In kalender op telefoon mét herinneringquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik ben niet goed met data, ik gooi die data later allemaal in mijn agenda, scheelt weer ruzie.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:44 schreef Tchock het volgende:
Die van mij is heel makkelijk te onthouden, hehe. Scheelt weer. Haar verjaardag: not a clue.
Dat bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In kalender op telefoon mét herinnering.
Ik weet eigenlijk Crack_'s verjaardag ook nog wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:45 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik weet die van dat meisje nog wel 24 juli.
Waarom onthoud ik dit?
Godzijdank voor Facebook vroeger moest ik de verjaardagen van mijn vrienden onthouden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:45 schreef Tchock het volgende:
Toch brengt Facebook wel een hele extra dimensie aan verjaardagen en jubilea zeg. Irritant
Ik weet ook nog de verjaardag, telefoonnummer en adres van mijn ex. Frustratiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:45 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Waarom onthoud ik dit?
Heb ik ook vaakquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:45 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Waarom onthoud ik dit?
was je pingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:47 schreef Tchock het volgende:
Ik wel maar alleen omdat ik het gister in een nieuwe telefoon op moest slaan
diabolus in musica is een goed album van slayer VERDER NIKS GA WEGquote:
Zelfs je werkwoordspelling?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef arachide. het volgende:
Hij weet mijn verjaardag vaak bijna, onze datum altijd en mijn adres is een mysterie.
Ik weet alles, want ik onthoudt alles.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
diabolus in musica is een goed album van slayer VERDER NIKS GA WEG
Ik heb haar nummer niet eens meer. Ik weet ook niet waar ze woont.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet ook nog de verjaardag, telefoonnummer en adres van mijn ex. Frustratie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen exquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:49 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer niet eens meer. Ik weet ook niet waar ze woont.
de vermindere kwint (of de tritonus) werd vroeger ook zo genoemd echt interessant zoek het maar opquote:
Je weet mijn verjaardagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:50 schreef arachide. het volgende:
Zo weet ik van dit topic uit mijn hoofd dat RN rond 15 april jarig is, DV 28 maart oid, Snuf in september, heloef 10 januari...
Woonplaatsen van RN, DV, snuf, tchock, crack, joof, heloef
Studies en/of werk van de meeste..
En waarom? Geen idee.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:50 schreef arachide. het volgende:
Zo weet ik van dit topic uit mijn hoofd dat RN rond 15 april jarig is, DV 28 maart oid, Snuf in september, heloef 10 januari...
En waarom? Geen idee.
Ik wil niet vervelend doen, maar dat is niet bepaald hele bijzondere info. Ik ben werkelijk een zeef en ik weet het meeste daarvan ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:50 schreef arachide. het volgende:
En waarom? Geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |