heb je het zelf gebruikt? en wat vond je er van?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:20 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Tevens een vraag: Iemand bekend met de app: Skout? (URL voor de Android Market)
Zag het van de week ergens voorbij komen, wellicht interessant een keer genoemd te hebben
Hoe staat t eig met die date van jou?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:59 schreef rival het volgende:
heb je het zelf gebruikt? en wat vond je er van?
ja 2 leuke dates gehad, maar verder loopt het niet allemaal op rolletjes... ons verleden blijft toch meespelen merk ik... ik krijg ook geen speciale gevoelens meer eigenlijk...quote:
Dan lijkt dat niet echt een toekomst te hebben, zeker niet als de gevoelens ook wegblijven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:24 schreef rival het volgende:
ja 2 leuke dates gehad, maar verder loopt het niet allemaal op rolletjes... ons verleden blijft toch meespelen merk ik... ik krijg ook geen speciale gevoelens meer eigenlijk...
Maar ben net terug van een hele fijne vakantie, met leuke dates erin
ik was in oekraine naar het EK... en wat ze daarover zeggen is niet gelogen, de vrouwen zijn echt mooi daar... en dan bedoel ik niet een enkeling, je moest je best doen om een lelijke te vindenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan lijkt dat niet echt een toekomst te hebben, zeker niet als de gevoelens ook wegblijven.
Doe ook eens vertellen dan
Heb het zelf niet gebruikt. Zag de "install-eisen" van de app en dat beviel me al meteen niet (contact lijsten uitlezen e.d.)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
heb je het zelf gebruikt? en wat vond je er van?
Had het globaal idd van je meegekregen, maar de details nog nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:34 schreef rival het volgende:
ik was in oekraine naar het EK... en wat ze daarover zeggen is niet gelogen, de vrouwen zijn echt mooi daar... en dan bedoel ik niet een enkeling, je moest je best doen om een lelijke te vinden
heb mij de hele vakantie goed vermaakt, en de laatste paar dagen was ik met dezelfde meid.. echt een plaatje is dat![]()
die had ik zo mee willen nemen
ja nou, misschien dat ik gewoon even verder ga kijken....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
Dat klinkt goednu weer verder met de nederlandse
Op naar de buitenlandsequote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
ja nou, misschien dat ik gewoon even verder ga kijken....
Er zijn ook buitenlandse die dichterbij wonenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
beetje ver he... plus dat ze eind dit jaar richting Canada gaat.... nog verder
goed punt, dacht dat je het over haar hadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn ook buitenlandse die dichterbij wonen
Maar supermooi betekent nog niet relatiemateriaalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
goed punt, dacht dat je het over haar had
ik zie wel wat ik tegenkom binnenkort
Op Russianbrides.ru ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
goed punt, dacht dat je het over haar had
ik zie wel wat ik tegenkom binnenkort
Haar uiterlijk was ook niet de enige reden dat ik mijn laatste vakantiedagen met haar doorbracht!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar supermooi betekent nog niet relatiemateriaal
Sterker nog...het is woensdag...quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaaaaaaa!! Het is dinsdag, ik heb me bijgelezen over alle dates van het weekend en ben nu benieuwd naar het volgende:
- is Silenus nog altijd zo zenuwachtig, maar nu voor zijn tweede date? Hij moet tenslotte koken en wat nu als zijn macaroni aanbrandt?! Er staat vanalles op het spel!
- heeft Morera inmiddels een tweede date gepland????? Hij was zo leuk, en zij ook, maar heeft 1 van beide inmiddels actie durven ondernemen?
- hoe is date 4 van Arjen afgelopen? Zou die inmiddels ook al samenwonen?
- is BoL ECHT verliefd of horen we over 2 weken ineens weer dat ze toch niet leuk is. En hij een ander heeft geneukt? Hiervoor zal ik geduld moeten oefenen denk ik...
- en wat heeft Cue_ nu eigenlijk uitgespookt dit weekend?? Die post veel over anderen, maar bijzonder weinig over zichzelf
- en tot slot: heeft DP nu dat ijsje gevonden, of niet?
Cue gaat gewoon haar gangetje. Totaal niet meer bezig met internetdatingquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
- en wat heeft Cue_ nu eigenlijk uitgespookt dit weekend?? Die post veel over anderen, maar bijzonder weinig over zichzelf
er zijn gelukkig meer plekken om mannen te ontmoetenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
GodverdekutIk loop echt achter
Cue_, geef de hoop niet op
Is in ieder geval wel serieus van beide kanten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
Jaaaaaaaa!! Het is dinsdag, ik heb me bijgelezen over alle dates van het weekend en ben nu benieuwd naar het volgende:
- is BoL ECHT verliefd of horen we over 2 weken ineens weer dat ze toch niet leuk is. En hij een ander heeft geneukt? Hiervoor zal ik geduld moeten oefenen denk ik...
We zullen zien Spirit... we zullen zien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Is in ieder geval wel serieus van beide kanten.
Op dat andere kan ik je volgende week antwoord geven. Zondag namelijk op vakantie, zonder haar. Maar denk dat ik braaf blijf. Geen behoefte aan.
Waarom niet? Je bent toch niet ook zo'n huilie he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Nou hallo bij deze ook al een tijdje aan het zoeken alleen wil het niet van een leien dakje gaan.
En jij dan????quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
We zullen zien Spirit... we zullen zien.
Het is net een beetje als Silenus die zegt dat hij een leuke vrouw heeft ontmoet. De zoveelste.
Verre van het is juist dat ik niet zo goed met mijn soortgenoten kan opschietenquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent toch niet ook zo'n huilie he?
Wil je dat écht weten? Of ga je dan weer stampvoeten dat ik je backup ben?quote:
Val jij op soortgenoten dan? Ook prima hoor, goed geaccepteerd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:15 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Verre van het is juist dat ik niet zo goed met mijn soortgenoten kan opschieten
Uiteraard.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wil je dat écht weten? Of ga je dan weer stampvoeten dat ik je backup ben?
Autisme, Asperger, PTSS,.. vertel, wat scheelt er aan? En trek je maar niets aan van Spirit hoor, ze is gewoon wat bits en onaardig in de omgang.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:15 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Verre van het is juist dat ik niet zo goed met mijn soortgenoten kan opschieten
Ik doe wat rustiger aan met daten. Even wat andere prioriteiten. Wel contacten die dates zullen worden. Zoek zelf dus eigenlijk niet meer, maar beantwoord wel mailtjes van dames die contact met mij leggen. En als dat goed klikt... sja... dan ga ik dat ook niet uit de weg.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Val jij op soortgenoten dan? Ook prima hoor, goed geaccepteerd.
Op zich scheelt er niets aan. Enkel hoe leg je dat uit? meestal zijn de mannen die ik aanspreek gewoon te gewoon. Niks dat er echt uitspringt waar je dan op zou kunnen vallen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Autisme, Asperger, PTSS,.. vertel, wat scheelt er aan? En trek je maar niets aan van Spirit hoor, ze is gewoon wat bits en onaardig in de omgang.
Vertel inderdaad het hele verhaal. Mysterieus vinden dates leuk, wij niet. Voor je het weet ben je 5 pagina's verder tot je eindelijk iemand zijn volledige verhaal kent.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Autisme, Asperger, PTSS,.. vertel, wat scheelt er aan? En trek je maar niets aan van Spirit hoor, ze is gewoon wat bits en onaardig in de omgang.
En dat beoordeel je vanuit een profiel? Profielen zeggen niets over hoe iemand écht is. Probeer het gewoon eens. Op een dating site lijkt iedereen zo veel mogelijk conform een standaard te willen overkomen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[..]
Op zich scheelt er niets aan. Enkel hoe leg je dat uit? meestal zijn de mannen die ik aanspreek gewoon te gewoon. Niks dat er echt uitspringt waar je dan op zou kunnen vallen.
-boks-quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Vertel inderdaad het hele verhaal. Mysterieus vinden dates leuk, wij niet. Voor je het weet ben je 5 pagina's verder tot je eindelijk iemand zijn volledige verhaal kent.
Mee eens alleen ook bij de dates wat ik daarna heb gehad vielen zwaar tegen helaas.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En dat beoordeel je vanuit een profiel? Profielen zeggen niets over hoe iemand écht is. Probeer het gewoon eens. Op een dating site lijkt iedereen zo veel mogelijk conform een standaard te willen overkomen.
Iedereen heeft een lijstje met wensen enkel die van mij zit vol tegenstrijdigheden. Zoek een lief verlegen ''knulletje'' die ook weer juist het tegenovergestelde kan zijn. Sterk maar toch weer zwak lief maar ook een eikel kan zijn. Allemaal van die dingetjes snapt u?quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:40 schreef macondo het volgende:
[..]
-boks-
Dat dus. Vooruit met de geit Ayumu.
Je lijkt wel een wijf, tegenstrijdig figuurquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:46 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mee eens alleen ook bij de dates wat ik daarna heb gehad vielen zwaar tegen helaas.
[..]
Iedereen heeft een lijstje met wensen enkel die van mij zit vol tegenstrijdigheden. Zoek een lief verlegen ''knulletje'' die ook weer juist het tegenovergestelde kan zijn. Sterk maar toch weer zwak lief maar ook een eikel kan zijn. Allemaal van die dingetjes snapt u?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf, tegenstrijdig figuur
Ik denk niet dat het gezocht dient te worden in uitersten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:13 schreef -Splash- het volgende:
Hoe zie je dat voor je? Iemand die eerst iemand een paar hoeken verkoopt en daarna een pleister geeft en je helpt bij het invullen van de aangifte bij de politie?
Iemand die verlegen en lief is zal nooit een sterke eikel zijn. Tenzij hij een persoonlijkheidsstoornis heeft. Zou dat dan jou ideale man zijn?
Ik ben een man, wij doen niets anders.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gezocht dient te worden in uitersten. :
Aha, vertel eens wat meer Maanvis. Hoe waren jouw ervaringen aan de verkeerde kant? Jij kan Ayumu vast adviseren..quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:15 schreef Maanvis het volgende:
ja daten met gays is naar mijn mening meer op sex gebaseerd...
Juist.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gezocht dient te worden in uitersten.
Dat is waar. Juist dat zoek ik niet maakt het weleens lastig hoor. Als het om karaktereigenschappen zijn daar bestaat mijn lijstje grotendeels uit uiterlijkheden weer in veel mindere mate juist dat laatste is toch wel van belang als ik het mag zeggen voor anderen dan..quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:14 schreef Spirit82 het volgende:
Verder vind ik het lastig om feedback op je te geven Ayumu... volgens mij werkt daten bij homo's toch wat anders dan bij hetero's. Althans, heb wel eens wat websites bekeken met een vriend van me die toen flink aan het daten was via internet, en die oproepjes en foto's zijn toch van een iets ander kaliber dan RP![]()
Maar anyways, ik denk dat voor iedereen geldt dat eisenlijstjes niet bevorderend werken. Tuurlijk zoek je bepaalde karaktereigenschappen in iemand, maar het hele plaatje moet bij jou passen natuurlijk. Mijn advies: schrappen dat lijstje!
Dat element is wel sterk aanwezig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:15 schreef Maanvis het volgende:
ja daten met gays is naar mijn mening meer op sex gebaseerd...
Willen wij dat wel wetenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Aha, vertel eens wat meer Maanvis. Hoe waren jouw ervaringen aan de verkeerde kant? Jij kan Ayumu vast adviseren..
Niet op die manier zoals het bij mijn doelgroep er aan toe gaat. Wat ook is er zijn weinig homodatingsites waar dat element er niet in zit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:29 schreef -Splash- het volgende:
Dat is wel apart dat sex bij die doelgroep zo sterk aanwezig is. Heteros hebben dat totaal niet. Oh wacht....
Haha, ok ok, dat zou zomaar als vervolg kunnen zijn ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je komt er net achter dat je toch homo bent?
Kan ik mij voorstellen. Ben niet thuis in die scene, dus zou hier niks op kunnen zeggen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Niet op die manier zoals het bij mijn doelgroep er aan toe gaat. Wat ook is er zijn weinig homodatingsites waar dat element er niet in zit.
Dat is wel waar, een vriend van me heeft daar ook zo'n moeite mee. Dat er geen serieuze homodatingsites zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Niet op die manier zoals het bij mijn doelgroep er aan toe gaat. Wat ook is er zijn weinig homodatingsites waar dat element er niet in zit.
Is het niet zo serieus als dat je het zelf maakt? Want RP is ook neit serieus voor een groot deel, maar die berichten negeer je gewoon.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:36 schreef eefje801 het volgende:
Dat is wel waar, een vriend van me heeft daar ook zo'n moeite mee. Dat er geen serieuze homodatingsites zijn.
Ik zie een match!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is wel waar, een vriend van me heeft daar ook zo'n moeite mee. Dat er geen serieuze homodatingsites zijn.
Moet je eens voor de grap doenquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. Ben niet thuis in die scene, dus zou hier niks op kunnen zeggen.
Heb er ook moeite mee vind het jammer maar veranderen doen we dat toch niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wat wil je weten?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen... die vriend van mij is 24, vertel eens, Ayumu?
Klopt wel een beetje hoor. Maar als ik kijk wat hij krijgt voor berichten. Ben samen met hem met zijn profiel bezig geweest om het wat duidelijker te maken dat hij dat niet zoekt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het niet zo serieus als dat je het zelf maakt? Want RP is ook neit serieus voor een groot deel, maar die berichten negeer je gewoon.
En af en toe zit er een leuk visje tussen waar je dieper op in gaat.
Maar blijkbaar wel iets willen. Dat is dus bagage van iemand die je erbij krijgt. Maarja die hebben hetero's ook. Alleen weer op andere of misschien wel dezelfde punten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef eefje801 het volgende:
Ook een lastig punt is dat veel homo's nog niet uit de kast zijn op zijn leeftijd en dat is vaak "trouble"
Inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ja inderdaad, aan de andere kant is het wel zo dat ook voor hetero's geldt dat 99% of meer niet bij de persoon in kwestie past. Dat maakt die persoon die WEL past ook zo bijzonder!
Klopt, is ook zo. Maar het maakt het wel wat lastiger als je er niet open over kunt zijn, lijkt me. Een rugzakje is niet een probleem voor hem, meer het feit dat je niet eens iemand aan je vrienden kunt voorstellen etc.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar blijkbaar wel iets willen. Dat is dus bagage van iemand die je erbij krijgt. Maarja die hebben hetero's ook. Alleen weer op andere of misschien wel dezelfde punten.
Als je stopt met zoeken, vind je het natuurlijk nooit! Wachten op gevonden worden is voor watjesquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
InderdaadMaar soms is het wel zoeken naar een speld in een hooiberg
Gewoon niet meer zoeken dus
Niet mijn ding om met anderen hun emoties te spelen.quote:
Ik stop ook niet, ik roep het alleen maar af en toequote:Op woensdag 27 juni 2012 15:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je stopt met zoeken, vind je het natuurlijk nooit! Wachten op gevonden worden is voor watjes
Volgens mij bedoelt hij dat je eens van een ander walletje zou moeten eten, voor de geinquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet mijn ding om met anderen hun emoties te spelen.
Dat heb ik ook heel duidelijk vermeld staan. En dat nog niet uit de kast zijnde geeft ook wel problemen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje hoor. Maar als ik kijk wat hij krijgt voor berichten. Ben samen met hem met zijn profiel bezig geweest om het wat duidelijker te maken dat hij dat niet zoekt.
Ook een lastig punt is dat veel homo's nog niet uit de kast zijn op zijn leeftijd en dat is vaak "trouble"
Regio Limburg ook Belgische Limburgquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Welke leeftijdscategorie zoek je in, welke regio, etc. Stats
Rugzakje is absoluut niet het probleem wel dat men niet open kan zijn alles in het geheim moet gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar blijkbaar wel iets willen. Dat is dus bagage van iemand die je erbij krijgt. Maarja die hebben hetero's ook. Alleen weer op andere of misschien wel dezelfde punten.
Meer dat hij eens kan zien hoe het eraan toegaatquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat je eens van een ander walletje zou moeten eten, voor de gein
Ah, dat wordt denk ik niets dan, jammer. Regio van vriend is Groningen, 24 jaar maar geen lief klein mannetje want 2 meter langquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel duidelijk vermeld staan. En dat nog niet uit de kast zijnde geeft ook wel problemen.
[..]
Regio Limburg ook Belgische LimburgEn een lief schattig mannetje zeker niet gespierd en ouder als 25 zelf 25 begin ik niet aan...
[..]
Rugzakje is absoluut niet het probleem wel dat men niet open kan zijn alles in het geheim moet gaan.
[..]
Meer dat hij eens kan zien hoe het eraan toegaat
Dan valt hij af bij deze gaat hij niet door voor de koelkast.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah, dat wordt denk ik niets dan, jammer. Regio van vriend is Groningen, 24 jaar maar geen lief klein mannetje want 2 meter lang
Noem je jezelf nu een koelkast?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dan valt hij af bij deze gaat hij niet door voor de koelkast.
In een koelkast kan je tenminste nog eens wat stoppen. En er wat uit halen.quote:
Ja je moet jezelf natuurlijk wel een beetje kunnen verkopen he. Zo wordt het nooit ietsquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Stofzuiger klinkt ook weer zo fout.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In een koelkast kan je tenminste nog eens wat stoppen. En er wat uit halen.
Stofzuiger is vooral smerig en zooi wat erin en eruit gaat
Ik kan zuigenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja je moet jezelf natuurlijk wel een beetje kunnen verkopen he. Zo wordt het nooit iets
Ik weet het floepte er zo ineens uit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En dan klagen over die op seks gerichte homo datingsites
http://www.expreszo.nl/ zou je eens kunne proberen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:18 schreef Fascination het volgende:
Wat is eigenlijk de beste datingsite om een lesbo chicks te vinden? Of zijn de in de OP genoemde datingsites wat dat betreft onderling uitwisselbaar?
Ik wil niet weten wat er bij jou er zomaar uitfloepte.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik weet het floepte er zo ineens uit.
Hmm, ik heb het idee dat dat meer voor tieners is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
http://www.expreszo.nl/ zou je eens kunne proberen.
Zie geregeld mensen tot de 30 een oproepje plaatsen maar het is wel meer gericht naar de tieners dat klopt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik heb het idee dat dat meer voor tieners is.
wat nou? Ik zal het jullie eerlijk vertellen, ok.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
We zullen zien Spirit... we zullen zien.
Het is net een beetje als Silenus die zegt dat hij een leuke vrouw heeft ontmoet. De zoveelste.
Je snapt dat we nu een naam willen horen, he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:20 schreef Partyboy1991 het volgende:
Lol volgende week zaterdag een afspraakje ... met een FOK!kster![]()
zal ff vragen of ze dat goed vind :pquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je snapt dat we nu een naam willen horen, he?
Hierbij: Sekhmet / Eefje / Perzephone / Cue, vindt je het goed?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:46 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
zal ff vragen of ze dat goed vind :p
Hij is iets te jong voor mijquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hierbij: Sekhmet / Eefje / Perzephone / Cue, vindt je het goed?
Hoe jong ben jij dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij is iets te jong voor mij...maar mijn goedkeuring heb je
Oudere vrouwen hoor je niet te vragen naar hun leeftijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Oudere vrouwen hoor je niet te vragen naar hun leeftijd
BMI was de volgende vraag indien antwoord op vraag 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef maen het volgende:
Haha na een paar keer mailen erachter gekomen dat we vroeger bij elkaar op de middelbare school gezeten hebben, onze ouders een paar straten bij elkaar vandaan wonen en we regelmatig in dezelfde kroeg komen. De wereld is klein!Vraag ik me toch wel af waarom we elkaar dan nog nooit gezien/gesproken hebben, of waarom ik uberhaupt niet van zijn bestaan wist
We zijn nu een date aan het plannen, ik ben heel benieuwd!
Ik heb wel foto's gezien ja, maar hij komt me niet bekend voor. Althans niet als iemand die je vaak ziet of bijblijft, misschien heb ik hem wel al eens ergens voorbij zien lopen (maar dan vind ik het raar dat hij me niet opgevallen isquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Heb je al foto's oid van hem gezien dat je zeker weet dat je hem nooit eerder hebt gezien?
Permission granted. Maar helaas, een beetje jong voor mijquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hierbij: Sekhmet / Eefje / Perzephone / Cue, vindt je het goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |