Vlucht!!! Nu kan het nog!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef cvboer het volgende:
Wat gebeurt hier, ik zie vaseline, droog doordrukken, uit bed schoppen, wat is er loos............?
nee, niet droog doordrukken....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef cvboer het volgende:
Wat gebeurt hier, ik zie vaseline, droog doordrukken, uit bed schoppen, wat is er loos............?
Geen idee maar der is iets mis.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:01 schreef cvboer het volgende:
Ik ben hier niet veilig meerquote:
je mag op de bank...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet ik naar de schuur of mag ik op de bank als ik beloof niet te snurken?
Haha nee, werkt niet. Helaas!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle kijkt verbaasd terug met van die onschuldige puppy ogen
te laaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:
Graag, pm adres ffquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, niet droog doordrukken....
drrrrrrrrrrrrrrrrrooog drrrrrrrrrrrrindrrrrrrrrrrrrrukken....
als iets sleur wordt.. moet je ermee stoppen... dus schop ik vannelle uit bed...
dus heb nog plek in mijn bed.... kom jij erbij?
nummer 137quote:
Thanks, is onderwegquote:
Thanks!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je mag op de bank...
* dolfina-chica gooit een kussen naar je hoofd... en zegt: "onder in de kast ligt extra dekbed"
Jawel, degene die vanavond niet in zijn eigen bed slaapt krijgt een stomp op zijn oog.quote:
ja, vannelle heeft zijn kussen mee naar de bank!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef cvboer het volgende:
[..]
Thanks, is onderweg
eigen kussen meenemen?
nou nouquote:
Haha dat verklaart waarom je zo goed paardje kon spelen zaterdag! Je hebt de lul alquote:
en bedankt... want ik slaap op de bank vannachtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jawel, degene die vanavond niet in zijn eigen bed slaapt krijgt een stomp op zijn oog.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha dat verklaart waarom je zo goed paardje kon spelen zaterdag! Je hebt de lul al
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha dat verklaart waarom je zo goed paardje kon spelen zaterdag! Je hebt de lul al
euh, dat heb ik nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ie heeft teruggelezen
jij ook al....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
en bedankt... want ik slaap op de bank vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |