SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik heb me afgemeld voor de Ekiden Rotterdam (zie OP). Dat betekent dat er weer een plekje vrij is gekomen. Er kan nog geschoven worden binnen het team, dus in principe zijn alle afstanden nog bespreekbaar. Stuur MaleDuck even een pm als je mee wilt doen!
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik ben flink aan het slacken geweest gister
Totaal geen zin en puf om te gaan lopen dus vroeger gaan slapen, en nog verslapen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Voor zondag staat ook regen en drup gepland voor m'n eerste 10km wedstrijd. Maar ik moet zeggen dat ik geen moeite heb met regen. Integendeel, liever dat dan hitte[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goedemorgen![]()
![]()
Mijn excuses dat ik de laatste tijd weinig gereageerd heb op nette prestaties van jullie hier. Maar het was druk op mijn werk, op de avondschool en in mijn sociale leven buiten FoK......
Gisteren mijn laatste presentatie moeten houden voor dit jaar. Dan rest mij nog 1 tentamen voor a.s. maandag en een eindgesprek volgende week woensdag. Daar worden de vorderingen en zo besproken. Dus als ik mijn laatste tentamen volgende week haal, heb ik mijn P gehaald!!!
Ik heb wel jullie vorderingen op Endomondo bijgehouden, dat kost mij iets minder moeite dan elke dag 3 treads bij te lezenMooi om te zien dat iedereen nog aan het lopen is
![]()
![]()
Oeeeeh het is bijnaquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Voor zondag staat ook regen en drup gepland voor m'n eerste 10km wedstrijd. Maar ik moet zeggen dat ik geen moeite heb met regen. Integendeel, liever dat dan hitte![]()
En regen is idd veel beter dan hitte. Stiekem hoop ik op een flinke plensbui vrijdagavond![]()
![]()
Veel succes met solliciteren YUR!
En hopelijk heb je je P stream! We zullen ook voor jou duimen!
Goedemorgen trouwens!![]()
![]()
Yay! Bijna je P!quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:21 schreef streamnl het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Mijn excuses dat ik de laatste tijd weinig gereageerd heb op nette prestaties van jullie hier. Maar het was druk op mijn werk, op de avondschool en in mijn sociale leven buiten FoK......
Gisteren mijn laatste presentatie moeten houden voor dit jaar. Dan rest mij nog 1 tentamen voor a.s. maandag en een eindgesprek volgende week woensdag. Daar worden de vorderingen en zo besproken. Dus als ik mijn laatste tentamen volgende week haal, heb ik mijn P gehaald!!!
Ik heb wel jullie vorderingen op Endomondo bijgehouden, dat kost mij iets minder moeite dan elke dag 3 treads bij te lezenMooi om te zien dat iedereen nog aan het lopen is
Nja, sterker nog, dat tentamen ga je halen. Hoe dan ook
![]()
![]()
![]()
Bedankt, ik ga hem (denk ik) ook halen. Dadelijk eerst sporten (met de loopgroep) en dan de hele middag ouderwets blokken.
Dat is wel prettig dat ik vandaag geen stage meer heb, heb ik meer tijd om voor zoiets.
PS Is er iets wat ik echt moet weten, wat de laatste week hier gebeurd is?
(behalve dat YUR een gesprek heeft vanmiddag?)![]()
Oeh, wat ga je lopen met de loopgroepquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:28 schreef streamnl het volgende:
Bedankt, ik ga hem (denk ik) ook halen. Dadelijk eerst sporten (met de loopgroep) en dan de hele middag ouderwets blokken.
Dat is wel prettig dat ik vandaag geen stage meer heb, heb ik meer tijd om voor zoiets.
(behalve dat YUR een gesprek heeft vanmiddag?)?
En..denk t niet?![]()
![]()
GotC loopt inmiddels ook +10km, Swets is de 500km gepasseerd dit jaar, RD de 800km... Slechts enkele hoogtepuntenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:28 schreef streamnl het volgende:
Bedankt, ik ga hem denk ik ook halen. Dadelijk eerst sporten (met de loopgroep) en dan de hele middag ouderwets blokken.
(behalve dat YUR een gesprek heeft vanmiddag?)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
GotC loopt inmiddels ook +10km, Swets is de 500km gepasseerd dit jaar, RD de 800km... Slechts enkele hoogtepunten
En Swets![]()
![]()
Je vergeet mijn mooie blauwe tapequote:Op woensdag 20 juni 2012 08:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
GotC loopt inmiddels ook +10km, Swets is de 500km gepasseerd dit jaar, RD de 800km... Slechts enkele hoogtepunten.
De Ekiden staat op de tocht
Op het moment 5 deelnemers (xzas, Yuki, DJMO, mosselmossel en ikzelf) , terwijl we er 6 nodig hebben...![]()
Moet soms toch wel lachen om de statistieken van Endomondo: which is a 2.33 m improvement.
Gewoon op de cm nauwkeurig
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Oeh, wat ga je lopen met de loopgroep?
En..denk t niet?
De woensdag ochtend is blank op de lijst die ik heb. Wat ik begreep kijken ze wie er komen (toch een rot tijd voor de meeste) en dan beslissen ze ter plekken wie wat gaat doen.
Dus ik laat me verassenVan GotC wist ik (door endomondo), die had ik al een pm gestuurdquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
GotC loopt inmiddels ook +10km, Swets is de 500km gepasseerd dit jaar, RD de 800km... Slechts enkele hoogtepunten![]()
De wist ik nog niet, bedankt daarvoor.
Inderdaad zeer mooie prestaties!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:28 schreef streamnl het volgende:
Bedankt, ik ga hem denk ik ook halen. Dadelijk eerst sporten (met de loopgroep) en dan de hele middag ouderwets blokken.
(behalve dat YUR een gesprek heeft vanmiddag?)Idd, maar stiekem geloof ik er de ballen van. GPS fuckups enzo.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
De Ekiden staat op de tocht
Op het moment 5 deelnemers (xzas, Yuki, DJMO, mosselmossel en ikzelf) , terwijl we er 6 nodig hebben...![]()
Moet soms toch wel lachen om de statistieken van Endomondo: which is a 2.33 m improvement.
Gewoon op de cm nauwkeurig![]()
Morgen
Heb vanochtend gelopen ipv gisteravond... Ging alleen compleet niet naar m'n zin. Ik denk dat het komt omdat m'n huidige outfit nu toch echt te warm is (temperatuur buiten is ineens heerlijk, maar dus niet voor een lange trainingsbroek). Uiteindelijk was ik dus na iets meer dan 4 km compleet uitgeteld terwijl ik helemaal niet hard gelopen heb (ik dacht nog: oh ik heb zeker onbewust zitten sprinten ofzo, dat m'n tong nu op m'n schoenen hangt), zo'n 9,25 km/uur.
Achja, als het vrijdag maar goed gaat. Hoop dat m'n bestelde hardloopkleding vandaag aankomt en past![]()
![]()
AFHAKERT!quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb me afgemeld voor de Ekiden Rotterdam (zie OP). Dat betekent dat er weer een plekje vrij is gekomen. Er kan nog geschoven worden binnen het team, dus in principe zijn alle afstanden nog bespreekbaar. Stuur MaleDuck even een pm als je mee wilt doen!
.
Maar goed. Het is dus niet zo dat iemand die zich aanmeldt alleen maar de 10km kan lopen. Er kan volaan geschoven worden, dus als je 5km wil lopen, gewoon aanmelden. Dan loopt iemand anders wel een andere afstand. Dat komt helemaal goed. Aanmelden dus!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
GL GL!quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:21 schreef streamnl het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh ja!! Jouw tape is ook mooiquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je vergeet mijn mooie blauwe tape.
alhoewel, we hebben nog geen foto's gezien!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ben richting "the club" om te hobbelen
Tot zo
Haha, dat stuur ik net naar mossel via de PMquote:
Reactie van hem: GOOD LUCK![]()
Good luck good luck?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat iddquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
AFHAKERT!
Maar goed. Het is dus niet zo dat iemand die zich aanmeldt alleen maar de 10km kan lopen. Er kan volaan geschoven worden, dus als je 5km wil lopen, gewoon aanmelden. Dan loopt iemand anders wel een andere afstand. Dat komt helemaal goed. Aanmelden dus!. Als het niet lukt om het team vol te maken en ik voel me een week van tevoren goed genoeg, dan doe ik misschien alsnog wel mee, maar op dit moment vind ik het safer om ervan uit te gaan dat ik niet meega en wil ik iemand anders de kans geven mijn plekje in te nemen
. En áls ik dan zou lopen, reken dan maar op 5 km
.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja!! Jouw tape is ook mooialhoewel, we hebben nog geen foto's gezien!!
Oeoeoeh!!
Als ik ooit ook tape moet (afkloppen) wil ik roze
Hebben ze ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Oeoeoeh!!
Als ik ooit ook tape moet (afkloppen) wil ik rozeAlleen is dat volgens mij met een andere functie oid?
![]()
Had ze nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Oeoeoeh!!
Als ik ooit ook tape moet (afkloppen) wil ik rozeAlleen blauw, oranje en huidkleurig. Het ziet er wel pro uit hè?
![]()
. Oranje leek me geen goed idee nu, huidkleurig is lelijk en blauw past bij m'n schoenen
.
Las op internet wel dat blauw verkoelend zou zijn en roze juist verwarmend.Niet meer actief op Fok!![]()
Zie mijn post hierbovenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Hebben ze ookAlleen is dat volgens mij met een andere functie oid?
.
Heul pro!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had ze nietAlleen blauw, oranje en huidkleurig. Het ziet er wel pro uit hè?
![]()
. Oranje leek me geen goed idee nu, huidkleurig is lelijk en blauw past bij m'n schoenen
.
Las op internet wel dat blauw verkoelend zou zijn en roze juist verwarmend.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Yur, heel veel succes vandaag!
Het lopen vanmorgen ging voor geen meter. Ik werd duizelig en had steken in mijn zij. Volgende keer toch maar weer wat later op de dag lopen.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Balen MaLo... Volgende keer beter
Ja best welquote:. Mijn hart komt ook niet tot rust
. Ik wacht even met douchen tot ik weer bijgekomen ben
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Klinkt idd niet gezond... Rustig aan!quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja best wel. Mijn hart komt ook niet tot rust
Succes Yur!
Ik ga dan maar proberen om vanavond te lopen.
Haha, volgens mij loopt bijna iedereen vanavond. Leuk. Ik ga om 18.00 uur lopen
.
Ik zou gisteravond al lopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:13 schreef Viking84 het volgende:
.
Denk dat ik rond 20:00 ga lopen.
Nee hoor, vanavond vliegen voor de zaak, dus voor mij geen hardlopen tot zaterdagquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:13 schreef Viking84 het volgende:
.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Waar gaat de reis heen? En... gaan de loopschoenen mee?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor, vanavond vliegen voor de zaak, dus voor mij geen hardlopen tot zaterdag
O niet goed gelezen, denk dat ze niet meegaan![]()
![]()
Nuremberg, nee geen schoenen mee, zal ik geen tijd voor hebben, vergaderingen staan gepland tot ruim in de avond en zaterdag heb ik een 'wedstrijd' dus dan maar sparenquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar gaat de reis heen? En... gaan de loopschoenen mee?
Duimen voor YUR en waarom heeft Vik tape?
Je kan ook niet even 3 uur andere sport gaan beoefenen dan volg je het meteen niet meer hahaha.![]()
Waar is nu eigenlijk dat blessure topic voor? Want het wordt nog steeds hier besproken. Of is dat alleen voor ernstige dingen?![]()
Neem een kop groene thee!quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja best wel. Mijn hart komt ook niet tot rust
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Dat heeft DE een keer aangemaakt, omdat het op een gegeven moment even alleen maar over blessures gingquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:21 schreef kwiwi het volgende:
Waar is nu eigenlijk dat blessure topic voor? Want het wordt nog steeds hier besproken. Of is dat alleen voor ernstige dingen?.
Zweetreet?quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:38 schreef VKV het volgende:
Morgen
Heb vanochtend gelopen ipv gisteravond... Ging alleen compleet niet naar m'n zin. Ik denk dat het komt omdat m'n huidige outfit nu toch echt te warm is (temperatuur buiten is ineens heerlijk, maar dus niet voor een lange trainingsbroek). Uiteindelijk was ik dus na iets meer dan 4 km compleet uitgeteld terwijl ik helemaal niet hard gelopen heb (ik dacht nog: oh ik heb zeker onbewust zitten sprinten ofzo, dat m'n tong nu op m'n schoenen hangt), zo'n 9,25 km/uur.
Achja, als het vrijdag maar goed gaat. Hoop dat m'n bestelde hardloopkleding vandaag aankomt en past
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Probeer ikquote:
Hey Sol, jammer dat we geen COH/Battlefield meer spelen, was fun█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik een uurtje later..quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:13 schreef Viking84 het volgende:
.
Fixedquote:![]()
![]()
O dus dat was verder geen serieus topic?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat heeft DE een keer aangemaakt, omdat het op een gegeven moment even alleen maar over blessures ging.
![]()
Game sowieso minder laatste maandenquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Hey Sol, jammer dat we geen COH/Battlefield meer spelen, was funMehquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:23 schreef VKV het volgende:
[..]
Nou nou nou wat is dat nou weer voor taalgebruik zeg.
Sorryyyyyyy maar de vorige OP had die TT.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Eigenwijs doen levert niks opquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Game sowieso minder laatste maanden
[..]
MehWees zuinig op je lichaam
![]()
Magere yoghurt met siroop en gedroogde cranberries.quote:█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:24 schreef CantFazeMe het volgende:
[..].
Sorryyyyyyy maar de vorige OP had die TT.Heb alles wel in de wasmand gegooid
![]()
![]()
Nou ik denk niet dat je dat spul aan een baby moet voerenquote:![]()
Niks mis met brinta stel haters1 bakje kun je een halve dag op teren
![]()
Bedankt voor de tip. Groene thee met citroensmaak gehad. Ik knap opquote:
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik vind brinta echt zo lekker hequote:Op woensdag 20 juni 2012 09:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat je dat spul aan een baby moet voeren![]()
. Met warme melk en een schepje suiker, jum!
Mijn oudste eet ook brinta, niks mis mee... Lekkerquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, mevrouwquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenwijs doen levert niks opWees zuinig op je lichaam
Zoals Gandhiquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: