Daar gooi je hoge ogen mee denk na de eerste dag.quote:
Ja Chavanel heb ik, Van Garderen had ik, maar toen liep ik te denken dat dat hele team draait om Evans te laten winnen en dat Van Garderen in dienst van Evans zou moeten koersen. Dus toen heb ik hem eruit gegooid.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:24 schreef Zhero het volgende:
In de vingers gesneden. Wel chill dat je Van Garderen hebt., Chavanel dus
.
Hij heeft waarschijnlijk nog wel de gele trui na deze etappe dus dat zijn weer extra punten.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:17 schreef --3S-- het volgende:
Ik snap echt niks van die puntentelling. Stel ik denk dat Cancellara morgen niet goed gaat rijden. Dan moet ik hem gewoon niet bij m'n 9 renners selecteren toch, ookal heeft ie nu de gele trui?
Tsja, zat ook al te denken....quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we nog de kans krijgen om een team op te stellen voor morgen?
Alleen als je 'm selecteert voor die etappe. Dus met andere woorden: de gele truidrager selecteren is een zekerheidje voor punten (als ie morgenavond geel nog heeft).quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Weet alleen niet precies of je die punten sowieso hebt als je 'm bij je 20 renners hebt staan of dat je die extra punten alleen krijgt als je 'm bij je 9 renners van die etappe hebt staan.
Ah bedankt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 21:05 schreef Zhero het volgende:
Dan kan sowieso al hoor? Gewoon bij etappe-selectie op volgende klikken. Je kunt voor alle etappes al een team opstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |