SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik heb me afgemeld voor de Ekiden Rotterdam (zie OP). Dat betekent dat er weer een plekje vrij is gekomen. Er kan nog geschoven worden binnen het team, dus in principe zijn alle afstanden nog bespreekbaar. Stuur MaleDuck even een pm als je mee wilt doen!
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik ben flink aan het slacken geweest gister
Totaal geen zin en puf om te gaan lopen dus vroeger gaan slapen, en nog verslapen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Voor zondag staat ook regen en drup gepland voor m'n eerste 10km wedstrijd. Maar ik moet zeggen dat ik geen moeite heb met regen. Integendeel, liever dat dan hitte[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goedemorgen![]()
![]()
Mijn excuses dat ik de laatste tijd weinig gereageerd heb op nette prestaties van jullie hier. Maar het was druk op mijn werk, op de avondschool en in mijn sociale leven buiten FoK......
Gisteren mijn laatste presentatie moeten houden voor dit jaar. Dan rest mij nog 1 tentamen voor a.s. maandag en een eindgesprek volgende week woensdag. Daar worden de vorderingen en zo besproken. Dus als ik mijn laatste tentamen volgende week haal, heb ik mijn P gehaald!!!
Ik heb wel jullie vorderingen op Endomondo bijgehouden, dat kost mij iets minder moeite dan elke dag 3 treads bij te lezenMooi om te zien dat iedereen nog aan het lopen is
![]()
![]()
Oeeeeh het is bijnaquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Voor zondag staat ook regen en drup gepland voor m'n eerste 10km wedstrijd. Maar ik moet zeggen dat ik geen moeite heb met regen. Integendeel, liever dat dan hitte![]()
En regen is idd veel beter dan hitte. Stiekem hoop ik op een flinke plensbui vrijdagavond![]()
![]()
Veel succes met solliciteren YUR!
En hopelijk heb je je P stream! We zullen ook voor jou duimen!
Goedemorgen trouwens!![]()
![]()
Yay! Bijna je P!quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:21 schreef streamnl het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Mijn excuses dat ik de laatste tijd weinig gereageerd heb op nette prestaties van jullie hier. Maar het was druk op mijn werk, op de avondschool en in mijn sociale leven buiten FoK......
Gisteren mijn laatste presentatie moeten houden voor dit jaar. Dan rest mij nog 1 tentamen voor a.s. maandag en een eindgesprek volgende week woensdag. Daar worden de vorderingen en zo besproken. Dus als ik mijn laatste tentamen volgende week haal, heb ik mijn P gehaald!!!
Ik heb wel jullie vorderingen op Endomondo bijgehouden, dat kost mij iets minder moeite dan elke dag 3 treads bij te lezenMooi om te zien dat iedereen nog aan het lopen is
Nja, sterker nog, dat tentamen ga je halen. Hoe dan ook
![]()
![]()
![]()
Bedankt, ik ga hem (denk ik) ook halen. Dadelijk eerst sporten (met de loopgroep) en dan de hele middag ouderwets blokken.
Dat is wel prettig dat ik vandaag geen stage meer heb, heb ik meer tijd om voor zoiets.
PS Is er iets wat ik echt moet weten, wat de laatste week hier gebeurd is?
(behalve dat YUR een gesprek heeft vanmiddag?)![]()
Oeh, wat ga je lopen met de loopgroepquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:28 schreef streamnl het volgende:
Bedankt, ik ga hem (denk ik) ook halen. Dadelijk eerst sporten (met de loopgroep) en dan de hele middag ouderwets blokken.
Dat is wel prettig dat ik vandaag geen stage meer heb, heb ik meer tijd om voor zoiets.
(behalve dat YUR een gesprek heeft vanmiddag?)?
En..denk t niet?![]()
![]()
GotC loopt inmiddels ook +10km, Swets is de 500km gepasseerd dit jaar, RD de 800km... Slechts enkele hoogtepuntenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:28 schreef streamnl het volgende:
Bedankt, ik ga hem denk ik ook halen. Dadelijk eerst sporten (met de loopgroep) en dan de hele middag ouderwets blokken.
(behalve dat YUR een gesprek heeft vanmiddag?)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
GotC loopt inmiddels ook +10km, Swets is de 500km gepasseerd dit jaar, RD de 800km... Slechts enkele hoogtepunten
En Swets![]()
![]()
Je vergeet mijn mooie blauwe tapequote:Op woensdag 20 juni 2012 08:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
GotC loopt inmiddels ook +10km, Swets is de 500km gepasseerd dit jaar, RD de 800km... Slechts enkele hoogtepunten.
De Ekiden staat op de tocht
Op het moment 5 deelnemers (xzas, Yuki, DJMO, mosselmossel en ikzelf) , terwijl we er 6 nodig hebben...![]()
Moet soms toch wel lachen om de statistieken van Endomondo: which is a 2.33 m improvement.
Gewoon op de cm nauwkeurig
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Oeh, wat ga je lopen met de loopgroep?
En..denk t niet?
De woensdag ochtend is blank op de lijst die ik heb. Wat ik begreep kijken ze wie er komen (toch een rot tijd voor de meeste) en dan beslissen ze ter plekken wie wat gaat doen.
Dus ik laat me verassenVan GotC wist ik (door endomondo), die had ik al een pm gestuurdquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
GotC loopt inmiddels ook +10km, Swets is de 500km gepasseerd dit jaar, RD de 800km... Slechts enkele hoogtepunten![]()
De wist ik nog niet, bedankt daarvoor.
Inderdaad zeer mooie prestaties!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:28 schreef streamnl het volgende:
Bedankt, ik ga hem denk ik ook halen. Dadelijk eerst sporten (met de loopgroep) en dan de hele middag ouderwets blokken.
(behalve dat YUR een gesprek heeft vanmiddag?)Idd, maar stiekem geloof ik er de ballen van. GPS fuckups enzo.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
De Ekiden staat op de tocht
Op het moment 5 deelnemers (xzas, Yuki, DJMO, mosselmossel en ikzelf) , terwijl we er 6 nodig hebben...![]()
Moet soms toch wel lachen om de statistieken van Endomondo: which is a 2.33 m improvement.
Gewoon op de cm nauwkeurig![]()
Morgen
Heb vanochtend gelopen ipv gisteravond... Ging alleen compleet niet naar m'n zin. Ik denk dat het komt omdat m'n huidige outfit nu toch echt te warm is (temperatuur buiten is ineens heerlijk, maar dus niet voor een lange trainingsbroek). Uiteindelijk was ik dus na iets meer dan 4 km compleet uitgeteld terwijl ik helemaal niet hard gelopen heb (ik dacht nog: oh ik heb zeker onbewust zitten sprinten ofzo, dat m'n tong nu op m'n schoenen hangt), zo'n 9,25 km/uur.
Achja, als het vrijdag maar goed gaat. Hoop dat m'n bestelde hardloopkleding vandaag aankomt en past![]()
![]()
AFHAKERT!quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb me afgemeld voor de Ekiden Rotterdam (zie OP). Dat betekent dat er weer een plekje vrij is gekomen. Er kan nog geschoven worden binnen het team, dus in principe zijn alle afstanden nog bespreekbaar. Stuur MaleDuck even een pm als je mee wilt doen!
.
Maar goed. Het is dus niet zo dat iemand die zich aanmeldt alleen maar de 10km kan lopen. Er kan volaan geschoven worden, dus als je 5km wil lopen, gewoon aanmelden. Dan loopt iemand anders wel een andere afstand. Dat komt helemaal goed. Aanmelden dus!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
GL GL!quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:21 schreef streamnl het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh ja!! Jouw tape is ook mooiquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je vergeet mijn mooie blauwe tape.
alhoewel, we hebben nog geen foto's gezien!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ben richting "the club" om te hobbelen
Tot zo
Haha, dat stuur ik net naar mossel via de PMquote:
Reactie van hem: GOOD LUCK![]()
Good luck good luck?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat iddquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
AFHAKERT!
Maar goed. Het is dus niet zo dat iemand die zich aanmeldt alleen maar de 10km kan lopen. Er kan volaan geschoven worden, dus als je 5km wil lopen, gewoon aanmelden. Dan loopt iemand anders wel een andere afstand. Dat komt helemaal goed. Aanmelden dus!. Als het niet lukt om het team vol te maken en ik voel me een week van tevoren goed genoeg, dan doe ik misschien alsnog wel mee, maar op dit moment vind ik het safer om ervan uit te gaan dat ik niet meega en wil ik iemand anders de kans geven mijn plekje in te nemen
. En áls ik dan zou lopen, reken dan maar op 5 km
.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja!! Jouw tape is ook mooialhoewel, we hebben nog geen foto's gezien!!
Oeoeoeh!!
Als ik ooit ook tape moet (afkloppen) wil ik roze
Hebben ze ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Oeoeoeh!!
Als ik ooit ook tape moet (afkloppen) wil ik rozeAlleen is dat volgens mij met een andere functie oid?
![]()
Had ze nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Oeoeoeh!!
Als ik ooit ook tape moet (afkloppen) wil ik rozeAlleen blauw, oranje en huidkleurig. Het ziet er wel pro uit hè?
![]()
. Oranje leek me geen goed idee nu, huidkleurig is lelijk en blauw past bij m'n schoenen
.
Las op internet wel dat blauw verkoelend zou zijn en roze juist verwarmend.Niet meer actief op Fok!![]()
Zie mijn post hierbovenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Hebben ze ookAlleen is dat volgens mij met een andere functie oid?
.
Heul pro!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had ze nietAlleen blauw, oranje en huidkleurig. Het ziet er wel pro uit hè?
![]()
. Oranje leek me geen goed idee nu, huidkleurig is lelijk en blauw past bij m'n schoenen
.
Las op internet wel dat blauw verkoelend zou zijn en roze juist verwarmend.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Yur, heel veel succes vandaag!
Het lopen vanmorgen ging voor geen meter. Ik werd duizelig en had steken in mijn zij. Volgende keer toch maar weer wat later op de dag lopen.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Balen MaLo... Volgende keer beter
Ja best welquote:. Mijn hart komt ook niet tot rust
. Ik wacht even met douchen tot ik weer bijgekomen ben
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Klinkt idd niet gezond... Rustig aan!quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja best wel. Mijn hart komt ook niet tot rust
Succes Yur!
Ik ga dan maar proberen om vanavond te lopen.
Haha, volgens mij loopt bijna iedereen vanavond. Leuk. Ik ga om 18.00 uur lopen
.
Ik zou gisteravond al lopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:13 schreef Viking84 het volgende:
.
Denk dat ik rond 20:00 ga lopen.
Nee hoor, vanavond vliegen voor de zaak, dus voor mij geen hardlopen tot zaterdagquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:13 schreef Viking84 het volgende:
.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Waar gaat de reis heen? En... gaan de loopschoenen mee?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor, vanavond vliegen voor de zaak, dus voor mij geen hardlopen tot zaterdag
O niet goed gelezen, denk dat ze niet meegaan![]()
![]()
Nuremberg, nee geen schoenen mee, zal ik geen tijd voor hebben, vergaderingen staan gepland tot ruim in de avond en zaterdag heb ik een 'wedstrijd' dus dan maar sparenquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar gaat de reis heen? En... gaan de loopschoenen mee?
Duimen voor YUR en waarom heeft Vik tape?
Je kan ook niet even 3 uur andere sport gaan beoefenen dan volg je het meteen niet meer hahaha.![]()
Waar is nu eigenlijk dat blessure topic voor? Want het wordt nog steeds hier besproken. Of is dat alleen voor ernstige dingen?![]()
Neem een kop groene thee!quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja best wel. Mijn hart komt ook niet tot rust
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Dat heeft DE een keer aangemaakt, omdat het op een gegeven moment even alleen maar over blessures gingquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:21 schreef kwiwi het volgende:
Waar is nu eigenlijk dat blessure topic voor? Want het wordt nog steeds hier besproken. Of is dat alleen voor ernstige dingen?.
Zweetreet?quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:38 schreef VKV het volgende:
Morgen
Heb vanochtend gelopen ipv gisteravond... Ging alleen compleet niet naar m'n zin. Ik denk dat het komt omdat m'n huidige outfit nu toch echt te warm is (temperatuur buiten is ineens heerlijk, maar dus niet voor een lange trainingsbroek). Uiteindelijk was ik dus na iets meer dan 4 km compleet uitgeteld terwijl ik helemaal niet hard gelopen heb (ik dacht nog: oh ik heb zeker onbewust zitten sprinten ofzo, dat m'n tong nu op m'n schoenen hangt), zo'n 9,25 km/uur.
Achja, als het vrijdag maar goed gaat. Hoop dat m'n bestelde hardloopkleding vandaag aankomt en past
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Probeer ikquote:
Hey Sol, jammer dat we geen COH/Battlefield meer spelen, was fun█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik een uurtje later..quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:13 schreef Viking84 het volgende:
.
Fixedquote:![]()
![]()
O dus dat was verder geen serieus topic?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat heeft DE een keer aangemaakt, omdat het op een gegeven moment even alleen maar over blessures ging.
![]()
Game sowieso minder laatste maandenquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Hey Sol, jammer dat we geen COH/Battlefield meer spelen, was funMehquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:23 schreef VKV het volgende:
[..]
Nou nou nou wat is dat nou weer voor taalgebruik zeg.
Sorryyyyyyy maar de vorige OP had die TT.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Eigenwijs doen levert niks opquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Game sowieso minder laatste maanden
[..]
MehWees zuinig op je lichaam
![]()
Magere yoghurt met siroop en gedroogde cranberries.quote:█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:24 schreef CantFazeMe het volgende:
[..].
Sorryyyyyyy maar de vorige OP had die TT.Heb alles wel in de wasmand gegooid
![]()
![]()
Nou ik denk niet dat je dat spul aan een baby moet voerenquote:![]()
Niks mis met brinta stel haters1 bakje kun je een halve dag op teren
![]()
Bedankt voor de tip. Groene thee met citroensmaak gehad. Ik knap opquote:
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik vind brinta echt zo lekker hequote:Op woensdag 20 juni 2012 09:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat je dat spul aan een baby moet voeren![]()
. Met warme melk en een schepje suiker, jum!
Mijn oudste eet ook brinta, niks mis mee... Lekkerquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, mevrouwquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenwijs doen levert niks opWees zuinig op je lichaam
Zoals Gandhiquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind brinta echt zo lekker he. Met warme melk en een schepje suiker, jum!
![]()
![]()
Dat nu ook weer niet, maar op een gegeven moment ging het meer over blessures dan over lopen en ik snap wel dat dat voor de lopers een beetje vervelend is. Vandaar het topic. Maar ik vind dat mensen met een blessure hun verhaal hier ook nog wel kwijt mogen hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O dus dat was verder geen serieus topic?.
Dus vertel, waarom de tape?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat nu ook weer niet, maar op een gegeven moment ging het meer over blessures dan over lopen en ik snap wel dat dat voor de lopers een beetje vervelend is. Vandaar het topic. Maar ik vind dat mensen met een blessure hun verhaal hier ook nog wel kwijt mogen hoor.
![]()
Dat ís ook gewoon überlekker!quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind brinta echt zo lekker he. Met warme melk en een schepje suiker, jum!
Alleen de nasmaak vind ik niet zo, maar dat heb ik met alleen melk ook.![]()
Je kent me te goedquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoor je denken: Vrouwen
En zeggen: Ja mevrouw
Omdat m'n knieschijf vast zit en m'n scheenbeen nog wat geïrriteerd isquote:. Moet hem 5 dagen laten zitten en het zou meteen al beter moeten gaan. Ga het vanavond eens proberen, dus ben benieuwd!
Moet je het proberen of mag je het proberen? Rust is geen optie? Of maakt dat het erger?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat m'n knieschijf vast zit en m'n scheenbeen nog wat geïrriteerd is. Moet hem 5 dagen laten zitten en het zou meteen al beter moeten gaan. Ga het vanavond eens proberen, dus ben benieuwd!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Oke en je mag wel gewoon hardlopen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat m'n knieschijf vast zit en m'n scheenbeen nog wat geïrriteerd is. Moet hem 5 dagen laten zitten en het zou meteen al beter moeten gaan. Ga het vanavond eens proberen, dus ben benieuwd!
Hopelijk helpt het![]()
![]()
Ja, ik mag gewoon hardlopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke en je mag wel gewoon hardlopen?
Hopelijk helpt het. Viel mij ook mee. Zag me al minstens een week op de bank zitten
.
@ CantFazeMe: over rust is niet gesproken. Ze vroeg of ik 'morgen' (vandaag dus) van plan was om weer te gaan lopen en zei dat het meteen beter zou moeten gaan. Ik mocht zelfs gewoon 10 km doen van haar dit weekend, maar dat doe ik toch nog maar even niet. Rustig weer opbouwen
. Het idee van die tape is wel dat je je normale bezigheden gewoon blijft uitvoeren. Er zijn ook genoeg mensen die altijd met tape om lopen
.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik mag gewoon hardlopen. Viel mij ook mee. Zag me al minstens een week op de bank zitten
.
@ CantFazeMe: over rust is niet gesproken. Ze vroeg of ik 'morgen' (vandaag dus) van plan was om weer te gaan lopen en zei dat het meteen beter zou moeten gaan. Het idee van die tape is wel dat je je normale bezigheden gewoon blijft uitvoeren. Er zijn ook genoeg mensen die altijd met tape om lopen.
Succes dan! Ik duim voor je.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Je ziet wel veel mensen sporten met dat soort tape, dus zal vast helemaal goedkomen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik mag gewoon hardlopen. Viel mij ook mee. Zag me al minstens een week op de bank zitten
.
@ CantFazeMe: over rust is niet gesproken. Ze vroeg of ik 'morgen' (vandaag dus) van plan was om weer te gaan lopen en zei dat het meteen beter zou moeten gaan. Het idee van die tape is wel dat je je normale bezigheden gewoon blijft uitvoeren. Er zijn ook genoeg mensen die altijd met tape om lopen.
![]()
Soms heb ik wel eens het idee dat mensen het gewoon uit voorzorg erop doen, zoveel dat er met tape op hun benen rondlopen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je ziet wel veel mensen sporten met dat soort tape, dus zal vast helemaal goedkomen.![]()
Alleen wordt het er vaak zo'n negatieve boel van.. Als iedereen hier straks (weer) elke pijn komt melden. Maar goed, just my opinionquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat nu ook weer niet, maar op een gegeven moment ging het meer over blessures dan over lopen en ik snap wel dat dat voor de lopers een beetje vervelend is. Vandaar het topic. Maar ik vind dat mensen met een blessure hun verhaal hier ook nog wel kwijt mogen hoor.
![]()
![]()
Ik heb het nog nooit gezienquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms heb ik wel eens het idee dat mensen het gewoon uit voorzorg erop doen, zoveel dat er met tape op hun benen rondlopen.. Zal het ook niet uit voorzorg doen, want dan word je ervan afhankelijk, denk ik, lijkt me niet goed (net als compressiekousen: als je eenmaal met die dingen loopt, ben je zonder extra kwetsbaar). Ik zie het gewoon als een tijdelijke oplossing om m'n knie weer in het gareel te krijgen
.
Streamnl is aan het lopen, we kunnen weer peptalken
Kan me ook niet voorstellen dat het goed is om voor de rest van je leven ermee te lopenMaar voor zo'n situatie is het natuurlijk top
. Ben benieuwd hoe het voelt!
![]()
Pijntjes horen bij hardlopen en moet je soms even kwijt/delen met anderenquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen wordt het er vaak zo'n negatieve boel van.. Als iedereen hier straks (weer) elke pijn komt melden. Maar goed, just my opinion. Niemand die niet geblesseerd is en wel naar het blessuretopic gaat: zo, nu ga ik eens die blessure-ellende van anderen doorworstelen
![]()
.
En het zal wel wat meevallen. Ik let er iig op dat ik niet elk pijntje meer uitgebreid uitmeet.
Loop maar eens naar een tennispark, of naar een voetbalveldquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien. Zal het ook niet uit voorzorg doen, want dan word je ervan afhankelijk, denk ik, lijkt me niet goed (net als compressiekousen: als je eenmaal met die dingen loopt, ben je zonder extra kwetsbaar). Ik zie het gewoon als een tijdelijke oplossing om m'n knie weer in het gareel te krijgen
.
Altijd mensen met tape op/om hun benen.
Overigens heb ik uit voorzorg heel lang een brace gedragen - inderdaad niet goed.![]()
Ik zie wel vaak bij prof voetballers ook plakstrippen die de spieren op hun plek houden. Maf is dat als je zo'n strip in de nek ziet bijvoorbeeld.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Waarom dan? Ook n.a.v. een eerdere blessure?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Loop maar eens naar een tennispark, of naar een voetbalveldAltijd mensen met tape op/om hun benen.
Overigens heb ik uit voorzorg heel lang een brace gedragen - inderdaad niet goed.Niet meer actief op Fok!![]()
Vriendin van mij heeft vaak haar hele schouder plus een deel van haar nek ingetapet (omdat ze zo stronteigenwijs is te gaan waterpoloën terwijl dat van de dokter eigenlijk allang niet meer mag). Ziet er ook best vreemd uit![]()
![]()
Kan ik me voorstellen. Maar wat net gezegd is, dalijk wordt je er echt afhankelijk van....quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:50 schreef VKV het volgende:
Vriendin van mij heeft vaak haar hele schouder plus een deel van haar nek ingetapet (omdat ze zo stronteigenwijs is te gaan waterpoloën terwijl dat van de dokter eigenlijk allang niet meer mag). Ziet er ook best vreemd uit
waterpolo
![]()
Vanwege m'n ziekte, ik ging vaak 3x of meer door m'n enkel bij een volleybaltraining/wedstrijd, en dat 5x per week. Maar in plaats van te zorgen dat m'n enkels sterker werden is me toen een brace voorgeschreven, uiteindelijk ging ik in het dagelijks leven ook steeds vaker door m'n enkel omdat ie niks meer kon hebben. Dus dat soort oplossingen uit voorzorg gebruiken is alleen maar handig als er verder écht niks aan te doen is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom dan? Ook n.a.v. een eerdere blessure?
Maar je ziet toch nog vaak mensen die standaard een brace om hebben, of tape gebruiken.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanwege m'n ziekte, ik ging vaak 3x of meer door m'n enkel bij een volleybaltraining/wedstrijd, en dat 5x per week. Maar in plaats van te zorgen dat m'n enkels sterker werden is me toen een brace voorgeschreven, uiteindelijk ging ik in het dagelijks leven ook steeds vaker door m'n enkel omdat ie niks meer kon hebben. Dus dat soort oplossingen uit voorzorg gebruiken is alleen maar handig als er verder écht niks aan te doen is.
Maar je ziet toch nog vaak mensen die standaard een brace om hebben, of tape gebruiken.volleybal
Een brace uit voorzorgDat is dus echt niet goed. Tape voor een paar dagen, top, maar voor altijd/brace continu..
![]()
Iedereen raadde me ook altijd aan om een kniebrace te halen. Ja, ammenooitniet. Dan heb ik helemaal geen knie meer over!![]()
Jaquote:Mis dat heel erg
Maar ben veel te fanatiek dus moet er gewoon niet eens meer aan beginnen. Met hardlopen heb ik dat niet, er is geen team afhankelijk van m'n prestaties
![]()
![]()
Dan kan je meeleven en zulks. Ik was een tijdje erg geinteresseerd in de bilspieren van RD.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen wordt het er vaak zo'n negatieve boel van.. Als iedereen hier straks (weer) elke pijn komt melden. Maar goed, just my opinion
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Beachvolleyen dan. Zachtere ondergrondquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaMis dat heel erg
Maar ben veel te fanatiek dus moet er gewoon niet eens meer aan beginnen. Met hardlopen heb ik dat niet, er is geen team afhankelijk van m'n prestaties
Nu niet meer?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan kan je meeleven en zulks. Ik was een tijdje erg geinteresseerd in de bilspieren van RD.![]()
Nee, ze zijn weer beter.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
ZOMBIES
op mn telefoonInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik heb ook door schade en schande geleerd om niet afhankelijk te zijn van een brace. Heb mijn kruisbanden ingescheurd met korfbal en heb toen een tijd lang met brace gespeeld, maar op een gegeven moment ging ik er met brace ook doorheen en sindsdien ben ik mijn spieren gaan trainen en speel ik alweer jaren zonder brace. Dus wat mij betreft kan de brace best een tijdelijk hulpmiddel zijn, maar nooit definitiefquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:57 schreef GotC het volgende:
Een brace uit voorzorgDat is dus echt niet goed. Tape voor een paar dagen, top, maar voor altijd/brace continu..
![]()
Iedereen raadde me ook altijd aan om een kniebrace te halen. Ja, ammenooitniet. Dan heb ik helemaal geen knie meer over!
Met al die hobbeltjes in het zand zekerquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Beachvolleyen dan. Zachtere ondergrondIk ga er wel naast hardlopen of liggen zonnen
![]()
![]()
Ah zo. Ja, oefeningen lijken me de beste oplossingquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanwege m'n ziekte, ik ging vaak 3x of meer door m'n enkel bij een volleybaltraining/wedstrijd, en dat 5x per week. Maar in plaats van te zorgen dat m'n enkels sterker werden is me toen een brace voorgeschreven, uiteindelijk ging ik in het dagelijks leven ook steeds vaker door m'n enkel omdat ie niks meer kon hebben. Dus dat soort oplossingen uit voorzorg gebruiken is alleen maar handig als er verder écht niks aan te doen is.
Maar je ziet toch nog vaak mensen die standaard een brace om hebben, of tape gebruiken..
Hmm... Dit schijnt nieuw licht op de zaakquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan kan je meeleven en zulks. Ik was een tijdje erg geinteresseerd in de bilspieren van RD.![]()
![]()
Maar wel een onzekere ondergrond omdat het te los is, zeker als je al een kwetsuur of blessure hebt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Beachvolleyen dan. Zachtere ondergrond| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah zo. Ja, oefeningen lijken me de beste oplossing.
Heb een Wii Fit
![]()
![]()
Daar stond eerst iets andersquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm... Dit schijnt nieuw licht op de zaak.
ik las hier iets over billenen sindsdien ben ik afgeleid
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Is ze al. Ze heeft een aantal jaar geleden een nekwervel gebroken waar de dokters te laat achter kwamen. Dat is toen verkeerd gegroeid etc etc. Ze is gewoon doorgegaan met sporten, denk dat ze al minstens vier jaar met die blessure zit. Ik heb het een hele tijd tegen haar gezegd van "neem nou even rust, de sport loopt echt niet weg" maar dan komt ze met dingen als "als ik nu rust neem kan ik nooit meer zwemmen" of gewoon "nee"quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:53 schreef Niara het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar wat net gezegd is, dalijk wordt je er echt afhankelijk van....
waterpolo
Zelfs in de zomervakantie gaat ze door met trainen enzo. Nu kan ze dus al niet meer meespelen/zwemmen met wedstrijden en heeft ze ervoor moeten kiezen om keeper te worden. Ben benieuwd wanneer het echt einde verhaal is...
![]()
![]()
het was een ninjaquote:
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Rot. Maar het is dan ook heul moeilijk om te stoppen met iets wat je zo graag doetquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:04 schreef VKV het volgende:
[..]
Is ze al. Ze heeft een aantal jaar geleden een nekwervel gebroken waar de dokters te laat achter kwamen. Dat is toen verkeerd gegroeid etc etc. Ze is gewoon doorgegaan met sporten, denk dat ze al minstens vier jaar met die blessure zit. Ik heb het een hele tijd tegen haar gezegd van "neem nou even rust, de sport loopt echt niet weg" maar dan komt ze met dingen als "als ik nu rust neem kan ik nooit meer zwemmen" of gewoon "nee"Zelfs in de zomervakantie gaat ze door met trainen enzo. Nu kan ze dus al niet meer meespelen/zwemmen met wedstrijden en heeft ze ervoor moeten kiezen om keeper te worden. Ben benieuwd wanneer het echt einde verhaal is...
.
Dat valt wel mee hoor. Als je gewoon goed springt, kom je altijd op de zelfde manier neer. Tenzij er zooi op het veld ligt, maar dat is meestal niet het geval.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Maar wel een onzekere ondergrond omdat het te los is, zeker als je al een kwetsuur of blessure hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ga het ook een keertje doen, voor de lol. Maar niet midden in de stad. Zie al helemaal voor me hoe ik gillend door rood ren op een kruispunt: zombies, they're coming!quote:![]()
.
Sowieso moet je zoiets op een verlaten landweggetje in het donker doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga het ook een keertje doen, voor de lol. Maar niet midden in de stad. Zie al helemaal voor me hoe ik gillend door rood ren op een kruispunt: zombies, they're coming!![]()
.
![]()
Zou wel een actie wezenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga het ook een keertje doen, voor de lol. Maar niet midden in de stad. Zie al helemaal voor me hoe ik gillend door rood ren op een kruispunt: zombies, they're coming!![]()
.
Maar je loopt nuquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je ziet toch nog vaak mensen die standaard een brace om hebben, of tape gebruiken.blij blij blij
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wow, ik kan me wel voorstellen dat je iets heel graag doet, maar om je eigen lichaam er voor af te beulen... Ik heb ook zo'n 9 jaar gespeeld, en begon dat ook wel in m'n schouder te voelen. Uiteindelijk gestopt omdat het teveel werd met school, plus geen leuk team meer. Stiekem wil ik het wel weer oppakken als er een team in de buurt is...quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:04 schreef VKV het volgende:
[..]
Is ze al. Ze heeft een aantal jaar geleden een nekwervel gebroken waar de dokters te laat achter kwamen. Dat is toen verkeerd gegroeid etc etc. Ze is gewoon doorgegaan met sporten, denk dat ze al minstens vier jaar met die blessure zit. Ik heb het een hele tijd tegen haar gezegd van "neem nou even rust, de sport loopt echt niet weg" maar dan komt ze met dingen als "als ik nu rust neem kan ik nooit meer zwemmen" of gewoon "nee"Zelfs in de zomervakantie gaat ze door met trainen enzo. Nu kan ze dus al niet meer meespelen/zwemmen met wedstrijden en heeft ze ervoor moeten kiezen om keeper te worden. Ben benieuwd wanneer het echt einde verhaal is...
Wel blij dat je hardlopen echt zelf kan doen. Zelf je tempo en afstanden kiezen, aantal keren per week dat je op pad bent. I love it!![]()
En zombies!Ik wil ook!
![]()
Pffffff ging voor geen meter, had gewoon moeite om m'n benen op te tillen![]()
Moet ook eerlijk zeggen dat ik 4 nachten heel weining geslapen heb, dat zal ook niet meewerken.
Heb er dus maar wat wandel momentjes door gegooid.
Nog wel apart, werd voor m'n neus een ekster aangevallen door een roofvogel, wat zijn die beesten eng groot! heb ze nog nooit van zo dichtbij gezien.![]()
Nou inderdaad, en als ik 5km loop zal ik de arts even bellen die me jaren geleden verteld heeft dat ik maar moest stoppen met sportenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Maar je loopt nublij blij blij
.
De faalhaas
![]()
![]()
Je doet het wel! Tenminste niet afgehaakt!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:11 schreef Shravani het volgende:
Moet ook eerlijk zeggen dat ik 4 nachten heel weining geslapen heb, dat zal ook niet meewerken.
Nog wel apart, werd voor m'n neus een ekster aangevallen door een roofvogel, wat zijn die beesten eng groot! heb ze nog nooit van zo dichtbij gezien.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Maar toch weer een stuk gelopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:11 schreef Shravani het volgende:
Nog wel apart, werd voor m'n neus een ekster aangevallen door een roofvogel, wat zijn die beesten eng groot! heb ze nog nooit van zo dichtbij gezien.En maar goed dat ze jou niet aanvielen
![]()
![]()
Ik denk dat ik daardoor wel bleef rennen haha, moest ineens denken aan een stukje dat hier laatst gepost werd, over buizerds die hardlopers aanvielenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar toch weer een stuk gelopenEn maar goed dat ze jou niet aanvielen
![]()
![]()
Ja ik kon het me eerst nog wel voorstellen toen de blessure nog niet zo'n groot effect had op de zwemprestaties maar het wordt steeds erger. Maargoed ik heb de hoop al opgegeven haar ooit te overtuigen om rust te nemen, ze is volwassen en het is haar eigen verantwoordelijkheid. Bovendien mogen haar ouders ook wel een keer ingrijpen, die lijkt het allemaal niet echt te interesseren naar mijn idee.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:11 schreef Niara het volgende:
[..]
Wow, ik kan me wel voorstellen dat je iets heel graag doet, maar om je eigen lichaam er voor af te beulen... Ik heb ook zo'n 9 jaar gespeeld, en begon dat ook wel in m'n schouder te voelen. Uiteindelijk gestopt omdat het teveel werd met school, plus geen leuk team meer. Stiekem wil ik het wel weer oppakken als er een team in de buurt is...
Wel blij dat je hardlopen echt zelf kan doen. Zelf je tempo en afstanden kiezen, aantal keren per week dat je op pad bent. I love it!![]()
En zombies!Ik wil ook!
Ik ben zelf ook overgestapt naar een ander team omdat bij m'n oude vereniging geen trainer langs de kant stond en het niveau sowieso best belabberd was. Nu moet ik verder reizen maar heb het er zeker voor over![]()
![]()
Als we bij jou een keer een uitzonderlijke piek in snelheid in een grafiekje zien dan weten we wat er gebeurd isquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:13 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daardoor wel bleef rennen haha, moest ineens denken aan een stukje dat hier laatst gepost werd, over buizerds die hardlopers aanvielen![]()
![]()
Hoe langer ze ermee doorgaat, hoe groter de kans dat het echt chronisch wordt. Als het dat nit al isquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:14 schreef VKV het volgende:
[..]
Ja ik kon het me eerst nog wel voorstellen toen de blessure nog niet zo'n groot effect had op de zwemprestaties maar het wordt steeds erger. Maargoed ik heb de hoop al opgegeven haar ooit te overtuigen om rust te nemen, ze is volwassen en het is haar eigen verantwoordelijkheid. Bovendien mogen haar ouders ook wel een keer ingrijpen, die lijkt het allemaal niet echt te interesseren naar mijn idee.
Ik ben zelf ook overgestapt naar een ander team omdat bij m'n oude vereniging geen trainer langs de kant stond en het niveau sowieso best belabberd was. Nu moet ik verder reizen maar heb het er zeker voor over. Ik zit liever een paar dagen/weken stil, hoe moeilijk dat ook is, dan een paar maanden/jaren
.
Hier ben ik het volledig mee eens. Desnoods keten je haar ergens aan vast ofzoquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe langer ze ermee doorgaat, hoe groter de kans dat het echt chronisch wordt. Als het dat nit al is. Ik zit liever een paar dagen/weken stil, hoe moeilijk dat ook is, dan een paar maanden/jaren
.
![]()
![]()
Oh ja het is al chronisch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe langer ze ermee doorgaat, hoe groter de kans dat het echt chronisch wordt. Als het dat nit al is. Ik zit liever een paar dagen/weken stil, hoe moeilijk dat ook is, dan een paar maanden/jaren
.
Ik heb zelf nooit moeite met rust nemen eigenlijk (luie inborst).
![]()
Denk dat het mij wel helpt om mezelf bijv een week rust op te leggen. Valt het allemaal mee: dan begin ik eerder weer, maar toen ik scheenbeenklachten had zat ik mezelf elke dag op te fokken omdat ik nog last had. Zo ging de week wel érg langzaam voorbijquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:19 schreef VKV het volgende:
[..]
Oh ja het is al chronisch.
Ik heb zelf nooit moeite met rust nemen eigenlijk (luie inborst).
.
Tja, eigenwijze mensen.... daar doe je weinig aan.![]()
Binnenkort verhuizen, dus ik hoop op een loopgroep en/of een waterpolovereniging. Maar bleh, vinden van een appartement valt tegen.
En roofvogels, wow. Loop je echt in the middle of no where?![]()
En toch is het met teamsport wel iets anders, je kan dan niet bij elk pijntje zeggen dat je week rust neemt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
![]()
Nope, poldergebied randje Amsterdam .quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:23 schreef Niara het volgende:
Tja, eigenwijze mensen.... daar doe je weinig aan.![]()
Binnenkort verhuizen, dus ik hoop op een loopgroep en/of een waterpolovereniging. Maar bleh, vinden van een appartement valt tegen.
En roofvogels, wow. Loop je echt in the middle of no where?![]()
Niice! Het enige wildlife dat ik hier af en toe zie is een eekhoorntjequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:24 schreef Shravani het volgende:
[..]
Nope, poldergebied randje Amsterdam .
Natuur![]()
Lijkt me wel gaaf om ooit eens door een echt natuurgebied te lopen.![]()
True. Lastig. Ik vind het al lastig genoeg om een wedstrijd te laten schieten, terwijl ik daar niemand mee benadeel, maar dat doe je in een team wel natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En toch is het met teamsport wel iets anders, je kan dan niet bij elk pijntje zeggen dat je week rust neemt.Niet meer actief op Fok!![]()
Safari in Afrikaquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:26 schreef Niara het volgende:
[..]
Niice! Het enige wildlife dat ik hier af en toe zie is een eekhoorntje
Natuur![]()
Lijkt me wel gaaf om ooit eens door een echt natuurgebied te lopen.. Met leeuwen en olifanten achter je aan
.
Oh, ik dacht dat er een nieuweling was, maar je hebt een nieuw plaatje.
Jep.. het is vaak alles of niks en doordat je vaak 1/2x per week traint zal een echt herstel er nooit inzitten. Een groot voordeel is wel dat door de vele trainingen je vanzelf hard wordt en niet zo snel "pijntjes" op loopt. Hooguit echt zwaar geblesseerd en dan is de reden om rust te houden wel legitiemquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En toch is het met teamsport wel iets anders, je kan dan niet bij elk pijntje zeggen dat je week rust neemt.![]()
![]()
Maken jullie je wel eens 'zorgen' voor later? Dat je gewrichten zo sneller slijten en je op je ouwe dag als een kreupele door het leven moet? Ik moet zeggen dat ik daar weleens aan denk, onzin?![]()
Moet inderdaad zeggen dat ze zichzelf met het keeper worden wel een bepaalde verantwoordelijkheid heeft opgelegd om aanwezig te zijn, omdat niemand keeper wil zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En toch is het met teamsport wel iets anders, je kan dan niet bij elk pijntje zeggen dat je week rust neemt.![]()
![]()
Dat wil ik ook nog wel een keer doen als ik langer kan lopen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:26 schreef Niara het volgende:
[..]
Natuur![]()
Lijkt me wel gaaf om ooit eens door een echt natuurgebied te lopen.
Heb trouwens een heel fleurig rek met wasgoed aan m'n balkon deur hangen, alleen maar sportkleren van mij een zoonlief![]()
![]()
Ik denk/hoop juist dat ik een krasse oma word door het hardlopen/krachttrainingquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:26 schreef perezoso het volgende:
Maken jullie je wel eens 'zorgen' voor later? Dat je gewrichten zo sneller slijten en je op je ouwe dag als een kreupele door het leven moet? Ik moet zeggen dat ik daar weleens aan denk, onzin?.
Dan kunnen we altijd nog dit doen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:26 schreef perezoso het volgende:
Maken jullie je wel eens 'zorgen' voor later? Dat je gewrichten zo sneller slijten en je op je ouwe dag als een kreupele door het leven moet? Ik moet zeggen dat ik daar weleens aan denk, onzin?![]()
![]()
Hoe bedoel je dat? Dat je daarom juist wel of niet zou gaan sporten?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:26 schreef perezoso het volgende:
Ik heb sinds juni vorig jaar ook steeds gekke klachten wat maar niet wil weggaan. Het stoort mij enorm aangezien voor school ook ontzettend veel moeite moest doen en beperkt mijn functioneren, kan rust nemen wat ik wil maar net afgestudeerd zijn en zulke zware klachten is gewoon uberkut! Ik wil mijn werk kunnen doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:14 schreef VKV het volgende:
[..]
Ja ik kon het me eerst nog wel voorstellen toen de blessure nog niet zo'n groot effect had op de zwemprestaties maar het wordt steeds erger. Maargoed ik heb de hoop al opgegeven haar ooit te overtuigen om rust te nemen, ze is volwassen en het is haar eigen verantwoordelijkheid. Bovendien mogen haar ouders ook wel een keer ingrijpen, die lijkt het allemaal niet echt te interesseren naar mijn idee.
Ik ben zelf ook overgestapt naar een ander team omdat bij m'n oude vereniging geen trainer langs de kant stond en het niveau sowieso best belabberd was. Nu moet ik verder reizen maar heb het er zeker voor over
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
@Kiwi Nee juist niet te extreem sporten, wandelen zou gezonder zijn voor je gewrichten b.v., minder slijtage, minder heftige wrijving.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan kunnen we altijd nog dit doen!
[ afbeelding ]Nou nee niet dat ik dan nog wil sporten maar soepel lopen op je ouwe dag zou wel fijn zijn.
![]()
![]()
Begrijp ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:29 schreef perezoso het volgende:
[..]Nou nee niet dat ik dan nog wil sporten maar soepel lopen op je ouwe dag zou wel fijn zijn.
Tja als je goed naar je lichaam blijft luisteren en er gebeuren geen gekke/vervelende dingen dan verwacht ik geen problemen. En zo moet naar mijn mening iedereen denken![]()
![]()
Wel al naar de fysio enzo geweest?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:29 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik heb sinds juni vorig jaar ook steeds gekke klachten wat maar niet wil weggaan. Het stoort mij enorm aangezien voor school ook ontzettend veel moeite moest doen en beperkt mijn functioneren, kan rust nemen wat ik wil maar net afgestudeerd zijn en zulke zware klachten is gewoon uberkut! Ik wil mijn werk kunnen doen
En ja, ik hoop soepel te zijn als ik oud ben! Hier loopt een man van 70 nog marathons, dus het kan wel degelijk!
Het kiezen van een nieuwe usericon is kut![]()
Ja. Helpt niets..quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:30 schreef Niara het volgende:
[..]
Wel al naar de fysio enzo geweest?
En ja, ik hoop soepel te zijn als ik oud ben! Hier loopt een man van 70 nog marathons, dus het kan wel degelijk!
Het kiezen van een nieuwe usericon is kut
https://www.zombiesrungame.com/
Dit is de game toch?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ah op die manier. Nee daar denk ik bewust niet over na, want dan zou ik ook allemaal andere dingen gaan laten. Ik doe wat ik nu nog kan, en leuk vind, en wat er later gebeurt zie ik dan wel.. Is toch niet te voorspellen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:29 schreef perezoso het volgende:
[..]
@Kiwi Nee juist niet te extreem sporten, wandelen zou gezonder zijn voor je gewrichten b.v., minder slijtage, minder heftige wrijving.![]()
Maar je kan niet echt luisteren naar je gewrichten (kraakbeen en dergelijke), op een dag zijn ze versleten en ze slijten sneller als je veel sport, net zoals onderdelen van een auto.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Begrijp ik
Tja als je goed naar je lichaam blijft luisteren en er gebeuren geen gekke/vervelende dingen dan verwacht ik geen problemen. En zo moet naar mijn mening iedereen denken![]()
Huisje, boompje, beestje?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah op die manier. Nee daar denk ik bewust niet over na, want dan zou ik ook allemaal andere dingen gaan laten. Ik doe wat ik nu nog kan, en leuk vind, en wat er later gebeurt zie ik dan wel.. Is toch niet te voorspellen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
@CantFazeMe: bah zeg, lijkt me echt een verschrikkelijke situatie. Iig sterkte ermee! En ja, dat is de game!
Om kraakbeen te versterken kun je nog altijd silicium drinken, maar eerlijk gezegd begin ik niet aan zulk soort dingen tenzij de dokter het voorschrijft.![]()
Waarschijnlijk gevolg van stress? Dat je lichaam helemaal moet wennen aan het klaar zijn met studeren?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:29 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik heb sinds juni vorig jaar ook steeds gekke klachten wat maar niet wil weggaan. Het stoort mij enorm aangezien voor school ook ontzettend veel moeite moest doen en beperkt mijn functioneren, kan rust nemen wat ik wil maar net afgestudeerd zijn en zulke zware klachten is gewoon uberkut! Ik wil mijn werk kunnen doen
Familielid van mij had ook allerlei rare klachten wat uiteindelijk het gevolg bleek te zijn van stressen voor de laatste belangrijke toetsen van zijn opleiding, waardoor hij met een te hoge bloeddruk zat.
Maar het kan natuurlijk ook door iets anders komen... Misschien bezoekje aan dokter/fysio idd![]()
![]()
Tuurlijk, maar daar echt meezitten doe ik niet. Er is dan vast wel iets anders wat ik kan gaan doen.. Zie het als dat na je 35ste voetballen niet meer verstandig is en je de switch maakt naar tennis/hardlopen/fietsen. Ergens tussen 50/60 zal je vast wel weer een switch maken van sport etcquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:34 schreef perezoso het volgende:
[..]
Maar je kan niet echt luisteren naar je gewrichten (kraakbeen en dergelijke), op een dag zijn ze versleten en ze slijten sneller als je veel sport, net zoals onderdelen van een auto.![]()
Wat wel zo is.. ik wil geen kasplantje worden.![]()
![]()
Ach, erger dan wat ik al heb kan toch zowat niet. Ja, rolstoelquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:26 schreef perezoso het volgende:
Maken jullie je wel eens 'zorgen' voor later? Dat je gewrichten zo sneller slijten en je op je ouwe dag als een kreupele door het leven moet? Ik moet zeggen dat ik daar weleens aan denk, onzin?
Check posthistorie maarquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:36 schreef VKV het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gevolg van stress? Dat je lichaam helemaal moet wennen aan het klaar zijn met studeren?
Familielid van mij had ook allerlei rare klachten wat uiteindelijk het gevolg bleek te zijn van stressen voor de laatste belangrijke toetsen van zijn opleiding, waardoor hij met een te hoge bloeddruk zat.
Maar het kan natuurlijk ook door iets anders komen... Misschien bezoekje aan dokter/fysio idd. Deel ook stress, weet ik vrij zeker. Evenals spanningsklachten.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik weet niet wat je mankeert.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, erger dan wat ik al heb kan toch zowat niet. Ja, rolstoel
Ik ga zo weer een lekker stukje joggen, trouwens mijn pa heeft nooit gesport en loopt nu ook ontzettend slecht, dus ja dat zegt ook niet alles en als het iets zou zeggen dan zou ik juist nu lekker moeten sporten en genieten zolang het nog kan.![]()
![]()
Ik word gewoon net zoals m'n vader. 3x per week lopen, geregeld 10km wedstrjden, af en toe een HM..
Sowieso ben ik nog aan het sporten, moet.![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/63542213quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:26 schreef Niara het volgende:
[..]
Natuur![]()
Lijkt me wel gaaf om ooit eens door een echt natuurgebied te lopen.
;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
En nu back ontopic. Vandaag rustdag! Morgen zweten en wandelen.
Wie gaat er vandaag er hard tegenaan?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
ik dus, met zombies voor missie 1... ben benieuwdquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie gaat er vandaag er hard tegenaan?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik vanavond, Evy staat al klaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie gaat er vandaag er hard tegenaan?![]()
![]()
Zoiets heb ik ook in gedachte, lekker zo in beweging blijven en niet 20 marathons in een jaar gaan lopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:45 schreef GotC het volgende:
Ik word gewoon net zoals m'n vader. 3x per week lopen, geregeld 10km wedstrjden, af en toe een HM..
Sowieso ben ik nog aan het sporten, moet.
voor de zombies gebruikers. Wat is handig qua muziek?
Playlist van een uur?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Lekker gelopen met het clubje....
http://www.endomondo.com/workouts/65160794
Ik moet wel zeggen dat ik het gemiddelde leeftijd naar beneden bracht met mijn aanwezigheid![]()
![]()
Maar ik zou tekenen als ik dezelfde conditie heb als hun wanneer ik zo oud ben. Er zaten een aantal van rond de 60 bij!!! Maar het gros was 40+
(Had ik eigenlijk wel kunnen weten, aangezien het op woensdag ochtend om 0900 uur is)
Dus.......... MD, Gup, Lola,Sexy,DJMO en Niara...... Kan je nagaan hoe hun reageerde toen er stemmen uit mijn broek kwam......![]()
![]()
![]()
Bedankt daarvoor, ik heb me ziek gelachen.![]()
Vanavond les 1 Evyquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie gaat er vandaag er hard tegenaan?
Mooi gebied Jumparound! Geen idee over die zombies eigenlijk.
Oww Stream, helemaal vergeten dat je met een loopgroep ging. Hopelijk vonden ze het niet al te storend!
[ Bericht 0% gewijzigd door Niara op 20-06-2012 10:59:05 ]![]()
coolquote:Veel plezier
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik ga vandaag toch maar wel meedoen met m'n loopgroepquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie gaat er vandaag er hard tegenaan?. Iom m'n trainer ga ik gewoon rustig meedoen met de fartlek, gewoon ontspannen
![]()
![]()
Zal te licht wezen, maar beter rustig beginnen dan weer een terugvalquote:10de keer les 1 sinds paar jaar, maar ach.quote:
Spannendquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga vandaag toch maar wel meedoen met m'n loopgroep. Iom m'n trainer ga ik gewoon rustig meedoen met de fartlek, gewoon ontspannen
.
Moet nog steeds lachen als ik denk aan wat je tegen YUR riep tijdens het laatste stuk van de Ladies Run.
Veel succes! Als je endomondo aanzet kunnen we je aanmoedigen! Misschien helpt het!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal te licht wezen, maar beter rustig beginnen dan weer een terugval
[..]
10de keer les 1 sinds paar jaar, maar ach.![]()
![]()
Ik ook als ik eraan terugdenkquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spannend.
Moet nog steeds lachen als ik denk aan wat je tegen YUR riep tijdens het laatste stuk van de Ladies Run.
![]()
Hij had ook een foto gemaakt op het moment dat ik het zei. Ik kijk echt WOEST![]()
![]()
![]()
Hahaha, ik denk wel dat ik het de volgende keer (morgenavond) de audio uit zet wanneer ik met hun loop. Ik vind het prachtig maar je bent met een groep. Dus er zullen waarschijnlijk ook bij zijn die dat niet waarderen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:52 schreef Niara het volgende:
Mooi gebied Jumparoudnd! Geen idee over die zombies eigenlijk.
Oww Stream, helemaal vergeten dat je met een loopgroep ging. Hopelijk vonden ze het niet al te storend!![]()
![]()
Dat had ik van de week ook, nu heb ik toevallig een dag extra overgeslagen en loop ik 'gelijk' met de rest merk ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:57 schreef Sarabi het volgende:
Waarom heb ik altijd het gevoel dat iedereen gaat lopen wanneer ik een rustdag heb...ik wil ook!![]()
![]()
Had ik ook steeds. Maar vandaag nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:57 schreef Sarabi het volgende:
Waarom heb ik altijd het gevoel dat iedereen gaat lopen wanneer ik een rustdag heb...ik wil ook!.
Omdat die mensen daarover wel posten, en niet de mensen die een rustdag hebben daarover postenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:57 schreef Sarabi het volgende:
Waarom heb ik altijd het gevoel dat iedereen gaat lopen wanneer ik een rustdag heb...ik wil ook!
Ik mag vrijdag pas weer![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:50 schreef streamnl het volgende:
Lekker gelopen met het clubje....
http://www.endomondo.com/workouts/65160794
Ik moet wel zeggen dat ik het gemiddelde leeftijd naar beneden bracht met mijn aanwezigheid![]()
![]()
Maar ik zou tekenen als ik dezelfde conditie heb als hun wanneer ik zo oud ben. Er zaten een aantal van rond de 60 bij!!! Maar het gros was 40+
(Had ik eigenlijk wel kunnen weten, aangezien het op woensdag ochtend om 0900 uur is)
Dus.......... MD, Gup, Lola,Sexy,DJMO en Niara...... Kan je nagaan hoe hun reageerde toen er stemmen uit mijn broek kwam......![]()
![]()
![]()
Bedankt daarvoor, ik heb me ziek gelachen.Heerlijk, goed om te horen
Ik ga denk ik een stukje wielrennen lees uitfietsen & intervalquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie gaat er vandaag er hard tegenaan?![]()
![]()
Ik zet het ook altijd uit als ik met anderen loop, zowel de peptalk als de audiocoach. Het tempo heb je meestal toch niet zelf in de hand, dus dan is het alleen maar storend om het te horen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:57 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk wel dat ik het de volgende keer (morgenavond) de audio uit zet wanneer ik met hun loop. Ik vind het prachtig maar je bent met een groep. Dus er zullen waarschijnlijk ook bij zijn die dat niet waarderen.![]()
Precies. Zodoende leert menquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:00 schreef Niara het volgende:
[..]
Ik zet het ook altijd uit als ik met anderen loop, zowel de peptalk als de audiocoach. Het tempo heb je meestal toch niet zelf in de hand, dus dan is het alleen maar storend om het te horen.![]()
![]()
Maar als je kunt praten, kun je ook harderquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:05 schreef GotC het volgende:
Ik neem alleen m'n Garmin mee met de loopgroepBen toch continu aan het praten met iedereen
![]()
Als je nog kunt praten is dat het ideale looptempo toch?
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:05 schreef GotC het volgende:
Ik neem alleen m'n Garmin mee met de loopgroepBen toch continu aan het praten met iedereen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar als je kunt praten, kun je ook harder![]()
Hardlopen = praatlopen.
Bah, ik heb weer last van m'n arm. Dit weekend schoot het in m'n rug, gisteravond begon ik last van m'n arm te krijgen (en toen ik naar huis ging was het direct weg) en nu voel ik het weer. Maar even een mailtje gestuurd dat ze even naar mijn werkplek moeten kijken, want dit voelt niet tof.
Fuuuu crasht m'n laptop terwijl ik m'n wordbestand nog niet opgeslagen had!![]()
Op m'n stage staat hij al op automatische back-up, hier nú ook![]()
![]()
Hallo mejuffrouw Honselaar.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
In principe welquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kan ook wel wat harder, maar het gaat in mijn groep om het volhouden v/d training van 90 minDat betekent dat bv de 13 km van afgelopen zaterdag op +- 7:45 min/km wordt gelopen
Voelt enorm langzaam!
![]()
De ene keer wel en de andere keer niet natuurlijk. Ligt echt totaal aan de omstandigheden en doelen...quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
True, maar het is voor beginners (en eigenwijze meer gevorderden zoals ondergetekendequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De ene keer wel en de andere keer niet natuurlijk. Ligt echt totaal aan de omstandigheden en doelen...) wel goed om te weten dat het geen efficiënte manier van trainen is om elke keer zo snel mogelijk van A naar B te komen
. Wel cool om te zien dat dat besef steeds meer doordringt en dat mensen ook echt bezig zijn met bewust langzamer lopen
.
Hier heb ik het toevallig vandaag over gehad met hun.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hun antwoord was dit:
Met het trainen/lopen moet je kunnen blijven praten. Zodoende bouw je conditie op. Met wedstrijden daarentegen niet. Als je daar op het einde kan praten, had je eerder moeten beginnen met je eindsprint![]()
![]()
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'n Zalando-bestelling is binnen
Alles past!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:21 schreef VKV het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alles past!!![]()
![]()
![]()
![]()
PICS!!!!![]()
Dit dusquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:21 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hier heb ik het toevallig vandaag over gehad met hun.
Hun antwoord was dit:
Met het trainen/lopen moet je kunnen blijven praten. Zodoende bouw je conditie op. Met wedstrijden daarentegen niet. Als je daar op het einde kan praten, had je eerder moeten beginnen met je eindsprint.
Heb al met Yur besproken hoe ik m'n wedstrijd vrijdag ga lopen![]()
![]()
Alles past!!![]()
!
Foto's!![]()
Wijfquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:21 schreef VKV het volgende:
Alles past!!
Ja doei.![]()
Vrijdag??? * streamnl gaat even in de OP kijken wie er allemaal binnenkort een loopje heeft!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit dus.
Heb al met Yur besproken hoe ik m'n wedstrijd vrijdag ga lopen![]()
walking closet?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Neeeeeeeequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:21 schreef VKV het volgende:
Alles past!!.
Doet denken aan Zalando reclame.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
oh, voor de OP:
* Jumparound loopt 10km frustratieloop amsterdamsche bos : http://www.midzomernachtcross.nl/Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Alles past!!En jij had nog later besteld dan mij ook, ik heb nog niks
ZALANDOOOOOOO
![]()
![]()
Na na na na naquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]En jij had nog later besteld dan mij ook, ik heb nog niks
ZALANDOOOOOOO
![]()
![]()
Zit er bij die onderste tight ook zo'n naar rubber randje aan de onderkant van de pijpen 'zodat ze niet opkruipen'?Ja doei.![]()
Mooi!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:26 schreef VKV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Het is geen tightquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
Zit er bij die onderste tight ook zo'n naar rubber randje aan de onderkant van de pijpen 'zodat ze niet opkruipen'?![]()
![]()
VKV, je gaat dan vrijdag zeker nog sneller?![]()
Edit: Ze raden eigenlijk aan om niet in nieuwe kleding gelijk te gaan lopen, dus wellicht als je niet meer gaat lopen thuis ff dragen![]()
![]()
Stiekem wil ik aan die in Gent meedoen, maar weet nog niet hoe ik dat zou moeten doen met vervoer enzo.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:24 schreef Jumparound het volgende:
oh, voor de OP:
* Jumparound loopt 10km frustratieloop amsterdamsche bos : http://www.midzomernachtcross.nl/![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:26 schreef VKV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Mooi! Rood!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:26 schreef VKV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
"Ik ga dood!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit dus.
Heb al met Yur besproken hoe ik m'n wedstrijd vrijdag ga lopen"
.
Wat is je plan?.
Alles past!!Pics idd
.
Ah, zoiets wil ik wel hebben voor 't najaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]wrijf het er maar in.
Ik wacht op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ](die eerste dus)
Ja doei.![]()
Dat soort pics bedoelen we niet en dat weet je bestquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:26 schreef VKV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Ook mooi!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik wacht op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, zoiets wil ik wel hebben voor 't najaar(die eerste dus)
Leek mij ook wel lekker voor wat kouder weer.
![]()
Ohquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat soort pics bedoelen we niet en dat weet je best.
![]()
![]()
Aparte bolletjes in het bovenste shirtquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik wacht op:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Oh dat wist ik niet. Ik denk ik maak meteen even de blitz daaroquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:27 schreef GotC het volgende:
VKV, je gaat dan vrijdag zeker nog sneller?![]()
Edit: Ze raden eigenlijk aan om niet in nieuwe kleding gelijk te gaan lopen, dus wellicht als je niet meer gaat lopen thuis ff dragenMaar misschien idd even thuis erin lopen, bedankt voor de tip!
![]()
Inderdaad, hopelijk past het ook als mijn bolletjes er anders uitzienquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aparte bolletjes in het bovenste shirt.
![]()
![]()
Ammehoelaquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus hop hop, omkleden en pics maken voor de passpiegel.
![]()
![]()
Dat betekent dus ja?quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
zondag.....quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:23 schreef streamnl het volgende:
Vrijdag??? * streamnl gaat even in de OP kijken wie er allemaal binnenkort een loopje heeft!quote:Showers, with snow to low levels, becoming coastal and becoming fine inland. Westerlies.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
mooi!!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:26 schreef VKV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had net ontzettend veel mazzelbij de aldi, een lange hardlooproek, twee keer afgeprijsd, uiteindelijk 4,50 voor betaald
laatste in mijn maatje.. mooi voor in het najaar straks
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maar je kan het daar gratis terugsturen als het niet pastquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Hmmm ik moet toch zelf eerst de kleding passen voordat ik het koop. Vooral tights.Ik heb gewoon van alles 2 besteld (2 maten) voor de zekerheid.
![]()
Ik zit in de aankomende wedstrijden te kijken maar mijn eerste komst stiekem best snel dichtbij.
Ik hoef voortaan niet meer te scrollen om hem te zien....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pfff al die moeite dan doen om het weer terug te sturen. Afgelopen keer ook 3 verschillende gepast en een vierde was het zakje weer te klein. En zo kan ik er makkelijk 6 passen of bekijken, voordat ik er 1 naar mijn zin heb gevonden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je kan het daar gratis terugsturen als het niet pastIk heb gewoon van alles 2 besteld (2 maten) voor de zekerheid.
![]()
Kleding online bestellen begin ik niet aan. Liever gewoon naar een winkel, passen, en als het bevalt dan pas kopen.![]()
Ja je bent ook echt teleurgesteld als je je op een pakketje verheugt en het past dan nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:40 schreef STING het volgende:
Kleding online bestellen begin ik niet aan. Liever gewoon naar een winkel, passen, en als het bevalt dan pas kopen..
Ben naar een paar winkels geweest maar kon niks vinden dus toen maar online gaan bestellen. Gelukkig nu wel met succes.
Hardloopschoenen koop ik daarentegen wel gewoon in de winkel hoor![]()
![]()
Zeer herkenbaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja je bent ook echt teleurgesteld als je je op een pakketje verheugt en het past dan niet.
![]()
![]()
Ben ik blij dat ik gewoon een M ben en het altijd pastquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:40 schreef STING het volgende:
Kleding online bestellen begin ik niet aan. Liever gewoon naar een winkel, passen, en als het bevalt dan pas kopen.![]()
![]()
Dat 1e hoop ik nietquote:
1e 3 km op wedstrijdtempo Ladiesrun. Dan kijken of het goed gaat. Zo ja? Tandje harder. Zo nee? Lekker doorgaan![]()
![]()
En dan de moeite doen om het terug te sturen en dan weer helemaal wachten op een andere maat. No wayquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja je bent ook echt teleurgesteld als je je op een pakketje verheugt en het past dan niet.
![]()
![]()
NPquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:31 schreef VKV het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik denk ik maak meteen even de blitz daaroMaar misschien idd even thuis erin lopen, bedankt voor de tip!
Normaal gesproken raden ze aan dat je er tenminste 1x echt in hebt gelopen ivm schuren, niet lekker zitten etc. Maar aangezien het nogal kort dag is..
![]()
![]()
Aan de andere kant: het is geen halve marathon, maar 5 km. Als kleding dan niet superlekker zit overleef je het welquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:44 schreef GotC het volgende:
[..]
NPNormaal gesproken raden ze aan dat je er tenminste 1x echt in hebt gelopen ivm schuren, niet lekker zitten etc. Maar aangezien het nogal kort dag is..
.
echte mannen lopen in shortsquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Hmmm ik moet toch zelf eerst de kleding passen voordat ik het koop. Vooral tights.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, daar hou ik ook niet van... online bestellen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 1 shirtje dat omhoog kruiptquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aan de andere kant: het is geen halve marathon, maar 5 km. Als kleding dan niet superlekker zit overleef je het wel.
Die doe ik NOOIT aan bij wedstrijden
. Oh en m'n korte broekje, kruipt ook omhoog. 1x bij wedstrijd aangedaan.. nooit meer
![]()
![]()
echte mannen lopen niet, die sturen hun vrouw...quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Die van de Omloop Ter Heijde kruipt bij mij ook omhoogquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb 1 shirtje dat omhoog kruiptDie doe ik NOOIT aan bij wedstrijden
. Oh en m'n korte broekje, kruipt ook omhoog. 1x bij wedstrijd aangedaan.. nooit meer
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:47 schreef streamnl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou bijna een chinook aan te pas komen.
![]()
nee MoBlo....thights is de nieuwe Garmin...overbodig hip gedoe...gewoon shorts!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat zit erin?Hardloopspullies?
Ik durf nooit echt online te bestellen. Zo wil ik een jurk voor de diplomauitreiking hebben, maar geen idee welke maat ik moet hebben en dat terugstuurge-emmer vind ik altijd teveel werk
Ja doei.![]()
Dat van dat korte broekje is echt herkenbaar. "Oh het wordt 28 graden? Ik koop wel een ultra kort broekje en loop er 20 km in".quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb 1 shirtje dat omhoog kruiptDie doe ik NOOIT aan bij wedstrijden
Nog enkele keren geprobeerd naar beneden te trekken, maar zonder veel succes. Dus maar gewoon doorgelopen
![]()
![]()
mooie jurk !
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan ben ik maar geen echte man. Het schuurt tenminste niet bij mij wat shorys nog wel eens willen doen.quote:![]()
Cute!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik durf nooit echt online te bestellen. Zo wil ik een jurk voor de diplomauitreiking hebben, maar geen idee welke maat ik moet hebben en dat terugstuurge-emmer vind ik altijd teveel werk![]()
![]()
Bij zalando toevallig wel ja.quote:
Even wat jasjes besteld en gekeken of het wat was. Maar alles gaat terug en onze zoektocht gaat verder![]()
commando my friend.....quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dan ben ik maar geen echte man. Het schuurt tenminste niet bij mij wat shorys nog wel eens willen doen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vreselijk he?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:50 schreef Niara het volgende:
[..]
Dat van dat korte broekje is echt herkenbaar. "Oh het wordt 28 graden? Ik koop wel een ultra kort broekje en loop er 20 km in".Nog enkele keren geprobeerd naar beneden te trekken, maar zonder veel succes. Dus maar gewoon doorgelopen
Maar bij mij gaan m'n benen ook schuren
. Auw.
![]()
Mooi! Je zou hem ook in een paar maten kunnen bestellen, dan hoef je maar 1x terug te sturen en niet te wachten op een nieuwe maat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik durf nooit echt online te bestellen. Zo wil ik een jurk voor de diplomauitreiking hebben, maar geen idee welke maat ik moet hebben en dat terugstuurge-emmer vind ik altijd teveel werk
Stiekem hou ik van online bestellen, zeker als ik het niet in de winkel kan vinden.![]()
Ik was voor het schuren gewaarschuwd, dus dat wel heel even uitgetest.. daar gelukkig geen last van gehad. Ik bewaar het broekje dus maar voor als het weer 25+ graden is en ik ergens alleen door het bos ga lopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Vreselijk he?Maar bij mij gaan m'n benen ook schuren
. Auw.
![]()
![]()
Een zeer mooie jurk!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zit net even bij de vechtloop te kijken van weesp. Van de 21 km gaat er dan misschien net 2 km langs de vecht.![]()
![]()
Ja, maar op de site kan ik niet zo'n duidelijke terugstuurpolicy vinden en allesquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:51 schreef Niara het volgende:
[..]
Mooi! Je zou hem ook in een paar maten kunnen bestellen, dan hoef je maar 1x terug te sturen en niet te wachten op een nieuwe maat.
Stiekem hou ik van online bestellen, zeker als ik het niet in de winkel kan vinden.en deze maten schijnen weer anders te zijn dan die op TopVintage en nou ja, boehoe, had ik maar gewoon een slank en meer standaard lichaam
Ja doei.![]()
Wtf zit daar allemaal wel niet in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
One word: Vechtstreek.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zit net even bij de vechtloop te kijken van weesp. Van de 21 km gaat er dan misschien net 2 km langs de vecht.![]()
draag een short met binnenbroekje en smeer liezen in met wat vaseline....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat dus.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
draag een short met binnenbroekje en smeer liezen in met wat vaseline....![]()
![]()
Zou goed kunnen. Misschien wel eens proberen, maar voorlopig werkt dit prima voor mij die tights.quote:![]()
De meeste dozen zijn voor mijn vrouw. Ze MOET nieuwe schoen voor een bruiloft binnenkortquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wtf zit daar allemaal wel niet in?![]()
![]()
Dat binnenbroekje kruipt juist omhoogquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
draag een short met binnenbroekje en smeer liezen in met wat vaseline....![]()
Over 10 kg ga ik weer in broekje naar buiten.
![]()
Kleinste doos (die buitenbeeld valt?) daar zit jou spullen in gok ik?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:56 schreef streamnl het volgende:
[..]
De meeste dozen zijn voor mijn vrouw. Ze MOET nieuwe schoen voor een bruiloft binnenkort
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
kan me daar weinig bij voorstellen maar wij mannen zitten anatomisch ook iets anders in elkaar volgens mijquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je moet het gewoon niet zo letterlijk nemenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Noem het dan niet de vechtloop weesp.
Vechtloop klinkt beter dan zoiets als Vechtstreekloop.![]()
eigenlijk de grootstequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kleinste doos (die buitenbeeld valt?) daar zit jou spullen in gok ik?![]()
![]()
Heel veel (regen)jasjes voor te lopen
En ze mogen allemaal terug![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
eigenlijk de grootste![]()
![]()
Heel veel (regen)jasjes voor te lopen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Woon zelf dichtbij de vecht. Lijkt mij wel een mooie loop om de vecht eens naar muiden uit te lopen. Vanuit maarssen. Is allern rond marathon afstand.![]()
Dat staat als een paal boven water.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kan me daar weinig bij voorstellen maar wij mannen zitten anatomisch ook iets anders in elkaar volgens mij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: