Wat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op dat angel joy flippie verhaal
Nop, Ziggodome & Goffertparkquote:
Ik ga RHCP op Werchter zienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ha! Volgende week Pearl Jam & Red Hot Chili Peppers (Triggerfinger in voorprog.)Beter ga ik in augustus nog naar Foo Fighters @ Zwitserland ofzo
Dit klinkt als een leuk verhaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op dat angel joy flippie verhaal
quote:
A-J was aan het rondbazuinen dat cash de ex van flips wasquote:
Heb je Muse-ticket?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga RHCP op Werchter zien. En ik ga aan het einde van dit jaar ergens naar Muse.
En misschien ga ik nog naar Dragonforce en Motörhead.
Jelly wel als je Pearl Jam en Foo Fighters gaat zien.
Ik ga me er niet druk om maken. Maar soms komt er iemand naar me toe en die vraagt dat. Dan denk ik echt "waarom?".quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vertel aan iedereen dat jij haar hebt gedumpt omdat ze een saaie jankbal was, is het zo voorbij.
Ik weet het niet (meer)quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind 43 een leuker/belangrijker getal (RN snapt wel waarom)
Ik ga ook naar Werchter.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga RHCP op Werchter zien. En ik ga aan het einde van dit jaar ergens naar Muse.
Radiohead, waaaaaaaaar?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef Tchock het volgende:
Ik trouwens Radiohead, Foo Fighters en Muse als grote namen dit jaar
De laatste keer dat ik met KLM vloog was in 1983.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ACT-F! Heb jij nog hele bijzondere info voor ons?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]43% Burnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik kan nog wel aan kaarten voor Muse komen via klasgenoot die ook heen gaat, maar ik weet niet hoe ik dan zit met stage enzo.. Motörhead wil ik ook nog wel eens zien, maar dan wel een festival ofzo want anders ben ik daar de enige die niet alle nummers kentquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je ook nog datum en de luchthavens in zowel IATA als ICAO codes erbij?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met KLM vloog was in 1983.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |