SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Iemand hier nog tips en adviezen met betrekking tot het versterken van de rotator cuff? Heb wel wat van de standaard oefeningen, maar vraag me af of je deze oefeningen bijvoorbeeld vaker dan eens per week kunt doen.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
nou gebroken is 'ie zeker niet, en uit de kom ook niet, als ik de röntgen mag geloven. Wat het verder wel is, geen idee. Morgen terug naar de huisarts. Vandaag gelukkig 15 km mogen fietsen, maar verder niet trainen. Kan wel janken, net toen 't weer ergens op begon te lijken...hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Klote man! Sterkte ermeequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:30 schreef mister_popcorn het volgende:
nou gebroken is 'ie zeker niet, en uit de kom ook niet, als ik de röntgen mag geloven. Wat het verder wel is, geen idee. Morgen terug naar de huisarts. Vandaag gelukkig 15 km mogen fietsen, maar verder niet trainen. Kan wel janken, net toen 't weer ergens op begon te lijken...![]()
Shhh, geen tranen alleen dromen nuquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:30 schreef mister_popcorn het volgende:
nou gebroken is 'ie zeker niet, en uit de kom ook niet, als ik de röntgen mag geloven. Wat het verder wel is, geen idee. Morgen terug naar de huisarts. Vandaag gelukkig 15 km mogen fietsen, maar verder niet trainen. Kan wel janken, net toen 't weer ergens op begon te lijken...Soukidan op je oogbal.![]()
Motivatie.quote:
Kut man, hopen dat je snel opknapt!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:30 schreef mister_popcorn het volgende:
nou gebroken is 'ie zeker niet, en uit de kom ook niet, als ik de röntgen mag geloven. Wat het verder wel is, geen idee. Morgen terug naar de huisarts. Vandaag gelukkig 15 km mogen fietsen, maar verder niet trainen. Kan wel janken, net toen 't weer ergens op begon te lijken...![]()
Pfffff na twee maanden hard werken om van 18% na 12% te gaan met IF (had nog een pic gepost), ben ik in een week tijd weer een aantal % omhoog lijkt het wel... Had een ongelofelijke kutweek waardoor ik IF eigenlijk niet meer volgde en meer ben gaan eten en ik lijk nu weer op 14-15% te zitten.....Lijk fucking bloated..Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
haha thnx!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:32 schreef seto het volgende:
Hier een liedje om je op te vrolijken mister_popcorn
rest ook bedankt overigens voor de vriendelijke woorden.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Met een beetje geluk gewoon wat meer waterretentie door verhoogde natrium inname?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:03 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Pfffff na twee maanden hard werken om van 18% na 12% te gaan met IF (had nog een pic gepost), ben ik in een week tijd weer een aantal % omhoog lijkt het wel... Had een ongelofelijke kutweek waardoor ik IF eigenlijk niet meer volgde en meer ben gaan eten en ik lijk nu weer op 14-15% te zitten.....Lijk fucking bloated.."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Gewoon vet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:15 schreef Push. het volgende:
[..]
Met een beetje geluk gewoon wat meer waterretentie door verhoogde natrium inname?![]()
Ik zit deze week met wat tijd gebrek , ik ben morgen van plan om mn borst / triceps te gaan trainen kan het dan kwaad als ik de dag daar op rug biceps train ?![]()
Er is heel wat mis met m'n squat.Als ik met een lege stang low bar parallel doe, zijn mijn hamstrings op de bodem niet aangespannen en dan heb ik ook een ronde onderrug. Wat ik ook probeer, hip drive, onderrug aanspannen, stuitje naar boven duwen, buikspieren aanspannen het helpt niet
Gelukkig heb ik een personal trainer dus ik zal hem eens laten kijken.
![]()
Nee kan makkelijk zelfs.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:53 schreef michiel_merk het volgende:
Ik zit deze week met wat tijd gebrek , ik ben morgen van plan om mn borst / triceps te gaan trainen kan het dan kwaad als ik de dag daar op rug biceps train ?![]()
hang eens gewicht aan de barbell. met alleen een barbell kan ik ok niet squatten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:11 schreef Bendoe het volgende:
Er is heel wat mis met m'n squat.Als ik met een lege stang low bar parallel doe, zijn mijn hamstrings op de bodem niet aangespannen en dan heb ik ook een ronde onderrug. Wat ik ook probeer, hip drive, onderrug aanspannen, stuitje naar boven duwen, buikspieren aanspannen het helpt niet
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:53 schreef michiel_merk het volgende:
Ok, even een interventie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:11 schreef Bendoe het volgende:
Personal trainers zijn de kakkerlakken van de sportscholen, dat is hier al topic generaties geleden besloten en besproken.
Dumpen dus! Die sukkel die je les staat te geven met 250 gram mg MDMA achter zijn kiezen.
Ik heb veel geleerd van mijn video die ik hier heb gepost en op UTube. Wellicht dat het jou kan helpen.
Getroll of niet, er zitten veel kundige users op deze topic reeks.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2012 21:17:55 ]![]()
250 gram MDMA overleef je niet man, gekkerdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:33 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ok, even een interventie.
Personal trainers zijn de kakkerlakken van de sportscholen, dat is hier al topic generaties geleden besloten en besproken.
Dumpen dus! Die sukkel die je les staat te geven met 250 gram MDMA achter zijn kiezen.
Ik heb veel geleerd van mijn video die ik hier heb gepost en op UTube. Wellicht dat het jou kan helpen.
Getroll of niet, er zitten veel kundige users op deze topic reeks.![]()
Dat zijn wel 2500 stevige pillen.
Heb je ook een link van jouw video?
[ Bericht 0% gewijzigd door zoz op 19-06-2012 20:43:34 ]![]()
Mee eens, squatten met alleen een stang is kutquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:23 schreef fathank het volgende:
[..]
hang eens gewicht aan de barbell. met alleen een barbell kan ik ok niet squatten.![]()
Zucht. Die vent heeft zelf nog 130 kilo gedeadlift. 4 jaar gestudeerd over eten en sporten en weet echt wat nodig is over voeding en bb'ing. No offense, maar het is niet zo dat alle PT'ers of instructeurs hun kop moeten houden en onwetend zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:33 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ok, even een interventie.
Dumpen dus! Die sukkel die je les staat te geven met 250 gram MDMA achter zijn kiezen.
Getroll of niet, er zitten veel kundige users op deze topic reeks.
Zal eens een filmpje maken![]()
![]()
tja, bij jou lukt het niet en je komt hier om advies vragen, niet bij hem!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:55 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Zucht. Die vent heeft zelf nog 130 kilo gedeadlift. 4 jaar gestudeerd over eten en sporten en weet echt wat nodig is over voeding en bb'ing. No offense, maar het is niet zo dat alle PT'ers of instructeurs hun kop moeten houden en onwetend zijn.
Zal eens een filmpje maken![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:35 schreef zoz het volgende:
[..]
250 gram MDMA overleef je niet man, gekkerd![]()
Dat zijn wel 2500 stevige pillen.
Heb je ook een link van jouw video?Moet ook niet tikken op de Phone.
mg dus.Sja, de 1 doet er 4 weken over zijn Cios of AALO de ander 4 jaar, dat zegt behalve doorzettingsvermogen niet zoveel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:55 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Zucht. Die vent heeft zelf nog 130 kilo gedeadlift. 4 jaar gestudeerd over eten en sporten en weet echt wat nodig is over voeding en bb'ing. No offense, maar het is niet zo dat alle PT'ers of instructeurs hun kop moeten houden en onwetend zijn.
Zal eens een filmpje maken
Maarrr, kan die man jou het niet leren dan? Daarvoor betaal je hem immers een aalmoesje op zijn tijd.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2012 21:23:32 ]![]()
Kut man, geen eten in huis. Ik heb een mexican hot and spicy bij ny pizza besteld.
pff ik voel me nu al schuldig.![]()
Wat is er mis mee dan, in Amerika word pizza gezien als groente.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Een 130 kilo deadlift is niet echt heel erg veel of iets dergelijks. Het gaat er mee om dat hij 40 euro per uur vraagt, terwijl je de problemen makkelijk zelf of met hulp van hier kunt verhelpen in de meeste gevallen. Als je het podium op zou willen en hier begeleiding bij nodig hebt is dat natuurlijk heel wat anders.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:55 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Zal eens een filmpje maken"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ik zag net het woordje fatceps voorbijkomen en vond het toch raar(heb ff opgezocht wat het was) maar mijn vraag is wat vinden jullie dan van zo'n postuur:
Misschien vage foto's maar anders kan ik geen goed voorbeeld geven.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Moeilijk voor te stellen. Lijkt me vooral vocht.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:03 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Pfffff na twee maanden hard werken om van 18% na 12% te gaan met IF (had nog een pic gepost), ben ik in een week tijd weer een aantal % omhoog lijkt het wel... Had een ongelofelijke kutweek waardoor ik IF eigenlijk niet meer volgde en meer ben gaan eten en ik lijk nu weer op 14-15% te zitten.....Lijk fucking bloated..You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Was dat IF een beetje te doen trouwens unfuckwithable?
Weet niet of ik het aandurf (doe zwaar fysiek werk overdag), maar wil het best een korte periode proberen op zich
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Niks voor mij.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik zag net het woordje fatceps voorbijkomen en vond het toch raar(heb ff opgezocht wat het was) maar mijn vraag is wat vinden jullie dan van zo'n postuur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien vage foto's maar anders kan ik geen goed voorbeeld geven.
Maar als ik er überhaupt zo uit wil gaan zien moet ik een strikt 4maal daags McDonalds + GOMAD dieet gaan volgen denk ik
Alhoewel die bovenste nog wel meevalt. Das gewoon een reus volgens mij.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Bovenste is niets mis mee volgens mij?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Alhoewel die bovenste nog wel meevalt. Das gewoon een reus volgens mij.
Ik probeer trouwens de laatste tijd ook gewoon weer consequent 3x per week te gaan, met daarnaast nog skaten, dat gaat op zich wel lekker zo![]()
![]()
Vinden jullie 100 kg squat netjes? Volgens mij stelt het voor de meeste hier niet zoveel voor ofwelik krijg iig mad props in de gym, vragen als ''train je voor een wedstrijd'' haha dat is wel goed voor m'n echo. Nu op naar de 125!
![]()
1.5x je lichaamsgewicht is een goede meting voor beginners imo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:28 schreef Warsaw het volgende:
Vinden jullie 100 kg squat netjes? Volgens mij stelt het voor de meeste hier niet zoveel voor ofwelik krijg iig mad props in de gym, vragen als ''train je voor een wedstrijd'' haha dat is wel goed voor m'n echo. Nu op naar de 125!
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dat haal ik lang niet, ben ik nu een beginnerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:29 schreef Seam het volgende:
[..]
1.5x je lichaamsgewicht is een goede meting voor beginners imo.![]()
![]()
Ik ook niet lol. Doe gewoon m'n eigen gewicht. Alhoewel ik de laatste tijd niet meer zoveel benen train. Ze worden een beetje te dik naar mijn mening, en zeker voor benen is massa een oneway ticket
Oh en 100 kilo vind ik best netjes, maar waarom zoek je hier bevestiging?''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:55 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Zal eens een filmpje maken130kg kan iedereen na 2 maanden als het echt zou moeten.
Gewoon de rippetoe squat filmpjes kijken
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Dit vind ik niet echt iets, maar bearmode is wel mijn favorietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien vage foto's maar anders kan ik geen goed voorbeeld geven.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Heb sinds vorige week mijn schema omgegooid.
Dag 1: rug, biceps en schouders
Dag 2: borst, buik en triceps
Dag 3: 11,5km rennen.
Eerst was dag 1 en 2 omgedraaid en dag 3 was benen en schouders. Ik blijf gewoon roteren en rust wanneer mijn lichaam echt kapot is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: