Ah, de anderen doen dus voor spek en bonen mee?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:53 schreef Pedroso het volgende:
Zo, net ingevuld. Ruim een uur voor de start. Eerste plaats kan me eigenlijk bijna niet meer ontgaan !
Heb gelijk de etappe van morgen ook maar ingevuld.
2e prijs is ook mooi !quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:55 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ah, de anderen doen dus voor spek en bonen mee?
Hartelijk dank!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Subpoule: FokForum
Wachtwoord: tour2012
Evans lijkt een 'zekerheidje', maar Van den Broeck reed vorig jaar al zéér sterk. Je keuze zou nog wel eens verdomd goed kunnen uitpakken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:19 schreef Yoerr het volgende:
Ik heb geen Evans. ik heb vd Broeck en Kittel
VDB mag in tijdritten blij zijn als ie in de top 20 rijdt. Evans doet mee voor de overwinning. Ook in etappes als die van morgen zal VDB er wel bij zijn maar ergens tussen plek 5 en 15 eindigen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:30 schreef Felagund het volgende:
Ik ben benieuwd naar de vorm van Evans, mits in vorm kan hij ook punten halen in etappes zoals morgen en in tijdritten. Dat geldt denk ik ook voor Van den Broeck. Ik kan het toch niet meer veranderen, 13:00 was mijn team definitief.
Daar gooi je hoge ogen mee denk na de eerste dag.quote:
Ja Chavanel heb ik, Van Garderen had ik, maar toen liep ik te denken dat dat hele team draait om Evans te laten winnen en dat Van Garderen in dienst van Evans zou moeten koersen. Dus toen heb ik hem eruit gegooid.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:24 schreef Zhero het volgende:
In de vingers gesneden. Wel chill dat je Van Garderen hebt., Chavanel dus
.
Hij heeft waarschijnlijk nog wel de gele trui na deze etappe dus dat zijn weer extra punten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:17 schreef --3S-- het volgende:
Ik snap echt niks van die puntentelling. Stel ik denk dat Cancellara morgen niet goed gaat rijden. Dan moet ik hem gewoon niet bij m'n 9 renners selecteren toch, ookal heeft ie nu de gele trui?
Tsja, zat ook al te denken....quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we nog de kans krijgen om een team op te stellen voor morgen?
Alleen als je 'm selecteert voor die etappe. Dus met andere woorden: de gele truidrager selecteren is een zekerheidje voor punten (als ie morgenavond geel nog heeft).quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Weet alleen niet precies of je die punten sowieso hebt als je 'm bij je 20 renners hebt staan of dat je die extra punten alleen krijgt als je 'm bij je 9 renners van die etappe hebt staan.
Ah bedankt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:05 schreef Zhero het volgende:
Dan kan sowieso al hoor? Gewoon bij etappe-selectie op volgende klikken. Je kunt voor alle etappes al een team opstellen
Morgen ? dat zou wel heel triest zijn, ik mag toch hopen dat ze vandaag nog voor de start updatenquote:Op zondag 1 juli 2012 00:14 schreef Zhero het volgende:
Nou, ik zie het morgen wel verschijnen die tussenstand dan.
Dat was perfect idd.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:26 schreef DeParo het volgende:
bij het EK-poultje werd het gewoon bijna live bijgewerkt
Vandaag presteerde hij idd uitstekend. Zal hem opnemen en hopelijk kan hij een leuke aanval plaatsen welke hem de overwinning geeft.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:41 schreef Zhero het volgende:
Sowieso wel, heb na vandaag wel spijt dat ik 'm niet in mijn team heb, had zijn vorm toch lager ingeschat. Gezien zijn proloog vandaag zou ik 'm zeker meenemen voor morgen.
Als er 1 dag is waar je Gilbert zeker wél op moet stellen dan is het morgen wel.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:40 schreef JC14 het volgende:
Ik heb Gilbert in mijn teamselectie. Maar twijfel of ik hem morgen opstel.
Wil dat eigenlijk wel doen, maar Gilbert heeft al gezegd dat mensen opzeker niéts van hem hoeven te verwachten.
Gilbert is wel iemand die zoiets niet zomaar zegt, maar zouden jullie hem wel opstellen?
Idd, kunnen goed de boel achter de schermen aan het testen zijn omdat er iets niet lekker loopt. Script dat maar even 1,2,3. Die zijn echt niet zonder reden zo laat.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:26 schreef DeParo het volgende:
Misschien is er een bug, weten jullie veel, bij het EK-poultje werd het gewoon bijna live bijgewerkt dus ik kan me niet voorstellen dat deze poule daar nu zo veel lang over gaat doen.
Ja ok, dat weet ik ook, maar aangezien hijzélf zo énorm twijfelde aan zijn vorm ( vlak voordat de Tour was begonnen nog ) dacht ik dat het wellicht verstandig zou zijn om hem een keertje erbuiten te laten.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als er 1 dag is waar je Gilbert zeker wél op moet stellen dan is het morgen wel.
Das niet slecht van de 2800 subpoules. Zal kijken of mijn renners een steentje bij kunnen dragen. 60 punten was een beetje lame voor de proloogquote:Op zondag 1 juli 2012 01:50 schreef mikerw het volgende:
zo, na een avondje F5'en zijn dan eindelijk toch nog de 1e punten verwerkt. FOK-subpoule op 3e plaats
Altijd na 301 posts.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:24 schreef Yoerr het volgende:
@ Waarom sluit dit topic over 5 posts? #Ik snap het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |