Ah, de anderen doen dus voor spek en bonen mee?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:53 schreef Pedroso het volgende:
Zo, net ingevuld. Ruim een uur voor de start. Eerste plaats kan me eigenlijk bijna niet meer ontgaan !
Heb gelijk de etappe van morgen ook maar ingevuld.
2e prijs is ook mooi !quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:55 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ah, de anderen doen dus voor spek en bonen mee?
Hartelijk dank!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Subpoule: FokForum
Wachtwoord: tour2012
Evans lijkt een 'zekerheidje', maar Van den Broeck reed vorig jaar al zéér sterk. Je keuze zou nog wel eens verdomd goed kunnen uitpakken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:19 schreef Yoerr het volgende:
Ik heb geen Evans. ik heb vd Broeck en Kittel
VDB mag in tijdritten blij zijn als ie in de top 20 rijdt. Evans doet mee voor de overwinning. Ook in etappes als die van morgen zal VDB er wel bij zijn maar ergens tussen plek 5 en 15 eindigen.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:30 schreef Felagund het volgende:
Ik ben benieuwd naar de vorm van Evans, mits in vorm kan hij ook punten halen in etappes zoals morgen en in tijdritten. Dat geldt denk ik ook voor Van den Broeck. Ik kan het toch niet meer veranderen, 13:00 was mijn team definitief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |