Heb ooit één keer tranen gehad bij een concert. Was Lowlands. Pa was net overleden en ik moest kiezen bij dEuS tussen kippenvel en tranen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb maar 1 jaar LL ervaring,
Vorig jaar het meeste genoten van dEUS, Floggin Molly & Fink !
Stond ik samen met de zanger van Green Lizard. Die ging ook uit zijn dak.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:21 schreef Kentoet het volgende:
Het mooiste LL-optreden waar ik níet bij was, was Manu Chao in 2001. Ik hoorde een stuk van het optreden op de radio en ik heb echt hard gebaald dat ik er niet bij was.
Ik genoot ook. 2001 ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
The Living End was ook een hoogtepunt
Dat zou heel goed kunnen, ik kan nooit jaartallen onthouden.quote:
Ik kende ze niet maar schuilde voor de regen in ee ntent. en toen kwam de living end. heerlijk. heb genoten. metee ncd Roll on gekocht maar op de eerste twee nummers van de cd na heeft dat album me nooit kunnen boeien.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
The Living End was ook een hoogtepunt
Niet de Yeah Yeah Yeah's? (2006)quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:38 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Eerste die me te binnen schieten:
Muse 2001
Foo Fighters 2005
Mumford and Sons 2010
Arctic Monkeys 2009
Frank Turner 2011
Underworld 2002 (?)
Editors 2009 (?)
Inderdaadquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ohja, haha klopt idd
We hebben toen ook nog 's middags op de camping een show van Mitch Hedberg geluisterd op cd
Ik zal me Barry White cd wel weer meenemen naar FestiFarm dit weekendquote:
neem je ook een radio mee danquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik zal me Barry White cd wel weer meenemen naar FestiFarm dit weekend
nouja, ik heb alleen een auto-radio eigenlijkquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
neem je ook een radio mee dan(zo ja dan neem ik ook nog wat cdtjes mee
)
Ohja, The Prodigy in 2005! Dat was ook zeker een hoogtepunt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:27 schreef JackHerrer het volgende:
Iggy & The Stooges vond ik heel tof, verder kan ik me zo nog herinneren LCD Soundsytem, The Infadels en the Prodigy. O ja en natuurlijk Bonnie st. Claire in 2006 ergens in de nacht in de Juliet.
Dinosaur Jr tegelijk in de India scoort bij mij ook erg hoog.quote:
Mag, maar totaal niet te vergelijken in mijn optiekquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dinosaur Jr tegelijk in de India scoort bij mij ook erg hoog.
Dat weet je niet, want je was maar bij 1 van de 2quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag, maar totaal niet te vergelijken in mijn optiek.
Klopt, maar ken de band wel, en das toch echt geen Toolquote:Op donderdag 21 juni 2012 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat weet je niet, want je was maar bij 1 van de 2
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, maar ken de band wel, en das toch echt geen Tool.
Daarover zijn we het dan iig eensquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |