Maar het kind kan er niets aan doen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:24 schreef VNA9216 het volgende:
Dat zou voor mij iig ook een reden zijn om haar absoluut te laten stikken en alleen nog te doen wat wettelijk verplicht is voor het kind.
ik snap ook niet, dat als dit al jaren speelt, dat de vrouw in kwestie geen ander gezocht heeft als dit echt zo belangrijk is. NU ze dit gedaan heeft krijg ik helemaal het idee dat ze gewoon egoistisch is en wat hij wilt boeit haar helemaal niets.Immers was het slechts een gok dat hij er echt blij mee zou zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef mirannie het volgende:
Als een vrouw rammelende eierstokken heeft en eigenlijk al jaren weet dat vriendlief er voorlopig niet aan toe is, zal ze toch een andere man moeten zoeken. Tenzij hij belangrijker voor haar is dan kinderen krijgen.
Hoe dan ook kan je de man er nooit inluizen. Dat is wel zo laag. En dom ook. Als het ooit uitkomt, is er een kans dat het kind alsnog zonder vader op zal groeien.
Ik denk heel watquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel van die vrouwen zullen er bestaan?
Best veel denk ik. Eerlijk gezegd denk ik dat iedereen wel minstens 1 zo'n vrouw kent.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel van die vrouwen zullen er bestaan?
Maarja... Je kent wel meer dan 100 vrouwen denk ik?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
Best veel denk ik. Eerlijk gezegd denk ik dat iedereen wel minstens 1 zo'n vrouw kent.
Ja ok, maar zelfs 1 op de 100 vind ik al echt veel hoor. En eigenlijk denk ik dat ik niet meer dan 100 vrouwen met kinderen ken. En weet van 1 iemand zo goed als zeker dat ze haar vriend erin geluisd heeft. En ik denk dat iedereen wel zo iemand kentquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maarja... Je kent wel meer dan 100 vrouwen denk ik?
Denk ook niet dat het te bewijzen is. Dus ook al twijfelt de man, zo lang de vrouw het tegen spreekt, blijft het een vermoedenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
Je wilt niet bij zo een vrouw blijven.. Maar als je het niet zeker weet wil je het risico niet nemen... Daarnaast... Wil je er ook niet in geloven dusja... Blijven houden van iemand is de fijnste optie denk ik.
Ik begrijp die redenering, maar in een relatie vertrouw je elkaar toch? Dan kies je er toch samen voor dat condoom weg te doen, omdat je weet dat je elkaar trouw blijft en beiden geen enge ziektes hebt. Moet de man maar altijd een condoom dragen omdat zijn vrouw/vriendin een egoïstisch rotwijf kan zijn?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:46 schreef Frag_adder het volgende:
waarom zou het strafbaar zijn? ik neem aan dath ij haar toch echt zelf geneukt heeft, op zich heeft ze niets illegaals gedaan, ze heeft alleen zijn vertrouwen flink geschonden.
Maar het hebben van seks zonder dat hij een condoom om doet zodat hij echt zeker weet dat dat niet gebeurt, heeft hij zelf gedaan
Ik vraag me af of dit soort dingen vaak uitkomen of dat de vrouw het opkropt
Ja, precies 20 jaar lang condooms blijven kopenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begrijp die redenering, maar in een relatie vertrouw je elkaar toch? Dan kies je er toch samen voor dat condoom weg te doen, omdat je weet dat je elkaar trouw blijft en beiden geen enge ziektes hebt. Moet de man maar altijd een condoom dragen omdat zijn vrouw/vriendin een egoïstisch rotwijf kan zijn?
Mja... Tegen de tijd dat de zwangerschap bekend wordt gemaakt valt er denk ik in ieder geval niks meer af te lezen aan het lichaam mbt pilgebruik 1-2 maanden geleden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het te bewijzen is. Dus ook al twijfelt de man, zo lang de vrouw het tegen spreekt, blijft het een vermoeden
Ja...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begrijp die redenering, maar in een relatie vertrouw je elkaar toch? Dan kies je er toch samen voor dat condoom weg te doen, omdat je weet dat je elkaar trouw blijft en beiden geen enge ziektes hebt. Moet de man maar altijd een condoom dragen omdat zijn vrouw/vriendin een egoïstisch rotwijf kan zijn?
Dat is dan wel weer lief, ik denk als een vrouw zoiets doet dat ze het wel heeeeeel graagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja...
Maar vertrouwen is belangrijk in een relatie... Dus ik zou kiezen voor vader worden.
Dus tjah?...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lief, ik denk als een vrouw zoiets doet dat ze het wel heeeeeel graag
wil, dus tja...
Behalve als je steenrijk zou zijn, dan moet je wel effe achter je oortjes gaan krabben
Nee weetikveelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus tjah...
Dus egoistische kuthoer![]()
Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat die vrouw heeeeeeeeeel graag een kind wil en dat ze perséquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:42 schreef Charcot het volgende:
Kingtoppie, zou je dan bij de vrouw in kwestie blijven? Of haar verlaten voor zo'n egoïstische en ingrijpende kutstreek?
Vraag me dan altijd af wat ze dan nog allemaal verder heeft geflikt als ze zo'n gang van zaken blijkbaar normaal vindt.
Daar heb je ook weer gelijk in, ik was weer te romantisch aan het denkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:54 schreef Charcot het volgende:
Ik lees alleen maar iets over wat zij wilt. Het goede is hier kwijt, allang. Met zo'n streek negeer je je partner op zoveel niveaus.
Daar weegt een 'maar ik wou het zó graag!' niet tegenop.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in, ik was weer te romantisch aan het denken
'Maar ik wou het zo graag' is nooit een argument.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:54 schreef Charcot het volgende:
Ik lees alleen maar iets over wat zij wilt. Het goede is hier kwijt, allang. Met zo'n streek negeer je je partner op zoveel niveaus.
Tja, in dit geval wordt het, terecht of niet, dus wel als argument gebruikt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
'Maar ik wou het zo graag' is nooit een argument.
Het knaagt wel ergens, want dat staat ook in haar verhaal.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:26 schreef Frag_adder het volgende:
Wat ik me ook afvraag, als die man zegt (wat dus in het artikel staat)
"Het is een wonder he, dat je ondanks de pil toch zwanger geworden bent"
Zou zijn dan alleen heel blij zijn met zichzelf of zou het ergens toch knagen omdat ze beter weet?
"hij kan die keuze zelf niet maken, maar zie je nu wel dat hij het leuk vind!"quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:00 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Het knaagt wel ergens, want dat staat ook in haar verhaal.
Ik denk wel dat het een erg seksistische vrouw is; iemand die denkt in de trant van dat mannen van Mars en vrouwen van Venus komen. En zodoende kijkt ze ook erg neer op het mannelijke geslacht.
En die zijn vaak tot nogal wat in staat ja.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:00 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Het knaagt wel ergens, want dat staat ook in haar verhaal.
Ik denk wel dat het een erg seksistische vrouw is; iemand die denkt in de trant van dat mannen van Mars en vrouwen van Venus komen. En zodoende kijkt ze ook erg neer op het mannelijke geslacht.
Hij is er blij mee omdat hij nog steeds in de waan is dat zij de pil slikte.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:28 schreef MaximusTG het volgende:
Och, dit is natuurlijk niet netjes en zeker niet eerlijk tegenover de man. Maar aan de andere kant: Hij is er nu wel blij en enthousiast over. Heeft al 5 jaar een relatie met de vrouw. Dus was hij waarschijnlijk toch wel overstag gegaan in de toekomst.
Beter dan om nu een kind te krijgen dan. Want minder kans op aangeboren afwijkingen.
Ik zou dat kind niet kunnen en willen hebben in mijn leven als het op deze manier is gebeurd.. Dan kan men misschien zeggen: het kind kan er niks aan doen.. Dat soort opmerkingen kunnen aan het adres van, dan mijn ex, worden gebrachtquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:31 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Hij is er blij mee omdat hij nog steeds in de waan is dat zij de pil slikte.
Als hij erachter komt dat ze de pil door de wc spoelt zal hij zich wel bedonderd voelen, ik zal me in iedergeval wel zo voelen.
Ik zal er dan wel voor mijn kind zijn, maar mijn partner zal dan echt mijn partner niet meer zijn als ik zo genaaid word.
Ik heb er zat in mijn omgeving te zien om te weten dat er echt veel van dit soort vrouwen rondlopen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:33 schreef elgringo het volgende:
Resumé, iedereen vindt het een lage actie.
De vraag is om er dames zijn die met deze gedachten hebben rondgelopen of gedaan hebben (ik verwacht niet dat zij reageren, maar goed)
Elke keer als hij zegt dat dat kind er nooit was geweest als de pil gewerkt had begint het te knagen bij haar. En vervolgens geeft ze hem er de schuld van dat hij ongevoelig is, geen rekening met haar houdt en eens een echte man moet worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
nu vind ze het niet erg, nu is ze er heel blij om. Maar elke keer als hij zegt dat dat kind er nooit was geweest als de pil gewerkt had begint het te knagen. Geef het een jaar of 5 en het zit al een stuk dieper, vergeet niet, ze moest het op deze manier al van zich af schrijven. Ik denk dat ze het diep van binnen wel erg vind, ze is aleen nog te blij met het kind
En ook al was dat wel zo, zie jij jezelf al aankomen met we gaan naar de dokter om na te kijken of je een leugenachtige teef bent?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja... Tegen de tijd dat de zwangerschap bekend wordt gemaakt valt er denk ik in ieder geval niks meer af te lezen aan het lichaam mbt pilgebruik 1-2 maanden geleden.
Hij negeert zijn partner toch ook op zoveel niveau's? Als dit voor haar zooo belangrijk is, en hij wil het ook "maar niet nu", dan zet hij haar toch ook "on hold"? Ik zie niet in waarom zijn leven voor het hare moet gaan, als het iets is wat ze allebei willen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:54 schreef Charcot het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |