Ja, de batterij is niet het beste onderdeel van de HOXquote:Op maandag 9 juli 2012 18:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Als je van de snelheid wilt genieten moet je hem wel constant aan de lader houdenanders dan dat, wel een fijn en snappy toestel ja.
Ik denk dat dat nog niet zo zeer het probleem is. Het is vooral de brute power + gigantisch scherm wat het probleem veroorzaken.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, de batterij is niet het beste onderdeel van de HOX
Een iets grotere/sterkere batterij had geen overbodige luxe geweest, met zn 1850 (toch?) mah is hij nog aan de kleine kant, je ziet bij telefoons regelmatig al >2000/2100quote:Op maandag 9 juli 2012 19:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog niet zo zeer het probleem is. Het is vooral de brute power + gigantisch scherm wat het probleem veroorzaken.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:17 schreef Quir het volgende:
Ik hoor soms terwijl ik typ ineens een dof tikje, iemand enig idee wat dit is? Het lijkt op willekeurige momenten te gebeuren.
ik heb hier toevallig over gelezen ergens op internet. Het is je NFC die aanstaat en iets heeft gevonden of zo.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:26 schreef Quir het volgende:
Ik geloof dat het zelfs maar 1800 was. Mijn vraag uit het vorig topic nogmaals, voor hij over het hoofd gezien wordt.
[..]
Die heb ik besteld en is nog steeds niet aangekomen, schijnt 1 maand te duren voor ie hier is. Ff afwachten dus.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:02 schreef lvw88 het volgende:
Ja batterij is idd het probleem. Misschien iemand die al een externe batterij heeft geprobeerd? Als hoesje om je HOX bijv?
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik probeerde vandaag de zojuist gechipte pup te scannen hierwerkte niet.
Ik vind het ook een een aparte afkorting voor een toestel van 4 letters.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:45 schreef lekzzz het volgende:
Kunnen we hem niet gewoon de OneX noemen? HOX klinkt echt als één of andere ziekte ofzo
Htc One Xquote:Op maandag 9 juli 2012 22:49 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een een aparte afkorting voor een toestel van 4 letters.
One X, Dat het een HTC is lijkt me nogal duidelijk in een topic vol met One X bezitters...quote:
Ligt aan de opvoeding he.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Ugh, ienie mienie kleine beschading aan één van de hoekjes! Puppy greep mijn telefoon van het midden van de tafel af! (Ja, daar leg ik hem ook nooit meer!)
Jammer dat het scherm dan misschien vrij onbreekbaar zou zijn, maar de rest eromheen zeker niet!Maar ja....shit happens.
Heh; een van onze pups (7 weken oid) pakte gisteren mijn one x in de bek en rende ermee weg wat niet lukte ofc. (te groot / te glad) dus het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Tjah, zelfs een puppy van 16 weken kan en weet nog niet alles wat ie wel/niet mag. Wist jij ook nog niet op je 5e!
Daarom; daarnaast heb ik een 1jr. contract plus een verzekering (quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Haha!![]()
Wel jammer dat die behuizing niet ietsje sterker is dan! Eén klap en je hebt al een mooie (gelukkig minieme) deuk op de hoek! Ach, hij zou hoogstwaarschijnlijk toch nooit voor altijd zonder beschadiging blijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop