verslag bittequote:Op donderdag 21 juni 2012 23:37 schreef Morera het volgende:
Ben net terug van mijn date !!![]()
Nu ga ik even terug lezen

Toen ik van huis vertrok was ik helemaal niet zenuwachtig. Het stormde als een gek en ik vond het eigenlijk wel chill allemaalquote:

Precies! Vrouwen, knoopt dat in uw oren!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:38 schreef Morera het volgende:
Ik zei ook tegen mezelf dat hij vast veel zenuwachtiger was dan ik, want ik heb tieten.

En komt er nog een vervolg?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies! Vrouwen, knoopt dat in uw oren!
Maargoed, leuk verhaal Morera, we gaan er nu de klassieke Datingsite-ervaringen-topic-evergreen ingooien: "Is er nog getongeld?"

Nee er is niet getongeld, al had dat denk ik best gekund aangezien hij een hele open houding had, me vaak heel leuk recht aan keek en niet van mij weg draaide ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies! Vrouwen, knoopt dat in uw oren!
Maargoed, leuk verhaal Morera, we gaan er nu de klassieke Datingsite-ervaringen-topic-evergreen ingooien: "Is er nog getongeld?"

Ik denk het wel, ik kreeg gisteren na de date berichtjes en vanmorgen ook. Het gaat dus niet opeens anders dan voor de date. Ik hoop dat hij mij nu dus ook alleen maar nog leuker vindt, dat vind ik namelijk wel van hemquote:

Jammer zeg, wat ik me toch afvraag is hoe je er op de date pas achter kan komen dat ze qua uiterlijk niet jouw smaak is. Heb je dan helemaal geen foto's gezien ofzo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:28 schreef Partyboy1991 het volgende:
Meh..
Date gisteren:
Vrij spontaan iemand, qua uiterlijk niet echt mijn smaak.. kwam me wel gelijk begroeten met een dikke knuffel.. hm oke.. wij naar het water gelopen om daar wat rond te lopen..
Leuke gesprekken wel, ze kwam alleen heel druk over in haar praten en doen..Van mijn kant niet echt dé klik die ik zoek eigenlijk..lijkt wel een onmogelijke opgave die weer te vinden lijkt t wel
Wel een gezellige avond gehad verder en heb ook wel kunnen lachen met dr

Thanks! Zou wat zijn he als ik bij de eerste online-daten-poging de hoofdprijs binnensleep!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:23 schreef Silenus het volgende:
Wat een romantische benadering!
Zet 'm op, ouwe!

Foto's zeggen niet altijd alles...en soms valt het tegen en soms valt het mee....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:27 schreef Morera het volgende:
[..]
Jammer zeg, wat ik me toch afvraag is hoe je er op de date pas achter kan komen dat ze qua uiterlijk niet jouw smaak is. Heb je dan helemaal geen foto's gezien ofzo?

Meer mannen dan kerken enzo he....quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:29 schreef Morera het volgende:
[..]
Thanks! Zou wat zijn he als ik bij de eerste online-daten-poging de hoofdprijs binnensleep!
Maar het ziet er tot nu toe goed uit allemaal

Jaaaaaaa, ik duim voor je!! Klinkt zeker goed so far en heel herkenbaar!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:29 schreef Morera het volgende:
[..]
Thanks! Zou wat zijn he als ik bij de eerste online-daten-poging de hoofdprijs binnensleep!

Leuk voor je!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:29 schreef Morera het volgende:
[..]

Klinkt allemaal veel belovend, goed te lezen dat er nog wat meer succesverhalen zijn hierquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, ik duim voor je!! Klinkt zeker goed so far en heel herkenbaar!!Wanneer is de tweede date??

De teringquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:17 schreef macondo het volgende:
Ik ga trouwens hokken, niet zo megasnel als Spirit maar evengoed best rap ; binnen tien maanden.

Wat ik er van begreep had jij niet bepaald na één date de hoofdprijs te pakken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, ik duim voor je!! Klinkt zeker goed so far en heel herkenbaar!!Wanneer is de tweede date??

Sta er zelf ook wel van te kijken. Maar ze is zó leuk en het gaat zo goed - heb er veel zin in! Ook een einde aan dat gesleep met al die spullen tussen haar huis en mijn huis.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:19 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
De teringIk zou er niet aan moeten denken maar ik ben blij voor je

Leuk!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Sta er zelf ook wel van te kijken. Maar ze is zó leuk en het gaat zo goed - heb er veel zin in! Ook een einde aan dat gesleep met al die spullen tussen haar huis en mijn huis.

Uh... date 2 of een tweede date?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:19 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Leuk!Ach en wat is te snel, als het goed voelt is het prima.
Ik heb vanavond date 2 via Paiq en ik ben nu zenuwachtiger dan voor de eerste date![]()
Maar ik heb er wel zin in!

Kieskleurtjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:19 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Leuk!Ach en wat is te snel, als het goed voelt is het prima.
Ik heb vanavond date 2 via Paiq en ik ben nu zenuwachtiger dan voor de eerste date![]()
Maar ik heb er wel zin in!

E als in.. iemand van hier?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
Morgen heb ik date #4 met E., ook erg veel zin in

Nop, die heb ik gemist of niet opgeslagenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nein. E. als in het katholiekjerinkelt er weer een belletje?

Er was nog geen verslag, zal het proberen kort samen te vatten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Kieskleurtje![]()
En is er al een verslag geweest van de eerste date - of komt dat nog?

Dankjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:49 schreef -Splash- het volgende:
Ah, veel plezier.
Er is veel succes in dating land. Comp_Lex heeft ook al een date!
Klinkt goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:56 schreef AlmightyArjen het volgende:

Eentje van E-matchingquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, die heb ik gemist of niet opgeslagen

quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Klinkt allemaal veel belovend, goed te lezen dat er nog wat meer succesverhalen zijn hier
Ik ga trouwens hokken, niet zo megasnel als Spirit maar evengoed best rap ; binnen tien maanden.
Nee, maar ik was er ook niet bepaald aan toe om direct al de hoofdprijs te vangen. Toen ik net vrijgezel was, wat ik meer aan het daten voor de fun en voor mn egoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep had jij niet bepaald na één date de hoofdprijs te pakken.
En wat je nu hebt is een voorgerechtje.

Jouw zin loopt niet helemaal lekker. Dan vraag ik me af of jouw leukje berichtje...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
Beetje jammer stuur je leuk berichtje naar iemand krijg een je standaard antwoord helaas geen interesse terug.

Oh zou dat het probleem zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jouw zin loopt niet helemaal lekker. Dan vraag ik me af of jouw leukje berichtje...

Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:37 schreef Silenus het volgende:
Help ik ben voor het eerst sinds 1871 weer eens een beetje zenuwachtig voor een date, wat krijgen we nou.
Moet even wennen dat ik met deze nog niet heb gezoend EN haar via reallife ken, dat heb ik zelden meegemaakt.

Wat leukquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:37 schreef Silenus het volgende:
Help ik ben voor het eerst sinds 1871 weer eens een beetje zenuwachtig voor een date, wat krijgen we nou.
Moet even wennen dat ik met deze nog niet heb gezoend EN haar via reallife ken, dat heb ik zelden meegemaakt.

Schiet al aardig op zo hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
Leuk om dit zo van een man te horenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Sta er zelf ook wel van te kijken. Maar ze is zó leuk en het gaat zo goed - heb er veel zin in! Ook een einde aan dat gesleep met al die spullen tussen haar huis en mijn huis.
Oke daar kan ik me wel wat bij voorstellen, al beperk ik dat effect juist zoveel mogelijk. Mijn date had zowel de mooie als de doodnormale en soms mislukte foto's van mij.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:43 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Foto's zeggen niet altijd alles...en soms valt het tegen en soms valt het mee....

Tweede date is nog niet besproken maar ik weet zeker dat die er gaat komen. Het contact is nog steeds super goed en leuk. Ik laat het even z'n natuurlijke beloop gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:54 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Leuk zeg dat Paiq, maar niet heus.
Misschien dat ik er zelfs voor ga betalen
zijn er hier mensen die dat ook doen? Het lijkt me wel wat om iedere dag een match te krijgen in plaats van per 14 dagen.

Daarom zit ik uberhaupt niet op paiq. Ik wil gewoon meteen de foto zien, wat korte informatie lezen en dan meteen chatten of een berichtje sturen of interesse tonen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:50 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Die twee uitspraken passen inderdaad niet zo geweldig bij elkaar. In ieder geval lijkt dat match systeem op Paiq me wel wat maar dat speeddaten is denk ik een keer maar nooit meer. Maar als je niet betaalt dan moet je toch ook een kwartier chatten voor je elkaars foto ziet? Mijn eerste match waar ik nu aardig contact mee heb komt zo te zien alleen online op Paiq om berichten te lezen, want na een paar minuten is ze alweer verdwenen. Op deze manier zullen we dus nooit elkaars foto zien.

Euhh...als een vrouw zegt: ik wil je beter leren kennen...hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 02:10 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Dat kan ook natuurlijk.Ik zit ook op singlesplace.nl maar dat vind ik ook niet geweldig. Ik heb daar met twee dames contact gehad, berichten naar elkaar gestuurd via de website en een paar dagen later hadden ze hun profiel laten verwijderen. Maar daarmee zijn dus ook meteen alle berichten verdwenen, net alsof die persoon nooit bestaan heeft.
En om eerlijk te zijn heb ik zelf niks meer van me laten horen waardoor ik het gevoel heb dat ze dankzij mij geen lid meer daar zijn. De laatste dame had ik een paar berichten gestuurd met vragen en daarop gaf ze uitgebreid en leuk antwoord, ook vertelde ze dat ze mij wilde leren kennen. Maar dat was het dan ook, in alle berichten stond geen enkele vraag aan mij gericht, dus toen was ik er klaar mee. Misschien dus ook mijn verdiende loon op Paiq vandaag.

Tiiihihih!quote:

Leuk zeg !quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihih, ik had gisteren een hele leuke dateen de vervolgdate is gepland
Leukleukleuk.

Jawel.. maar uitstraling zie je niet op een foto en de stem 'hoor' je ook niet op een fotoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:27 schreef Morera het volgende:
[..]
Jammer zeg, wat ik me toch afvraag is hoe je er op de date pas achter kan komen dat ze qua uiterlijk niet jouw smaak is. Heb je dan helemaal geen foto's gezien ofzo?

Neeeneeeee, jinxen enzoquote:

quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihih, ik had gisteren een hele leuke dateen de vervolgdate is gepland
Leukleukleuk.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:24 schreef Morera het volgende:
[..]
Tweede date is nog niet besproken maar ik weet zeker dat die er gaat komen. Het contact is nog steeds super goed en leuk. Ik laat het even z'n natuurlijke beloop gaan.

Veel plezier!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:01 schreef Cinderella_Man het volgende:
Dating-avond tonite :-)
2e date....

Klinkt goed, leuk verslag!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:01 schreef Silenus het volgende:
Ik zal ook nog even verslag uitbrengen.
Goed ze kwam dus 20 minuten te laat (GRRRRR) omdat haar ketting van de fiets was. Kon ze bewijzen, want hele hand onder het smeer. Romantisch! Enfin, we zouden een hapje gaan eten dus een kroeg binnen.
We begonnen meteen bier te drinken en te kletsen, totdat we om 21.30u besloten dat we nu toch echt wat moesten gaan eten. Ze hadden er echter geen kaart.Dat werd dus een plankje met brood. Nou tot laat in de kroeg gehangen, toen zijn we nog even gaan dansen, toen ben ik maar even met haar mee naar huis gefietst, toen ging ik nog maar even mee naar binnen, (ohohoohh, leuk die spanningsopbouw in mijn post he), toen gingen we toch maar even zoenen, toen bleef ik toch nog maar even slapen, toen *CENSUUR CENSUUR CENSUUR*, toen dronken we sochtends toch maar een kopje koffie, toen bleef ik toch nog maar even voor een ontbijtje op bed, en toen moest ze weg dus ging ik ook maar naar huis.
Conclusie, leuk/gezellig/interessant, ole!

En kwam er 'toen' ook nog een deel 2? Of was het 'toen' gedaan met de pret?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:01 schreef Silenus het volgende:
Goed ze kwam dus 20 minuten te laat (GRRRRR) omdat haar ketting van de fiets was. Kon ze bewijzen, want hele hand onder het smeer. Romantisch! Enfin, we zouden een hapje gaan eten dus een kroeg binnen.
We begonnen meteen bier te drinken en te kletsen, totdat we om 21.30u besloten dat we nu toch echt wat moesten gaan eten. Ze hadden er echter geen kaart.Dat werd dus een plankje met brood. Nou tot laat in de kroeg gehangen, toen zijn we nog even gaan dansen, toen ben ik maar even met haar mee naar huis gefietst, toen ging ik nog maar even mee naar binnen, (ohohoohh, leuk die spanningsopbouw in mijn post he), toen gingen we toch maar even zoenen, toen bleef ik toch nog maar even slapen, toen *CENSUUR CENSUUR CENSUUR*, toen dronken we sochtends toch maar een kopje koffie, toen bleef ik toch nog maar even voor een ontbijtje op bed, en toen moest ze weg dus ging ik ook maar naar huis.

Thx! en dat hebben we gehad...was erg leuk...met iets minder "toenen" dan Silenusquote:

En dat heeft wat precies met dit topic te maken ?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:58 schreef skipperdepiponline het volgende:
'happy fat couple' onder me hebben al de hele middag ruzie.

Geen idee.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:07 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En dat heeft wat precies met dit topic te maken ?

Het is skippy.. just ignore.. net als z'n onderburenquote:Op zondag 24 juni 2012 16:07 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En dat heeft wat precies met dit topic te maken ?

Mijn fok hart.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is skippy.. just ignore.. net als z'n onderburen

quote:Op zondag 24 juni 2012 13:01 schreef Silenus het volgende:

Dat klinkt goedquote:Op zondag 24 juni 2012 15:29 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Thx! en dat hebben we gehad...was erg leuk...met iets minder "toenen" dan Silenus, maar date3 is al weer gepland....erg leuke vrouw

Gebeurtenis vd eeuw!quote:

Ik ben benieuwd hoe het gaat!quote:Op zondag 24 juni 2012 18:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gebeurtenis vd eeuw!
Kan eindelijk dat "Ongezond weinig..." Topic van je dicht

Vrijdag ga ik voor haar koken.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En kwam er 'toen' ook nog een deel 2? Of was het 'toen' gedaan met de pret?

Wanneer?quote:Op maandag 25 juni 2012 15:33 schreef love_sharon het volgende:
Ik heb weer een date gepland met iemand waar ik 1,5 jaar geleden...
[knip]

quote:Op maandag 25 juni 2012 18:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Update:
Ze heeft het morgen te druk, dus het wordt waarschijnlijk vrijdagmiddag.
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:23 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Eigenlijk voor morgen, maar ben ziek aan het worden dus denk dat het eind van de week wordt.

Veel succes vrijdag!quote:Op maandag 25 juni 2012 18:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Update:
Ze heeft het morgen te druk, dus het wordt waarschijnlijk vrijdagmiddag.

Leuk! Hoop dat het meer wordt.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:22 schreef Abby79 het volgende:
HoiIk wil even in dit topic DP bedanken
Ze heeft ooit in een andere reeks een paar datingsites genoemd, waarna ik me toen had aangemeld bij Paiq. Niet met hoge verwachtingen - ik ben niet helemaal een standaard iemand- maar gewoon om eens te kijken hoe dat zou lopen.
De eerste match leek een heel leuke meid, maar nadat ik vertelde dat ik transseksueel was - dat vertel ik liever zelf voor ze erachter komen- was haar interesse in mij flink afgenomen. Wel lang contact gehad, maar nooit een date oid gehad met haar. Ondertussen nog wat andere matches gehad, maar daar bleek al snel uit dat dat niet helemaal mijn types waren.
Iets meer als een maand geleden was er echter iemand die mijn foto zo leuk vond dat ik daar melding van kreeg. En zij zag er ook heel leuk uit, dus ik besloot haar maar een berichtje te sturen en te kijken of ze contacten wilde worden op de site. Dat is denk ik een van m'n beste stappen ooit geweest. Sinds de dag dat ze de uitnodiging had geaccepterd hebben we elkaar al zoveel gesproken, er is volgens mij in die 6 weken 1 dag geweest dat we elkaar niet gesproken hebben, en dat was de dag voor onze eerste live ontmoeting.
We hadden elkaar ook al via Skype gesproken, dus we wisten redelijk hoe de ander was toen we afspraken in Utrecht op een zaterdag middag. We zijn die eerste ontmoeting meer als 6 uur samen geweest, gezellig door de stad gelopen, af en toe ergens zittend. De week erna begonnen we beide toch iets te hebben van "Ik wil je weer zien!", dus vorige week zaterdag ben ik bij haar thuis geweest, en zijn we van daaruit zo ongeveer de hele dag langs het strand geweest samen.
En gisteren heb ik haar alweer voor de derde keer gezien, weer een hele middag heerlijk samen geweest, en dit keer was het afscheid best zwaar (zij komt uit Den Haag, ik uit Eindhoven). Het elkaar laten gaan op Utrecht CS viel best zwaarWe zijn ook beide echt verliefd geworden volgens mij
Komende zaterdag komt ze nu hierheen, en damn, daar heb ik al zin in!
Het kan dus ook heel goed lopen met een eerste online-date ervaring
En voor iemand het vraagt, nee, er is nog niet gezoend, maar met ons beider geschiedenis, is dat niet heel vreemd
Dank je DP!

ben je transseksueel nu man? of vrouw.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:22 schreef Abby79 het volgende:
HoiIk wil even in dit topic DP bedanken
Ze heeft ooit in een andere reeks een paar datingsites genoemd, waarna ik me toen had aangemeld bij Paiq. Niet met hoge verwachtingen - ik ben niet helemaal een standaard iemand- maar gewoon om eens te kijken hoe dat zou lopen.
De eerste match leek een heel leuke meid, maar nadat ik vertelde dat ik transseksueel was - dat vertel ik liever zelf voor ze erachter komen- was haar interesse in mij flink afgenomen. Wel lang contact gehad, maar nooit een date oid gehad met haar. Ondertussen nog wat andere matches gehad, maar daar bleek al snel uit dat dat niet helemaal mijn types waren.
Iets meer als een maand geleden was er echter iemand die mijn foto zo leuk vond dat ik daar melding van kreeg. En zij zag er ook heel leuk uit, dus ik besloot haar maar een berichtje te sturen en te kijken of ze contacten wilde worden op de site. Dat is denk ik een van m'n beste stappen ooit geweest. Sinds de dag dat ze de uitnodiging had geaccepterd hebben we elkaar al zoveel gesproken, er is volgens mij in die 6 weken 1 dag geweest dat we elkaar niet gesproken hebben, en dat was de dag voor onze eerste live ontmoeting.
We hadden elkaar ook al via Skype gesproken, dus we wisten redelijk hoe de ander was toen we afspraken in Utrecht op een zaterdag middag. We zijn die eerste ontmoeting meer als 6 uur samen geweest, gezellig door de stad gelopen, af en toe ergens zittend. De week erna begonnen we beide toch iets te hebben van "Ik wil je weer zien!", dus vorige week zaterdag ben ik bij haar thuis geweest, en zijn we van daaruit zo ongeveer de hele dag langs het strand geweest samen.
En gisteren heb ik haar alweer voor de derde keer gezien, weer een hele middag heerlijk samen geweest, en dit keer was het afscheid best zwaar (zij komt uit Den Haag, ik uit Eindhoven). Het elkaar laten gaan op Utrecht CS viel best zwaarWe zijn ook beide echt verliefd geworden volgens mij
Komende zaterdag komt ze nu hierheen, en damn, daar heb ik al zin in!
Het kan dus ook heel goed lopen met een eerste online-date ervaring
En voor iemand het vraagt, nee, er is nog niet gezoend, maar met ons beider geschiedenis, is dat niet heel vreemd
Dank je DP!

Nah, da's een mooie afloop!quote:Op zondag 24 juni 2012 23:32 schreef BeamofLight het volgende:
Zit zelf in een aparte fase nu. Mijn fuckbuddy is van FB naar friend gegaan. Toen van friend naar friend with benefits en nu durf ik wel te zeggen naar geliefde. Heel apart. Wederzijds dus. Ben dus ook weer helemaal klaar met het online-gebeuren. Kijken hoe dit (af)loopt. 2b continued. xxx

Ik ben van man naar vrouw gegaan (en nu dus lesbisch), Je tweede vraag kan met 'ja' beantwoord worden, op de rest van je vragen heb ik geen antwoord... Ik vraag me alleen af waarom je meer of minder kans zou hebben met een (post-op) transseksueel? Zeker als je het niet wil wetenquote:Op maandag 25 juni 2012 22:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
ben je transseksueel nu man? of vrouw.
zijn er ook "vrouwen" transseksuelen die nu vrouw zijn die een man zoeken?
knappen veel mannen af voor een "vrouw"die eerst man was? maak ik meer kans bij transeksuelen?
mar dan wil ik wel full-op (ofzo heet het dacht ik) , en dan moeten ze het geheim houden voor me.
kan dat?
hoe vind je die , en dan zonder erachter te komen?

quote:Op maandag 25 juni 2012 22:36 schreef Sekhmet het volgende:
Ik heb zaterdag weer een tweede date met iemand van Badoo. Eerste date was heel gezellig, maar ik mis nog wat aantrekkingskracht. Ben benieuwd hoe het zaterdag zal zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |