Ik ook niet, daarom spreek ik maar over het meisje waarmee ik een paar dates had. Anders kan ik niet meedoen met al deze mensen met wel normale relaties en contacten enzeau.quote:
Ja, ik kan wel meer in dit topic knallen, maar ik hou rekening met de privacy van anderen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar dat is niet bepaald hele bijzondere info. Ik ben werkelijk een zeef en ik weet het meeste daarvan ook.
Maar wat is dat eigenlijk wel hele bijzondere info?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar dat is niet bepaald hele bijzondere info. Ik ben werkelijk een zeef en ik weet het meeste daarvan ook.
Omdat je van ons houdt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:50 schreef arachide. het volgende:
Zo weet ik van dit topic uit mijn hoofd dat RN rond 15 april jarig is, DV 28 maart oid, Snuf in september, heloef 10 januari...
Woonplaatsen van RN, DV, snuf, tchock, crack, joof, heloef
Studies en/of werk van de meeste..
En waarom? Geen idee.
Ah, okay.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel meer in dit topic knallen, maar ik hou rekening met de privacy van anderen.
Waarom zou ik dat doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
roep je vriend er maar vast bij, voordat ik zo bitchy word.
42.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wat is dat eigenlijk wel hele bijzondere info?
Ha! Volgende week Pearl Jam & Red Hot Chili Peppers (Triggerfinger in voorprog.)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
Dagoduck. Ik ken jou nog. Jij bent baas.
Lijkt een beetje op dat angel joy flippie verhaalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:52 schreef Snuf. het volgende:
Een meisje waar ik een paar keer mee heb gezoend loopt nu rond te bazuinen dat ik haar ex ben. Super hinderlijk.
Werchter?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ha! Volgende week Pearl Jam & Red Hot Chili PeppersBeter ga ik in augustus nog naar Foo Fighters @ Zwitserland ofzo
Vertel aan iedereen dat jij haar hebt gedumpt omdat ze een saaie jankbal was, is het zo voorbij.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:52 schreef Snuf. het volgende:
Een meisje waar ik een paar keer mee heb gezoend loopt nu rond te bazuinen dat ik haar ex ben. Super hinderlijk.
Vertelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op dat angel joy flippie verhaal
Wat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nop, Ziggodome & Goffertparkquote:
Ik ga RHCP op Werchter zienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ha! Volgende week Pearl Jam & Red Hot Chili Peppers (Triggerfinger in voorprog.)Beter ga ik in augustus nog naar Foo Fighters @ Zwitserland ofzo
Dit klinkt als een leuk verhaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:
A-J was aan het rondbazuinen dat cash de ex van flips wasquote:
Heb je Muse-ticket?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga RHCP op Werchter zien. En ik ga aan het einde van dit jaar ergens naar Muse.
En misschien ga ik nog naar Dragonforce en Motörhead.
Jelly wel als je Pearl Jam en Foo Fighters gaat zien.
Ik ga me er niet druk om maken. Maar soms komt er iemand naar me toe en die vraagt dat. Dan denk ik echt "waarom?".quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vertel aan iedereen dat jij haar hebt gedumpt omdat ze een saaie jankbal was, is het zo voorbij.
Ik weet het niet (meer)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind 43 een leuker/belangrijker getal (RN snapt wel waarom)
Ik ga ook naar Werchter.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga RHCP op Werchter zien. En ik ga aan het einde van dit jaar ergens naar Muse.
Radiohead, waaaaaaaaar?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef Tchock het volgende:
Ik trouwens Radiohead, Foo Fighters en Muse als grote namen dit jaar
De laatste keer dat ik met KLM vloog was in 1983.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ACT-F! Heb jij nog hele bijzondere info voor ons?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]43% Burnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik kan nog wel aan kaarten voor Muse komen via klasgenoot die ook heen gaat, maar ik weet niet hoe ik dan zit met stage enzo.. Motörhead wil ik ook nog wel eens zien, maar dan wel een festival ofzo want anders ben ik daar de enige die niet alle nummers kentquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je ook nog datum en de luchthavens in zowel IATA als ICAO codes erbij?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met KLM vloog was in 1983.
Boeie, sfeer maken ze toch welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan nog wel aan kaarten voor Muse komen via klasgenoot die ook heen gaat, maar ik weet niet hoe ik dan zit met stage enzo.. Motörhead wil ik ook nog wel eens zien, maar dan wel een festival ofzo want anders ben ik daar de enige die niet alle nummers kent
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]Wat doen die buizen daar dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Het enige wat ik nog weet is dat het een DC10 was, ergens in maart geloof ik, maar voor de rest?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je ook nog datum en de luchthavens in zowel IATA als ICAO codes erbij?
RHCPquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt er flink op los geketst. Mis heel wat nieuws zie ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:57 schreef arachide. het volgende:
Ik kan trouwens wel mijn eigen onz radio/r49 wie-neukt-wie lijst maken
Pentodes zo te zien.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wat het zijn
PP11quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, Foo Fighters moet (wat een kutwoord eigenlijk) ik toch ook nog eens live zien.
Hmm.quote:
Daar ga ik heen 3 decemberquote:
Ik heb Kensington nog gezien voor 50 man en een paarden kop in Hoofddorp.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was afgelopen zaterdag naar Indian Summer Festival bij alkmaar in de buurt, met MadnessMoss en The Wombats waren ook wel goed had ik nog niet gezien, De Dijk & Racoon was ook wel leuk
En Alphabeat trad nog op en Selah Sue, maar dat vond ik toch wat minder Miles Kane heb ik gemist toen zat ik te party'en in een House tent
En Kensington heeft me toch positief verrast.
Pink Pop zal ik waarschijnlijk nooit te vinden zijnquote:
Privacy schending.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:57 schreef arachide. het volgende:
Ik kan trouwens wel mijn eigen onz radio/r49 wie-neukt-wie lijst maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |