Mooi schilderij van een rode roos!!!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:19 schreef indaha het volgende:
http://www.hotelspecials.(...)enue/fotos.html#tabs
De derde foto van de bovenste rij was onze driepersoonskamer en dan aan de kant waar de ventilator staat hing de flatscreen tv
ok.... dat is wel een heel verschil.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:11 schreef Greys het volgende:
Het is dus...
[ afbeelding ]
versus
[ afbeelding ]
Maar ik ga deze keer gewoon voor de bovenste
Lijkt me enig, maar dan moeten we wel even kamerhoppenquote:
Denk het echt jaquote:Op zondag 24 juni 2012 14:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ok.... dat is wel een heel verschil.![]()
Hadden wij dan gewoon de meest luxe kamer???
Das het omrijden wel waard danquote:Op zondag 24 juni 2012 15:19 schreef Muis006 het volgende:
Mijn kamer was ook superluxe
Wel 15 m2, enorm 2 persoonsbed met persoonlijke bedwarmer en 's ochtends een lekker ding dat ontbijt maakt
Ik heb verdomme voor 15 duizend euro boerenbont!!!!quote:Op zondag 24 juni 2012 15:20 schreef Renesite het volgende:
Ik slaap alleen in bedden va minimaal twee meter breed. Boxspring het liefst.
Ik bedoel, ik heb verdomme een auping van 40000 euro thuis staan!!!
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb verdomme voor 15 duizend euro boerenbont!!!!
Bwoehahahahaquote:Op zondag 24 juni 2012 16:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ken je die pannetjes?
Zo'n setje van 3 met een dekseltje...
Zal ik ophouden?
Vertel!quote:
Bijna winter.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:10 schreef Muis006 het volgende:
Bert Visscher
Oh en kiek die sneeuwman in de tellert steeds verder naar rechts gaan
Zal tijd worden ook, veel te heet hier in Nederland.quote:
Dabedoellik!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal tijd worden ook, veel te heet hier in Nederland.
ÉÉN LIJN! Wij!quote:
lijn 15quote:Op zondag 24 juni 2012 21:45 schreef Renesite het volgende:
Bert woont in een mooi huis aan het Noorderplantsoen
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:01 schreef Ynske het volgende:
Goed,ff onder voorbehoud, morgen even bekijken maar eigenlijk lijkt t me best leuk
met eten dan
ben aan t bellen met t hotel, maar ziet er niet veelbelovend uit.quote:
Ik mag hopen dat die strepen niet betekend dat ze alles heeft lopen cancellenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben aan t bellen met t hotel, maar ziet er niet veelbelovend uit.
alles zou vol staan met strepen,
ze gaat bellen met eigenaar of er nog plaats is
Wiehaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben aan t bellen met t hotel, maar ziet er niet veelbelovend uit.
alles zou vol staan met strepen,
ze gaat bellen met eigenaar of er nog plaats is
Ja voor al de kamers van ene Qwea en Greys waren gecancelledquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die strepen niet betekend dat ze alles heeft lopen cancellen
Wat lief!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:11 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als jij een éénpersoons-kamer moet hebben Yns, dan kan je mijn kamer wel krijgen. Dan fiets ik 's-avonds wel naar huis![]()
Ik kan ook thuis slapen
Ik zet je iig vast op de lijst ovb met eten!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:01 schreef Ynske het volgende:
Goed,ff onder voorbehoud, morgen even bekijken maar eigenlijk lijkt t me best leuk
met eten dan
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die strepen niet betekend dat ze alles heeft lopen cancellen
Das wel heel liefquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:11 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als jij een éénpersoons-kamer moet hebben Yns, dan kan je mijn kamer wel krijgen. Dan fiets ik 's-avonds wel naar huis![]()
Ik kan ook thuis slapen
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja voor al de kamers van ene Qwea en Greys waren gecancelled
Ja, iemand die uit het 'buitenland' moet komen krijgt wel ff voorrangquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:17 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja, iemand die uit het 'buitenland' moet komen krijgt wel ff voorrang
Hopelijk heb je geen parkeerkaart nodig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Das wel heel lief
Ik wacht even haar telefoontje af
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:17 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja, iemand die uit het 'buitenland' moet komen krijgt wel ff voorrang
kun je daar niet parkeren dan bij t hotel?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je geen parkeerkaart nodig.
Met de CPR-meet heb ik het ook gefietst in de zeikregen. Ik was in twintig minuten thuis. Dus het is geen probleem, had het ook niet kunnen aanbieden natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar dan kan ik altijd nog bij Dirkh in het Airport Hotel![]()
En lief dat je je kamer weggeeft, maar straks heb je spijt omdat je nog moet fietsen
Dus wacht effe af of Yns nog een plekkie kan krijgen! Volgens mij was het nog niet vol
Omdat we die als gekken hebben lopen reserveren en die waarschijnlijk opperdeop zijn.quote:
hmm dat is niet handig dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat we die als gekken hebben lopen reserveren en die waarschijnlijk opperdeop zijn.
In de binnenstad van R'dam?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
Dan parkeert ze gewoon voor de slagboom / het hek
Denk ik ook. Onze kamer heeft ook 2 auto's (waarschijnlijk) en maar één kaart. Komt goed!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef Greys het volgende:
Da's echt heel simpel op te lossen als er geen parkeerkaarten meer zijn
Want dan parkeert Yns bv bij Henk in de buurt of in elk geval ergens daar waar het graties is en rijdt ze vanaf daar met een van de andere hotellers mee naar het hotel. Dat komt wel in orde!
MOBLO KOMT NIET? Wtf Feef! WTF ZEG IK JEquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zet je iig vast op de lijst ovb met eten!
Er is een plekkie sowieso open gekomen van Moblo helaas, dus je komt niet onderaan de lijst
Zij kon er weinig aan doen hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
MOBLO KOMT NIET? Wtf Feef! WTF ZEG IK JE
Ze zei tegen mij toen ik belde dat als het vol is/was ze altijd appartementen had.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar dan kan ik altijd nog bij Dirkh in het Airport Hotel![]()
En lief dat je je kamer weggeeft, maar straks heb je spijt omdat je nog moet fietsen
Dus wacht effe af of Yns nog een plekkie kan krijgen! Volgens mij was het nog niet vol
Ik heb mijn haat ook al uitgesproken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
MOBLO KOMT NIET? Wtf Feef! WTF ZEG IK JE
Tegen mij ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze zei tegen mij toen ik belde dat als het vol is/was ze altijd appartementen had.
Nope, zelfde prijs zei ze. Alleen geen ontbijt erbijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen mij ook
Maar die zijn mss wat groter en dus duurder voor 1 persoon? Geen idee.
Yns gaat het wel horen! En anders heeft Jeroen dus een heel nobele oplossing voor dr
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
Hier kan je lezen waarom Mo niet kan:
[MEET!] Het Grote SongfestiBAL 15 september - #13
Echt?quote:
alles beweert zequote:
ik ga daar ven over nadenken, is heel lief, maar voel me dan ook bezwaardquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?![]()
Dan ben ik benieuwd wie er nog bij gekomen zijn. Of dat er dan ook andere gasten zijn dus.
En die appartementen, zei ze daar niets over?
Nou dan kan je misschien gebruik maken van de ontzettend lieve aanbieding van JJdJ.
Als hij echt zeker weet dat ie terug wil fietsen
Datquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou anders morgen terugbellen, kijken of de eigenaar er dan zelf is. Want ik kan me haast niet voorstellen dat alles al vol is.
ze was zelf verbaasd dat t vol zat en vroeg of er iets te doen was in ahoy danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou anders morgen terugbellen, kijken of de eigenaar er dan zelf is. Want ik kan me haast niet voorstellen dat alles al vol is.
Je zou nog naar het andere hotel kunnen, maar dan zit er niemand, afgezien van DirkHquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze was zelf verbaasd dat t vol zat en vroeg of er iets te doen was in ahoy dan
dus kan t me best voorstellen dat er niets meer is
Ja, doeiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
alles beweert ze
[..]
ik ga daar ven over nadenken, is heel lief, maar voel me dan ook bezwaard
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja, doeiIk stuur je even een mailtje
Dat zal d'r leren!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zo, Ynske heeft de mail van Hotels.nl![]()
De boekingsgegevens kunnen gewijzigd worden dus tadadataaataaaaaaa
Wat lief van jequote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zo, Ynske heeft de mail van Hotels.nl![]()
De boekingsgegevens kunnen gewijzigd worden dus tadadataaataaaaaaa
Onze meet wordt gezien als een Ahoy-event?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze was zelf verbaasd dat t vol zat en vroeg of er iets te doen was in ahoy dan
dus kan t me best voorstellen dat er niets meer is
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:14 schreef Ynske het volgende:
Omgezet
ik komgewoon
alleen dan nog dat parkeren fiksen...
Of zou Dirkh omgeboekt hebben stiekem en dat het daarom vol zat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je zou nog naar het andere hotel kunnen, maar dan zit er niemand, afgezien van DirkH
Hele verdieping afgehuurd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zou Dirkh omgeboekt hebben stiekem en dat het daarom vol zat?
Tijd voor 'hotelkamerboekparkeerstress volume 2'?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:24 schreef Greys het volgende:
Ik zit net in het tweede topic van deze reeks dat hotelkamerboekgestress terug te lezen.
Hilarisch
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Die man van het hotel is net bijgekomen van al die Fokkers die krijsend aan de telefoon hingen om kamers en parkeerkaarten en nu beginnen ze weer te bellen en om te boeken en te stressen over parkeerkaarten.![]()
Pff, anderenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben wel benieuwd of het nou FOK!-only is in het hotel of dat er ook anderen bij zitten
En zo ja, arme anderen
Niet als ze al aan het ontbijt zitten. Daarvoor zijn de tafeltjes te knus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, anderen![]()
Die krijgen we er wel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |