Ja, de batterij is niet het beste onderdeel van de HOXquote:Op maandag 9 juli 2012 18:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Als je van de snelheid wilt genieten moet je hem wel constant aan de lader houdenanders dan dat, wel een fijn en snappy toestel ja.
Ik denk dat dat nog niet zo zeer het probleem is. Het is vooral de brute power + gigantisch scherm wat het probleem veroorzaken.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, de batterij is niet het beste onderdeel van de HOX
Een iets grotere/sterkere batterij had geen overbodige luxe geweest, met zn 1850 (toch?) mah is hij nog aan de kleine kant, je ziet bij telefoons regelmatig al >2000/2100quote:Op maandag 9 juli 2012 19:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog niet zo zeer het probleem is. Het is vooral de brute power + gigantisch scherm wat het probleem veroorzaken.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:17 schreef Quir het volgende:
Ik hoor soms terwijl ik typ ineens een dof tikje, iemand enig idee wat dit is? Het lijkt op willekeurige momenten te gebeuren.
ik heb hier toevallig over gelezen ergens op internet. Het is je NFC die aanstaat en iets heeft gevonden of zo.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:26 schreef Quir het volgende:
Ik geloof dat het zelfs maar 1800 was. Mijn vraag uit het vorig topic nogmaals, voor hij over het hoofd gezien wordt.
[..]
Die heb ik besteld en is nog steeds niet aangekomen, schijnt 1 maand te duren voor ie hier is. Ff afwachten dus.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:02 schreef lvw88 het volgende:
Ja batterij is idd het probleem. Misschien iemand die al een externe batterij heeft geprobeerd? Als hoesje om je HOX bijv?
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik probeerde vandaag de zojuist gechipte pup te scannen hierwerkte niet.
Ik vind het ook een een aparte afkorting voor een toestel van 4 letters.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:45 schreef lekzzz het volgende:
Kunnen we hem niet gewoon de OneX noemen? HOX klinkt echt als één of andere ziekte ofzo
Htc One Xquote:Op maandag 9 juli 2012 22:49 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een een aparte afkorting voor een toestel van 4 letters.
Ligt aan de opvoeding he.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Ugh, ienie mienie kleine beschading aan één van de hoekjes! Puppy greep mijn telefoon van het midden van de tafel af! (Ja, daar leg ik hem ook nooit meer!)
Jammer dat het scherm dan misschien vrij onbreekbaar zou zijn, maar de rest eromheen zeker niet!Maar ja....shit happens.
Heh; een van onze pups (7 weken oid) pakte gisteren mijn one x in de bek en rende ermee weg wat niet lukte ofc. (te groot / te glad) dus het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Tjah, zelfs een puppy van 16 weken kan en weet nog niet alles wat ie wel/niet mag. Wist jij ook nog niet op je 5e!
Daarom; daarnaast heb ik een 1jr. contract plus een verzekering (quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Haha!![]()
Wel jammer dat die behuizing niet ietsje sterker is dan! Eén klap en je hebt al een mooie (gelukkig minieme) deuk op de hoek! Ach, hij zou hoogstwaarschijnlijk toch nooit voor altijd zonder beschadiging blijven!
Het is toch ook beetje logisch toch dat HTC dit doet? Alhoewel het wel erg tof zou zijn als HTC al vroeg zou aangeven wanneer die unlock beschikbaar komt. Ik had nu ook liever zelf met ROMs kunnen exprimenteren maar ik ben nog steeds aan het wachten op de unlock waar ik de garantie niet deels verlies.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Pff, denk dat ik dan toch maar ga rooten en een goede custom ROM erop zet, die 2.05 stelt alsnog echt veel te weinig voor. EINDELIJK na 3 maanden van die 3 dots af, tering zeg, dat had in de allereerste update al wel gedaan kunnen worden
Jammer dat HTC het eigenlijk zo laat afweten, zelfs met al die updates komt er niks speciaals bij naast wat bugfixes...
Helaas duurt het ook heel lang voordat er eindelijk een bootloader-unlock komt naast de officiele 'je kan je garantie verliezen bij bepaalde problemen'-unlock, maar het moet maar om enigszins wat aanpassingen of mooie functies te krijgen![]()
Is dat bedoeld als een standaard voor de telefoon? Het lijkt namelijk meer te verwijzen naar een globale standaard, waarmee je de prestaties omlaag trekt naar een 'gemiddelde' bepaald door andere telefoons.quote:De extreme prestaties zijn overigens gewoon standaard
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon even je contacten wegschrijven naar Gmail dan kan je ze vanuit daar weer laden.
Een willekeurige goedkope netbook zal nog minder presteren zelfsquote:Op maandag 16 juli 2012 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
eigenlijk ongelooflijk, heb nog een antieke pc staan die minder presteert dan die HTC.
Ja, dat opperde ik ook al, maar ik vind 'm niet helemaal lekker lopen.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Het is een marketingzinnetje, dat de geweldige snelheid van de One X normaal is, oftewel dat je telefoon altijd extreem snel is.
Is 'r al een port voor Counter Strike 1.6?quote:Op maandag 16 juli 2012 23:06 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Een willekeurige goedkope netbook zal nog minder presteren zelfs
Ah, ik snapte jouw tekst weer niet...quote:Op maandag 16 juli 2012 23:21 schreef Quir het volgende:
[..]
Ja, dat opperde ik ook al, maar ik vind 'm niet helemaal lekker lopen.
[..]
Is 'r al een port voor Counter Strike 1.6?
Onzin, gewoon alles in 1 keer wegschrijven naar je SDcard, en van daaruit moven naar je pc en dan importeren in je gmail contacts. Ik geef toe, het is een beetje omslachtig en het verreist wat meer uitleg maar dat staat echt overal tig keren op FOK! of zelfs het internet in verschillende talen zelfs preciezer beschreven...quote:Op maandag 16 juli 2012 22:32 schreef drumstickNL het volgende:
[..]kut android verzend 1 contact per keer; alle contacten kwijt.
Je had de optie "alle contacten moven naar SDcard" moeten kiezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:57 schreef drumstickNL het volgende:
BS; toen ik 1 contact had geselecteerd zei hij "wilt u de contacten naar zus en zo versturen?"
Nopequote:
Want?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:39 schreef Quir het volgende:
Ik weet trouwens wel dat dit ook weer m'n laatste HTC is.
-weg-quote:Je moet maar net geluk hebben met een goede,
Welke tweaks dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:24 schreef drumstickNL het volgende:
Echt raar hoe je met een paar tweaks je batterijduur gigantisch kan verlengen.
Ghehehe, zal eens kijken. Beetje langer met de batterij zou fijn zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:26 schreef drumstickNL het volgende:
Soz mate google is your friend. Staat ergens een guide.
Die heb ik standaard op de helft staanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:27 schreef drumstickNL het volgende:
True that; je scherm brightness omlaag zetten helpt enorm.
Echt idioot hoe zo'n simpele update naar 4.0.4 ruim 3 maanden op zich laat wachtenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kijk elke dag even, tot nu toe niks
S3, gebaseerd op gebruikerservaringen met One X en S3. (Met name vanwege accuduur)quote:
Hoezo niet? De HOX heeft gewoon geen goede lange accuduur. Sense is prettig/handig maar het vergt wel wat cpu en accusap. De S3 zou net zo goed/slecht presteren als de HOX als Sense daar ook op zat.quote:Op zondag 22 juli 2012 08:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
S3, gebaseerd op gebruikerservaringen met One X en S3. (Met name vanwege accuduur)
Maar goed, dit standpunt zal hier niet welkom zijn
Sense 4.0 is helemaal niet zwaar/traag whatever, het grote verschil met de S3 is dat die laatste al wel op 4.0.4 draait waar een hoop snelheidsverbeteringen in zitten. Het verschil in accuduur komt omdat de accu van de S3 15% meer capaciteit heeft.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoezo niet? De HOX heeft gewoon geen goede lange accuduur. Sense is prettig/handig maar het vergt wel wat cpu en accusap. De S3 zou net zo goed/slecht presteren als de HOX als Sense daar ook op zat.
Dus met andere woorden, HOX met AOSP = ongeveer net zo goed als de S3? Het verschil is wel dat je de HOX dan moet rooten (en dus een deel van je garantie kwijt ben) en de S3 gewoon zo kan laten.
Ik had wel verwacht dat we ondertussen wel zelf zouden kunnen rooten (zonder HTCdev) maar het valt me tegen dat dat nog altijd niet voor mekaar is.
En toch ga ik na 8 jaar een HTC te hebben gehad volgende week een S3 halen. Het zal wel wennen.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:08 schreef Ireyon het volgende:
Ik red het echt makkelijk om de dag door te komen met normaal gebruik
[..]
Sense 4.0 is helemaal niet zwaar/traag whatever, het grote verschil met de S3 is dat die laatste al wel op 4.0.4 draait waar een hoop snelheidsverbeteringen in zitten. Het verschil in accuduur komt omdat de accu van de S3 15% meer capaciteit heeft.
Verder is Touchwiz een gedrocht van een skin vergeleken met Sense, alsof Samsung na Android 2.2 alle ontwikkelingen qua looks en interfaces aan zich voorbij heeft laten gaan.
wacht even tot de zon onder is, dan zullen er vast weer mensen online zijnquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:34 schreef lekzzz het volgende:
[..]
wacht even tot de zon onder is, dan zullen er vast weer mensen online zijn
ik heb dit ook een aantal weken gehad..nu is hij weg.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:50 schreef drumstickNL het volgende:
Heb nu een ander raar probleem; als ik youtube videos bekijk hoor ik een raar getik door het geluid heen. Heb de beats audio software en de muziek enhancement al eraf gehaald maar dat hielp niet. Anyone?
Zou het niet dat NFC kunnen zijn?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:50 schreef drumstickNL het volgende:
Heb nu een ander raar probleem; als ik youtube videos bekijk hoor ik een raar getik door het geluid heen. Heb de beats audio software en de muziek enhancement al eraf gehaald maar dat hielp niet. Anyone?
Je kan ook gewoon antwoorden...quote:Op maandag 23 juli 2012 22:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Tering zeg, dat is wel echt de perfecte vraag om "Google it" te roepen, niet eens even zelf 'what is android rooting' of wát dan ook opzoeken![]()
Val niet dood
Door middel van rooten krijg je volledig toegang tot alle bestanden en data structuur binnen je Android telefoon. Je kan er leuke dingen mee doen, zoals allerlei tweaks en custom dingetjes die je kan laten doen.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:34 schreef Susanne2611 het volgende:
Wat is rooten en waarom zou je dat willen/moeten doen?
Staat op de vorige pagina, ik hoor tikjes als ik typ.quote:
Quir refereert hiernaar: http://gathering.tweakers(...)ge/38544233#38544233quote:
Zijn er trouwens nog leuke dingen die je met NFC kan doen hier in nederlandquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Quir refereert hiernaar: http://gathering.tweakers(...)ge/38544233#38544233
Als je niet eens zelf de moeite wil doen om "wat is rooten" in Google in te typen moet je daar niet eens aan beginnen, dus zie het als "rooten is niks voor jou"-tip.quote:
Ik wou iets onaardigs terug zeggen, maar ik ga me ook niet verlagen tot jouw niveau...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 02:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Als je niet eens zelf de moeite wil doen om "wat is rooten" in Google in te typen moet je daar niet eens aan beginnen, dus zie het als "rooten is niks voor jou"-tip.
Oke, bedanktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:08 schreef Susanne2611 het volgende:
[..]
Ik wou iets onaardigs terug zeggen, maar ik ga me ook niet verlagen tot jouw niveau...
ik werd gebeld om m'n abo te verlengen. Nou daar zaten geen interessante deals bij. M'n huidige abo is nog steeds het best. Bel+sms+web 400 voor 26,50 per maand, onbeperkt Internetquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Weet er iemand of er momenteel nog leuke acties van Vodafone zijn met betrekking tot de One X of de One S?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |