Ze proberen al heel veel zelf op te vangen. Eigen matrassen en kussens mee, eigen kok mee e.d., maar dingen als airco in het hotel of de plaats van het hotel zijn nou eenmaal niet te bepalen.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:02 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad aannemelijk. Toch raar dat ze dan niet in een hyper moderne bus slapen of zo. Dank.
Zo'n bus kost een paar ton, daar kun je al 2-4 wielrenners voor betalen. De grote teams kunnen dat wel opbrengen maar voor de kleinere gaat het een stuk lastiger worden. En de Tour is maar één koers, sommige teams gaan naar 2 wedstrijden tegelijk, ben je al twee bussen nodig.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:02 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad aannemelijk. Toch raar dat ze dan niet in een hyper moderne bus slapen of zo. Dank.
hmm, natuurlijk is de tour maar één koers maar qua sponsoring lijkt mij dit geen probleem?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:45 schreef Kirov het volgende:
[..]
Zo'n bus kost een paar ton, daar kun je al 2-4 wielrenners voor betalen. De grote teams kunnen dat wel opbrengen maar voor de kleinere gaat het een stuk lastiger worden. En de Tour is maar één koers, sommige teams gaan naar 2 wedstrijden tegelijk, ben je al twee bussen nodig.
Het was echt een kaartje met auto'tjes erop getekend. Maar dit helpt ook al (mijn Frans is niet zo goed, vandaar dat het een beetje lastig zoeken isquote:Op zondag 8 juli 2012 12:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://www.letour.fr/2012(...)ne_publicitaire.html
die gisteren door die kleuterjuf werd getoond?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was echt een kaartje met auto'tjes erop getekend. Maar dit helpt ook al (mijn Frans is niet zo goed, vandaar dat het een beetje lastig zoeken is)
Ja die! Toen ze bij die bus stond.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:56 schreef sacha het volgende:
[..]
die gisteren door die kleuterjuf werd getoond?
OK dan.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was echt een kaartje met auto'tjes erop getekend. Maar dit helpt ook al (mijn Frans is niet zo goed, vandaar dat het een beetje lastig zoeken is)
Zo rijk zijn teams niet hoor, Rabobank heeft bijvoorbeeld een budget van 15 miljoen en hebben 27 renners. Dan komt er nog een flinke ondersteunende staf over en blijft er maar heel weinig geld over voor zo'n bus.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:54 schreef sacha het volgende:
[..]
hmm, natuurlijk is de tour maar één koers maar qua sponsoring lijkt mij dit geen probleem?![]()
wil je als sponsor dat de renners nog beter presteren? dan moet je zorgen dat je het ze makkelijk maakt lijkt mij![]()
dat levert toch altijd meer op toch?
Ik vond het ook mooi kaartje.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]Dat was hem ook niet, maar lijkt er wel op. Tx.
Rabobank heeft voor het profteam maar een budget van 8 tot 10 miljoen zei Wijffels gisteren. En idd, buiten de renners moet je de ondersteunende staf ook nog betalen en al het materiaal (fietsen zijn ook niet goedkoop).quote:Op zondag 8 juli 2012 13:00 schreef Kirov het volgende:
[..]
Zo rijk zijn teams niet hoor, Rabobank heeft bijvoorbeeld een budget van 15 miljoen en hebben 27 renners. Dan komt er nog een flinke ondersteunende staf over en blijft er maar heel weinig geld over voor zo'n bus.
Als je dit vergelijkt met het EK voetbal waarbij ze voor elke wedstrijd een tering eind gaan vliegen ipv zo'n bus kopen waar een veel hoger budget is dan lijkt het me wel duidelijk dat het financieel niet haalbaar is. Ook is het niet praktisch, als je met 9 renners in zo'n bus moet slapen heb je nauwelijks privacy, rust en ruimte om niks te doen.
ik snap het wel en weet ook wat de budgetten zijn maar het welzijn van een renner zou bovenaan mijn prioriteitenlijstje staanquote:Op zondag 8 juli 2012 13:00 schreef Kirov het volgende:
[..]
Zo rijk zijn teams niet hoor, Rabobank heeft bijvoorbeeld een budget van 15 miljoen en hebben 27 renners. Dan komt er nog een flinke ondersteunende staf over en blijft er maar heel weinig geld over voor zo'n bus.
Als je dit vergelijkt met het EK voetbal waarbij ze voor elke wedstrijd een tering eind gaan vliegen ipv zo'n bus kopen waar een veel hoger budget is dan lijkt het me wel duidelijk dat het financieel niet haalbaar is. Ook is het niet praktisch, als je met 9 renners in zo'n bus moet slapen heb je nauwelijks privacy, rust en ruimte om niks te doen.
Zoals ik al zei, een bus is niet praktisch op het gebied van rust, privacy en vrije tijd.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ik snap het wel en weet ook wat de budgetten zijn maar het welzijn van een renner zou bovenaan mijn prioriteitenlijstje staan
Hmm wikipediaquote:Op zondag 8 juli 2012 13:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rabobank heeft voor het profteam maar een budget van 8 tot 10 miljoen zei Wijffels gisteren. En idd, buiten de renners moet je de ondersteunende staf ook nog betalen en al het materiaal (fietsen zijn ook niet goedkoop).
Dat is voor alle teams, inclusief hun jongerenteam, offroad teams en nu ook het vrouwenteam.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:09 schreef Kirov het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, een bus is niet praktisch op het gebied van rust, privacy en vrije tijd.
[..]
Hmm wikipediazegt 15 miljoen, maar daarmee zijn ze volgens mij al één van de rijkere teams.
ja meneer, ik zal mij gedragen als een dummiequote:Op zondag 8 juli 2012 13:09 schreef Kirov het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, een bus is niet praktisch op het gebied van rust, privacy en vrije tijd.
Goed zo!quote:Op zondag 8 juli 2012 13:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ja meneer, ik zal mij gedragen als een dummie
Deze voorkomen inderdaad de brandwonden zoals je die krijgt.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zijn er wel al.
DSM heeft deze ontwikkeld, worden op olympische spelen gebruikt door de baanploeg.
Cavendish is wereldkampioen, dan mag (moet?) je dit shirt dragen:quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:01 schreef qwerty-nl het volgende:
Waarom heeft cavendish en nog iemand een wit shirt? Terwijl zijn andere teamgenoten een andere shirt hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |