was en dat Poels nog in de race is.quote:
Poels alleszins niet in de uitslag opgenomen en ik meen de bezemwagen na Vansummeren gezien te hebben dus ik vrees voor een opgavequote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ticker zegt nu dat het Astarloza was en dat Poels nog in de race is.
Zat idd ff met verkeerde naam in mijn hoofd. Ja, plus wat er nog komen gaat. Zijn er een paar naar het ziekenhuis ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:52 schreef Gitank2 het volgende:
Davide Vigano was dat.
Zie je niet vaak, zoveel uitvallers in 1 val.
vorig jaar waren er ook veel. Meer dan dit jaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:52 schreef Gitank2 het volgende:
Davide Vigano was dat.
Zie je niet vaak, zoveel uitvallers in 1 val.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |