Je zou nog naar het andere hotel kunnen, maar dan zit er niemand, afgezien van DirkHquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze was zelf verbaasd dat t vol zat en vroeg of er iets te doen was in ahoy dan
dus kan t me best voorstellen dat er niets meer is
Ja, doeiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
alles beweert ze
[..]
ik ga daar ven over nadenken, is heel lief, maar voel me dan ook bezwaard
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja, doeiIk stuur je even een mailtje
Dat zal d'r leren!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zo, Ynske heeft de mail van Hotels.nl![]()
De boekingsgegevens kunnen gewijzigd worden dus tadadataaataaaaaaa
Wat lief van jequote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:52 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zo, Ynske heeft de mail van Hotels.nl![]()
De boekingsgegevens kunnen gewijzigd worden dus tadadataaataaaaaaa
Onze meet wordt gezien als een Ahoy-event?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze was zelf verbaasd dat t vol zat en vroeg of er iets te doen was in ahoy dan
dus kan t me best voorstellen dat er niets meer is
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:14 schreef Ynske het volgende:
Omgezet
ik komgewoon
alleen dan nog dat parkeren fiksen...
Of zou Dirkh omgeboekt hebben stiekem en dat het daarom vol zat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je zou nog naar het andere hotel kunnen, maar dan zit er niemand, afgezien van DirkH
Hele verdieping afgehuurd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zou Dirkh omgeboekt hebben stiekem en dat het daarom vol zat?
Tijd voor 'hotelkamerboekparkeerstress volume 2'?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:24 schreef Greys het volgende:
Ik zit net in het tweede topic van deze reeks dat hotelkamerboekgestress terug te lezen.
Hilarisch
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Die man van het hotel is net bijgekomen van al die Fokkers die krijsend aan de telefoon hingen om kamers en parkeerkaarten en nu beginnen ze weer te bellen en om te boeken en te stressen over parkeerkaarten.![]()
Pff, anderenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben wel benieuwd of het nou FOK!-only is in het hotel of dat er ook anderen bij zitten
En zo ja, arme anderen
Niet als ze al aan het ontbijt zitten. Daarvoor zijn de tafeltjes te knus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, anderen![]()
Die krijgen we er wel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |