Hmm, meer als ik werk de hele dag, lange reistijd en dan gewoon alleen nog maar zin hebben om voor de tv te hangenquote:Op zondag 24 juni 2012 02:14 schreef Greys het volgende:
Hadden je typvingers vakantie?
Of ben je ze aan het sparen voor het wapperen?
quote:Op zondag 24 juni 2012 02:19 schreef Greys het volgende:
Gelukkig zijn wij net Cheers, where everybody knows your name and we're always glad you came.
Ofzo
Sparennnnnnnnnnquote:Op zondag 24 juni 2012 02:19 schreef Takaiki het volgende:
Met een tablet zou ik denk ik misschien eerder inloggen, want dan hoef ik niet boven te zitten en de tv te missen
Ideequote:Op zondag 24 juni 2012 02:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Sparennnnnnnnnn
Of de volgende keer als Cat vraagt of je op d'r kitties wil passen antwoorden 'Ja, voor je tablet'
Eerder dan 2 uur 's nachts? Moet lukken!quote:Op zondag 24 juni 2012 02:31 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik ga d'r een tukkie van doen
Kom je de volgende keer wat vroeger, Takkie?
Dealquote:Op zondag 24 juni 2012 02:07 schreef Greys het volgende:
Franklin wil ook mee naar Herman, dat weet ik 300% zeker.
Dus da's een leuke bijkomstigheid voor yv dan.
Je moet dan wel af en toe SSSSSHT tegen hem sissen, want hij heeft de neiging om mee te zingen met HermanEn dan net iets te hard. Maar da's dan mooi jouw taak deze keer yv
![]()
Roozjee en ik gaan dan samen snotteren om alle mooie liedjes
quote:Op zondag 24 juni 2012 02:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Sparennnnnnnnnn
Of de volgende keer als Cat vraagt of je op d'r kitties wil passen antwoorden 'Ja, voor je tablet'
Oy!quote:Op zondag 24 juni 2012 11:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Herman van Veen is voor bejaarde mensen
Jaquote:Op zondag 24 juni 2012 12:22 schreef Greys het volgende:
Jammer Mo!
Maar de ESF-ers kennende komt er na de 15e gewoon weer een nieuw geplande meet, dus wellicht dat je dan kunt aanschuiven!
Pek en veren meet?quote:Op zondag 24 juni 2012 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik geef het secretariaat van de opleiding de schuldmij beetje valse hoop geven
Ba humbug!quote:Op zondag 24 juni 2012 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze moeten me nog wel een bachelordiploma geven![]()
Tot nu toe niet iddquote:Op zondag 24 juni 2012 12:43 schreef Dirkh het volgende:
Gaat er niemand naar het RegardszAirport Hotel?
Jij en je mevrouw.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:43 schreef Dirkh het volgende:
Gaat er niemand naar het RegardszAirport Hotel?
Nee joh, dat wil ik helemaal niet. Wel graag een massage, ontbijt op bed en een vrouwlijke butler. Mamere bad en goude kranen wil ik niet.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:48 schreef Cat22 het volgende:
Bienvenue is niet crappy.![]()
Echt, ik vond het prima in orde. Goede bedden, schoon beddegoed, flatscreen tv's, ruime kamer, schoon sanitair met geen enkel gebroken tegeltje. Als je marmeren badkuipen en gouden kranen zoekt dan zit je er fout maar volgens mij heeft airport dat ook niet.
Dan is airport vast the place to be.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee joh, dat wil ik helemaal niet. Wel graag een massage, ontbijt op bed en een vrouwlijke butler. Mamere bad en goude kranen wil ik niet.
Dat maakt mij ook niet uit, ik ga puur af op de whatsapp foto's die ik daar vandaan kreeg van Tha_Erik, van een klein minikamertje met twee losse bedden, een cm. of 40 ruimte er tussen en als bijschrift "wat een weelde...."quote:Op zondag 24 juni 2012 12:48 schreef Cat22 het volgende:
Bienvenue is niet crappy.![]()
Echt, ik vond het prima in orde. Goede bedden, schoon beddegoed, flatscreen tv's, ruime kamer, schoon sanitair met geen enkel gebroken tegeltje. Als je marmeren badkuipen en gouden kranen zoekt dan zit je er fout maar volgens mij heeft airport dat ook niet.
Het was niet echt des Greys, neequote:
Kamperen 2.0quote:Op zondag 24 juni 2012 13:11 schreef indaha het volgende:
De kamers zijn niet heel ruim, maar voor 1 waarschijnlijk kortnachtje zeker ruim voldoende en ik was zo blij met het lekkere bedje vorige keer
ik was total loss zonder drank op
Voor de, eh, flatscreen?quote:Op zondag 24 juni 2012 13:12 schreef Greys het volgende:
Wat is dat witte snoer trouwens dat over de gehele (![]()
) breedte van de kamer op de bovenste foto van achter de kast voor de verwarming langs loopt?
Onze driepersoons was een stuk groter met flatscreenquote:Op zondag 24 juni 2012 13:11 schreef Greys het volgende:
Het is dus...
[ afbeelding ]
versus
[ afbeelding ]
Maar ik ga deze keer gewoon voor de bovenste
Mooi schilderij van een rode roos!!!quote:Op zondag 24 juni 2012 13:19 schreef indaha het volgende:
http://www.hotelspecials.(...)enue/fotos.html#tabs
De derde foto van de bovenste rij was onze driepersoonskamer en dan aan de kant waar de ventilator staat hing de flatscreen tv
ok.... dat is wel een heel verschil.quote:Op zondag 24 juni 2012 13:11 schreef Greys het volgende:
Het is dus...
[ afbeelding ]
versus
[ afbeelding ]
Maar ik ga deze keer gewoon voor de bovenste
Lijkt me enig, maar dan moeten we wel even kamerhoppenquote:
Denk het echt jaquote:Op zondag 24 juni 2012 14:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ok.... dat is wel een heel verschil.![]()
Hadden wij dan gewoon de meest luxe kamer???
Das het omrijden wel waard danquote:Op zondag 24 juni 2012 15:19 schreef Muis006 het volgende:
Mijn kamer was ook superluxe
Wel 15 m2, enorm 2 persoonsbed met persoonlijke bedwarmer en 's ochtends een lekker ding dat ontbijt maakt
Ik heb verdomme voor 15 duizend euro boerenbont!!!!quote:Op zondag 24 juni 2012 15:20 schreef Renesite het volgende:
Ik slaap alleen in bedden va minimaal twee meter breed. Boxspring het liefst.
Ik bedoel, ik heb verdomme een auping van 40000 euro thuis staan!!!
quote:Op zondag 24 juni 2012 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb verdomme voor 15 duizend euro boerenbont!!!!
Bwoehahahahaquote:Op zondag 24 juni 2012 16:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ken je die pannetjes?
Zo'n setje van 3 met een dekseltje...
Zal ik ophouden?
Vertel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |