In kalender op telefoon mét herinneringquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik ben niet goed met data, ik gooi die data later allemaal in mijn agenda, scheelt weer ruzie.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:44 schreef Tchock het volgende:
Die van mij is heel makkelijk te onthouden, hehe. Scheelt weer. Haar verjaardag: not a clue.
Dat bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In kalender op telefoon mét herinnering.
Ik weet eigenlijk Crack_'s verjaardag ook nog wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:45 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik weet die van dat meisje nog wel 24 juli.
Waarom onthoud ik dit?
Godzijdank voor Facebook vroeger moest ik de verjaardagen van mijn vrienden onthouden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:45 schreef Tchock het volgende:
Toch brengt Facebook wel een hele extra dimensie aan verjaardagen en jubilea zeg. Irritant
Ik weet ook nog de verjaardag, telefoonnummer en adres van mijn ex. Frustratiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:45 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Waarom onthoud ik dit?
Heb ik ook vaakquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:45 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Waarom onthoud ik dit?
was je pingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:47 schreef Tchock het volgende:
Ik wel maar alleen omdat ik het gister in een nieuwe telefoon op moest slaan
diabolus in musica is een goed album van slayer VERDER NIKS GA WEGquote:
Zelfs je werkwoordspelling?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef arachide. het volgende:
Hij weet mijn verjaardag vaak bijna, onze datum altijd en mijn adres is een mysterie.
Ik weet alles, want ik onthoudt alles.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
diabolus in musica is een goed album van slayer VERDER NIKS GA WEG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |