Vandaag presteerde hij idd uitstekend. Zal hem opnemen en hopelijk kan hij een leuke aanval plaatsen welke hem de overwinning geeft.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:41 schreef Zhero het volgende:
Sowieso wel, heb na vandaag wel spijt dat ik 'm niet in mijn team heb, had zijn vorm toch lager ingeschat. Gezien zijn proloog vandaag zou ik 'm zeker meenemen voor morgen.
Als er 1 dag is waar je Gilbert zeker wél op moet stellen dan is het morgen wel.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:40 schreef JC14 het volgende:
Ik heb Gilbert in mijn teamselectie. Maar twijfel of ik hem morgen opstel.
Wil dat eigenlijk wel doen, maar Gilbert heeft al gezegd dat mensen opzeker niéts van hem hoeven te verwachten.
Gilbert is wel iemand die zoiets niet zomaar zegt, maar zouden jullie hem wel opstellen?
Idd, kunnen goed de boel achter de schermen aan het testen zijn omdat er iets niet lekker loopt. Script dat maar even 1,2,3. Die zijn echt niet zonder reden zo laat.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:26 schreef DeParo het volgende:
Misschien is er een bug, weten jullie veel, bij het EK-poultje werd het gewoon bijna live bijgewerkt dus ik kan me niet voorstellen dat deze poule daar nu zo veel lang over gaat doen.
Ja ok, dat weet ik ook, maar aangezien hijzélf zo énorm twijfelde aan zijn vorm ( vlak voordat de Tour was begonnen nog ) dacht ik dat het wellicht verstandig zou zijn om hem een keertje erbuiten te laten.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als er 1 dag is waar je Gilbert zeker wél op moet stellen dan is het morgen wel.
Das niet slecht van de 2800 subpoules. Zal kijken of mijn renners een steentje bij kunnen dragen. 60 punten was een beetje lame voor de proloogquote:Op zondag 1 juli 2012 01:50 schreef mikerw het volgende:
zo, na een avondje F5'en zijn dan eindelijk toch nog de 1e punten verwerkt. FOK-subpoule op 3e plaats
Altijd na 301 posts.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:24 schreef Yoerr het volgende:
@ Waarom sluit dit topic over 5 posts? #Ik snap het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |