Dat was een serieuze gok, aangezien dat pseudoniem veel gebruikt wordt en werdquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Bedank voor de serieuze gok...maar nee
Da's duel, toch?quote:
quote:A woman attempts to reunite her family by helping her husband escape prison and together kidnapping their son. But things don't go as planned when they are forced to take a police hostage on the road.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:48 schreef Tem het volgende:
Jaws
Poltergeistindirect wel maar dat telt niet
quote:
Albert brooks is ook de jongste niet meer hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Ron Perlman... de enige die ik ken uit die film die oud genoeg is om in beide iets te hebben gedaan...
Dan is het toch geen trivia meer?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:13 schreef Waaghals het volgende:
![]()
Voor deze vraag mogen jullie wel op IMDB klikken
Dit soort vragen zijn er al vaker geweest...quote:
Ik zeg toch, de enige die ik ken die oud genoeg is...quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Albert brooks is ook de jongste niet meer hoor
met vaker bedoel je die 3 link vraagjes van ... ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dit soort vragen zijn er al vaker geweest...
Vraagsteller beslist natuurlijk, maar die vragen van Ran vond ik ook al vrij nutteloos.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:14 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dit soort vragen zijn er al vaker geweest...
Dan moet je haten op DF want daar heb ik het type vragen van over genomenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:16 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Vraagsteller beslist natuurlijk, maar die vragen van Ran vond ik ook al vrij nutteloos.
Sam is nog n00b. Hij leert het wel als hij wat vaker hier komtquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:30 schreef Waaghals het volgende:
Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden (Behalve als de vraag meerdere subvragen heeft)
ah de cloon van Patch is gevondenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:30 schreef Waaghals het volgende:
Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden (Behalve als de vraag meerdere subvragen heeft)
Ja grappig dan haal die regels wegquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik had ze ook wel achter elkaar voor je willen posten hoor
waarom? toch niet vanwege de flauwiteitjes hoop ik?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:33 schreef Waaghals het volgende:
Maar ik weet weer waarom ik dit topic een tijdje links liet liggen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:33 schreef Waaghals het volgende:
Maar ik weet weer waarom ik dit topic een tijdje links liet liggen.
...quote:
Nee, blijkbaar niet helemaal begrepen knipoog naar het gemekker van Sands over de vraag.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
...... serieus? Komaan man, het is een spélletje op een fórum op het ínternet. 3 redenen om het niet te serieus te nemen allemaal.
ik dacht al, zo doet ie normaal nooit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:43 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar niet helemaal begrepen knipoog naar het gemekker van Sands over de vraag.
Dus dacht dan doe ik ff moeilijk over het antwoord....
Zal volgende keerquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik dacht al, zo doet ie normaal nooit.
maar dan goed geschrevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |