quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:17 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja, iemand die uit het 'buitenland' moet komen krijgt wel ff voorrang
kun je daar niet parkeren dan bij t hotel?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je geen parkeerkaart nodig.
Met de CPR-meet heb ik het ook gefietst in de zeikregen. Ik was in twintig minuten thuis. Dus het is geen probleem, had het ook niet kunnen aanbieden natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar dan kan ik altijd nog bij Dirkh in het Airport Hotel![]()
En lief dat je je kamer weggeeft, maar straks heb je spijt omdat je nog moet fietsen
Dus wacht effe af of Yns nog een plekkie kan krijgen! Volgens mij was het nog niet vol
Omdat we die als gekken hebben lopen reserveren en die waarschijnlijk opperdeop zijn.quote:
hmm dat is niet handig dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat we die als gekken hebben lopen reserveren en die waarschijnlijk opperdeop zijn.
In de binnenstad van R'dam?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
Dan parkeert ze gewoon voor de slagboom / het hek
Denk ik ook. Onze kamer heeft ook 2 auto's (waarschijnlijk) en maar één kaart. Komt goed!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef Greys het volgende:
Da's echt heel simpel op te lossen als er geen parkeerkaarten meer zijn
Want dan parkeert Yns bv bij Henk in de buurt of in elk geval ergens daar waar het graties is en rijdt ze vanaf daar met een van de andere hotellers mee naar het hotel. Dat komt wel in orde!
MOBLO KOMT NIET? Wtf Feef! WTF ZEG IK JEquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zet je iig vast op de lijst ovb met eten!
Er is een plekkie sowieso open gekomen van Moblo helaas, dus je komt niet onderaan de lijst
Zij kon er weinig aan doen hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
MOBLO KOMT NIET? Wtf Feef! WTF ZEG IK JE
Ze zei tegen mij toen ik belde dat als het vol is/was ze altijd appartementen had.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Maar dan kan ik altijd nog bij Dirkh in het Airport Hotel![]()
En lief dat je je kamer weggeeft, maar straks heb je spijt omdat je nog moet fietsen
Dus wacht effe af of Yns nog een plekkie kan krijgen! Volgens mij was het nog niet vol
Ik heb mijn haat ook al uitgesproken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
MOBLO KOMT NIET? Wtf Feef! WTF ZEG IK JE
Tegen mij ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze zei tegen mij toen ik belde dat als het vol is/was ze altijd appartementen had.
Nope, zelfde prijs zei ze. Alleen geen ontbijt erbijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen mij ook
Maar die zijn mss wat groter en dus duurder voor 1 persoon? Geen idee.
Yns gaat het wel horen! En anders heeft Jeroen dus een heel nobele oplossing voor dr
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
Hier kan je lezen waarom Mo niet kan:
[MEET!] Het Grote SongfestiBAL 15 september - #13
Echt?quote:
alles beweert zequote:
ik ga daar ven over nadenken, is heel lief, maar voel me dan ook bezwaardquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?![]()
Dan ben ik benieuwd wie er nog bij gekomen zijn. Of dat er dan ook andere gasten zijn dus.
En die appartementen, zei ze daar niets over?
Nou dan kan je misschien gebruik maken van de ontzettend lieve aanbieding van JJdJ.
Als hij echt zeker weet dat ie terug wil fietsen
Datquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou anders morgen terugbellen, kijken of de eigenaar er dan zelf is. Want ik kan me haast niet voorstellen dat alles al vol is.
ze was zelf verbaasd dat t vol zat en vroeg of er iets te doen was in ahoy danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou anders morgen terugbellen, kijken of de eigenaar er dan zelf is. Want ik kan me haast niet voorstellen dat alles al vol is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |