3/5quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:57 schreef RanTheMan het volgende:
Hitchis eva mendez
Angel Eyes
Cleaner in New Yorkbedoel je maid in manhattan?
Wedding planner
anaconda
4/5quote:
5/5quote:
nog 2quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:16 schreef DragonFodder het volgende:
schindler's list
red dragon
the english patient.
....pas
nog 1 tjequote:
sands +1 zou je jezelf een puntje kunnen geven aub?quote:
quote:The robbers in the white SUV at the beginning of the film speaks Vietnamese. The flag in their car further indicates this.
quote:The eagle on the back of's uniform is a replica of the Philadelphia Eagles logo used from 1948 to 1995.
quote:is a huge fan of professional wrestling. He describes
as Steve Austin, one of his favorite wrestlers, with super powers.
quote:The train wreck scene was filmed in San Pedro, CA, in conjunction with Pacific Harbor Line RR. PHL SD18 diesel locomotive #40 was changed by the movie crews to the fictitious Southland & Western RR.
quote:The original title was "Tonight, He Comes." The script, which floated around in Hollywood for over a decade, was later retitled "John", then finally retitled "
".
quote:
en die zit niet in the constant gardner.quote:
precies degene die ik in mijn hoofd hadquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:07 schreef Sands het volgende:
Keanu Reeves
film 1= Speed
actrice 1= Sandra Bullock
film 2= Miss Congeniality
acteur 1= Michael Caine
film 3= Batman Begins
Christian Bale
Dat was een serieuze gok, aangezien dat pseudoniem veel gebruikt wordt en werdquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Bedank voor de serieuze gok...maar nee
Da's duel, toch?quote:
quote:A woman attempts to reunite her family by helping her husband escape prison and together kidnapping their son. But things don't go as planned when they are forced to take a police hostage on the road.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:48 schreef Tem het volgende:
Jaws
Poltergeistindirect wel maar dat telt niet
quote:
Albert brooks is ook de jongste niet meer hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Ron Perlman... de enige die ik ken uit die film die oud genoeg is om in beide iets te hebben gedaan...
Dan is het toch geen trivia meer?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:13 schreef Waaghals het volgende:
![]()
Voor deze vraag mogen jullie wel op IMDB klikken
Dit soort vragen zijn er al vaker geweest...quote:
Ik zeg toch, de enige die ik ken die oud genoeg is...quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Albert brooks is ook de jongste niet meer hoor
met vaker bedoel je die 3 link vraagjes van ... ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dit soort vragen zijn er al vaker geweest...
Vraagsteller beslist natuurlijk, maar die vragen van Ran vond ik ook al vrij nutteloos.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dit soort vragen zijn er al vaker geweest...
Dan moet je haten op DF want daar heb ik het type vragen van over genomenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:16 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Vraagsteller beslist natuurlijk, maar die vragen van Ran vond ik ook al vrij nutteloos.
Sam is nog n00b. Hij leert het wel als hij wat vaker hier komtquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:30 schreef Waaghals het volgende:
Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden (Behalve als de vraag meerdere subvragen heeft)
ah de cloon van Patch is gevondenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:30 schreef Waaghals het volgende:
Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden (Behalve als de vraag meerdere subvragen heeft)
Ja grappig dan haal die regels wegquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik had ze ook wel achter elkaar voor je willen posten hoor
waarom? toch niet vanwege de flauwiteitjes hoop ik?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:33 schreef Waaghals het volgende:
Maar ik weet weer waarom ik dit topic een tijdje links liet liggen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:33 schreef Waaghals het volgende:
Maar ik weet weer waarom ik dit topic een tijdje links liet liggen.
...quote:
Nee, blijkbaar niet helemaal begrepen knipoog naar het gemekker van Sands over de vraag.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
...... serieus? Komaan man, het is een spélletje op een fórum op het ínternet. 3 redenen om het niet te serieus te nemen allemaal.
ik dacht al, zo doet ie normaal nooit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:43 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar niet helemaal begrepen knipoog naar het gemekker van Sands over de vraag.
Dus dacht dan doe ik ff moeilijk over het antwoord....
Zal volgende keerquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik dacht al, zo doet ie normaal nooit.
maar dan goed geschrevenquote:
Broken Record?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Das die vent van little britain toch?
Diie 3 films ken jij ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Sorry, ik ben al blij dat ik hem herken uit LB...
Zoveel echt Britse (Komedie) horrors zijn er nietquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Diie 3 films ken jij ook
Het helpt al een stuk als je weet dat ie brits is
Deze welquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ken geen britse fantasy films en horror al helemaal niet...
Die is dan ook gelijk de goedequote:Op donderdag 21 juni 2012 09:41 schreef dyonvbaal het volgende:
shaun of the dead? das dan ook de enige horror/comedy die ik ken
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:46 schreef dyonvbaal het volgende:
de onderste lijkt me 1 van de narnia's
Asap +1quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Zegt ie nou Roadhouse? Kan het niet goed verstaan...
idd, hijquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:30 schreef LordVoldemort het volgende:
Is hij de Marlboro Man ofzo? Kan hem me niet herinneren.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:36 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik ben vrij zeker dat het 'm niet is maar ik ga toch gokken op Harry Dean Stanton
John Doe?quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:37 schreef Asap het volgende:
Ook iemand in de film die als naam een anoniem iemand heeft...
quote:
Allebei goed, Sam Elliott was de ander.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:40 schreef Gillingham het volgende:
Keith David
Zit die andere gast (Sam ofzo?) niet ook in The Big Lebwoski?
Die inderdaadquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:41 schreef LordVoldemort het volgende:
Dat is Sam Elliott, maar is dat deze?
Sorry gents, maar ik werd eventjes op pad gestuurd door de baasquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Jay, als je weet dat het zo snel gaat, mag je wel es wat vaker komen controleren
quote:
quote:agreed to doing the movie only if her character didn't have to say the scripted line: "I believe in the devil!" The producers agreed to eliminate the utterance.
quote:The archaeological dig site seen at the beginning of the movie is the actual site of ancient Nineveh in Hatra, Iraq.
Stand juni 2012:quote:
stargate!quote:
uiteraardquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:23 schreef Dopekoe het volgende:
Tony scott heeft volgens mij heel veel met Denzel Washington gedaan:
Man on Fire ?
Safe House ?
Deja Vu ?
Taking of pelham 1 2 3 ?
Unstoppable?
Book of Eli ?
4/6quote:
6/6quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef Gillingham het volgende:
True Romance
Almost Famous?
Spy Game?
Nee, geen Love Actually.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:46 schreef dyonvbaal het volgende:
die kerstfilm met liam neeson, en rowan atkinson en ehh...al die andere bekenden. shit...hoe heet ie nou :-(
Ook niet.quote:
Ja!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:52 schreef JayHovah het volgende:
Dat lijkt de jongere broer van Ruud Gullit wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Nee, geen Trainspotting.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:57 schreef LordVoldemort het volgende:
Ewen Bremner, maar niet Trainspotting lijkt me.
Nee, en terecht niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:14 schreef hornage het volgende:
Lock Stock And Two Smoking Barrels nog niet genoemd?
Daar zat Bremner niet in voor zover ik weet? Sowieso ziet dit er niet uit als die film.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:14 schreef hornage het volgende:
Lock Stock And Two Smoking Barrels nog niet genoemd?
Phew...quote:
We mogen idd niet klagenquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat de dresscode voor de hele film?
quote:
Potver, deed ik zo mn best om er een Sands/Gil/Mich film van te makenquote:
Dat beeld is voor mij het meest iconische beeld aan RtP, en het enige beeld wat me bij die film meteen te binnen schiet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:21 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Potver, deed ik zo mn best om er een Sands/Gil/Mich film van te maken
was zondag nog op TVquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat beeld is voor mij het meest iconische beeld aan RtP, en het enige beeld wat me bij die film meteen te binnen schiet.Maar ik heb de films sinds bioscooprelease niet meer gezien. Wordt weer eens tijd..
Is het een troost dat het een pure gok wasquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:21 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Potver, deed ik zo mn best om er een Sands/Gil/Mich film van te maken
denk dat je gelijk hebt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:52 schreef dyonvbaal het volgende:
hova we willen meer onherkenbaar vrouwelijk schoon zien
dr zitten in deze film genoeg, al is het soms wat lompquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:52 schreef dyonvbaal het volgende:
hova we willen meer onherkenbaar vrouwelijk schoon zien
Leer je het dan nooit?? Hehe...quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:38 schreef LordVoldemort het volgende:
Had ik nou maar gewoon mijn eerste ingeving gepost. Wederom.
Inmiddels had ik 'm al opgezocht.
quote:
Maar je ziet niet dat het antwoord al gegeven is en goedgekeurd?quote:
Oh ja, dat is waar ook.quote:
Stand juni 2012:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |