quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:24 schreef Mdrop het volgende:
Dit soort informatie?:
http://umtscoveragetool.vodafone.nl/UMTSdekking.html
http://www.t-mobile.nl/za(...)bereik/dekkingskaart
http://www.coveragechecker.nl/
Dat is zeker netjes, wacht al weer 2 weken op een pakketje uit de UK, wat een klote verbinding qua post is datquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:47 schreef Ireyon het volgende:
M'n hoesje is binnen![]()
Na slechts 7 werkdagen, niet gek voor een pakketje uit de USA
Dat zou nu niet meer in mij opkomen, heb dat ding even in mijn handen gehad, maar ben nu zo gewend aan het grote en mooie scherm van de One X dat ik niet terug wil naar iets kleiners. Neemt niet weg dat ook voor de prestaties eigenlijk overkill zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zit te overwegen om de X om te ruilen voor een S. Zuiniger en geen nutteloze prestaties.
pakketjes uit de UK heb ik vaak binnen twee à drie dagen binnen. Ook via ebay e.d.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is zeker netjes, wacht al weer 2 weken op een pakketje uit de UK, wat een klote verbinding qua post is dat.
Vandaar het vraagteken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:07 schreef dimmak het volgende:
De TT doet onder aan deze top telefoon, slechts een gedeelte heeft er last van en HTC kennende word het allemaal opgelost.
Faal TT dus weer.
Oke vreemd, heb nu al meermalen zowel via UPS als TNT en zakelijk en privé dingen uit de UK laten komen en die duren bij mij toch echt minstens 9 werkdagenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:11 schreef lekzzz het volgende:
pakketjes uit de UK heb ik vaak binnen twee à drie dagen binnen. Ook via ebay e.d.
Geen last van, maar het kan dat je netwerkbeheerder dat heeft ingesteld op een bedrijfsnetwerk.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:26 schreef Ireyon het volgende:
Krijgen andere mensen die met een wpa2 verbinding willen verbinden, ook de melding dat ze verplicht een patroon of pin in moeten stellen om te ontgrendelen? En bij wep verbindingen kan ik alleen een wachtwoord intikken terwijl daar toch echt een username voor nodig is hier
Ik heb het op eduroam gehad met de stock rom. Met MIUI niets aan de hand. Maar het is een kwestie van vergrendeling instellen, aanmelden op netwerk en daarna vergrendeling weer uitschakelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:59 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Geen last van, maar het kan dat je netwerkbeheerder dat heeft ingesteld op een bedrijfsnetwerk.
Mja als ik dat doe verbreekt-ie de verbinding dus gewoon. Heb er op m'n Desire met AOSP ICS ook geen last van gehad, dus de oplossing zou toch in de telefoon software moeten liggen, me dunkt. Al beveelt Susan van de Helpdesk dus ook aan dat ik het bij onze netwerkbeheerder ga navragenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik heb het op eduroam gehad met de stock rom. Met MIUI niets aan de hand. Maar het is een kwestie van vergrendeling instellen, aanmelden op netwerk en daarna vergrendeling weer uitschakelen.
quote:
Ik heb hetzelfde als jij, vond wit wel wat, kreeg ook opmerking van mijn vriendin en zelfs een bevriende manager van een telecomwinkel of ik gay was of zo met gegrinnik erbij. Hij is toch niet roze of zo? Wie heeft bepaald dat wit alleen voor vrouwen is en vrouwen alle kleuren van de regenboog kunnen kiezen zonder voor pot te worden uitgemaakt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef henk321123 het volgende:
Heb nu de One x, prachtig ding. Heb m in het wit, eerste reactie die ik kreeg was 'ben je gay ofzo?'. Ik vind dat wit juist wel mooi. Meeste telefoons vind ik het niks, maar bij deze heeft het wel wat
Voornamelijk One X, maar ik neem aan dat hier ook mensen langskomen die er problemen mee hebben. Een beetje van alles, dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welk advies verwacht je in een topic over de One X?
Ja, mensen met een One X zullen je vast een Apple product aanraden...quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Voornamelijk One X, maar ik neem aan dat hier ook mensen langskomen die er problemen mee hebben. Een beetje van alles, dus.
Ja, ik raad OSX boven Windows aan. Heeft niets met mijn One X te maken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja, mensen met een One X zullen je vast een Apple product aanraden...
Ik bedoel dat iemand met een One X je geen iPhone aan zal raden. Ze lopen immers niet voor niets met een One X rond.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja, ik raad OSX boven Windows aan. Heeft niets met mijn One X te maken.
De vraagsteller vraagt niets over OSX en Windows. Dus hoezo begin je nu hierover?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja, ik raad OSX boven Windows aan. Heeft niets met mijn One X te maken.
Ik adviseer mijn zusjes en mijn vriendin wel een iPhone te nemenquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat iemand met een One X je geen iPhone aan zal raden. Ze lopen immers niet voor niets met een One X rond.
Ik adviseer ook mensen een iPhone, maar niet mensen die in dit topic komen. Daarvan verwacht ik toch op zijn minst dat ze voor mid-end/higd-end Android telefoon komen met een groot scherm.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:46 schreef zoz het volgende:
[..]
Ik adviseer mijn zusjes en mijn vriendin wel een iPhone te nemen
Toch loop ik met zo'n kekke One X rond
Een extreem voorbeeld om de afgunst tegen Apple producten in elk Android-gerelateerd topic. Ik zou ook niet snappen waarom iemand een iPhone zou afraden, alleen maar omdat het in een One X topic gevraagd wordt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De vraagsteller vraagt niets over OSX en Windows. Dus hoezo begin je nu hierover?
Dankjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:25 schreef Kloonhommel het volgende:
Hier lees ik 288 euro: http://www.htconex.net/18(...)ver-gorilla-glass-2/
Hier 199 euro: http://repair.smartphonew(...)ne-x-reparaties.html
Hier 213 euro: http://forum.kpn.com/t5/H(...)-Teleplan/td-p/35601
Display alleen al kost ongeveer 168 euro: http://www.replacedirect.(...)-x/lcd-schermen.html
Je gaat het dus niet heel veel goedkoper vinden.
Wellicht word nu nog niet alles uit het toestel gehaald, maar over 2 jaar ofzo wel. Dus over 2 jaar is je HOX ook nog lekker snel. Of dat met de SOX ook zo is...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zit te overwegen om de X om te ruilen voor een S. Zuiniger en geen nutteloze prestaties.
Ik stuur je.vanavond een pm erover. Ik heb namelijk zon NHL adapter.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:56 schreef zoz het volgende:
Maakt het nog wat uit wat voor een hdmi kabel/converter je gebruikt voor output naar een televisie?
Ik zie op dx.com:
HDMI Female to Micro HDMI Male Adapter http://www.dealextreme.co(...)-white-106351?item=8
Micro USB to HDMI MHL Adapter. http://www.dealextreme.co(...)dapter-101358?item=4
Nr. 1 is gewoon een simpel converter stekkerding.
Nr. 2 heeft een 2e kabel voor usb power wat nodig schijnt te zijn.
Wat zijn nou verder de verschillen en welke werkt het best met de One X?
.
Ik ga geen 2 jaar met een toestel doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:36 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wellicht word nu nog niet alles uit het toestel gehaald, maar over 2 jaar ofzo wel. Dus over 2 jaar is je HOX ook nog lekker snel. Of dat met de SOX ook zo is...
Post het dan liever hier in dit topic, dan kan iedereen de info gebruikenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik stuur je.vanavond een pm erover. Ik heb namelijk zon NHL adapter.
Wat moet je er überhaupt met 1..quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:41 schreef Stink-ui het volgende:
Na 2 1/2 week mijn screenprotectors binnen ik had er 4 voor 8,99 omdat hij een week te laat was heb ik er 5 gekregen... Wel aardig maar wat moet ik er met 5?
Uitdelen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:41 schreef Stink-ui het volgende:
Na 2 1/2 week mijn screenprotectors binnen ik had er 4 voor 8,99 omdat hij een week te laat was heb ik er 5 gekregen... Wel aardig maar wat moet ik er met 5?
De S One X?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:36 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Wellicht word nu nog niet alles uit het toestel gehaald, maar over 2 jaar ofzo wel. Dus over 2 jaar is je HOX ook nog lekker snel. Of dat met de SOX ook zo is...
Ghehe... SOX klinkt ook beter dan HOS...quote:
Het is zo'n MHL adapter met micro USB en hdmi ingang die ik heb.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:04 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Post het dan liever hier in dit topic, dan kan iedereen de info gebruiken.
Je komt er maar een halenquote:
HOX en HOS en SOX klinkt allemaal kutter dan 'One X', en scheelt maar 1 letterquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ghehe... SOX klinkt ook beter dan HOS...
Ik gebruik ook de apex dan zie je pas echt wat je telefoon kan en hoe mega traag de sense is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:18 schreef SpX het volgende:
Ik ben recent overgestapt van een iPhone 4 naar een HOX en toch weer terug gegaan naar een iPhone.
Na verschillende roms te hebben uitgeprobeerd en andere launchers the hebben geïnstalleerd kon ik niet wennen aan de traagheid en soms net niet innovativiteit van android.
Tevens vind ik dat de applicaties, niet zozeer spellen, maar vooral muziek applicaties, zwaar achterliggen tov ios. Apps zoals Beatmaker, NanoStudio, Fruityloops zijn niet vinden en de alternatieven komen niet in de buurt wat betreft functies en het soepel werken. Dat is tevens het grootste nadeel van Android: teveel apparaten moeten ondersteunt worden door developers waardoor het eindproduct vaak niet af is en net niet genoeg geoptimaliseerd voor je, verder heel krachtige, apparaat.
Het enige wat ik echt mis is de screen estate. Maar aan de andere kant is de iPhone voor mij veel makkelijker en comfortabeler te bedienen. Snelheid en batterij is ongeveer gelijk, alhoewel bij de iPhone 4S alles soepel lijkt te lopen, waar de hox nog weleens wilde haperen. Maar dat is te verklaren ( en op te lossen) door een simpelere launcher zoals apex te installeren.
Scherp, lekkere faalquote:
Wat is er niet soepel dan? Op het blokje drukken zodat je de appslaunchermenuutje krijgt stottert bij jullie of zo? Of bedoelen jullie iets anders? Ik heb het ff aangevinkt maar zie geen verschil?quote:Op donderdag 21 juni 2012 05:42 schreef Ireyon het volgende:
Je kan ook bij Ontwikkelaars Opties GPU-rendering Forceren aanvinken en dan is de launcher ook botersoepel.. Om één of andere reden hebben ze dat niet standaard voor de Sense launcher ingeschakeld
dit... Ik gebruik nu een maand apex en ik ging even testen op de sense wat een drama hahaquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat is er niet soepel dan? Op het blokje drukken zodat je de appslaunchermenuutje krijgt stottert bij jullie of zo? Of bedoelen jullie iets anders? Ik heb het ff aangevinkt maar zie geen verschil?
Het is trouwens "GPU-rendering afdwingen"
Ik deed dat met een wattenstaafje met wat water daarna met een drogequote:Op donderdag 21 juni 2012 18:02 schreef dimmak het volgende:
Het enige waar ik last van heb is dat mijn front cam heel wazig is. Ik denk dat het aan stof ligt. Iemand een idee hoe ik dat het beste aan kan pakken met schoonmaken?
Installeer een verkenprogramma zoals ESexplorer of ASTRO enz en navigeer naar SDcard>whatsapp>media>whatsapp video.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Iemand enig idee:
Ik heb een filmpje gekregen van iemand via whatsapp, maar kan dat filmpje vervolgens nergens terugvinden op mijn toestel, behalve als ik in het whatsapp gesprek terug ga naar het moment dat ik het ontving?
Oeps, ik reageer ook in de android topic, dacht dat ik daar was. Knopje media vind je op de 3 geblokte ding onderin je scherm (moet je wel chat met die persoon geopend zijn en niet in de lijstje met gesprekken of de nieuw gesprekcontactkeuzelijstje).quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb een HTC One X....Dus android. Daarom vroeg ik het in dit topic.![]()
Via de computer had ik het bestandje inderdaad gevonden bij de whatsapp map. Maar op mijn telefoon zelf kan ik hem nergens meer vinden. Behalve in dat gesprek. En dat zou toch makkelijker moeten kunnen?Foto's komen wel gewoon meteen in de Gallery, zonder één of andere extra app.
En ik kan geen media knop vinden in het gesprek met die persoon. Alleen de knop om zelf een video of foto zelf te sturen, een opname te maken en een navigatie. Of ik zie er over heen op dit moment.
Technisch ben ik trouwens een behoorlijke kneusNiet te moeilijke woorden!
![]()
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Is dat niet een bekend probleem bij de HTC one x? Waar HTC mee bezig is?
Bij mij niet. Ik zie daar alleen bekijk contact, voeg bij, bel, achtergrond. En onder het knopje meer: blokkeer, verwijder alle berichten, email dit gesprek, voeg snelknop toe.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:19 schreef Kloonhommel het volgende:
Knopje media vind je op de 3 geblokte ding onderin je scherm (moet je wel chat met die persoon geopend zijn en niet in de lijstje met gesprekken of de nieuw gesprekcontactkeuzelijstje).
Net ff getest, bij personen met wie je nooit fotos of videos hebt gestuurd of ontvangen staat media er idd niet bij. Best logisch toch, er valt geen media te laten zien want die zijn niet verstuurd of ontvangen. Selecteer dus iemand met wie je wel media hebt gedeeld, of als je dat nooit doet, het is leuk iemand een foto/video te sturen, en het is gratis nog ook (mits je voldoende databundel hebt natuurlijk of via WiFi zit)quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:31 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik zie daar alleen bekijk contact, voeg bij, bel, achtergrond. En onder het knopje meer: blokkeer, verwijder alle berichten, email dit gesprek, voeg snelknop toe.
Nee, dit is genoeg.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:02 schreef skit het volgende:
Voor het buitenland betekent toch
Instellingen > mobiel netwerk > gegevens roaming > uit
Dan kom ik niet meer op internet en alleen WiFi of moet nog iets anders uitzetten?
De batterij is bij de One X niet te vervangen, de hele behuizing is unibody polycarbonaat zonder batterijklepjequote:Op zondag 24 juni 2012 14:51 schreef -J-D- het volgende:
Is hier iemand overgestapt van de HTC Sensation naar de One X?
Ben benieuwd naar de grootste verschillen in gebruik, los van de specs die ik zelf al gevonden heb
Is de Anker-batterij van de Sensation ook voor deze foon te gebruiken of is dat een ander formaat?
Ik, de One X is alleen nog sneller en betere camera (app). Voor de rest is het hetzelfde.quote:Op zondag 24 juni 2012 14:51 schreef -J-D- het volgende:
Is hier iemand overgestapt van de HTC Sensation naar de One X?
Ben benieuwd naar de grootste verschillen in gebruik, los van de specs die ik zelf al gevonden heb
Is de Anker-batterij van de Sensation ook voor deze foon te gebruiken of is dat een ander formaat?
Thnx.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:39 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik, de One X is alleen nog sneller en betere camera(app). Voor de rest is het hetzelfde.
Volgens mij vergeet je het superieure scherm dat erin zit. En hij ziet er ook een stuk mooier uit. Maar dat is een mening.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:39 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik, de One X is alleen nog sneller en betere camera (app). Voor de rest is het hetzelfde.
Het eerste (flikkeren) is volgens mij helemaal over? Was blijkbaar een software bug, ik hoor in ieder geval na de laatste 2 updates er niemand meer over.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:27 schreef BlackLodge het volgende:
Ik zit er ook sterk over te denken om de HTC One X te halen, alleen hoor ik veel verschillende verhalen over het flikkeren van het scherm en de accuduur. Bij de ene persoon gaat ie makkelijk 2 dagen mee, de andere haalt amper 1 dag. Kan iemand hier wat meer over vertellen? (Ja ik heb deel 5 van deze topicreeks gelezen, maar die is uit april en wellicht dat er nu nieuwe updates uitgekomen zijn etc.)
Alvast bedankt!
Bedankt voor de reactie. Lijkt me dat je ook flink kan spelen met de helderheid van het scherm of met instellingen/apps voor batterij besparing etc. (zoals Easy Battery Saver)?quote:Op zondag 24 juni 2012 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het eerste (flikkeren) is volgens mij helemaal over? Was blijkbaar een software bug, ik hoor in ieder geval na de laatste 2 updates er niemand meer over.
2e is afhankelijk van gebruik, erg lastig daar iets over te zeggen. Bij mij gaat hij met gemiddeld tot zwaar gebruik (whatsapp, facebook, browsen, gehele dag op wifi, mail) een dag mee. Maar als je 'm wat minder gebruikt is hij door de 4+1 cores direct redelijk zuinig. Grootste energieslurper is overigens het scherm.
Die apps heb ik nooit zo in geloofd, maar er zijn mensen die er bij zweren. Verder kan je uiteraard de helderheid van je scherm instellen, alsmede de time out interval e.d. Dat zijn wel echt dingen waar je batterij mee kan besparen en je dus direct zelf kan beinvloeden.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:27 schreef BlackLodge het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie. Lijkt me dat je ook flink kan spelen met de helderheid van het scherm of met instellingen/apps voor batterij besparing etc. (zoals Easy Battery Saver)?
SwiftKey is op het moment in de aanbieding. Echt een verademing in vergelijking met sense tobo. 2 Euro kost hij nu.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij kan je niet toetsen of veel opties van het Sense keyboard wijzigen, maar het staat je in Android wel vrij andere keyboards te nemen. Ben zelf erg blij met Swype, net een nieuwe versie released vorige week, gaat erg lekker!
Maar uiteraard zijn er ook dingen als SwiftKey, noem maar op, zoek eens in de Market.
Swype staat overigens niet in de Market, omdat het officieel nog Beta is, maar kan je (gratis!) via deze link aanvragen: http://beta.swype.com/android/create/
En dan de installer downloaden op je mobiel via deze link: http://beta.swype.com/android/get/ (moet je dus wel vanaf je mobiel openen)
Ik heb tijdje de Beta gebruikt van de nieuwe versie, was toevallig ook vorige week verlopen, maar ben toch al een tijdje naar tevredenheid geswitched naar Swype. SwiftKey was een goede tweede, ze ondersteunen nu ook een soort van Swype achtige manier van invoeren, maar lang niet zo sterk. Met name met de woorden die de user zelf toevoegt was die swiftkey sleepmodus bizar slecht...quote:Op zondag 24 juni 2012 18:09 schreef zoz het volgende:
[..]
SwiftKey is op het moment in de aanbieding. Echt een verademing in vergelijking met sense tobo. 2 Euro kost hij nu.
Wat ik vooral handig vind is dat je de ms kan in stellen waarbij de secundaire functie van een toets gekozen wordt.
Je gebruikt juist meer energie door die taskkiller.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:08 schreef tinoburg het volgende:
Geluid over de speakers is wel aardig, maar onhandig want die zitten aan de achterkant, waardoor je de telefoon dus op het scherm moet leggen. en dat doe ik niet graag,
Mijn batterij ging vandaag weer schrikbarend snel. 11% verloren in 2,5uur, en niet 1 x mn scherm aangehad/ geen bericht of iets binnengekomen.
Kwartiertje gefietst, met muziek op mn oordoppen, weer dik 14% verloren.
Ik heb wel een task/app killer, maar vraag me af of die zn werk wel doet? of draaien er toch dingen op de achtergrond? voor 35% is ''android besturingssysteem'' de schuldige aan mn batterijverlies, zie ik net ergens.
Iemand die dit ook heeft/ weet wat en hoe ik in moet stellen dat ie minder energie slurpt?
Zo te lezen doet die taskkiller z'n werk, het verneuken van je Android besturingssysteem, prima.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:08 schreef tinoburg het volgende:
Mijn batterij ging vandaag weer schrikbarend snel. 11% verloren in 2,5uur, en niet 1 x mn scherm aangehad/ geen bericht of iets binnengekomen.
Kwartiertje gefietst, met muziek op mn oordoppen, weer dik 14% verloren.
Ik heb wel een task/app killer, maar vraag me af of die zn werk wel doet?
Het kost veel meer energie om je CPU constant dingen op te laten starten en af te laten sluiten dan om wat programmaatjes gewoon in je geheugen te laten sluimeren.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:54 schreef tinoburg het volgende:
serieus? maar je zou toch denken dat die de apps die op de achtergrond doordraaien killed en zodoende dus wel bespaart?
hoe kost dit zoveel extra dan?
Hier is het icoontje verwijderen in de app drawer, dus in de volle app lijst i.p.v. op je homescreenquote:Op zondag 24 juni 2012 21:35 schreef tinoburg het volgende:
hmm okee, hoe verwijder ik em weer zo goed mogelijk? bij mn iphone was dat gewoon icoontje verwijderen, zal hier wel iets lastiger inelkaar steken?
Hm, het werkt nu al wat beter, maar ik heb nu nog steeds dat als je gewoon steeds doorklikt op het middelste woord als je een nieuwe sms wil maken je een complete zin krijgt die ik eerst had gesmst naar iemand (van dat Personal SMS Learning-dingetje dus)....quote:Op zondag 24 juni 2012 19:51 schreef Ireyon het volgende:
Naja wat ik dus zeg.. geef het een paar weken.
Wat is een Anker-batterij?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Thnx.
Had jij een Anker-batterij bij de Sensation? Zo ja, hoe is het accugebruik nu?
Ja dat is waar, ik las ook dat het opladen 2-3 uur duurt, dus dat valt opzich wel mee dan.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Ligt er ook aan wat de mensen zelf als gematigd aangeven, beste is naar de screen on-time te kijken, daar ligt het meeste verbruik (60%+). Zo heb je ook mensen die hem steeds op de allerlaagste helderheid hebben en mensen die hem altijd op het hoogst hebben - dat verschil kan echt zo tientallen procenten schelen bij zo'n dagje internet/sms/whatsapp.
Daarnaast snap ik het hele punt eigenlijk niet, als hij 1 dag meegaat is het toch genoeg, want hoe vaak ben je nou echt 2 dagen weg zonder dat je kans hebt om even 1 uurtje een stopcontact te gebruiken?
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Was eerst Swype gewend maar ging uiteindelijk toch gewoon op de letters klikken ipv echt swypen, dus SwiftKey 3 geprobeerd, maar die vind ik ook niet zo perfect werken. Het grote voordeel moet die voorspellingen zijn maar de voorspellingen die ik nodig had zijn er pas als ik het hele woord min één letter heb getypt ofzo.
Nee, natuurlijk bekijk ik het bij een persoon van wie ik iets heb ontvangen. Daar ging mijn vraag ook om.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Net ff getest, bij personen met wie je nooit fotos of videos hebt gestuurd of ontvangen staat media er idd niet bij. Best logisch toch, er valt geen media te laten zien want die zijn niet verstuurd of ontvangen. Selecteer dus iemand met wie je wel media hebt gedeeld, of als je dat nooit doet, het is leuk iemand een foto/video te sturen, en het is gratis nog ook (mits je voldoende databundel hebt natuurlijk of via WiFi zit)
Overigens knopje media verschijnt tussen "bekijk contact" en "voeg bij".
Eh nee, soms heb je wel langere woorden waarbij die het al wat sneller voorspelt, maar bij gewoon normale 5-letter-woorden moet ik het gewoon zelf typen, het enige handige eraan is wel dat hij ook de meervoud als suggestie heeft.quote:Op maandag 25 juni 2012 02:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]Je overdrijft maar ik heb een legale key van swiftkey maar ik gebruik hem niet meer (een keer gekocht bij de 10 cent actie). Nu gebruik ik gewoon de HTC standaard tobo. Doet zijn werk prima.
Ik verdenk swiftkey ervan ongewenst accu leeg te trekken en ik vind het maar niks dat swiftkey slechts 3 keuzewoorden heeft en niet talloze zoals HTC IME.
twitter:HTC_NL twitterde op maandag 25-06-2012 om 18:29:05Yes! #HTC One X uitgeroepen tot Best Smartphone 2012 #Grahamawards reageer retweet
Niet 2x zo dik, maar gewoon even dik maar met een veel langere duur.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat is een Anker-batterij?Zo een ding wat je huidige accu vervangt en 2 keer zo dik is zodat je meer accusap hebt?
Er zijn dan ook maar een paar modellen van Samsung.....quote:Op maandag 25 juni 2012 19:51 schreef Wells.p het volgende:
Aangezien ik morgen op vakantie ga heb ik mijn telefoon opgestuurd ter reparatie.
Ik ben overgestapt naar Samsung om wel over een telefoon te beschikken. Heb best goede verhalen gehoord over Samsung maar ik vind hem tegen vallen![]()
Dual-core 1.5 GHz Krait tegen een Quad-core 1.5 GHz denk dat daar het probleem ligt.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:51 schreef Slayage het volgende:
heb gisteren bij de belcompany, mijn oude desire, de one s en de one x, naast elkaar gelegd, de one s heeft een betere scherm dan mijn desire, maar als je het vergelijkt met de one x is ie echt niet bij de tijd
wat een scherm heeft de one x zeg!
ik vind de one s sowieso mooier dan de one x, maar de one s ligt echt heerlijk in de hand itt de one x die is gewoon veel te groot voor mijn hand
na wat reviews gelezen te hebben, had ik me voorgenomen om de one s te nemen, alleen twijfel ik nu toch omdat ik zwaar zat te geilen op die one x scherm![]()
waarom heeft de one s niet de scherm van de one x?ik bedoel past ie niet in de one s ofzo?
De One S met een scherm als de One X zou die laatste bijna overbodig maken.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:51 schreef Slayage het volgende:
heb gisteren bij de belcompany, mijn oude desire, de one s en de one x, naast elkaar gelegd, de one s heeft een betere scherm dan mijn desire, maar als je het vergelijkt met de one x is ie echt niet bij de tijd
wat een scherm heeft de one x zeg!
ik vind de one s sowieso mooier dan de one x, maar de one s ligt echt heerlijk in de hand itt de one x die is gewoon veel te groot voor mijn hand
na wat reviews gelezen te hebben, had ik me voorgenomen om de one s te nemen, alleen twijfel ik nu toch omdat ik zwaar zat te geilen op die one x scherm![]()
waarom heeft de one s niet de scherm van de one x?ik bedoel past ie niet in de one s ofzo?
De processors doen nauwelijks onder voor elkaar.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:53 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Dual-core 1.5 GHz Krait tegen een Quad-core 1.5 GHz denk dat daar het probleem ligt.
Weet het niet zeker maar als een mobiel mindere resolutie heeft kan hij meer doen met een mindere processor. Wat volgens mij ook de rede is dat hij met sommigen dingen zelfs sneller is.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De processors doen nauwelijks onder voor elkaar.
Aha, dus een vervangende accu en dan doe je de originele backcover er weer op klikken zodat je niet meteen ziet dat er een andere accu erin zit? Wrm heet het Ankerbattery? Is dat een merk? Via Ebay?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Niet 2x zo dik, maar gewoon even dik maar met een veel langere duur.
http://www.engadget.com/2012/05/01/htc-one-x-for-att-review/quote:Op maandag 25 juni 2012 19:58 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Weet het niet zeker maar als een mobiel mindere resolutie heeft kan hij meer doen met een mindere processor. Wat volgens mij ook de rede is dat hij met sommigen dingen zelfs sneller is.
Klopt.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Aha, dus een vervangende accu en dan doe je de originele backcover er weer op klikken zodat je niet meteen ziet dat er een andere accu erin zit? Wrm heet het Ankerbattery? Is dat een merk? Via Ebay?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:50 schreef jappy-b het volgende:
hmm volgens mij staat er in het vorige topic wel een ebay linkje met een hoesje waar een extra accu in is verwerkt, werkt via de docking pins op de achter kant van de One X. De naam/link is me ontschoten maar misschien dat iemand die nog tevoorschijn kan halen?
Een One X gekocht hebben maar niet kunnen gebruiken is niet leukquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik las iets over een accu dat je op de achterkant klikt zodat ie ietsjes dikker wordt maar de capaciteit verdubbeld wel zo. Ik wacht nog op een witte variant en dan bestel ik hem voor mezelf
Oh, is er al.Witte: http://www.ebay.nl/itm/22(...)&hash=item1e6f0bc9fa
Zwarte: http://www.ebay.nl/itm/22(...)&hash=item231e5215a6
Dat was mijn postje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:50 schreef jappy-b het volgende:
hmm volgens mij staat er in het vorige topic wel een ebay linkje met een hoesje waar een extra accu in is verwerkt, werkt via de docking pins op de achter kant van de One X. De naam/link is me ontschoten maar misschien dat iemand die nog tevoorschijn kan halen?
Je bedoelt? De jouwe is stuk en/of ligt bij de repaircenter?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Een One X gekocht hebben maar niet kunnen gebruiken is niet leuk...
Wifi probleem.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je bedoelt? De jouwe is stuk en/of ligt bij de repaircenter?
Als het dat ding het merk Anker draagt wel, maar dat draagt hij niet, of wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Moet ik die accu van mij nou een ankerbattery noemen ?
Ff langs KPN gaan en vertellen dat je phone stuk is en je een oud toestel heb liggen en de microsim niet past. Dan krijg je als het goed is een gratis grote simcard en kan je voorlopig nog ff mee vooruit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wifi probleem.![]()
18 juni aangevraad voor reparatie bij de HTC chat, volgende dag opgehaald en is vanochtend om 11 uur ontvangen bij reparatieafdeling. Duurt nog wel even denk ik![]()
4 juli gaat mijn KPN abbo in (zit nu bij Vodafone) dus moet ik 'm dan wel terug hebben, want de nieuwe microsim van KPN past niet in een normaal simslot van m'n oude Desire (zonder adapter dan)...
Oh, het is dus een merk. De mijne heet schijnbaar powerbank.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:33 schreef zoz het volgende:
[..]
Als het dat ding het merk Anker draagt wel, maar dat draagt hij niet, of wel?
Dankje, zal ik onthouden. (Heb 'm overigens bij Studentmobiel weg, maar dat boeit met zoiets uiteraard niet.)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:21 schreef Kloonhommel het volgende:
Ff langs KPN gaan en vertellen dat je phone stuk is en je een oud toestel heb liggen en de microsim niet past. Dan krijg je als het goed is een gratis grote simcard en kan je voorlopig nog ff mee vooruit.
Zo heb ik het ook gedaan, alhoewel bij mij omgekeerde situatie is; van KPN naar VF).
Ik heb met HTC gemaild (werd afgepoeierd met standaard mail dat ze het mee zullen nemen; ja; daar heb ik wat aanquote:Ik heb de mijne niet ter reparatie aangeboden maar DOA omdat hij nieuw was (ook WiFi probleem) maar toen was HTC niet met het onderzoek naar WiFi bezig.
Je kan trouwens vanuitgaan dat je toestel bij elkaar 8 dagen weg is. Zo te lezen is dat al 2 dagen ondertussen, dus nog 6 dagen.
Wat is hun (fysieke) verbetering dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:56 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik ga wel ervanuit dat je WiFi nu opgelost is aangezien ze het probleem herkennen en er een oplossing voor hebben.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat is hun (fysieke) verbetering dan eigenlijk?
http://tweakers.net/nieuw(...)fix-beschikbaar.htmlquote:De Europese tak van HTC heeft inmiddels aan AndroidCentral laten weten dat de wifi-problemen te wijten zijn aan een hardwareprobleem. Ook zou het een 'fix' hebben gevonden die de ruimte rond de contactpunten van de wifi-antennes zou versterken.
Ah, maar:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)fix-beschikbaar.html
Dus ik weet niet of ze die verbetering nu al toepassen bij de reparatiecentra. Dat betwijfel ik namelijk.quote:De aanpassing in het ontwerp zal volgens HTC direct worden meegenomen in het productieproces van de Android-smartphone. Het is echter nog niet duidelijk hoe HTC de problemen met reeds verkochte toestellen zal gaan oplossen. Ook details over de benodigde 'fix' heeft het bedrijf nog niet vrijgegeven.
Ik denk het wel, het is immers meteen doorgevoerd in de fabricageproces en vast ook meteen doorgegeven aan reparatiecenters.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ah, maar:
[..]
Dus ik weet niet of ze die verbetering nu al toepassen bij de reparatiecentra. Dat betwijfel ik namelijk.
Maar goed, ik zie wel.
Ik heb batch 24, zonder WiFi probleem, op het moment van kopen was batch 25 bezig. Mijn vorig toestel was ook 24 en toch had ie de WiFiprobleem. Ik denk dat de verbeterde batch 26 zal heten maar dat is geen feit maar een gokje van mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:07 schreef Expression het volgende:
Als je nu een One X koopt, is die dan zonder hardwarefout
Hoe kan je zien welke batch je hebt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb batch 24, zonder WiFi probleem, op het moment van kopen was batch 25 bezig. Mijn vorig toestel was ook 24 en toch had ie de WiFiprobleem. Ik denk dat de verbeterde batch 26 zal heten maar dat is geen feit maar een gokje van mij.
1e 2 nrs van serienummer dat begint met HTquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoe kan je zien welke batch je hebt?
of met SH als-tie uit de fabriek uit Shanghai komt. HT = Taiwan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
1e 2 nrs van serienummer dat begint met HT
HT23, moet ik me zorgen maken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
1e 2 nrs van serienummer dat begint met HT
Heb je een telefoon zonder problemen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HT23, moet ik me zorgen maken?
Mwoah, ben af en toe thuis m'n WiFi kwijt, maar dat is 2 keer per week ofzo. Verder toptoestelquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
of met SH als-tie uit de fabriek uit Shanghai komt. HT = Taiwan.
Mijnes is een SH25 dus draait als een zonnetje
Mijne is een HT23 en draait ook als een zonnetjequote:Op woensdag 27 juni 2012 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HT23, moet ik me zorgen maken?
Die bedrijven moeten zich toch onderscheiden? Zij hebben lagere kosten (kleiner bedrijf, minder personeel, kleiner kantoor) en kunnen gemakkelijkerder goedkoper zijn dan T-Mobile zelf met al hun winkels, kantoren, personeel, reklames enz enz.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het zo gaar dat als ik direct bij T-Mobile m'n abo wil verlengen ik zo'n 130,- bij moet betalen, terwijl het via een site als Belsimpel (ook voor t-mobile) je toestel gratis is
Ja dat snap ik, maar ook per t-mobile vestiging verschilt het, en als je het direct bij t-mobile besteld scheelt het ook weer tientallen euro's. Beetje jammer dat het allemaal zo moeilijk moetquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die bedrijven moeten zich toch onderscheiden? Zij hebben lagere kosten (kleiner bedrijf, minder personeel, kleiner kantoor) en kunnen gemakkelijkerder goedkoper zijn dan T-Mobile zelf met al hun winkels, kantoren, personeel, reklames enz enz.
Je ziet het vaak ook andersom, dat een provider goedkoper is dan een universele winkel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die bedrijven moeten zich toch onderscheiden? Zij hebben lagere kosten (kleiner bedrijf, minder personeel, kleiner kantoor) en kunnen gemakkelijkerder goedkoper zijn dan T-Mobile zelf met al hun winkels, kantoren, personeel, reklames enz enz.
Aangezien de bluetooth en wifi antenne op ongeveer dezelfde plaats in het toestel zitten lijkt het mij dat ik een maandagochtend exemplaar heb ontvangen. Ik merk ondertussen ook speling in de behuizing rechtsboven in het toestel, dus na de zomervakantie gaat mijn toestel ook eens naar HTC.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:07 schreef zoz het volgende:
Ik heb een obd2 bluetooth dongle aan de ecu van mijn auto aangesloten en zelfs in mijn huis kon ik nog mijn auto uitlezen met de torque app.
En dat is dus zeker 10 meter bluetooth verbinding met de ht23
Daarom stuur ik hem pas na de zomer op, sowieso wil ik mijn telefoon graag tijdens de vakantie kunnen gebruiken. Verder heeft de functionaliteit er verder niet veel onder te lijden, dus het heeft nog geen haast.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:45 schreef zoz het volgende:
Succes man, ik hoop dat ze bij dynafix een beetje doorwerken.
Zolang je geen kleine handen hebt wen je daar heel erg snel aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:47 schreef -J-D- het volgende:
Pfff, wat een bakbeest is deze foon. Vond mijn Sensation redelijk groot, maar de One X is nog groterTwijfel twijfel.
Dit dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:44 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb 'm nu bijna 3 weken en denk allang niet meer "Wat issie groot!".. Eerder "Wat issie klein!" bij elke andere telefoon
Ik haal hem om 06:00 uur van de lader en de mijne gaat tot een uur of 21:00 uur makkelijk mee. Beetje internetten, social media, af en toe een filmpje en wat telefoontjes. Lijkt me dus voldoende voor? Anders extra ladertje bij je stekenquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:59 schreef Quir het volgende:
Ik heb alleen nog wat geruststelling nodig. Ik was nog wat rond aan het zoeken en lees verhalen van mensen die de dag niet doorkomen, is dat echt zo erg? Wat kan ik ongeveer doen tussen 8 uur 's ochtends en 8 uur 's avonds voordat die leeg is?
En toch blijf ik dat een apart fenomeen vinden. Maak AUB die telefoon een millimeter dikker en zorg voor een fatsoenlijke accucapaciteit in plaats van altijd maar kijken dat je een extra lader bij de hand hebt (en ook nog eens geen mogelijkheid hebt om de accu te wisselen als deze zo snel leeg gaat)quote:Op donderdag 28 juni 2012 06:34 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik haal hem om 06:00 uur van de lader en de mijne gaat tot een uur of 21:00 uur makkelijk mee. Beetje internetten, social media, af en toe een filmpje en wat telefoontjes. Lijkt me dus voldoende voor? Anders extra ladertje bij je steken
Geldt voor elke smartphone hoor. Met een iPhone 3GS haalde ik de eind van de dag net zo min als met de HOX.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:59 schreef Quir het volgende:
Ik heb alleen nog wat geruststelling nodig. Ik was nog wat rond aan het zoeken en lees verhalen van mensen die de dag niet doorkomen, is dat echt zo erg? Wat kan ik ongeveer doen tussen 8 uur 's ochtends en 8 uur 's avonds voordat die leeg is?
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:07 schreef dimmak het volgende:
Ik hoop op eind augustus Jelly Bean op de One X. Reëel?
Ik gok dat er een nieuwe versie van Sense bij komt. Net als bij elke update.. Je zult geen Android zonder Sense krijgen, of het moet een rom zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:23 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
alleen heb ik wel een vraagje hierover; vervalt de HTC Sense met de update 4.1 Jelly Bean?
dat zou wel mooi/fijn zijn want de sense is dermate bagger
Als ze de skins gewoon weglieten, konden ze de telefoons veel langer blijven updaten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:00 schreef dimmak het volgende:
Dankzij het leasen bij Hi mag ik in februari al een nieuwe telefoon uitzoeken. En mocht er dan een nieuwe Nexus zijn kies ik die. Toch wel cool om altijd de eerste updates te krijgen. En met de lagen van fabrikanten als Samsung (Touchwizz), HTC (Sense) en Sony raak ik ook wel mee aan. Sommige functies uit de lagen zijn minder als de originele functies van Android zelf.
De Galaxy Nexus is naar mijn mening dan ook een ondergewaardeerde telefoon. Desondanks ben ik nog steeds heel blij met mijn HTC One X.
Dat ook, maar iedereen wil zn telefoon iets extra's geven. Terwijl je het ook vaak kunt zien als beperking. Vreet meer stroom, is langzamer enzovoort..quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:03 schreef Expression het volgende:
[..]
Als ze de skins gewoon weglieten, konden ze de telefoons veel langer blijven updaten.
Je kunt je eigen toch onderscheiden qua hardware. (specs en uiterlijk)quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat ook, maar iedereen wil zn telefoon iets extra's geven. Terwijl je het ook vaak kunt zien als beperking. Vreet meer stroom, is langzamer enzovoort..
Specs valt tegen, er zijn natuurlijk maar een paar fabrikanten van chips en displays. Zelf vind ik Sense trouwens wel een voordel tov de originele android (en touchwiz)quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:19 schreef Expression het volgende:
[..]
Je kunt je eigen toch onderscheiden qua hardware. (specs en uiterlijk)
Uiterlijk wel, maar specs zit heel dicht tegen elkaar..quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:19 schreef Expression het volgende:
[..]
Je kunt je eigen toch onderscheiden qua hardware. (specs en uiterlijk)
Sense is sowieso beter dan Touchwizz. Maar in Jelly Bean zitten zoveel nieuwe fucnties dat ik benieuwd ben hoe ze dan met Sense gaan oplossen. Sowieso is de camera app van Sense stukken beter dan elke andere. Maarja overal is wat op te zeggen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:34 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Specs valt tegen, er zijn natuurlijk maar een paar fabrikanten van chips en displays. Zelf vind ik Sense trouwens wel een voordel tov de originele android (en touchwiz)
Standaard Android is wel sneller en vloeiender, bovendien heb je dan snelle updates (geen aanpassingen). De fabrikanten kunnen toch ook gewoon hun launcher op de Play Store zetten. O ja, en met bloatware onderscheiden ze zich ook wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:34 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Specs valt tegen, er zijn natuurlijk maar een paar fabrikanten van chips en displays. Zelf vind ik Sense trouwens wel een voordel tov de originele android (en touchwiz)
Of allebeiquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:41 schreef Expression het volgende:
Of dat ze standaard op elke HTC device gewoon hun launcher installeren, maar dan dat je zelf wel mag kiezen voor welke launcher je kiest (stock of Sense).
Overweeg ik ook. En vind je nou dat de reparatie totaal niet heeft geholpen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:56 schreef Iemand91 het volgende:
Vandaag m'n One X teruggekregen van Dynafix; welgeteld 9 dagen weggeweest.
Maar wifi-bereik is nou niet echt verbeterd. Waar m'n Desire ruim in het groen zit (Wifi-analyser) zit de One X halverwege of in het begin van geel. Maar erger is dus dat wanneer m'n Desire in het geel zit (en dus bruikbaar wifi signaal heeft) zit de One X dus in het grijs en dus niet/nauwelijks bruikbaar signaal.
Aangezien m'n broers Sensation XE ook wifi-problemen heeft (met nog een aantal problemen zoals uitvallen) ben ik wel bang dat ons netwerk ook verbeterd moet worden. Dat laatste is wel 'minder fijn' want dat is aanzienlijk moeilijker voor elkaar te krijgen (router heeft niet echt veel bewegingsruimte en de instellingen van de router zijn ook prima). En onze oude G-router had op dezelfde plek prima bereik in ons hele huis. (Overigens hebben de laptops nergens last van)
Misschien onze Ziggo modem ook maar als router gebruiken en onze eigen router maar als extra accesspoint.
En misschien moet ik me er maar bij neerleggen dat Wifi bij de One X gewoon niet goed is...
Wel jammer, aangezien ik dan ook gewoon een goedkope switch kon kopen i.p.v. een duurdere router. Ik had juist een nieuwe router gekocht omdat ik verhalen las dat de standaard Ziggo modem (soms) niet zo'n best wifi-bereik had...quote:
Tja, weet ik niet echt. Voorheen was het bereik niet om over naar huis te schrijven en nu is het misschien nét iets beter. Maar het signaal schommelt ook gigantisch heen een weer.quote:En vind je nou dat de reparatie totaal niet heeft geholpen?
Ik had al een router, de WL309 voordat ik de Ziggo router kreeg. (heb Z2 dus die wifirouter kreeg ik toen iedereen met een combipakket of Z3 al van een WiFirouter was voorzien).quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wel jammer, aangezien ik dan ook gewoon een goedkope switch kon kopen i.p.v. een duurdere router. Ik had juist een nieuwe router gekocht omdat ik verhalen las dat de standaard Ziggo modem (soms) niet zo'n best wifi-bereik had...
[..]
Tja, weet ik niet echt. Voorheen was het bereik niet om over naar huis te schrijven en nu is het misschien nét iets beter. Maar het signaal schommelt ook gigantisch heen een weer.
Op dezelfde plek heb ik bijvoorbeeld eerst net in het groen en 5 seconden later staat het onderaan in het geel. Kun je dus ook weinig op aan.
Tja, blijkbaar heeft reparatie ook niet veel zin.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik had al een router, de WL309 voordat ik de Ziggo router kreeg. (heb Z2 dus die wifirouter kreeg ik toen iedereen met een combipakket of Z3 al van een WiFirouter was voorzien).
Nou zo te lezen kan je misschien je HOX wederom ter reparatie aanbieden?
Ik zou dan voor de zekerheid de winkel ingaan en checken, weet je het zeker. Al zit er met de HT-versie ook geen zekerheid natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:23 schreef -J-D- het volgende:
Ik lees dat je 'geluk' moet hebben dat je een nieuwe HT-versie moet hebben, omdat bij de oude wat klachten zitten.
Waar kan je het beste bestellen zodat je de nieuwste versie hebt? Of zit daar geen logica in?
Ik denk dat je nu wel vrij zeker bent van een nieuwe versie.. De probleemtoestellen komen echt uit april.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:23 schreef -J-D- het volgende:
Ik lees dat je 'geluk' moet hebben dat je een nieuwe HT-versie moet hebben, omdat bij de oude wat klachten zitten.
Waar kan je het beste bestellen zodat je de nieuwste versie hebt? Of zit daar geen logica in?
Update ligt mij ook niet zo, vooral dat de spatiebalk van formaat is veranderd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:38 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb Swiftkey toch maar weer erop gezet door de rare bug van HTC IME met Whatsapp (laatste woord wordt herhaald in nieuwe zin). Is ie ineens van X naar 3 gegaan? En de vraagteken zit nu achter een longpress+balkje, ben ik niet blij mee. Allerlei nutteloze tekentjes zoals $%^&*( staan wel op voorgrond maar de ! en ? moet ik selecteren uit een balkje. Bah....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Lijkt me wel, is in ieder geval een huge battery drain.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:10 schreef drumstickNL het volgende:
Ik doe echt 2/3 uurtjes met mijn batterij; is hij kapot ofzo?
Meer informatie is wel handig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:10 schreef drumstickNL het volgende:
Wat zegt de accuverbruikgrafiek je? Wat trok het meest de accu leeg?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:10 schreef drumstickNL het volgende:
Ik typte zo vaak een punt als ik een spatie moest gebruiken, ik vind de nieuwe lay-out stukken beter.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Update ligt mij ook niet zo, vooral dat de spatiebalk van formaat is veranderd.
Wat zegt de accuverbruikgrafiek je? Wat trok het meest de accu leeg?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 21:58 schreef Quir het volgende:
Werkt die accu training? Ik zat namelijk na wat internetten (17 minuten) al op 90%, terwijl hij daarvoor volledig (100%) is opgeladen.
-Mobiel standby 39%quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Meer informatie is wel handig.
Gebruik je taskkillers a.k.a. troep, is het 3 uur een filmpje kijken zonder hardwarematige ondersteuning of alleen wat WhatsAppen en 2 uur later zonder gebruik opeens 10% over, etc?
Zoveel voor Mobiel Standby hoort echt niet.. Er zit waarschijnlijk toch één of andere kutapp op de achtergrond energie leeg te zuipen, mogelijk iets wat een hoop data op de achtergrond binnenhaalt?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
-Mobiel standby 39%
-Scherm 31%
-Telefoon inactief 7%
-Wifi 5%
-Internet 5%
-Android 4%
- .. en nog wat
En de S3 heeft notificatie leds in verschillende kleuren. Die had ik ook op mijn htc magic, echt ideaal.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind Sense ook een stuk mooier en fijner dan de GUI van Samsung.
Wat wel tof is aan de S3 zijn die bewegings-sensor functies. Telefoon naar je oor bewegen om te bellen, 2x op de bovenkant tikken om naar de top van je contacts/messages te scrollen enz.
Ik wil eigenlijk een S3 met Sense, waarom kan dat niet?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind Sense ook een stuk mooier en fijner dan de GUI van Samsung.
Wat wel tof is aan de S3 zijn die bewegings-sensor functies. Telefoon naar je oor bewegen om te bellen, 2x op de bovenkant tikken om naar de top van je contacts/messages te scrollen enz.
Dit is al gedeeltelijk mogelijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een S3 met Sense, waarom kan dat niet?
Leuke actie van HTC.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:27 schreef jappy-b het volgende:
voor de mensen met een htc one x is er nu een aanbieding vanuit htc voor een Beats Solo koptelefon
http://www.htcbeats.nl/
Mja als je 'm gekocht hebt tussen 1 juli en 31 augustus, wat heb ik daar nou aanquote:Op maandag 2 juli 2012 19:27 schreef jappy-b het volgende:
voor de mensen met een htc one x is er nu een aanbieding vanuit htc voor een Beats Solo koptelefon
Ditquote:Op maandag 2 juli 2012 20:32 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mja als je 'm gekocht hebt tussen 1 juli en 31 augustus, wat heb ik daar nou aan
Omdat die er niet nóg één kopen om deze redenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:49 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ditwaarom niet de mensen die hem als eerst hadden ...
Er staat een update naar Android 4.0.4 sowieso op het programma.. zal dat het wel zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Voor de mensen die hem al hadden komt ook nog een "verrassing" volgens Mark Moons's twitter, maarja, zal vast ook wat korting worden op overpriced oordopjes.
Maybe Jelly Bean?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Er staat een update naar Android 4.0.4 sowieso op het programma.. zal dat het wel zijn.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:27 schreef jappy-b het volgende:
Tip: koop een normale leuke goeie headset ipv die beatsdre shitzooi. Het is hun geld niet waard. Nog helemaal niemand heeft gepost op heel het internet dat ie zijn geld dubbel en dwars waard is. Tis het merkje waar je voor betaald ipv kwaliteit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:31 schreef zoz het volgende:
Het is wel een headset.
" Nu met een special deal op de Beats SoloTM headset"
Nee, dat werkt niet. Sowieso hebben PC headsets altijd 2 mini-jack aansluitingen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:37 schreef zoz het volgende:
Bedankt voor de tip. Ik ken de discussies hier en op tweakersHij komt mijn huis niet in, maar ben wel benieuwd of zo'n ding ook werkt op de pc.
Nouja als je haast hebt, er komen genoeg custom roms.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, dat is heel wat anders. 4.0.4 moet inderdaad nog komen ja, zo snel mogelijk wat mij betreft zodat ik eindelijk die 3 dots weg kan krijgen zonder root.
En Jelly Bean duurt nog wel even hé, HTC moet eerst Sense daar overheen maken.
Bel KPN eens op zou ik zeggen, volgens mij ben je daar ook wel gewaarschuwd in dit topic.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:18 schreef Iemand91 het volgende:
Fijn, die klootzaken van KPN gooien de abonnementen weer eens overhoop (Bron: Tweakers).
Juist net wanneer ik bij hen kom. Maar ik weet niet of ik nu een probleem heb.
Mijn KPN abonnement gaat ergens deze week in (5,7 of 9 juli of zoiets). Bel-SMS-Web 1000.
Na 3 maanden kun je bij de huidige abonnementen je bundel verlagen of verhogen. Ik was van plan om na 3 maand om te zetten naar Bel-SMS-WebXL 150.
Maar KPN's nieuwe k*t-abonnementen gaat per 30 juli in. Kan ik straks dan nog wel omzetten naar Bel-SMS-WebXL 150??
Ja, ik wacht eigenlijk nog steeds op een onofficiele bootloader-unlock, die officiele op HTCDev vind ik wat irritant qua garantie. Je verliest niet sowieso je garantie, maar heb geen zin om een keer een probleem te hebben en dan te horen dat mijn probleem toevallig niet meer onder de garantie valt omdat ze in hun systeem hebben staan dat ik hem een keer heb unlocked.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja als je haast hebt, er komen genoeg custom roms.
Jij bent het bokje ben ik bangquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:18 schreef Iemand91 het volgende:
Maar KPN's nieuwe k*t-abonnementen gaat per 30 juli in. Kan ik straks dan nog wel omzetten naar Bel-SMS-WebXL 150??
Bedoeling was 3 maanden Bel-SMS-Web 1000 en dan nog 9 maanden Bel-SMS-WebXL 150. Totaal dus 1-jarig abonnement. Eerste 2 maanden ¤25, dan de 3e maand ¤100 en weer ¤25 ¤35 voor de laatste 9 maanden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:58 schreef zoz het volgende:
[..]
Jij bent het bokje ben ik bang
Hoeveel en hoelang betaal je voor je bel-sms-web 1000?
Gek eigenlijk dat ze zo'n prijs niet in december uitdelen. 2012 is nog lang niet voorbij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:24 schreef lekzzz het volgende:
Losse prijs is ook nog niet gedaald, waarschijnlijk omdat het toch smartphone van het jaar 2012 is geworden
De Graham Awards zijn bijzonder nikszeggend.. gewoon een promotie-evenementje tussendoor van de Telegraafquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:35 schreef zoz het volgende:
[..]
Gek eigenlijk dat ze zo'n prijs niet in december uitdelen. 2012 is nog lang niet voorbij.
Dan maak je flinke halen over het schermquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:53 schreef Fiorano het volgende:
Nu zou je tv eigenlijk nog een touchscreen moeten hebben
Ik ga dit waarschijnlijk bijna nooit gebruiken, alleen voor de gein af en toe en dan ga ik echt geen ¤89 voor uittrekken; dus het is een goedkoop Chinees alternatief geworden. Dus niet draadloos maar dat vind ik helemaal niet erg. HDMI-kabel in de adapter, USB-voeding (bijv. van je telefoon) in de adapter (en in mijn geval aangesloten op de USB-poort van de TV voor voeding) en de adapter aan je telefoon en klaar!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
Wat kost zo'n MHL adapter? Heb je dat HTC ding of een ander gevalletje?
Zitten gamen of wat? Ik zou ff factory reset doen, batterijduur is een bekend 'probleem' (of meer gewoon te verwachten met huidige accu's en zo'n scherm). Vastlopers hoor ik verder weinig tot niks meer over, en hitte zou alleen kunnen bij zware load (gamen).quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:58 schreef Quir het volgende:
Vandaag z'n eerste dag mee naar het ov in. Op moment van schrijven (ongeveer vijf uur) is-ie helemaal dood, hij hield het vanaf vanochtend acht uur. Werd tussendoor ook godsgloeiend heet en hij loopt nu al minimaal eens per dag vast. Wie heeft deze dingen getest?
Zelfde test paar weken terug gedaan met ONEX en de Sensation en daar was ook de sensation sterker als was het verschil niet zo groot.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:04 schreef Iemand91 het volgende:
M´n nummer is vandaag officieel overgezet naar KPN vanaf Vodafone. Maar erg happy ben ik nog niet met de One X.
Super toestel behalve wifi-bereik. Heb 'm daarvoor dus al laten ophalen, reparatie formulier meldde een boardswap maar het bereik is t.o.v. m'n Desire nog steeds bedroevend slecht.
[ afbeelding ]
Wat is er mis met die standaard speler?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:42 schreef appelschaap het volgende:
ik heb nu een week mn htc One x en ik vind de muziek speler echt Bagger. Ik had hiervoor een iPod voor muziek dus misschien is het nog wennen maar ik vroeg me dus af of iedereen hier de standaar muziek speler gebruikt of een andere app?
Bij artiesten staat het geselecteerd op artiest en niet op albumartiest. Nu is het heel onoverzichtelijk door dat er van een verzamelalbum nu 20 verschillende artiesten staan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:45 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat is er mis met die standaard speler?
Dat had ik in het begin ook, gaat wel wegquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:02 schreef Quir het volgende:
En nu heb ik een scherm met een weerstand van hier tot ginder. Hoop dat 't van de sticker komt.
Had ik poosje geleden nog gepost.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:00 schreef Ireyon het volgende:
Weet iemand hoe je in de agenda die achterlijke Maand/Dag/Jaar notatie kan veranderen?
Door in de algemene instellingen de datumnotatie te veranderen natuurlijk![]()
Nee, heb het zelf ook zitten zoeken (hoofdzakelijk voor een SGS2 maar keek ook ff bij de HOX) online en in plaatselijke phonetokos, overal vaste prijzen. De displays kosten los al zo ontzettend veel , ze verdienen er al amper 25 eraan dat het gewoon niet goedkoper kan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:06 schreef FL_Freak het volgende:
Oke dit is kut ik heb laatst telefoon laten vallen. In de hoek zitten scheuren en eentje die loopt door het scherm heen.
Ik kan het nog wel gebruiken enzo, maar is er ergens een plek waar ik dat redelijk goedkoop kan laten maken?
Niet gek.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:29 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ afbeelding ]
Over 9 uur, daarna was die leeg. Brightness op 10-50%, hele dag met wifi (zowel verbinding als zonder), data, gps & bt aan + 2 uur aan songpop & 1 telefoontje. Op de laatste RD MIUI.
Nooit gebruikt.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:55 schreef Quir het volgende:
Dus, apps voor het opkrikken van de batterijduur - werken ze?
Wat zegt je energieverbruik je? Wat vreet stroom? Het helpt ook om een keertje te rebooten, zodat ie weer "fris" is.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:30 schreef Quir het volgende:
terwijl ik hem weg leg denk ik, hm, even snel iets opzoeken - 5% er af. Wut?
Ik heb ook een slecht wifi bereik, maar ik kan wel fatsoenlijk internetten. Heb je er dan zoveel last van dat je niet normaal gebruik kan maken van internet?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:19 schreef Iemand91 het volgende:
Nou, ik denk dat ik mijn One maar weer laat ophalen. Vergeleken met m´n Desire is Wifi bereik gewoon dramatisch. (En ik neem aan dat mijn Desire niet een opmerkelijk opvallend toestel is welke een opmerkelijk goed ontvangst heeft). Weer een week kwijt en waarschijnlijk weer geen verbetering.
Plus ik moet nu een adapter voor de sim zoeken omdat die natuurlijk niet in m'n oude Desire past.![]()
Ik gebruik de One dus ook nauwelijks; eerst kon ik er niets mee omdat én wifi niet deed en mijn nieuwe abonnement nog niet in was gegaan, vervolgens was het toestel weg en nou doet wifi nog niet.
Maar als je er niets mee doet kun je wel uithoudingstesten uitvoeren. Zo krijg je bijvoorbeeld de volgende resultaat:
[ afbeelding ]
Omdat ik er niets mee kon heb ik daar dus ook maar 8 min, 55 sec. screentime![]()
En met zo'n 1.5 uur screentime kan ik soms 2 volle (werk)dagen volhouden...
Het scherm zuigt alles leeg, begrijpelijk, maar zou niet met zo'n tempo moeten gebeuren. Maar ik dacht dat het 'beter' was om hem na de eerste keer opladen leeg te laten lopen. In ieder geval, die tip kreeg ik, dus dat probeer ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat zegt je energieverbruik je? Wat vreet stroom? Het helpt ook om een keertje te rebooten, zodat ie weer "fris" is.
Dat geeft inderdaad resultaat en dat betekent dus de connectoren niet goed zitten. Ik heb het sterke vermoeden dat mijn bluetooth ook niet goed werkt aangezien hij nogal moeite heeft om andere apparaten te vinden.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:28 schreef Quir het volgende:
Ik heb overigens geen enkel probleem met m'n Wi-fi, ook niet als ik boven zit. Was er niet iets met in de rechter bovenhoek knijpen? Heb je dat al geprobeerd, en geeft dat resultaat?
Boven op m´n kamer (hooguit een meter of 7 rechtstreeks vanaf de router beneden) kan ik soms wel youtube kijken en soms gewoon helemaal niets wat wifi nodig heeft.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:26 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik heb ook een slecht wifi bereik, maar ik kan wel fatsoenlijk internetten. Heb je er dan zoveel last van dat je niet normaal gebruik kan maken van internet?
Tja, soms als ik erin knijp lijkt het resultaat te hebben (in de vorm van zowel beter als slechter ontvangst) maar i.c.m. bovenstaande schommelingen in bereik van wifi analyser kan ik daar ook niet echt op aan.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:28 schreef Quir het volgende:
Ik heb overigens geen enkel probleem met m'n Wi-fi, ook niet als ik boven zit. Was er niet iets met in de rechter bovenhoek knijpen? Heb je dat al geprobeerd, en geeft dat resultaat?
Als je foto's ziet van de One open zie je idd dat wifi werkt met contactpunten op het witte (of zwarte) behuizing en je zwarte deel (je scherm). En dat principe werkt doordat het tegen elkaar aan drukt en die verbinding is dus wat mij betreft ook gewoon niet goed.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat geeft inderdaad resultaat en dat betekent dus de connectoren niet goed zitten. Ik heb het sterke vermoeden dat mijn bluetooth ook niet goed werkt aangezien hij nogal moeite heeft om andere apparaten te vinden.
Bluetooth en wifi zit op dezelfde antenne, en die heeft bij sommige toestellen een slecht contact. Gewoon terugsturen en laten repareren dus.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat geeft inderdaad resultaat en dat betekent dus de connectoren niet goed zitten. Ik heb het sterke vermoeden dat mijn bluetooth ook niet goed werkt aangezien hij nogal moeite heeft om andere apparaten te vinden.
Gaat ook gebeuren, maar eerst op vakantie.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:05 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Bluetooth en wifi zit op dezelfde antenne, en die heeft bij sommige toestellen een slecht contact. Gewoon terugsturen en laten repareren dus.
Er is inderdaad een door HTC erkende hardwarefout, dus wat er nou mis mee is snap ik ook niet helemaal.quote:
Daaromquote:Op maandag 9 juli 2012 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is inderdaad een door HTC erkende hardwarefout, dus wat er nou mis mee is snap ik ook niet helemaal.
Ze erkennen het en wikkelen het tenminste netjes af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |