Hm, het werkt nu al wat beter, maar ik heb nu nog steeds dat als je gewoon steeds doorklikt op het middelste woord als je een nieuwe sms wil maken je een complete zin krijgt die ik eerst had gesmst naar iemand (van dat Personal SMS Learning-dingetje dus)....quote:Op zondag 24 juni 2012 19:51 schreef Ireyon het volgende:
Naja wat ik dus zeg.. geef het een paar weken.
Wat is een Anker-batterij?quote:Op zondag 24 juni 2012 15:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Thnx.
Had jij een Anker-batterij bij de Sensation? Zo ja, hoe is het accugebruik nu?
Ja dat is waar, ik las ook dat het opladen 2-3 uur duurt, dus dat valt opzich wel mee dan.quote:Op zondag 24 juni 2012 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Ligt er ook aan wat de mensen zelf als gematigd aangeven, beste is naar de screen on-time te kijken, daar ligt het meeste verbruik (60%+). Zo heb je ook mensen die hem steeds op de allerlaagste helderheid hebben en mensen die hem altijd op het hoogst hebben - dat verschil kan echt zo tientallen procenten schelen bij zo'n dagje internet/sms/whatsapp.
Daarnaast snap ik het hele punt eigenlijk niet, als hij 1 dag meegaat is het toch genoeg, want hoe vaak ben je nou echt 2 dagen weg zonder dat je kans hebt om even 1 uurtje een stopcontact te gebruiken?
quote:Op zondag 24 juni 2012 19:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Was eerst Swype gewend maar ging uiteindelijk toch gewoon op de letters klikken ipv echt swypen, dus SwiftKey 3 geprobeerd, maar die vind ik ook niet zo perfect werken. Het grote voordeel moet die voorspellingen zijn maar de voorspellingen die ik nodig had zijn er pas als ik het hele woord min één letter heb getypt ofzo.
Nee, natuurlijk bekijk ik het bij een persoon van wie ik iets heb ontvangen. Daar ging mijn vraag ook om.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Net ff getest, bij personen met wie je nooit fotos of videos hebt gestuurd of ontvangen staat media er idd niet bij. Best logisch toch, er valt geen media te laten zien want die zijn niet verstuurd of ontvangen. Selecteer dus iemand met wie je wel media hebt gedeeld, of als je dat nooit doet, het is leuk iemand een foto/video te sturen, en het is gratis nog ook (mits je voldoende databundel hebt natuurlijk of via WiFi zit)
Overigens knopje media verschijnt tussen "bekijk contact" en "voeg bij".
Eh nee, soms heb je wel langere woorden waarbij die het al wat sneller voorspelt, maar bij gewoon normale 5-letter-woorden moet ik het gewoon zelf typen, het enige handige eraan is wel dat hij ook de meervoud als suggestie heeft.quote:Op maandag 25 juni 2012 02:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]Je overdrijft maar ik heb een legale key van swiftkey maar ik gebruik hem niet meer (een keer gekocht bij de 10 cent actie). Nu gebruik ik gewoon de HTC standaard tobo. Doet zijn werk prima.
Ik verdenk swiftkey ervan ongewenst accu leeg te trekken en ik vind het maar niks dat swiftkey slechts 3 keuzewoorden heeft en niet talloze zoals HTC IME.
twitter:HTC_NL twitterde op maandag 25-06-2012 om 18:29:05Yes! #HTC One X uitgeroepen tot Best Smartphone 2012 #Grahamawards reageer retweet
Niet 2x zo dik, maar gewoon even dik maar met een veel langere duur.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat is een Anker-batterij?Zo een ding wat je huidige accu vervangt en 2 keer zo dik is zodat je meer accusap hebt?
Er zijn dan ook maar een paar modellen van Samsung.....quote:Op maandag 25 juni 2012 19:51 schreef Wells.p het volgende:
Aangezien ik morgen op vakantie ga heb ik mijn telefoon opgestuurd ter reparatie.
Ik ben overgestapt naar Samsung om wel over een telefoon te beschikken. Heb best goede verhalen gehoord over Samsung maar ik vind hem tegen vallen![]()
Dual-core 1.5 GHz Krait tegen een Quad-core 1.5 GHz denk dat daar het probleem ligt.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:51 schreef Slayage het volgende:
heb gisteren bij de belcompany, mijn oude desire, de one s en de one x, naast elkaar gelegd, de one s heeft een betere scherm dan mijn desire, maar als je het vergelijkt met de one x is ie echt niet bij de tijd
wat een scherm heeft de one x zeg!
ik vind de one s sowieso mooier dan de one x, maar de one s ligt echt heerlijk in de hand itt de one x die is gewoon veel te groot voor mijn hand
na wat reviews gelezen te hebben, had ik me voorgenomen om de one s te nemen, alleen twijfel ik nu toch omdat ik zwaar zat te geilen op die one x scherm![]()
waarom heeft de one s niet de scherm van de one x?ik bedoel past ie niet in de one s ofzo?
De One S met een scherm als de One X zou die laatste bijna overbodig maken.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:51 schreef Slayage het volgende:
heb gisteren bij de belcompany, mijn oude desire, de one s en de one x, naast elkaar gelegd, de one s heeft een betere scherm dan mijn desire, maar als je het vergelijkt met de one x is ie echt niet bij de tijd
wat een scherm heeft de one x zeg!
ik vind de one s sowieso mooier dan de one x, maar de one s ligt echt heerlijk in de hand itt de one x die is gewoon veel te groot voor mijn hand
na wat reviews gelezen te hebben, had ik me voorgenomen om de one s te nemen, alleen twijfel ik nu toch omdat ik zwaar zat te geilen op die one x scherm![]()
waarom heeft de one s niet de scherm van de one x?ik bedoel past ie niet in de one s ofzo?
De processors doen nauwelijks onder voor elkaar.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:53 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Dual-core 1.5 GHz Krait tegen een Quad-core 1.5 GHz denk dat daar het probleem ligt.
Weet het niet zeker maar als een mobiel mindere resolutie heeft kan hij meer doen met een mindere processor. Wat volgens mij ook de rede is dat hij met sommigen dingen zelfs sneller is.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De processors doen nauwelijks onder voor elkaar.
Aha, dus een vervangende accu en dan doe je de originele backcover er weer op klikken zodat je niet meteen ziet dat er een andere accu erin zit? Wrm heet het Ankerbattery? Is dat een merk? Via Ebay?quote:Op maandag 25 juni 2012 19:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Niet 2x zo dik, maar gewoon even dik maar met een veel langere duur.
http://www.engadget.com/2012/05/01/htc-one-x-for-att-review/quote:Op maandag 25 juni 2012 19:58 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Weet het niet zeker maar als een mobiel mindere resolutie heeft kan hij meer doen met een mindere processor. Wat volgens mij ook de rede is dat hij met sommigen dingen zelfs sneller is.
Klopt.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Aha, dus een vervangende accu en dan doe je de originele backcover er weer op klikken zodat je niet meteen ziet dat er een andere accu erin zit? Wrm heet het Ankerbattery? Is dat een merk? Via Ebay?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:50 schreef jappy-b het volgende:
hmm volgens mij staat er in het vorige topic wel een ebay linkje met een hoesje waar een extra accu in is verwerkt, werkt via de docking pins op de achter kant van de One X. De naam/link is me ontschoten maar misschien dat iemand die nog tevoorschijn kan halen?
Een One X gekocht hebben maar niet kunnen gebruiken is niet leukquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik las iets over een accu dat je op de achterkant klikt zodat ie ietsjes dikker wordt maar de capaciteit verdubbeld wel zo. Ik wacht nog op een witte variant en dan bestel ik hem voor mezelf
Oh, is er al.Witte: http://www.ebay.nl/itm/22(...)&hash=item1e6f0bc9fa
Zwarte: http://www.ebay.nl/itm/22(...)&hash=item231e5215a6
Dat was mijn postje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:50 schreef jappy-b het volgende:
hmm volgens mij staat er in het vorige topic wel een ebay linkje met een hoesje waar een extra accu in is verwerkt, werkt via de docking pins op de achter kant van de One X. De naam/link is me ontschoten maar misschien dat iemand die nog tevoorschijn kan halen?
Je bedoelt? De jouwe is stuk en/of ligt bij de repaircenter?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Een One X gekocht hebben maar niet kunnen gebruiken is niet leuk...
Wifi probleem.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je bedoelt? De jouwe is stuk en/of ligt bij de repaircenter?
Als het dat ding het merk Anker draagt wel, maar dat draagt hij niet, of wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 02:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Moet ik die accu van mij nou een ankerbattery noemen ?
Ff langs KPN gaan en vertellen dat je phone stuk is en je een oud toestel heb liggen en de microsim niet past. Dan krijg je als het goed is een gratis grote simcard en kan je voorlopig nog ff mee vooruit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wifi probleem.![]()
18 juni aangevraad voor reparatie bij de HTC chat, volgende dag opgehaald en is vanochtend om 11 uur ontvangen bij reparatieafdeling. Duurt nog wel even denk ik![]()
4 juli gaat mijn KPN abbo in (zit nu bij Vodafone) dus moet ik 'm dan wel terug hebben, want de nieuwe microsim van KPN past niet in een normaal simslot van m'n oude Desire (zonder adapter dan)...
Oh, het is dus een merk. De mijne heet schijnbaar powerbank.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:33 schreef zoz het volgende:
[..]
Als het dat ding het merk Anker draagt wel, maar dat draagt hij niet, of wel?
Dankje, zal ik onthouden. (Heb 'm overigens bij Studentmobiel weg, maar dat boeit met zoiets uiteraard niet.)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:21 schreef Kloonhommel het volgende:
Ff langs KPN gaan en vertellen dat je phone stuk is en je een oud toestel heb liggen en de microsim niet past. Dan krijg je als het goed is een gratis grote simcard en kan je voorlopig nog ff mee vooruit.
Zo heb ik het ook gedaan, alhoewel bij mij omgekeerde situatie is; van KPN naar VF).
Ik heb met HTC gemaild (werd afgepoeierd met standaard mail dat ze het mee zullen nemen; ja; daar heb ik wat aanquote:Ik heb de mijne niet ter reparatie aangeboden maar DOA omdat hij nieuw was (ook WiFi probleem) maar toen was HTC niet met het onderzoek naar WiFi bezig.
Je kan trouwens vanuitgaan dat je toestel bij elkaar 8 dagen weg is. Zo te lezen is dat al 2 dagen ondertussen, dus nog 6 dagen.
Wat is hun (fysieke) verbetering dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:56 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik ga wel ervanuit dat je WiFi nu opgelost is aangezien ze het probleem herkennen en er een oplossing voor hebben.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat is hun (fysieke) verbetering dan eigenlijk?
http://tweakers.net/nieuw(...)fix-beschikbaar.htmlquote:De Europese tak van HTC heeft inmiddels aan AndroidCentral laten weten dat de wifi-problemen te wijten zijn aan een hardwareprobleem. Ook zou het een 'fix' hebben gevonden die de ruimte rond de contactpunten van de wifi-antennes zou versterken.
Ah, maar:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)fix-beschikbaar.html
Dus ik weet niet of ze die verbetering nu al toepassen bij de reparatiecentra. Dat betwijfel ik namelijk.quote:De aanpassing in het ontwerp zal volgens HTC direct worden meegenomen in het productieproces van de Android-smartphone. Het is echter nog niet duidelijk hoe HTC de problemen met reeds verkochte toestellen zal gaan oplossen. Ook details over de benodigde 'fix' heeft het bedrijf nog niet vrijgegeven.
Ik denk het wel, het is immers meteen doorgevoerd in de fabricageproces en vast ook meteen doorgegeven aan reparatiecenters.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ah, maar:
[..]
Dus ik weet niet of ze die verbetering nu al toepassen bij de reparatiecentra. Dat betwijfel ik namelijk.
Maar goed, ik zie wel.
Ik heb batch 24, zonder WiFi probleem, op het moment van kopen was batch 25 bezig. Mijn vorig toestel was ook 24 en toch had ie de WiFiprobleem. Ik denk dat de verbeterde batch 26 zal heten maar dat is geen feit maar een gokje van mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:07 schreef Expression het volgende:
Als je nu een One X koopt, is die dan zonder hardwarefout
Hoe kan je zien welke batch je hebt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb batch 24, zonder WiFi probleem, op het moment van kopen was batch 25 bezig. Mijn vorig toestel was ook 24 en toch had ie de WiFiprobleem. Ik denk dat de verbeterde batch 26 zal heten maar dat is geen feit maar een gokje van mij.
1e 2 nrs van serienummer dat begint met HTquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoe kan je zien welke batch je hebt?
of met SH als-tie uit de fabriek uit Shanghai komt. HT = Taiwan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
1e 2 nrs van serienummer dat begint met HT
HT23, moet ik me zorgen maken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
1e 2 nrs van serienummer dat begint met HT
Heb je een telefoon zonder problemen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HT23, moet ik me zorgen maken?
Mwoah, ben af en toe thuis m'n WiFi kwijt, maar dat is 2 keer per week ofzo. Verder toptoestelquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
of met SH als-tie uit de fabriek uit Shanghai komt. HT = Taiwan.
Mijnes is een SH25 dus draait als een zonnetje
Mijne is een HT23 en draait ook als een zonnetjequote:Op woensdag 27 juni 2012 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HT23, moet ik me zorgen maken?
Die bedrijven moeten zich toch onderscheiden? Zij hebben lagere kosten (kleiner bedrijf, minder personeel, kleiner kantoor) en kunnen gemakkelijkerder goedkoper zijn dan T-Mobile zelf met al hun winkels, kantoren, personeel, reklames enz enz.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het zo gaar dat als ik direct bij T-Mobile m'n abo wil verlengen ik zo'n 130,- bij moet betalen, terwijl het via een site als Belsimpel (ook voor t-mobile) je toestel gratis is
Ja dat snap ik, maar ook per t-mobile vestiging verschilt het, en als je het direct bij t-mobile besteld scheelt het ook weer tientallen euro's. Beetje jammer dat het allemaal zo moeilijk moetquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die bedrijven moeten zich toch onderscheiden? Zij hebben lagere kosten (kleiner bedrijf, minder personeel, kleiner kantoor) en kunnen gemakkelijkerder goedkoper zijn dan T-Mobile zelf met al hun winkels, kantoren, personeel, reklames enz enz.
Je ziet het vaak ook andersom, dat een provider goedkoper is dan een universele winkel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die bedrijven moeten zich toch onderscheiden? Zij hebben lagere kosten (kleiner bedrijf, minder personeel, kleiner kantoor) en kunnen gemakkelijkerder goedkoper zijn dan T-Mobile zelf met al hun winkels, kantoren, personeel, reklames enz enz.
Aangezien de bluetooth en wifi antenne op ongeveer dezelfde plaats in het toestel zitten lijkt het mij dat ik een maandagochtend exemplaar heb ontvangen. Ik merk ondertussen ook speling in de behuizing rechtsboven in het toestel, dus na de zomervakantie gaat mijn toestel ook eens naar HTC.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:07 schreef zoz het volgende:
Ik heb een obd2 bluetooth dongle aan de ecu van mijn auto aangesloten en zelfs in mijn huis kon ik nog mijn auto uitlezen met de torque app.
En dat is dus zeker 10 meter bluetooth verbinding met de ht23
Daarom stuur ik hem pas na de zomer op, sowieso wil ik mijn telefoon graag tijdens de vakantie kunnen gebruiken. Verder heeft de functionaliteit er verder niet veel onder te lijden, dus het heeft nog geen haast.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:45 schreef zoz het volgende:
Succes man, ik hoop dat ze bij dynafix een beetje doorwerken.
Zolang je geen kleine handen hebt wen je daar heel erg snel aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:47 schreef -J-D- het volgende:
Pfff, wat een bakbeest is deze foon. Vond mijn Sensation redelijk groot, maar de One X is nog groterTwijfel twijfel.
Dit dusquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:44 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb 'm nu bijna 3 weken en denk allang niet meer "Wat issie groot!".. Eerder "Wat issie klein!" bij elke andere telefoon
Ik haal hem om 06:00 uur van de lader en de mijne gaat tot een uur of 21:00 uur makkelijk mee. Beetje internetten, social media, af en toe een filmpje en wat telefoontjes. Lijkt me dus voldoende voor? Anders extra ladertje bij je stekenquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:59 schreef Quir het volgende:
Ik heb alleen nog wat geruststelling nodig. Ik was nog wat rond aan het zoeken en lees verhalen van mensen die de dag niet doorkomen, is dat echt zo erg? Wat kan ik ongeveer doen tussen 8 uur 's ochtends en 8 uur 's avonds voordat die leeg is?
En toch blijf ik dat een apart fenomeen vinden. Maak AUB die telefoon een millimeter dikker en zorg voor een fatsoenlijke accucapaciteit in plaats van altijd maar kijken dat je een extra lader bij de hand hebt (en ook nog eens geen mogelijkheid hebt om de accu te wisselen als deze zo snel leeg gaat)quote:Op donderdag 28 juni 2012 06:34 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik haal hem om 06:00 uur van de lader en de mijne gaat tot een uur of 21:00 uur makkelijk mee. Beetje internetten, social media, af en toe een filmpje en wat telefoontjes. Lijkt me dus voldoende voor? Anders extra ladertje bij je steken
Geldt voor elke smartphone hoor. Met een iPhone 3GS haalde ik de eind van de dag net zo min als met de HOX.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:59 schreef Quir het volgende:
Ik heb alleen nog wat geruststelling nodig. Ik was nog wat rond aan het zoeken en lees verhalen van mensen die de dag niet doorkomen, is dat echt zo erg? Wat kan ik ongeveer doen tussen 8 uur 's ochtends en 8 uur 's avonds voordat die leeg is?
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:07 schreef dimmak het volgende:
Ik hoop op eind augustus Jelly Bean op de One X. Reëel?
Ik gok dat er een nieuwe versie van Sense bij komt. Net als bij elke update.. Je zult geen Android zonder Sense krijgen, of het moet een rom zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:23 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
alleen heb ik wel een vraagje hierover; vervalt de HTC Sense met de update 4.1 Jelly Bean?
dat zou wel mooi/fijn zijn want de sense is dermate bagger
Als ze de skins gewoon weglieten, konden ze de telefoons veel langer blijven updaten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:00 schreef dimmak het volgende:
Dankzij het leasen bij Hi mag ik in februari al een nieuwe telefoon uitzoeken. En mocht er dan een nieuwe Nexus zijn kies ik die. Toch wel cool om altijd de eerste updates te krijgen. En met de lagen van fabrikanten als Samsung (Touchwizz), HTC (Sense) en Sony raak ik ook wel mee aan. Sommige functies uit de lagen zijn minder als de originele functies van Android zelf.
De Galaxy Nexus is naar mijn mening dan ook een ondergewaardeerde telefoon. Desondanks ben ik nog steeds heel blij met mijn HTC One X.
Dat ook, maar iedereen wil zn telefoon iets extra's geven. Terwijl je het ook vaak kunt zien als beperking. Vreet meer stroom, is langzamer enzovoort..quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:03 schreef Expression het volgende:
[..]
Als ze de skins gewoon weglieten, konden ze de telefoons veel langer blijven updaten.
Je kunt je eigen toch onderscheiden qua hardware. (specs en uiterlijk)quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat ook, maar iedereen wil zn telefoon iets extra's geven. Terwijl je het ook vaak kunt zien als beperking. Vreet meer stroom, is langzamer enzovoort..
Specs valt tegen, er zijn natuurlijk maar een paar fabrikanten van chips en displays. Zelf vind ik Sense trouwens wel een voordel tov de originele android (en touchwiz)quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:19 schreef Expression het volgende:
[..]
Je kunt je eigen toch onderscheiden qua hardware. (specs en uiterlijk)
Uiterlijk wel, maar specs zit heel dicht tegen elkaar..quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:19 schreef Expression het volgende:
[..]
Je kunt je eigen toch onderscheiden qua hardware. (specs en uiterlijk)
Sense is sowieso beter dan Touchwizz. Maar in Jelly Bean zitten zoveel nieuwe fucnties dat ik benieuwd ben hoe ze dan met Sense gaan oplossen. Sowieso is de camera app van Sense stukken beter dan elke andere. Maarja overal is wat op te zeggen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:34 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Specs valt tegen, er zijn natuurlijk maar een paar fabrikanten van chips en displays. Zelf vind ik Sense trouwens wel een voordel tov de originele android (en touchwiz)
Standaard Android is wel sneller en vloeiender, bovendien heb je dan snelle updates (geen aanpassingen). De fabrikanten kunnen toch ook gewoon hun launcher op de Play Store zetten. O ja, en met bloatware onderscheiden ze zich ook wel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:34 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Specs valt tegen, er zijn natuurlijk maar een paar fabrikanten van chips en displays. Zelf vind ik Sense trouwens wel een voordel tov de originele android (en touchwiz)
Of allebeiquote:Op donderdag 28 juni 2012 18:41 schreef Expression het volgende:
Of dat ze standaard op elke HTC device gewoon hun launcher installeren, maar dan dat je zelf wel mag kiezen voor welke launcher je kiest (stock of Sense).
Overweeg ik ook. En vind je nou dat de reparatie totaal niet heeft geholpen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:56 schreef Iemand91 het volgende:
Vandaag m'n One X teruggekregen van Dynafix; welgeteld 9 dagen weggeweest.
Maar wifi-bereik is nou niet echt verbeterd. Waar m'n Desire ruim in het groen zit (Wifi-analyser) zit de One X halverwege of in het begin van geel. Maar erger is dus dat wanneer m'n Desire in het geel zit (en dus bruikbaar wifi signaal heeft) zit de One X dus in het grijs en dus niet/nauwelijks bruikbaar signaal.
Aangezien m'n broers Sensation XE ook wifi-problemen heeft (met nog een aantal problemen zoals uitvallen) ben ik wel bang dat ons netwerk ook verbeterd moet worden. Dat laatste is wel 'minder fijn' want dat is aanzienlijk moeilijker voor elkaar te krijgen (router heeft niet echt veel bewegingsruimte en de instellingen van de router zijn ook prima). En onze oude G-router had op dezelfde plek prima bereik in ons hele huis. (Overigens hebben de laptops nergens last van)
Misschien onze Ziggo modem ook maar als router gebruiken en onze eigen router maar als extra accesspoint.
En misschien moet ik me er maar bij neerleggen dat Wifi bij de One X gewoon niet goed is...
Wel jammer, aangezien ik dan ook gewoon een goedkope switch kon kopen i.p.v. een duurdere router. Ik had juist een nieuwe router gekocht omdat ik verhalen las dat de standaard Ziggo modem (soms) niet zo'n best wifi-bereik had...quote:
Tja, weet ik niet echt. Voorheen was het bereik niet om over naar huis te schrijven en nu is het misschien nét iets beter. Maar het signaal schommelt ook gigantisch heen een weer.quote:En vind je nou dat de reparatie totaal niet heeft geholpen?
Ik had al een router, de WL309 voordat ik de Ziggo router kreeg. (heb Z2 dus die wifirouter kreeg ik toen iedereen met een combipakket of Z3 al van een WiFirouter was voorzien).quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wel jammer, aangezien ik dan ook gewoon een goedkope switch kon kopen i.p.v. een duurdere router. Ik had juist een nieuwe router gekocht omdat ik verhalen las dat de standaard Ziggo modem (soms) niet zo'n best wifi-bereik had...
[..]
Tja, weet ik niet echt. Voorheen was het bereik niet om over naar huis te schrijven en nu is het misschien nét iets beter. Maar het signaal schommelt ook gigantisch heen een weer.
Op dezelfde plek heb ik bijvoorbeeld eerst net in het groen en 5 seconden later staat het onderaan in het geel. Kun je dus ook weinig op aan.
Tja, blijkbaar heeft reparatie ook niet veel zin.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik had al een router, de WL309 voordat ik de Ziggo router kreeg. (heb Z2 dus die wifirouter kreeg ik toen iedereen met een combipakket of Z3 al van een WiFirouter was voorzien).
Nou zo te lezen kan je misschien je HOX wederom ter reparatie aanbieden?
Ik zou dan voor de zekerheid de winkel ingaan en checken, weet je het zeker. Al zit er met de HT-versie ook geen zekerheid natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:23 schreef -J-D- het volgende:
Ik lees dat je 'geluk' moet hebben dat je een nieuwe HT-versie moet hebben, omdat bij de oude wat klachten zitten.
Waar kan je het beste bestellen zodat je de nieuwste versie hebt? Of zit daar geen logica in?
Ik denk dat je nu wel vrij zeker bent van een nieuwe versie.. De probleemtoestellen komen echt uit april.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:23 schreef -J-D- het volgende:
Ik lees dat je 'geluk' moet hebben dat je een nieuwe HT-versie moet hebben, omdat bij de oude wat klachten zitten.
Waar kan je het beste bestellen zodat je de nieuwste versie hebt? Of zit daar geen logica in?
Update ligt mij ook niet zo, vooral dat de spatiebalk van formaat is veranderd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:38 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb Swiftkey toch maar weer erop gezet door de rare bug van HTC IME met Whatsapp (laatste woord wordt herhaald in nieuwe zin). Is ie ineens van X naar 3 gegaan? En de vraagteken zit nu achter een longpress+balkje, ben ik niet blij mee. Allerlei nutteloze tekentjes zoals $%^&*( staan wel op voorgrond maar de ! en ? moet ik selecteren uit een balkje. Bah....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Lijkt me wel, is in ieder geval een huge battery drain.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:10 schreef drumstickNL het volgende:
Ik doe echt 2/3 uurtjes met mijn batterij; is hij kapot ofzo?
Meer informatie is wel handig.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 18:10 schreef drumstickNL het volgende:
Ik doe echt 2/3 uurtjes met mijn batterij; is hij kapot ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |